Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
104
70,75 %
70,75 %
Ne
43
29,25 %
29,25 %
2. Jak často nakupujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za 3 měsíce
55
37,41 %
37,41 %
Jednou za měsíc
42
28,57 %
28,57 %
2x – 3x za měsíc
22
14,97 %
14,97 %
Jednou za půl roku
17
11,56 %
11,56 %
Méně často
7
4,76 %
4,76 %
Jednou týdně
4
2,72 %
2,72 %
3. Jak často nakupujete obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za půl roku
59
40,14 %
40,14 %
Jednou za 3 měsíce
48
32,65 %
32,65 %
Méně často
32
21,77 %
21,77 %
2x – 3x za měsíc
4
2,72 %
2,72 %
Jednou za měsíc
4
2,72 %
2,72 %
4. Jak často nakupujete trička?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za 3 měsíce
56
38,1 %
38,1 %
Jednou za půl roku
34
23,13 %
23,13 %
Jednou za měsíc
32
21,77 %
21,77 %
Méně často
13
8,84 %
8,84 %
2x – 3x za měsíc
12
8,16 %
8,16 %
5. Jak často nakupujete košile/halenky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
53
36,05 %
36,05 %
Jednou za 3 měsíce
44
29,93 %
29,93 %
Jednou za půl roku
30
20,41 %
20,41 %
Jednou za měsíc
14
9,52 %
9,52 %
2x – 3x za měsíc
6
4,08 %
4,08 %
6. Jak často nakupujete mikiny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
74
50,34 %
50,34 %
Jednou za půl roku
49
33,33 %
33,33 %
Jednou za 3 měsíce
15
10,2 %
10,2 %
Jednou za měsíc
8
5,44 %
5,44 %
2x – 3x za měsíc
1
0,68 %
0,68 %
7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
53
36,05 %
36,05 %
Jednou za půl roku
50
34,01 %
34,01 %
Jednou za 3 měsíce
30
20,41 %
20,41 %
Jednou za měsíc
13
8,84 %
8,84 %
2x – 3x za měsíc
1
0,68 %
0,68 %
8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
108
73,47 %
73,47 %
Jednou za půl roku
30
20,41 %
20,41 %
Jednou za 3 měsíce
9
6,12 %
6,12 %
9. Jak často nakupujete kalhoty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
55
37,41 %
37,41 %
Jednou za půl roku
53
36,05 %
36,05 %
Jednou za 3 měsíce
35
23,81 %
23,81 %
Jednou za měsíc
4
2,72 %
2,72 %
10. Jak často nakupujete sukně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
94
63,95 %
63,95 %
Jednou za půl roku
30
20,41 %
20,41 %
Jednou za 3 měsíce
16
10,88 %
10,88 %
Jednou za měsíc
5
3,4 %
3,4 %
2x – 3x za měsíc
2
1,36 %
1,36 %
11. Jak často nakupujete šaty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často
81
55,1 %
55,1 %
Jednou za půl roku
36
24,49 %
24,49 %
Jednou za 3 měsíce
18
12,24 %
12,24 %
Jednou za měsíc
9
6,12 %
6,12 %
2x – 3x za měsíc
3
2,04 %
2,04 %
12. Jak často nakupujete spodní prádlo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za půl roku
54
36,73 %
36,73 %
Jednou za 3 měsíce
43
29,25 %
29,25 %
Méně často
34
23,13 %
23,13 %
Jednou za měsíc
13
8,84 %
8,84 %
2x – 3x za měsíc
2
1,36 %
1,36 %
Jednou týdně
1
0,68 %
0,68 %
13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Primárně dle ceny
52
35,37 %
35,37 %
Primárně dle kvality
42
28,57 %
28,57 %
Primárně dle pohodlnosti nákupu
22
14,97 %
14,97 %
Primárně dle módního trendu
17
11,56 %
11,56 %
Primárně dle značky
13
8,84 %
8,84 %
Primárně dle chování firmy v oblasti etiky a společenské odpovědnosti
1
0,68 %
0,68 %
14. U jakých tří značek nakupujete nejčastěji oblečení a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemám žádné, které bych tady mohla zařadit. Nakupuji podle momentálního výběru, cen.
1
0,68 %
0,68 %
Reserved, C&A, orsay - většinou oblíbené krámy na jednom místě
1
0,68 %
0,68 %
H&M, Zara, Reserved
1
0,68 %
0,68 %
FF, Camaeu, CA
1
0,68 %
0,68 %
terranova, gate, hm protože je to výhodné v poměru kvalita/cena
1
0,68 %
0,68 %
Zara, Next, Intimissimi - líbí se mi jejich střihy
1
0,68 %
0,68 %
H a M, adidas, hummel - především mají pohodlne věci a dvě zmíněné značky mají převážně sportovní věci, které mam nejraději
1
0,68 %
0,68 %
Nemám vyhraněné značky, prostě když se mi to líbí, koupím si to
1
0,68 %
0,68 %
Orsay - módní oblečení v dobrém poměru ceny a kvality , Mango, Esprit-kvalita,příjemné materiály
1
0,68 %
0,68 %
CA, protože mi vyhovuje jejich nabídka
1
0,68 %
0,68 %
ostatní odpovědi
C&C, H&M, Terranova... asi, nesleduji to tolik, nakupuji prostě tam, kde není oblečení předražené a líbí se mi Orsay, Zara kvůli dobrému poměru kvalita/cena Lidl, F and F, Sportissimo. Rychlý nákup, dobré ceny, obchod je po cestě a přístupný. Nepreferujem žiadnu značku Osay, New Yorker, HM Second Hand- dobre ceny, recyklace obleceni, setrnost k zivotnimu prostredi Orsay, c&a, hervis - kvalita, střih , cena Second hand FF, lidl, pepco - cena, jednoduchost New Yorker - módní oblečení, HM, Taly Weijl Mohito, reserved - elegantní oblečení, h&m - trendy novinky hm, tally weil, pepco - nevím sekac-je to levne a rychle Camaieu secondhand, je to levnejsi a originalni nemám preferované značky Lidl crivit, Gate, HaM. Mam tyto obchody blizko a vzdy si tam vyberu za dobrou cenu. thor stainer, yakuza, under amour protoze mi vyhovuji ca, tesco, primark, cena a dostupné velikosti AlpinePro, Adidas, Husky jdu do obchodního centra a podívám se na pár obchodů Orsay, Reserved, C&A - kvalita odpovídající ceně, sedící střihy a velikosti, obměňující se sortiment Orsay, F and F, Bershka - protože mají v nabídce vždy trendy kousky :-) Orsay, New Yorker, Camaieu - přijatelná cena/kvalita Tally wail, HaM, protože je levné a trendy H&M, NEW YORKER, CA, HM nemám oblíbený obchod Lhstyl, sugabird, nike, ležérní, pohodové, stylové Nejčastěji momentálně Lidl, protože je po ruce a levný, dále třeba Bershka, ale nejraději v Only (v zahraničí). Mít Only po ruce, nakupuji nejčastěji tam. Je kvalitní. Orsay, Camaieu, Miss Selfridge - sedi memu vkusu, kvalitni CA, NEW YORKRU, HM mají pěkné levnější oblečení progress-cz, tilak neznám názvy značek :) To se velmi liší dle aktuální nabídky. gate Oasis - kvalita, Trucco - kvalita, Zara - trendovost, cena H&M, New Yorker, UAX. Je to zvyk. Tommy Hilfiger, Nike, Bandi - idealni pro volny cas, praci a Nike pro sport Desigual, New Yorker, CA Thor Steinar, Uncle Sam, Camp David - mám tyhle značky a jejich výrobky rád F&F, Kik, Takko - na znacky nejedu, spise mi jde o vzhled. Cena, ktera me nezruinuje, ale obleceni je pekne a kvalitni FF,New Yorker, Secret Shop Stradivarius, zara a mango Oblíbené značky, u kterých bych nakupoval nejčastěji nemám. Oblečení si vybírám různorodé, nesnažím se cílit jen na určité značky. Orsay - pro poměr cena/kvalita/styl, Marks&Spencer - kvalita, Reserved - kvalita, styl Celio, Peek&Clopenburg, Bushman Kara, Levis, Peek and Cloppenburg - kvalita, přístup personálu nevím, neřeším Nevybírám si dle značky. H&M, Promod, Primark - slevy, nízká cena Brandit, Surplus líbí se mi styl secondhand, nejlepsi veci za minimalni peniz - Reserved, HM mám ráda second hand.. značku neřeším, ani je moc neznám.. New Yorker, Takko, H&M (dostupnost, cena) F&F, H&M, Minibazar Hlinsko nemám oblíbené značky a netuším, co mám v šatníku C&A, New York, Tacco Zoot, H&M, C&A - dostupné ceny a přijatelná kvalita, u Zootu navíc pohodlí nákupu H&M, reserved, C&A - poměr cena - kvalita, pestrost stylů H&M, Tally Weijl, New Yorker - široký výběr, přiměřené ceny secondhandy hm, mohito, ca Takko, Kik, Bonprix - jsou cenově dostupné a nabízejí atraktivní oblečení i ve větších velikostech nemám nejčastější značky nakupuji tam, kde je něco co mi padne a je to levné Tesco(FaF),Desiqual,menší butiky různých značek-ověřené, odzkoušené HM, Tally Weijl, Camaieu - hezké kousky, relativně nízká cena, příjemné materiály Spíše nemám oblíbené značky - řídím se podle toho, co se mi líbí. Reserved, H&M, Orsay, protože se mi líbí styl, ceny i kvalita. new yorker, h&m, calioppe - za dané ceny se mi nejvíce líbí Gate, New yorker, taly wejl, kvôli cene Většinou je to mix značek z Francie, pak dostupné v našem městě jako je Gate a New Yorker. . Orsay, HM, Reserved Orsay, New Yorker, Tally Weijl New Yorker, Sinsey ... Protože mají hezké a barevné věci ZARA, MANGO - stylová moda pro mladé Gate, Tally Weijl, New Yorker - líbí se mi styl oblečení a přiměřené ceny takko, terranova, vietnamci - mám je blízko, nejsou drahé a vyberu si skoro vždy New yorker, Cherokee, Kik, líbí se mi, dobré ceny H&M, Reserved a Pull and Bear sekáč, sekáč, sekáč Esmara z Lidlu, C&A, Promod - mívají oblečení dle méhi vkusu za dobrou cenu a v dobré kvalitě, Promod spíš v akci. HaM, FaF, Promod - mám je blízko, časté akce a slevy, líbí se mi nakupuji v secondhandu orsay, hm, ca... - odpovídá mému stylu a přijatelné ceny Gate, New Yorker, Takko Orsay, hm, house Tako, faf, caa obleceni se mi libi Esmara,HM,Sportisisimo- vzdy neco sezenu i za super ceny. f&f, c&a, newyorker - pomer cena kvalita Nike,H&M,Triumph Orsay,time out,New Yorker Hm, reserved, adidas - libi se mi jejich kolekce obleceni Crivit,C&A,Sam 73 Reserved,Orsey,HaM...zdá se byt kvalitní nakupuji u různých značek c&a, orsey, reserwed. nenakupuji v řetězcích, ale v secondhandech Zara, Guess, Tommy Hilfiger HM, New Yorker, Zoot.cz tchibo - mají oblečení s příjemných materiálů, ff moda - mají pěkný výběr oblečení, reserved New Yorker, Cropp Town, HM new yorker, gate, cropp-cenově dostupné, oblečení odpovídá mému vkusu značky nekupuji H&M, C&A, F&F Neznackove nevím, moc nekoukám na značku New Yorker, HM, Kik, oblečení se mi tam líbí, je za dobrou cenu a poměrně kvalitní HM, Sinsay, Tally Weijl - líbí se mi jejich zboží, sedí mi Orsay,Craft,Kilpi Gate, New Yorker, F and F orsay, nike, F&F ...pohodli Marks & Spencer, H&M (jsou dostupné v OC, prostě příjdu a vyberu) adidas, zara, mohito(kvůli kvalitě a stylu) adidas, nike, puma potrpím si na kvalitu CaA, Terranova, Reserved. Není příliš drahé a je vcelku kvalitní, líbí se mi. Bonprix - mají nadměrnou velikost za slušnou cenu. nejčastěji u žádných sekáč, další sekáč, třetí sekáč H&M, Orsay, Promod různě h&m, mohito, dorothy perkins, vyhovují mi H&M, Zara, Zoot, protože to znám/je to celkem levné Sekáče, Genezis, F&F protože jsou tam levné a často kvalitní věci Tally Waijl, New Yorker, H&M - dostupná cena za dobrou kvalitu. Ale většinou dostávám hodně oblečení a to se pak liší Tally weil, hm, orsay-maji tam hezke a pohodlne veci gate, CA, .... kvůli ceně Terranova, New Yorker, Takko. Protože se mi líbí jejich zboží. abercrombie and fitch a hollister, kvalita nemám vyhraněné značky secondhandy - při troše hledání levné, kvalitní, originální Orsay, Mohito, HaM
136
93,15 %
92,52 %
15. U jakých tří značek nakupujete nejčastěji obuv a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Deichman
2
1,37 %
1,36 %
Deichmann nejčastěji - velký výběr ve všech velikostech
1
0,68 %
0,68 %
CCC, Deichmann, Humanic - mají široký výběr v menších dámských velikostech
1
0,68 %
0,68 %
CCC, Tamaris, Nike
1
0,68 %
0,68 %
Baťa, CCC, M2Shoes
1
0,68 %
0,68 %
sportisimo, deichmann, decathlon
1
0,68 %
0,68 %
Peitro Filipi, Zara, Vagabond - jsou módní a pohodlné
1
0,68 %
0,68 %
A3 sport, footloker mají tam pro me vyber sportovních bot
1
0,68 %
0,68 %
Baťa - kvalita
1
0,68 %
0,68 %
Lasocki-kvalita, Adidas - kvalitní sportovní obuv,
1
0,68 %
0,68 %
ostatní odpovědi
2C - jedná se o místní firmu a boty jsou kvalitní Humanic, letní obuv nakupuji u Vietnamců, protože značková se rozpadne za stejnou dobu a stojí dvakrát tolik, navíc je jedno, jestli do nich teče, jsou dost teplé atd. CCC, Deichmann Deichman, Sportissimo, CCC. Kvalita přiměřená ceně. Dobrý výběr. Dostupnost. Nepreferujem žiadnu značku Deichman, dál nevím Tamaris, Geox, Clarks, spise podle nabidky zbozi a ceny, snaha koupit kvalitni obuv za dobrou cenu Ccc, Baťa , Salomon - dle použití , cena, požadovaná kvalita Ahinsa, soukromí ševci - chodím v barefoot deichman-velka velikost CCC - široký výběr, přijatelné ceny, Humanic, Baťa Armani, converse, ccc deichman, tesco - nevím humanic,ccc, bata Pull&Bear sportovni obuv, na znacce nezalezi Salewa, McKinley, Reebok - dlho mi vydržia CCC, Deichman, Adidas. Dobre ceny, dostupnost jedine kanady deichman, ccc, baťa kvalita a cena Sportisimo, Deichmann, H&M jdu do obchodního centra a podívám se na pár obchodů CCC, H&M - kvalita odpovídající ceně (levnější boty vydrží málo, dražší např. kožené Lasocki v CCC jsou kvalitnější) Baťa, CCC, Humanic - kvalita Deichmann, CCC, Rieker - přijatelná cena/kvalita Bama, freeflex, reflesh, protože jsou kvalitní a pohodlne Humanic Humanic, Bata, CCA nemám oblíbenou značku NIKE, ALMONDO, BAŤA Office Shoes, Nike, House. Bata, Tamaris, CCC - vetsi vyber, dostupne ceny Deichman, Baťa, Adidas mám ráda kvalitní obuv. teva - kvalitní bota co drží neznám názvy značek :) To se velmi liší dle aktuální nabídky. CCC, Deichman jen proto že jsou dostupné, nelíbí se mi, co nabízí ani kvalita Destroy - více kvalitních značek pohromadě, Humanic - velký výběr jak bot tak kabelek, Office shoes - velký výběr kvalitních značek Keen, Triop, Merrel. Pohodlí a kvalita. Converse, Bandi, Nike - volny cas, prace, sport Baťa, Baťa, Baťa Nike, DC, Vans - oceňuji pohodlnost sportisimo, ccc, deichmann - znovu, znacky ne, ale dostupna cena a pekne i docela kvalitni vyrobky Humanic, Sportisimo, Deichman CCC, humanic a baťa Stejné jako u oblečení. Pro každou příležitost se hodí jiný typ obuvi. Tamaris, Gabor, Baťa - kvalita a pohodlnost Baťa, Nike Bushman, Vagabond, Tom Tailor nevím, neřeším Nevybírám si dle značky. Clarks, Reebok, Adidas - slevy, pohodlná obuv Baťa pohodlí a kvalita nevim, co je v akci ve sportisimu Footshop (vans, converse), Deichmann, hervis deichmann, bata, sportisimo A3 Sport, Adidas, Deichmann (dostupnost, cena) Minibazar Hlinsko nevím Deichman, Baťa Baťa, Deichman, CCC baťa, deichmann - dostupnost poboček, e-shopy bez poštovného, ceny, kvalita CCC, H&M, Converse tesco dr. kuba, deichman, mustang Rieker, Prestige - u obuvi preferuji především pohodlí a kvalitu zpracování lasocki - kvalita adidas, žádná další Batá,Santi,Deichmann-dobrá zkušenost CCC, Baťa, La Farfalla - hezké kousky, většinou kvalitní Viz odpověď 14. CCC, Deichmann, Adidas, stejný důvod jako u oblečení. deichmann, humanic, ccc - za dané ceny se mi nejvíce líbí Nejraději Reno obuv, nebo boty z Francie-značku si bohužel nepamatuji. . CCC, Reno, Baťa Deichmann, CCC, Baťa Deichman... Protože je nejblíž Tommy Hilfiger, Nike, Nike, CCC, Deichmann - líbí se mi styl obuvy deichmann, vietnamci, cropp - mám je blízko, nejsou drahé a vyberu si skoro vždy Deichman, Dacethlon, sportisimo, kvalita Nike a Adidas prestige, Tamaris, Caprice, Nagaba - hezké, kvalitní Baťa, Humanic, La Farfala - široký výběr, slevy, kvalita nakupuji v secondhandu, příp. Deichmann deichman - jinde nemají mojí velikost CCC, Primark, Neznačkový obchod Nike, ccc, adidas Humanic, daichman , ce CCC,Daichmann,Sportissimo- dobre sedi a maji prijatelne ceny. ccc, bata, deichmann Bata,CCC,Rieker CCC,Deichman,Baťa Adidas,baťa, ccc - boty,jejichž velikosti mi skvěle sedí,libi se mi jejich kolekce CCC,Deichman,Sportisimo Lasocki,Tamaris,Deichman nike,adidas,reebok-pohodlnost a známost ccc,spportisimo,daichman. secondhand Nike, Vagabond, Timberland Baťa, CCC, Deichmann baťa, deichman, humanic - jsou blízko mého bydliště Adidas,Nike,Puma deichmann, CCC, Sportisimo-dobrý výběr a ceny značky nekupuji Deichmann, Nike Neznackove nevím, nekoukám na značku Adidas, CCC, Vans Dobrá kvalita CCC, Deichmann - nevím, kde jinde bych boty sehnala. Rieker,Tamaris.CAT - pohodlnost! CCC, Humanic, Deichman vivobarefoot, jakakoli jina pohodlna bf obuv... Deichmann, CCC (jsou dostupné v OC, prostě příjdu a vyberu) adidas, nike, humanic (kvalita, styl) nike, adidas, vans Adidas, Nike, Quechua. Líbí se mi. Merrell Baťa sekáč, další sekáč, třetí sekáč Converse sportissimo tamaris, Adidas, o'neill, vyhovují mi Baťa, mám to nejblíže Baťa, CCC, Deichmann často kvalitní obuv za dobrou cenu CCC Nike Deichman ( plus obchodní řetězce) prostě mi vyhovuje poměr kvality a ceny plus sortiment Ccc, deichaman, sportisimo-pohodlne boty, nove, hezke deichman, nike, addidas, ... kvůli ceně nebo kvalitě, záleží na učelu Deichman,Bata,CCC. Protože moc obchodů s botami tu není. nike, adidas, hilfiger - kvalita nemám vyhraněné značky různé specializované obchody s dostatečným výběrem elegantních kožených bot Deichman, Bata, Converse
135
92,47 %
91,84 %
16. Chodíte reklamovat oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, chodím, ale pouze v případě závad, které sám/a nedokážu opravit.
51
34,69 %
34,69 %
Ne, nechodím, poškozené oblečení si sám/a opravím.
37
25,17 %
25,17 %
Ano, chodím, a to i v případě závad, které dokážu opravit sám/a.
36
24,49 %
24,49 %
Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji.
23
15,65 %
15,65 %
17. Jak často reklamujete oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často.
85
57,82 %
57,82 %
Nikdy.
57
38,78 %
38,78 %
Přibližně při třetím až pátém nákupu.
4
2,72 %
2,72 %
Přibližně při každém druhém nákupu.
1
0,68 %
0,68 %
18. Chodíte reklamovat obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, chodím, a to i v případě závad, které dokážu opravit sám/a.
61
41,5 %
41,5 %
Ano, chodím, ale pouze v případě závad, které sám/a nedokážu opravit.
52
35,37 %
35,37 %
Ne nechodím, poškozenou obuv vyhazuji.
17
11,56 %
11,56 %
Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji.
8
5,44 %
5,44 %
Ne, nechodím, poškozenou obuv si sám/a opravím.
6
4,08 %
4,08 %
Ne, nechodím, poškozené oblečení si sám/a opravím.
3
2,04 %
2,04 %
19. Jak často reklamujete obuv?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Méně často.
86
58,5 %
58,5 %
Nikdy.
35
23,81 %
23,81 %
Přibližně při třetím až pátém nákupu.
19
12,93 %
12,93 %
Přibližně při každém druhém nákupu.
7
4,76 %
4,76 %
20. Co děláte s nepotřebným oblečením?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dávám do kontejneru na oblečení.
57
38,78 %
38,78 %
Daruji známým.
35
23,81 %
23,81 %
Používám na jiný účel (např. hadry).
29
19,73 %
19,73 %
Daruji na charitu.
21
14,29 %
14,29 %
Vyhazuji do koše.
3
2,04 %
2,04 %
Využiji second hand.
2
1,36 %
1,36 %
21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3 – 5 let
69
46,94 %
46,94 %
2 roky
39
26,53 %
26,53 %
Více než 5 let
27
18,37 %
18,37 %
1 rok
8
5,44 %
5,44 %
Půl roku
3
2,04 %
2,04 %
Méně než půl roku
1
0,68 %
0,68 %
22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 20x
117
79,59 %
79,59 %
16x – 20x
14
9,52 %
9,52 %
11x – 15x
9
6,12 %
6,12 %
1x - 5x
4
2,72 %
2,72 %
6x – 10x
3
2,04 %
2,04 %
23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 20x
85
57,82 %
57,82 %
16x – 20x
22
14,97 %
14,97 %
11x – 15x
15
10,2 %
10,2 %
1x - 5x
15
10,2 %
10,2 %
6x – 10x
10
6,8 %
6,8 %
24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 20x
135
91,84 %
91,84 %
16x – 20x
8
5,44 %
5,44 %
1x - 5x
3
2,04 %
2,04 %
11x – 15x
1
0,68 %
0,68 %
25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou ano, výjimečně si koupím něco, co aktuálně nutně nepotřebuji.
68
46,26 %
46,26 %
Většinou ne, spíše kupuji, co mi padne do oka, aniž bych to nutně potřeboval/a.
48
32,65 %
32,65 %
Ano, kupuji vždy jen to, co skutečně potřebuji.
25
17,01 %
17,01 %
Ne, kupuji vždy jen, co mi padne do oka, aniž bych to nutně potřeboval/a.
6
4,08 %
4,08 %
26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nesleduji.
72
48,98 %
48,98 %
Jen zřídka.
43
29,25 %
29,25 %
Ano, ale nepravidelně.
20
13,61 %
13,61 %
Ano, pravidelně.
12
8,16 %
8,16 %
27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nakupuji většinou ve slevě, z nové kolekce nakupuji jen občas.
66
44,9 %
44,9 %
Je mi to jedno.
51
34,69 %
34,69 %
Nakupuji většinou z nové kolekce, ve slevě nakupuji jen občas.
14
9,52 %
9,52 %
Nakupuji vždy jen ve slevě.
13
8,84 %
8,84 %
Nakupuji vždy z nové kolekce, chci mít módní kousky jako první.
3
2,04 %
2,04 %
28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Často nějaké takové akci podlehnu a něco si koupím.
55
37,41 %
37,41 %
Většinou ne, vůči akcím a slevám jsem většinou imunní.
53
36,05 %
36,05 %
Ne, akce a slevy na mě vůbec nepůsobí.
30
20,41 %
20,41 %
Ano, vždy mě to donutí něco koupit.
9
6,12 %
6,12 %
29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne (přejděte na otázku č. 31)
134
91,16 %
91,16 %
Ano
13
8,84 %
8,84 %
30. Která firma v oblasti oblečení/obuvi je společensky odpovědná a jaké jsou její aktivity v oblasti společenské odpovědnosti?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
2
16,67 %
1,36 %
Nakupuji v Second Handu
1
8,33 %
0,68 %
Zoot
1
8,33 %
0,68 %
Vibram- Italská obuv. Velmi kvalitní funkční boty. Pro správnou anatomii chodidla
1
8,33 %
0,68 %
Ot 27: Správná odpověď je NEVÍM, neřeším nějaké kolekce. Sleva nemusí být jen z důvodu výprodeje nějaké řady... Náhodně jsem něco zaškrtl, ale neberte to vážně.
31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
85
57,82 %
57,82 %
Ano
62
42,18 %
42,18 %
32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
11
20,75 %
7,48 %
ano
2
3,77 %
1,36 %
detska prace
2
3,77 %
1,36 %
trh s pravou kožešinou, dětská práce
1
1,89 %
0,68 %
Ano, obojí z uvedených plus například kožešiny ze zvířat
1
1,89 %
0,68 %
Možná, pokud by to byla opravdu velká kauza
1
1,89 %
0,68 %
nehumánní pracovní podmínky, dětská práce, nevyplácení mezd,
1
1,89 %
0,68 %
Musel by som sa ale o nejakych kauzach dozvediet. Co sa vobec nedeje.
1
1,89 %
0,68 %
ano, ekologické chování, dětská práce, špatné pracovní podmínky...snažím se podporovat české výrobce
1
1,89 %
0,68 %
Spíše ano, zneužívaní dětí k práci
1
1,89 %
0,68 %
ostatní odpovědi
Ničení životního prostředí, nelidské podmínky možná ano - jestli by se firma chovala zvlášť nevhodně ano - dětská práce Ano, chodila bych nakupovat jinam a dále bych neetické chování firmy rozšiřovala dále mezi známe a snažila bych se je také předsvědčit o tom, aby u dané společnosti již nenakupovali Ano, nelidské podmínky k práci. Nedostatečné ohodnoceni. Dětské práce. Ano, jakekoli ilegalni podminky jsou neprijatelne. Avsak kauzy by mely byt oficialnim zdrojem zverejneny a velkoplosne sireny, aby mely vliv na nakupni rozhodnuti. mozna ano, ale vetsinou kupuji od ceskych firem/na fleru od ceskych svadlen a u bot mi nic jinyho nezbyva, tam jaksi nejde chodit bos nebo si sit doma sam Ano, asi bych tam přestala nakupovat, hledala bych alternativu je mi to šumák.... ano, ohledne toho, zda firmu podporit nakupem jejich odevu, nebo ne. Spíše ne, protože si myslím, že téměř všechny (zahraniční) firmy v některé části světa využívají lidi, ale já si stejně oblečení a boty kupovat musím... A oblečení, které je výrazně nestylové a často neúměrně drahé si kupovat nebudu... okamzite bych přestala kupovat ano, bojkotem Pouze pokud by se jednalo o takové zacházení v rámci výroby v ČR Určitě se snažím nekupovat ty značky, u kterých vím, že berou oblečení a výrobky od šikanovaných podniků asi ano Pokud by byla nějaká aféra, přestala bych u značky nakupovat Ano, i když je pro mě těžké najít něco, co by se mi líbilo a zároveň by to bylo vyrobeno v lidských podmínkách. Ano - budu nakupovat oblečení s označením sweatshop free nebo v second handech děje se to a stejně si koupím jejich věci Výše uvedené, příliš nízký plat a dlouhá pracovní doba, nelidské chování k zaměstnancům např. nucení k sexu a podobně Nehumanni pracovní podminky nechodila bych tam nakuppovat. Nezájem nevim Pravděpodobně bych se dané značce vyhnul, pokud by bylo možné přejít jinam, kde by problémy nebyly. třeba výše zmíněné Možná pouze pokud by se děly v evropě ... v asii to beru jako samozřejmost ano, ale v podstatě žádná z velkých firem nijak zásadně nepřispívá zlepšení podmínek... je to velmi okrajové věc si u dané firmy nekoupím
31
58,49 %
21,09 %
33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
12
36,36 %
8,16 %
H&M
3
9,09 %
2,04 %
Neznám
2
6,06 %
1,36 %
Nevím
2
6,06 %
1,36 %
nejsem si toho vědoma
1
3,03 %
0,68 %
konkrétní neznám, ale velkým řetězcům se vyhýbám
1
3,03 %
0,68 %
v minulosti Mattel (dnes už je to pravděpodobně lepší)
1
3,03 %
0,68 %
Nike
1
3,03 %
0,68 %
Nike,
1
3,03 %
0,68 %
Gate
1
3,03 %
0,68 %
ostatní odpovědi
nevim, asi bych rekla, ze vetsina prumernych je neeticka K otázkám níže: 90 % uvedených značek neznám Vůbec nevím netuším H&M, Primark Mám za to, že většina firem jako Orsay, H&M, protože jejich oblečení pochází z Asie, kde jsou tyto podmínky dost bídné. jen z doslechu maštěstí všechny, poměr toho co se vyrobí a opravdu potřebuje je v naprosté nerovnováze
8
24,24 %
5,44 %
34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
70
47,62 %
47,62 %
Spíše ano
25
17,01 %
17,01 %
Spíše ne
18
12,24 %
12,24 %
Je mi to jedno
16
10,88 %
10,88 %
Ano
12
8,16 %
8,16 %
Ne
6
4,08 %
4,08 %
35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
81
55,1 %
55,1 %
Spíše ano
22
14,97 %
14,97 %
Je mi to jedno
20
13,61 %
13,61 %
Spíše ne
9
6,12 %
6,12 %
Ano
9
6,12 %
6,12 %
Ne
6
4,08 %
4,08 %
36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
92
62,59 %
62,59 %
Spíše ano
20
13,61 %
13,61 %
Je mi to jedno
16
10,88 %
10,88 %
Spíše ne
8
5,44 %
5,44 %
Ano
7
4,76 %
4,76 %
Ne
4
2,72 %
2,72 %
37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
91
61,9 %
61,9 %
Spíše ano
22
14,97 %
14,97 %
Je mi to jedno
17
11,56 %
11,56 %
Spíše ne
7
4,76 %
4,76 %
Ano
6
4,08 %
4,08 %
Ne
4
2,72 %
2,72 %
38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
73
49,66 %
49,66 %
Ne
20
13,61 %
13,61 %
Je mi to jedno
17
11,56 %
11,56 %
Spíše ne
17
11,56 %
11,56 %
Spíše ano
13
8,84 %
8,84 %
Ano
7
4,76 %
4,76 %
39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
79
53,74 %
53,74 %
Je mi to jedno
18
12,24 %
12,24 %
Spíše ne
18
12,24 %
12,24 %
Spíše ano
14
9,52 %
9,52 %
Ne
14
9,52 %
9,52 %
Ano
4
2,72 %
2,72 %
40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
88
59,86 %
59,86 %
Spíše ano
25
17,01 %
17,01 %
Je mi to jedno
18
12,24 %
12,24 %
Spíše ne
7
4,76 %
4,76 %
Ano
6
4,08 %
4,08 %
Ne
3
2,04 %
2,04 %
41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
81
55,1 %
55,1 %
Spíše ano
26
17,69 %
17,69 %
Je mi to jedno
19
12,93 %
12,93 %
Spíše ne
9
6,12 %
6,12 %
Ne
7
4,76 %
4,76 %
Ano
5
3,4 %
3,4 %
42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
80
54,42 %
54,42 %
Spíše ano
19
12,93 %
12,93 %
Je mi to jedno
17
11,56 %
11,56 %
Spíše ne
14
9,52 %
9,52 %
Ne
10
6,8 %
6,8 %
Ano
7
4,76 %
4,76 %
43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
82
55,78 %
55,78 %
Spíše ano
18
12,24 %
12,24 %
Je mi to jedno
17
11,56 %
11,56 %
Spíše ne
16
10,88 %
10,88 %
Ne
8
5,44 %
5,44 %
Ano
6
4,08 %
4,08 %
44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
90
61,22 %
61,22 %
Je mi to jedno
21
14,29 %
14,29 %
Spíše ano
15
10,2 %
10,2 %
Ne
10
6,8 %
6,8 %
Spíše ne
7
4,76 %
4,76 %
Ano
4
2,72 %
2,72 %
45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím
78
53,06 %
53,06 %
Spíše ano
27
18,37 %
18,37 %
Je mi to jedno
16
10,88 %
10,88 %
Ano
14
9,52 %
9,52 %
Spíše ne
7
4,76 %
4,76 %
Ne
5
3,4 %
3,4 %
46. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
123
83,67 %
83,67 %
Muž
24
16,33 %
16,33 %
47. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
21 – 25 let
75
51,02 %
51,02 %
26 – 30 let
35
23,81 %
23,81 %
15 – 20 let
22
14,97 %
14,97 %
Více jak 30 let
15
10,2 %
10,2 %
48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 300 000
46
31,29 %
31,29 %
10 001 – 20 000
21
14,29 %
14,29 %
100 001 – 300 000
14
9,52 %
9,52 %
20 001 – 30 000
13
8,84 %
8,84 %
30 001 – 50 000
13
8,84 %
8,84 %
2 001 – 5 000
13
8,84 %
8,84 %
50 001 – 100 000
11
7,48 %
7,48 %
5 001 – 10 000
9
6,12 %
6,12 %
Méně než 2 000
7
4,76 %
4,76 %
49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Středoškolské s maturitou
64
43,54 %
43,54 %
Vysokoškolské
62
42,18 %
42,18 %
Základní
15
10,2 %
10,2 %
Vyučen/a
4
2,72 %
2,72 %
Vyučen/a s maturitou
2
1,36 %
1,36 %
50. Aktuálně:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pracuji.
61
41,5 %
41,5 %
Studuji.
52
35,37 %
35,37 %
Studuji a pracuji.
29
19,73 %
19,73 %
Na mateřské.
5
3,4 %
3,4 %
51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 001 – 20 000 Kč
27
18,37 %
18,37 %
5 001 – 10 000 Kč
22
14,97 %
14,97 %
10 001 – 15 000 Kč
21
14,29 %
14,29 %
1 001 – 5 000 Kč
20
13,61 %
13,61 %
Méně než 500 Kč
20
13,61 %
13,61 %
20 001 – 25 000 Kč
12
8,16 %
8,16 %
25 001 – 30 000 Kč
10
6,8 %
6,8 %
500 – 1000 Kč
8
5,44 %
5,44 %
Více než 30 000 Kč
7
4,76 %
4,76 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 4. Jak často nakupujete trička?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji vždy jen ve slevě. na otázku 27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?
10. Jak často nakupujete sukně?
odpověď Méně často:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, kupuji vždy jen to, co skutečně potřebuji. na otázku 25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?
11. Jak často nakupujete šaty?
odpověď Méně často:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 46. Jste:
17. Jak často reklamujete oblečení?
odpověď Nikdy.:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji. na otázku 16. Chodíte reklamovat oblečení?
31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?
odpověď Ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?
34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
odpověď Je mi to jedno:
9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
odpověď Nevím:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Nakupujete rádi oblečení/obuv?
2. Jak často nakupujete oblečení?
3. Jak často nakupujete obuv?
4. Jak často nakupujete trička?
5. Jak často nakupujete košile/halenky?
6. Jak často nakupujete mikiny?
7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?
8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?
9. Jak často nakupujete kalhoty?
10. Jak často nakupujete sukně?
11. Jak často nakupujete šaty?
12. Jak často nakupujete spodní prádlo?
13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?
16. Chodíte reklamovat oblečení?
17. Jak často reklamujete oblečení?
18. Chodíte reklamovat obuv?
19. Jak často reklamujete obuv?
20. Co děláte s nepotřebným oblečením?
21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?
22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?
23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?
24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?
25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?
26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?
27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?
28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?
29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?
31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?
32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?
33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?
34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?
36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?
40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?
45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
46. Jste:
47. Kolik je Vám let?
48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?
49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
50. Aktuálně:
51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Nakupujete rádi oblečení/obuv?
2. Jak často nakupujete oblečení?
3. Jak často nakupujete obuv?
4. Jak často nakupujete trička?
5. Jak často nakupujete košile/halenky?
6. Jak často nakupujete mikiny?
7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?
8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?
9. Jak často nakupujete kalhoty?
10. Jak často nakupujete sukně?
11. Jak často nakupujete šaty?
12. Jak často nakupujete spodní prádlo?
13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?
16. Chodíte reklamovat oblečení?
17. Jak často reklamujete oblečení?
18. Chodíte reklamovat obuv?
19. Jak často reklamujete obuv?
20. Co děláte s nepotřebným oblečením?
21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?
22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?
23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?
24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?
25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?
26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?
27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?
28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?
29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?
31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?
32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?
33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?
34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?
36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?
40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?
45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
46. Jste:
47. Kolik je Vám let?
48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?
49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
50. Aktuálně:
51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Kuba: Ty možnosti u počtu nošení oblečení mě trochu zarazily. Vše nosím mnohem více, než dvacetkrát. Většinu věcí v šatníku mám roky a počet nošení by byl určitě ve stovkách. Je to mnou nebo dotazníkem? :-) Podotýkám, že vše funguje. Některé kusy mám 10 let a nikde se to netrhá ani nevypadá nějak špatně.