Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spotřební chování mladé generace v oblasti odívání

Spotřební chování mladé generace v oblasti odívání

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Holečková
Šetření:24. 03. 2017 - 21. 04. 2017
Počet respondentů:147
Počet otázek (max/průměr):51 / 48.65
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je prováděň v rámci školní práce.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rádi oblečení/obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10470,75 %70,75 %  
Ne4329,25 %29,25 %  

Graf

2. Jak často nakupujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 3 měsíce5537,41 %37,41 %  
Jednou za měsíc4228,57 %28,57 %  
2x – 3x za měsíc2214,97 %14,97 %  
Jednou za půl roku1711,56 %11,56 %  
Méně často74,76 %4,76 %  
Jednou týdně42,72 %2,72 %  

Graf

3. Jak často nakupujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půl roku5940,14 %40,14 %  
Jednou za 3 měsíce4832,65 %32,65 %  
Méně často3221,77 %21,77 %  
2x – 3x za měsíc42,72 %2,72 %  
Jednou za měsíc42,72 %2,72 %  

Graf

4. Jak často nakupujete trička?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za 3 měsíce5638,1 %38,1 %  
Jednou za půl roku3423,13 %23,13 %  
Jednou za měsíc3221,77 %21,77 %  
Méně často138,84 %8,84 %  
2x – 3x za měsíc128,16 %8,16 %  

Graf

5. Jak často nakupujete košile/halenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často5336,05 %36,05 %  
Jednou za 3 měsíce4429,93 %29,93 %  
Jednou za půl roku3020,41 %20,41 %  
Jednou za měsíc149,52 %9,52 %  
2x – 3x za měsíc64,08 %4,08 %  

Graf

6. Jak často nakupujete mikiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často7450,34 %50,34 %  
Jednou za půl roku4933,33 %33,33 %  
Jednou za 3 měsíce1510,2 %10,2 %  
Jednou za měsíc85,44 %5,44 %  
2x – 3x za měsíc10,68 %0,68 %  

Graf

7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často5336,05 %36,05 %  
Jednou za půl roku5034,01 %34,01 %  
Jednou za 3 měsíce3020,41 %20,41 %  
Jednou za měsíc138,84 %8,84 %  
2x – 3x za měsíc10,68 %0,68 %  

Graf

8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často10873,47 %73,47 %  
Jednou za půl roku3020,41 %20,41 %  
Jednou za 3 měsíce96,12 %6,12 %  

Graf

9. Jak často nakupujete kalhoty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často5537,41 %37,41 %  
Jednou za půl roku5336,05 %36,05 %  
Jednou za 3 měsíce3523,81 %23,81 %  
Jednou za měsíc42,72 %2,72 %  

Graf

10. Jak často nakupujete sukně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často9463,95 %63,95 %  
Jednou za půl roku3020,41 %20,41 %  
Jednou za 3 měsíce1610,88 %10,88 %  
Jednou za měsíc53,4 %3,4 %  
2x – 3x za měsíc21,36 %1,36 %  

Graf

11. Jak často nakupujete šaty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často8155,1 %55,1 %  
Jednou za půl roku3624,49 %24,49 %  
Jednou za 3 měsíce1812,24 %12,24 %  
Jednou za měsíc96,12 %6,12 %  
2x – 3x za měsíc32,04 %2,04 %  

Graf

12. Jak často nakupujete spodní prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jednou za půl roku5436,73 %36,73 %  
Jednou za 3 měsíce4329,25 %29,25 %  
Méně často3423,13 %23,13 %  
Jednou za měsíc138,84 %8,84 %  
2x – 3x za měsíc21,36 %1,36 %  
Jednou týdně10,68 %0,68 %  

Graf

13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Primárně dle ceny5235,37 %35,37 %  
Primárně dle kvality4228,57 %28,57 %  
Primárně dle pohodlnosti nákupu2214,97 %14,97 %  
Primárně dle módního trendu1711,56 %11,56 %  
Primárně dle značky138,84 %8,84 %  
Primárně dle chování firmy v oblasti etiky a společenské odpovědnosti10,68 %0,68 %  

Graf

14. U jakých tří značek nakupujete nejčastěji oblečení a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám žádné, které bych tady mohla zařadit. Nakupuji podle momentálního výběru, cen.10,68 %0,68 %  
Reserved, C&A, orsay - většinou oblíbené krámy na jednom místě 10,68 %0,68 %  
H&M, Zara, Reserved10,68 %0,68 %  
FF, Camaeu, CA10,68 %0,68 %  
terranova, gate, hm protože je to výhodné v poměru kvalita/cena10,68 %0,68 %  
Zara, Next, Intimissimi - líbí se mi jejich střihy10,68 %0,68 %  
H a M, adidas, hummel - především mají pohodlne věci a dvě zmíněné značky mají převážně sportovní věci, které mam nejraději 10,68 %0,68 %  
Nemám vyhraněné značky, prostě když se mi to líbí, koupím si to10,68 %0,68 %  
Orsay - módní oblečení v dobrém poměru ceny a kvality , Mango, Esprit-kvalita,příjemné materiály10,68 %0,68 %  
CA, protože mi vyhovuje jejich nabídka10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi C&C, H&M, Terranova... asi, nesleduji to tolik, nakupuji prostě tam, kde není oblečení předražené a líbí se mi
Orsay, Zara kvůli dobrému poměru kvalita/cena
Lidl, F and F, Sportissimo. Rychlý nákup, dobré ceny, obchod je po cestě a přístupný.
Nepreferujem žiadnu značku
Osay, New Yorker, HM
Second Hand- dobre ceny, recyklace obleceni, setrnost k zivotnimu prostredi
Orsay, c&a, hervis - kvalita, střih , cena
Second hand
FF, lidl, pepco - cena, jednoduchost
New Yorker - módní oblečení, HM, Taly Weijl
Mohito, reserved - elegantní oblečení, h&m - trendy novinky
hm, tally weil, pepco - nevím
sekac-je to levne a rychle
Camaieu
secondhand, je to levnejsi a originalni
nemám preferované značky
Lidl crivit, Gate, HaM. Mam tyto obchody blizko a vzdy si tam vyberu za dobrou cenu.
thor stainer, yakuza, under amour protoze mi vyhovuji
ca, tesco, primark, cena a dostupné velikosti
AlpinePro, Adidas, Husky
jdu do obchodního centra a podívám se na pár obchodů
Orsay, Reserved, C&A - kvalita odpovídající ceně, sedící střihy a velikosti, obměňující se sortiment
Orsay, F and F, Bershka - protože mají v nabídce vždy trendy kousky :-)
Orsay, New Yorker, Camaieu - přijatelná cena/kvalita
Tally wail, HaM, protože je levné a trendy
H&M,
NEW YORKER, CA, HM
nemám oblíbený obchod
Lhstyl, sugabird, nike, ležérní, pohodové, stylové
Nejčastěji momentálně Lidl, protože je po ruce a levný, dále třeba Bershka, ale nejraději v Only (v zahraničí). Mít Only po ruce, nakupuji nejčastěji tam. Je kvalitní.
Orsay, Camaieu, Miss Selfridge - sedi memu vkusu, kvalitni
CA, NEW YORKRU, HM mají pěkné levnější oblečení
progress-cz, tilak
neznám názvy značek :)
To se velmi liší dle aktuální nabídky.
gate
Oasis - kvalita, Trucco - kvalita, Zara - trendovost, cena
H&M, New Yorker, UAX. Je to zvyk.
Tommy Hilfiger, Nike, Bandi - idealni pro volny cas, praci a Nike pro sport
Desigual, New Yorker, CA
Thor Steinar, Uncle Sam, Camp David - mám tyhle značky a jejich výrobky rád
F&F, Kik, Takko - na znacky nejedu, spise mi jde o vzhled. Cena, ktera me nezruinuje, ale obleceni je pekne a kvalitni
FF,New Yorker, Secret Shop
Stradivarius, zara a mango
Oblíbené značky, u kterých bych nakupoval nejčastěji nemám. Oblečení si vybírám různorodé, nesnažím se cílit jen na určité značky.
Orsay - pro poměr cena/kvalita/styl, Marks&Spencer - kvalita, Reserved - kvalita, styl
Celio, Peek&Clopenburg, Bushman
Kara, Levis, Peek and Cloppenburg - kvalita, přístup personálu
nevím, neřeším
Nevybírám si dle značky.
H&M, Promod, Primark - slevy, nízká cena
Brandit, Surplus líbí se mi styl
secondhand, nejlepsi veci za minimalni peniz
-
Reserved, HM
mám ráda second hand.. značku neřeším, ani je moc neznám..
New Yorker, Takko, H&M (dostupnost, cena)
F&F, H&M, Minibazar Hlinsko
nemám oblíbené značky a netuším, co mám v šatníku
C&A, New York, Tacco
Zoot, H&M, C&A - dostupné ceny a přijatelná kvalita, u Zootu navíc pohodlí nákupu
H&M, reserved, C&A - poměr cena - kvalita, pestrost stylů
H&M, Tally Weijl, New Yorker - široký výběr, přiměřené ceny
secondhandy
hm, mohito, ca
Takko, Kik, Bonprix - jsou cenově dostupné a nabízejí atraktivní oblečení i ve větších velikostech
nemám nejčastější značky
nakupuji tam, kde je něco co mi padne a je to levné
Tesco(FaF),Desiqual,menší butiky různých značek-ověřené, odzkoušené
HM, Tally Weijl, Camaieu - hezké kousky, relativně nízká cena, příjemné materiály
Spíše nemám oblíbené značky - řídím se podle toho, co se mi líbí.
Reserved, H&M, Orsay, protože se mi líbí styl, ceny i kvalita.
new yorker, h&m, calioppe - za dané ceny se mi nejvíce líbí
Gate, New yorker, taly wejl, kvôli cene
Většinou je to mix značek z Francie, pak dostupné v našem městě jako je Gate a New Yorker.
.
Orsay, HM, Reserved
Orsay, New Yorker, Tally Weijl
New Yorker, Sinsey ... Protože mají hezké a barevné věci
ZARA, MANGO - stylová moda pro mladé
Gate, Tally Weijl, New Yorker - líbí se mi styl oblečení a přiměřené ceny
takko, terranova, vietnamci - mám je blízko, nejsou drahé a vyberu si skoro vždy
New yorker, Cherokee, Kik, líbí se mi, dobré ceny
H&M, Reserved a Pull and Bear
sekáč, sekáč, sekáč
Esmara z Lidlu, C&A, Promod - mívají oblečení dle méhi vkusu za dobrou cenu a v dobré kvalitě, Promod spíš v akci.
HaM, FaF, Promod - mám je blízko, časté akce a slevy, líbí se mi
nakupuji v secondhandu
orsay, hm, ca... - odpovídá mému stylu a přijatelné ceny
Gate, New Yorker, Takko
Orsay, hm, house
Tako, faf, caa obleceni se mi libi
Esmara,HM,Sportisisimo- vzdy neco sezenu i za super ceny.
f&f, c&a, newyorker - pomer cena kvalita
Nike,H&M,Triumph
Orsay,time out,New Yorker
Hm, reserved, adidas - libi se mi jejich kolekce obleceni
Crivit,C&A,Sam 73
Reserved,Orsey,HaM...zdá se byt kvalitní
nakupuji u různých značek
c&a, orsey, reserwed.
nenakupuji v řetězcích, ale v secondhandech
Zara, Guess, Tommy Hilfiger
HM, New Yorker, Zoot.cz
tchibo - mají oblečení s příjemných materiálů, ff moda - mají pěkný výběr oblečení, reserved
New Yorker, Cropp Town, HM
new yorker, gate, cropp-cenově dostupné, oblečení odpovídá mému vkusu
značky nekupuji
H&M, C&A, F&F
Neznackove
nevím, moc nekoukám na značku
New Yorker, HM, Kik, oblečení se mi tam líbí, je za dobrou cenu a poměrně kvalitní
HM, Sinsay, Tally Weijl - líbí se mi jejich zboží, sedí mi
Orsay,Craft,Kilpi
Gate, New Yorker, F and F
orsay, nike, F&F ...pohodli
Marks & Spencer, H&M (jsou dostupné v OC, prostě příjdu a vyberu)
adidas, zara, mohito(kvůli kvalitě a stylu)
adidas, nike, puma potrpím si na kvalitu
CaA, Terranova, Reserved. Není příliš drahé a je vcelku kvalitní, líbí se mi.
Bonprix - mají nadměrnou velikost za slušnou cenu.
nejčastěji u žádných
sekáč, další sekáč, třetí sekáč
H&M, Orsay, Promod
různě
h&m, mohito, dorothy perkins, vyhovují mi
H&M, Zara, Zoot, protože to znám/je to celkem levné
Sekáče, Genezis, F&F protože jsou tam levné a často kvalitní věci
Tally Waijl, New Yorker, H&M - dostupná cena za dobrou kvalitu. Ale většinou dostávám hodně oblečení a to se pak liší
Tally weil, hm, orsay-maji tam hezke a pohodlne veci
gate, CA, .... kvůli ceně
Terranova, New Yorker, Takko. Protože se mi líbí jejich zboží.
abercrombie and fitch a hollister, kvalita
nemám vyhraněné značky
secondhandy - při troše hledání levné, kvalitní, originální
Orsay, Mohito, HaM
13693,15 %92,52 % 

Graf

15. U jakých tří značek nakupujete nejčastěji obuv a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Deichman21,37 %1,36 %  
Deichmann nejčastěji - velký výběr ve všech velikostech10,68 %0,68 %  
CCC, Deichmann, Humanic - mají široký výběr v menších dámských velikostech10,68 %0,68 %  
CCC, Tamaris, Nike10,68 %0,68 %  
Baťa, CCC, M2Shoes10,68 %0,68 %  
sportisimo, deichmann, decathlon10,68 %0,68 %  
Peitro Filipi, Zara, Vagabond - jsou módní a pohodlné10,68 %0,68 %  
A3 sport, footloker mají tam pro me vyber sportovních bot 10,68 %0,68 %  
Baťa - kvalita10,68 %0,68 %  
Lasocki-kvalita, Adidas - kvalitní sportovní obuv, 10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi 2C - jedná se o místní firmu a boty jsou kvalitní
Humanic, letní obuv nakupuji u Vietnamců, protože značková se rozpadne za stejnou dobu a stojí dvakrát tolik, navíc je jedno, jestli do nich teče, jsou dost teplé atd.
CCC, Deichmann
Deichman, Sportissimo, CCC. Kvalita přiměřená ceně. Dobrý výběr. Dostupnost.
Nepreferujem žiadnu značku
Deichman, dál nevím
Tamaris, Geox, Clarks, spise podle nabidky zbozi a ceny, snaha koupit kvalitni obuv za dobrou cenu
Ccc, Baťa , Salomon - dle použití , cena, požadovaná kvalita
Ahinsa, soukromí ševci - chodím v barefoot
deichman-velka velikost
CCC - široký výběr, přijatelné ceny, Humanic, Baťa
Armani, converse, ccc
deichman, tesco - nevím
humanic,ccc, bata
Pull&Bear
sportovni obuv, na znacce nezalezi
Salewa, McKinley, Reebok - dlho mi vydržia
CCC, Deichman, Adidas. Dobre ceny, dostupnost
jedine kanady
deichman, ccc, baťa kvalita a cena
Sportisimo, Deichmann, H&M
jdu do obchodního centra a podívám se na pár obchodů
CCC, H&M - kvalita odpovídající ceně (levnější boty vydrží málo, dražší např. kožené Lasocki v CCC jsou kvalitnější)
Baťa, CCC, Humanic - kvalita
Deichmann, CCC, Rieker - přijatelná cena/kvalita
Bama, freeflex, reflesh, protože jsou kvalitní a pohodlne
Humanic
Humanic, Bata, CCA
nemám oblíbenou značku
NIKE, ALMONDO, BAŤA
Office Shoes, Nike, House.
Bata, Tamaris, CCC - vetsi vyber, dostupne ceny
Deichman, Baťa, Adidas mám ráda kvalitní obuv.
teva - kvalitní bota co drží
neznám názvy značek :)
To se velmi liší dle aktuální nabídky.
CCC, Deichman jen proto že jsou dostupné, nelíbí se mi, co nabízí ani kvalita
Destroy - více kvalitních značek pohromadě, Humanic - velký výběr jak bot tak kabelek, Office shoes - velký výběr kvalitních značek
Keen, Triop, Merrel. Pohodlí a kvalita.
Converse, Bandi, Nike - volny cas, prace, sport
Baťa, Baťa, Baťa
Nike, DC, Vans - oceňuji pohodlnost
sportisimo, ccc, deichmann - znovu, znacky ne, ale dostupna cena a pekne i docela kvalitni vyrobky
Humanic, Sportisimo, Deichman
CCC, humanic a baťa
Stejné jako u oblečení. Pro každou příležitost se hodí jiný typ obuvi.
Tamaris, Gabor, Baťa - kvalita a pohodlnost
Baťa, Nike
Bushman, Vagabond, Tom Tailor
nevím, neřeším
Nevybírám si dle značky.
Clarks, Reebok, Adidas - slevy, pohodlná obuv
Baťa pohodlí a kvalita
nevim, co je v akci ve sportisimu
Footshop (vans, converse), Deichmann, hervis
deichmann, bata, sportisimo
A3 Sport, Adidas, Deichmann (dostupnost, cena)
Minibazar Hlinsko
nevím
Deichman, Baťa
Baťa, Deichman, CCC
baťa, deichmann - dostupnost poboček, e-shopy bez poštovného, ceny, kvalita
CCC, H&M, Converse
tesco
dr. kuba, deichman, mustang
Rieker, Prestige - u obuvi preferuji především pohodlí a kvalitu zpracování
lasocki - kvalita
adidas, žádná další
Batá,Santi,Deichmann-dobrá zkušenost
CCC, Baťa, La Farfalla - hezké kousky, většinou kvalitní
Viz odpověď 14.
CCC, Deichmann, Adidas, stejný důvod jako u oblečení.
deichmann, humanic, ccc - za dané ceny se mi nejvíce líbí
Nejraději Reno obuv, nebo boty z Francie-značku si bohužel nepamatuji.
.
CCC, Reno, Baťa
Deichmann, CCC, Baťa
Deichman... Protože je nejblíž
Tommy Hilfiger, Nike,
Nike, CCC, Deichmann - líbí se mi styl obuvy
deichmann, vietnamci, cropp - mám je blízko, nejsou drahé a vyberu si skoro vždy
Deichman, Dacethlon, sportisimo, kvalita
Nike a Adidas
prestige,
Tamaris, Caprice, Nagaba - hezké, kvalitní
Baťa, Humanic, La Farfala - široký výběr, slevy, kvalita
nakupuji v secondhandu, příp. Deichmann
deichman - jinde nemají mojí velikost
CCC, Primark, Neznačkový obchod
Nike, ccc, adidas
Humanic, daichman , ce
CCC,Daichmann,Sportissimo- dobre sedi a maji prijatelne ceny.
ccc, bata, deichmann
Bata,CCC,Rieker
CCC,Deichman,Baťa
Adidas,baťa, ccc - boty,jejichž velikosti mi skvěle sedí,libi se mi jejich kolekce
CCC,Deichman,Sportisimo
Lasocki,Tamaris,Deichman
nike,adidas,reebok-pohodlnost a známost
ccc,spportisimo,daichman.
secondhand
Nike, Vagabond, Timberland
Baťa, CCC, Deichmann
baťa, deichman, humanic - jsou blízko mého bydliště
Adidas,Nike,Puma
deichmann, CCC, Sportisimo-dobrý výběr a ceny
značky nekupuji
Deichmann, Nike
Neznackove
nevím, nekoukám na značku
Adidas, CCC, Vans Dobrá kvalita
CCC, Deichmann - nevím, kde jinde bych boty sehnala.
Rieker,Tamaris.CAT - pohodlnost!
CCC, Humanic, Deichman
vivobarefoot, jakakoli jina pohodlna bf obuv...
Deichmann, CCC (jsou dostupné v OC, prostě příjdu a vyberu)
adidas, nike, humanic (kvalita, styl)
nike, adidas, vans
Adidas, Nike, Quechua. Líbí se mi.
Merrell
Baťa
sekáč, další sekáč, třetí sekáč
Converse
sportissimo
tamaris, Adidas, o'neill, vyhovují mi
Baťa, mám to nejblíže
Baťa, CCC, Deichmann často kvalitní obuv za dobrou cenu
CCC Nike Deichman ( plus obchodní řetězce) prostě mi vyhovuje poměr kvality a ceny plus sortiment
Ccc, deichaman, sportisimo-pohodlne boty, nove, hezke
deichman, nike, addidas, ... kvůli ceně nebo kvalitě, záleží na učelu
Deichman,Bata,CCC. Protože moc obchodů s botami tu není.
nike, adidas, hilfiger - kvalita
nemám vyhraněné značky
různé specializované obchody s dostatečným výběrem elegantních kožených bot
Deichman, Bata, Converse
13592,47 %91,84 % 

Graf

16. Chodíte reklamovat oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, chodím, ale pouze v případě závad, které sám/a nedokážu opravit.5134,69 %34,69 %  
Ne, nechodím, poškozené oblečení si sám/a opravím.3725,17 %25,17 %  
Ano, chodím, a to i v případě závad, které dokážu opravit sám/a.3624,49 %24,49 %  
Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji.2315,65 %15,65 %  

Graf

17. Jak často reklamujete oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často.8557,82 %57,82 %  
Nikdy.5738,78 %38,78 %  
Přibližně při třetím až pátém nákupu.42,72 %2,72 %  
Přibližně při každém druhém nákupu.10,68 %0,68 %  

Graf

18. Chodíte reklamovat obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, chodím, a to i v případě závad, které dokážu opravit sám/a.6141,5 %41,5 %  
Ano, chodím, ale pouze v případě závad, které sám/a nedokážu opravit.5235,37 %35,37 %  
Ne nechodím, poškozenou obuv vyhazuji.1711,56 %11,56 %  
Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji.85,44 %5,44 %  
Ne, nechodím, poškozenou obuv si sám/a opravím.64,08 %4,08 %  
Ne, nechodím, poškozené oblečení si sám/a opravím.32,04 %2,04 %  

Graf

19. Jak často reklamujete obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často.8658,5 %58,5 %  
Nikdy.3523,81 %23,81 %  
Přibližně při třetím až pátém nákupu.1912,93 %12,93 %  
Přibližně při každém druhém nákupu.74,76 %4,76 %  

Graf

20. Co děláte s nepotřebným oblečením?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dávám do kontejneru na oblečení.5738,78 %38,78 %  
Daruji známým.3523,81 %23,81 %  
Používám na jiný účel (např. hadry).2919,73 %19,73 %  
Daruji na charitu.2114,29 %14,29 %  
Vyhazuji do koše.32,04 %2,04 %  
Využiji second hand.21,36 %1,36 %  

Graf

21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – 5 let6946,94 %46,94 %  
2 roky3926,53 %26,53 %  
Více než 5 let2718,37 %18,37 %  
1 rok85,44 %5,44 %  
Půl roku32,04 %2,04 %  
Méně než půl roku10,68 %0,68 %  

Graf

22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 20x11779,59 %79,59 %  
16x – 20x149,52 %9,52 %  
11x – 15x96,12 %6,12 %  
1x - 5x42,72 %2,72 %  
6x – 10x32,04 %2,04 %  

Graf

23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 20x8557,82 %57,82 %  
16x – 20x2214,97 %14,97 %  
11x – 15x1510,2 %10,2 %  
1x - 5x1510,2 %10,2 %  
6x – 10x106,8 %6,8 %  

Graf

24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 20x13591,84 %91,84 %  
16x – 20x85,44 %5,44 %  
1x - 5x32,04 %2,04 %  
11x – 15x10,68 %0,68 %  

Graf

25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Většinou ano, výjimečně si koupím něco, co aktuálně nutně nepotřebuji.6846,26 %46,26 %  
Většinou ne, spíše kupuji, co mi padne do oka, aniž bych to nutně potřeboval/a.4832,65 %32,65 %  
Ano, kupuji vždy jen to, co skutečně potřebuji.2517,01 %17,01 %  
Ne, kupuji vždy jen, co mi padne do oka, aniž bych to nutně potřeboval/a.64,08 %4,08 %  

Graf

26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nesleduji.7248,98 %48,98 %  
Jen zřídka.4329,25 %29,25 %  
Ano, ale nepravidelně.2013,61 %13,61 %  
Ano, pravidelně.128,16 %8,16 %  

Graf

27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji většinou ve slevě, z nové kolekce nakupuji jen občas.6644,9 %44,9 %  
Je mi to jedno.5134,69 %34,69 %  
Nakupuji většinou z nové kolekce, ve slevě nakupuji jen občas.149,52 %9,52 %  
Nakupuji vždy jen ve slevě.138,84 %8,84 %  
Nakupuji vždy z nové kolekce, chci mít módní kousky jako první.32,04 %2,04 %  

Graf

28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Často nějaké takové akci podlehnu a něco si koupím.5537,41 %37,41 %  
Většinou ne, vůči akcím a slevám jsem většinou imunní.5336,05 %36,05 %  
Ne, akce a slevy na mě vůbec nepůsobí.3020,41 %20,41 %  
Ano, vždy mě to donutí něco koupit.96,12 %6,12 %  

Graf

29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne (přejděte na otázku č. 31)13491,16 %91,16 %  
Ano138,84 %8,84 %  

Graf

30. Která firma v oblasti oblečení/obuvi je společensky odpovědná a jaké jsou její aktivity v oblasti společenské odpovědnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím 216,67 %1,36 %  
Nakupuji v Second Handu18,33 %0,68 %  
Zoot18,33 %0,68 %  
Vibram- Italská obuv. Velmi kvalitní funkční boty. Pro správnou anatomii chodidla18,33 %0,68 %  
Ot 27: Správná odpověď je NEVÍM, neřeším nějaké kolekce. Sleva nemusí být jen z důvodu výprodeje nějaké řady... Náhodně jsem něco zaškrtl, ale neberte to vážně.18,33 %0,68 %  
nemám tušení18,33 %0,68 %  
thao - deti z nepalu18,33 %0,68 %  
TOMS18,33 %0,68 %  
H&M18,33 %0,68 %  
H&M - použití materiálu jako bio bavlna18,33 %0,68 %  
ostatní odpovědi asi MarkSpencer 18,33 %0,68 % 

Graf

31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8557,82 %57,82 %  
Ano6242,18 %42,18 %  

Graf

32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1120,75 %7,48 %  
ano23,77 %1,36 %  
detska prace23,77 %1,36 %  
trh s pravou kožešinou, dětská práce11,89 %0,68 %  
Ano, obojí z uvedených plus například kožešiny ze zvířat 11,89 %0,68 %  
Možná, pokud by to byla opravdu velká kauza11,89 %0,68 %  
nehumánní pracovní podmínky, dětská práce, nevyplácení mezd, 11,89 %0,68 %  
Musel by som sa ale o nejakych kauzach dozvediet. Co sa vobec nedeje.11,89 %0,68 %  
ano, ekologické chování, dětská práce, špatné pracovní podmínky...snažím se podporovat české výrobce11,89 %0,68 %  
Spíše ano, zneužívaní dětí k práci11,89 %0,68 %  
ostatní odpovědi Ničení životního prostředí, nelidské podmínky
možná ano - jestli by se firma chovala zvlášť nevhodně
ano - dětská práce
Ano, chodila bych nakupovat jinam a dále bych neetické chování firmy rozšiřovala dále mezi známe a snažila bych se je také předsvědčit o tom, aby u dané společnosti již nenakupovali
Ano, nelidské podmínky k práci. Nedostatečné ohodnoceni. Dětské práce.
Ano, jakekoli ilegalni podminky jsou neprijatelne. Avsak kauzy by mely byt oficialnim zdrojem zverejneny a velkoplosne sireny, aby mely vliv na nakupni rozhodnuti.
mozna ano, ale vetsinou kupuji od ceskych firem/na fleru od ceskych svadlen a u bot mi nic jinyho nezbyva, tam jaksi nejde chodit bos nebo si sit doma sam
Ano, asi bych tam přestala nakupovat, hledala bych alternativu
je mi to šumák....
ano, ohledne toho, zda firmu podporit nakupem jejich odevu, nebo ne.
Spíše ne, protože si myslím, že téměř všechny (zahraniční) firmy v některé části světa využívají lidi, ale já si stejně oblečení a boty kupovat musím... A oblečení, které je výrazně nestylové a často neúměrně drahé si kupovat nebudu...
okamzite bych přestala kupovat
ano, bojkotem
Pouze pokud by se jednalo o takové zacházení v rámci výroby v ČR
Určitě se snažím nekupovat ty značky, u kterých vím, že berou oblečení a výrobky od šikanovaných podniků
asi ano
Pokud by byla nějaká aféra, přestala bych u značky nakupovat
Ano, i když je pro mě těžké najít něco, co by se mi líbilo a zároveň by to bylo vyrobeno v lidských podmínkách.
Ano - budu nakupovat oblečení s označením sweatshop free nebo v second handech
děje se to a stejně si koupím jejich věci
Výše uvedené, příliš nízký plat a dlouhá pracovní doba, nelidské chování k zaměstnancům např. nucení k sexu a podobně
Nehumanni pracovní podminky
nechodila bych tam nakuppovat.
Nezájem
nevim
Pravděpodobně bych se dané značce vyhnul, pokud by bylo možné přejít jinam, kde by problémy nebyly.
třeba výše zmíněné
Možná
pouze pokud by se děly v evropě ... v asii to beru jako samozřejmost
ano, ale v podstatě žádná z velkých firem nijak zásadně nepřispívá zlepšení podmínek... je to velmi okrajové
věc si u dané firmy nekoupím
3158,49 %21,09 % 

Graf

33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1236,36 %8,16 %  
H&M39,09 %2,04 %  
Neznám26,06 %1,36 %  
Nevím 26,06 %1,36 %  
nejsem si toho vědoma13,03 %0,68 %  
konkrétní neznám, ale velkým řetězcům se vyhýbám13,03 %0,68 %  
v minulosti Mattel (dnes už je to pravděpodobně lepší)13,03 %0,68 %  
Nike13,03 %0,68 %  
Nike, 13,03 %0,68 %  
Gate 13,03 %0,68 %  
ostatní odpovědi nevim, asi bych rekla, ze vetsina prumernych je neeticka
K otázkám níže: 90 % uvedených značek neznám
Vůbec nevím
netuším
H&M, Primark
Mám za to, že většina firem jako Orsay, H&M, protože jejich oblečení pochází z Asie, kde jsou tyto podmínky dost bídné.
jen z doslechu maštěstí
všechny, poměr toho co se vyrobí a opravdu potřebuje je v naprosté nerovnováze
824,24 %5,44 % 

Graf

34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7047,62 %47,62 %  
Spíše ano2517,01 %17,01 %  
Spíše ne1812,24 %12,24 %  
Je mi to jedno1610,88 %10,88 %  
Ano128,16 %8,16 %  
Ne64,08 %4,08 %  

Graf

35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím8155,1 %55,1 %  
Spíše ano2214,97 %14,97 %  
Je mi to jedno2013,61 %13,61 %  
Spíše ne96,12 %6,12 %  
Ano96,12 %6,12 %  
Ne64,08 %4,08 %  

Graf

36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím9262,59 %62,59 %  
Spíše ano2013,61 %13,61 %  
Je mi to jedno1610,88 %10,88 %  
Spíše ne85,44 %5,44 %  
Ano74,76 %4,76 %  
Ne42,72 %2,72 %  

Graf

37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím9161,9 %61,9 %  
Spíše ano2214,97 %14,97 %  
Je mi to jedno1711,56 %11,56 %  
Spíše ne74,76 %4,76 %  
Ano64,08 %4,08 %  
Ne42,72 %2,72 %  

Graf

38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7349,66 %49,66 %  
Ne2013,61 %13,61 %  
Je mi to jedno1711,56 %11,56 %  
Spíše ne1711,56 %11,56 %  
Spíše ano138,84 %8,84 %  
Ano74,76 %4,76 %  

Graf

39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7953,74 %53,74 %  
Je mi to jedno1812,24 %12,24 %  
Spíše ne1812,24 %12,24 %  
Spíše ano149,52 %9,52 %  
Ne149,52 %9,52 %  
Ano42,72 %2,72 %  

Graf

40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím8859,86 %59,86 %  
Spíše ano2517,01 %17,01 %  
Je mi to jedno1812,24 %12,24 %  
Spíše ne74,76 %4,76 %  
Ano64,08 %4,08 %  
Ne32,04 %2,04 %  

Graf

41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím8155,1 %55,1 %  
Spíše ano2617,69 %17,69 %  
Je mi to jedno1912,93 %12,93 %  
Spíše ne96,12 %6,12 %  
Ne74,76 %4,76 %  
Ano53,4 %3,4 %  

Graf

42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím8054,42 %54,42 %  
Spíše ano1912,93 %12,93 %  
Je mi to jedno1711,56 %11,56 %  
Spíše ne149,52 %9,52 %  
Ne106,8 %6,8 %  
Ano74,76 %4,76 %  

Graf

43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím8255,78 %55,78 %  
Spíše ano1812,24 %12,24 %  
Je mi to jedno1711,56 %11,56 %  
Spíše ne1610,88 %10,88 %  
Ne85,44 %5,44 %  
Ano64,08 %4,08 %  

Graf

44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím9061,22 %61,22 %  
Je mi to jedno2114,29 %14,29 %  
Spíše ano1510,2 %10,2 %  
Ne106,8 %6,8 %  
Spíše ne74,76 %4,76 %  
Ano42,72 %2,72 %  

Graf

45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím7853,06 %53,06 %  
Spíše ano2718,37 %18,37 %  
Je mi to jedno1610,88 %10,88 %  
Ano149,52 %9,52 %  
Spíše ne74,76 %4,76 %  
Ne53,4 %3,4 %  

Graf

46. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12383,67 %83,67 %  
Muž2416,33 %16,33 %  

Graf

47. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 25 let7551,02 %51,02 %  
26 – 30 let3523,81 %23,81 %  
15 – 20 let2214,97 %14,97 %  
Více jak 30 let1510,2 %10,2 %  

Graf

48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 300 0004631,29 %31,29 %  
10 001 – 20 0002114,29 %14,29 %  
100 001 – 300 000149,52 %9,52 %  
20 001 – 30 000138,84 %8,84 %  
30 001 – 50 000138,84 %8,84 %  
2 001 – 5 000138,84 %8,84 %  
50 001 – 100 000117,48 %7,48 %  
5 001 – 10 00096,12 %6,12 %  
Méně než 2 00074,76 %4,76 %  

Graf

49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou6443,54 %43,54 %  
Vysokoškolské6242,18 %42,18 %  
Základní1510,2 %10,2 %  
Vyučen/a42,72 %2,72 %  
Vyučen/a s maturitou21,36 %1,36 %  

Graf

50. Aktuálně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracuji.6141,5 %41,5 %  
Studuji.5235,37 %35,37 %  
Studuji a pracuji.2919,73 %19,73 %  
Na mateřské.53,4 %3,4 %  

Graf

51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 001 – 20 000 Kč2718,37 %18,37 %  
5 001 – 10 000 Kč2214,97 %14,97 %  
10 001 – 15 000 Kč2114,29 %14,29 %  
1 001 – 5 000 Kč2013,61 %13,61 %  
Méně než 500 Kč2013,61 %13,61 %  
20 001 – 25 000 Kč128,16 %8,16 %  
25 001 – 30 000 Kč106,8 %6,8 %  
500 – 1000 Kč85,44 %5,44 %  
Více než 30 000 Kč74,76 %4,76 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jak často nakupujete mikiny?

  • odpověď Méně často:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně často na otázku 4. Jak často nakupujete trička?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji vždy jen ve slevě. na otázku 27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?

10. Jak často nakupujete sukně?

  • odpověď Méně často:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, kupuji vždy jen to, co skutečně potřebuji. na otázku 25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?

11. Jak často nakupujete šaty?

  • odpověď Méně často:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 46. Jste:

17. Jak často reklamujete oblečení?

  • odpověď Nikdy.:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne nechodím, poškozené oblečení vyhazuji. na otázku 16. Chodíte reklamovat oblečení?

31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?

34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
  • odpověď Spíše ano:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 7.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?

36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 9.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
  • odpověď Spíše ano:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 8.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?

  • odpověď Je mi to jedno:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je mi to jedno na otázku 38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?
  • odpověď Nevím:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rádi oblečení/obuv?

2. Jak často nakupujete oblečení?

3. Jak často nakupujete obuv?

4. Jak často nakupujete trička?

5. Jak často nakupujete košile/halenky?

6. Jak často nakupujete mikiny?

7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?

8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?

9. Jak často nakupujete kalhoty?

10. Jak často nakupujete sukně?

11. Jak často nakupujete šaty?

12. Jak často nakupujete spodní prádlo?

13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?

16. Chodíte reklamovat oblečení?

17. Jak často reklamujete oblečení?

18. Chodíte reklamovat obuv?

19. Jak často reklamujete obuv?

20. Co děláte s nepotřebným oblečením?

21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?

22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?

23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?

24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?

25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?

26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?

27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?

28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?

29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?

31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?

32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?

33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?

34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?

36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?

37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?

38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?

40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?

41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?

42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?

43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?

45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?

46. Jste:

47. Kolik je Vám let?

48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?

49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

50. Aktuálně:

51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rádi oblečení/obuv?

2. Jak často nakupujete oblečení?

3. Jak často nakupujete obuv?

4. Jak často nakupujete trička?

5. Jak často nakupujete košile/halenky?

6. Jak často nakupujete mikiny?

7. Jak často nakupujete svetry/svetříky?

8. Jak často nakupujete bundy/kabáty?

9. Jak často nakupujete kalhoty?

10. Jak často nakupujete sukně?

11. Jak často nakupujete šaty?

12. Jak často nakupujete spodní prádlo?

13. Podle čeho si vybíráte oblečení/obuv?

16. Chodíte reklamovat oblečení?

17. Jak často reklamujete oblečení?

18. Chodíte reklamovat obuv?

19. Jak často reklamujete obuv?

20. Co děláte s nepotřebným oblečením?

21. Jak dlouho nosíte v průměru nově koupené oblečení, než ho vyřadíte ze šatníku nebo přestanete nosit?

22. Kolikrát si jedno tričko vezmete v průměru na sebe?

23. Kolikrát si jednu košili/halenku vezmete v průměru na sebe?

24. Kolikrát si jedny kalhoty vezmete v průměru na sebe?

25. Kupujete oblečení a obuv, které potřebujete?

26. Sledujete nové kolekce Vašich oblíbených značek?

27. Nakupujete oblečení/obuv spíše z nové kolekce nebo spíše starou kolekci ve slevě?

28. Působí na Vás různé speciální akce, klubové nabídky, slevy a časově omezené akce?

29. Zajímáte se o společenskou odpovědnost firem, u kterých nakupujete?

31. Dokázaly by aktivity v oblasti společenské odpovědnosti firmy ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí?

32. Dokázaly by kauzy v oblasti etiky (nehumánní pracovní podmínky, dětská práce) ovlivnit Vaše nákupní rozhodnutí? Pokud ano, jaké?

33. Znáte některé firmy, které se chovají neeticky? Pokud ano, jaké?

34. Považujete značku H&M za společensky odpovědnou?

35. Považujete značku Zara za společensky odpovědnou?

36. Považujete značku Orsay za společensky odpovědnou?

37. Považujete značku Reserved za společensky odpovědnou?

38. Považujete značku New Yorker za společensky odpovědnou?

39. Považujete značku Tally Weijl za společensky odpovědnou?

40. Považujete značku Lindex za společensky odpovědnou?

41. Považujete značku F&F za společensky odpovědnou?

42. Považujete značku Deichmann za společensky odpovědnou?

43. Považujete značku CCC za společensky odpovědnou?

44. Považujete značku Reno za společensky odpovědnou?

45. Považujete značku Baťa za společensky odpovědnou?

46. Jste:

47. Kolik je Vám let?

48. Jaký počet obyvatel má město, ve kterém bydlíte?

49. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

50. Aktuálně:

51. Můj měsíční příjem/kapesné činí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Holečková, K.Spotřební chování mladé generace v oblasti odívání (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://spotrebni-chovani-mlade-gene.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.