Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník ke stárnutí populace
Dotazník ke stárnutí populace
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Andrea Vronková |
---|---|
Šetření: | 01. 03. 2015 - 15. 03. 2015 |
Počet respondentů: | 1646 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vlivem demografických změn populace na celém světě stárne, průměrná doba dožití se prodloužila téměř o 20 let. Tento dotazník se zaměřuje na seniorský marketing v souvislosti s mediální komunikací a na tržní sílu 50+. Cílem dotazníku je odpovědět na otázky, jak stárnutí ovlivní chování spotřebitelů, jejich postoje k novým značkám a jak budou starší spotřebitelé schopni reagovat na reklamu a technologické pokroky.
Dotazníku se mohou zúčastnit všechny věkové kategorie.
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 35 let | 913 | 55,47 % | 55,47 % |
36 - 50 let | 334 | 20,29 % | 20,29 % |
51 - 64 let | 245 | 14,88 % | 14,88 % |
do 18 let | 101 | 6,14 % | 6,14 % |
65 let a více | 53 | 3,22 % | 3,22 % |
2. Věk, na který se cítíte?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 | 224 | 13,61 % | 13,61 % |
20 | 198 | 12,03 % | 12,03 % |
30 | 192 | 11,66 % | 11,66 % |
40 | 142 | 8,63 % | 8,63 % |
50 | 88 | 5,35 % | 5,35 % |
18 | 84 | 5,1 % | 5,1 % |
35 | 75 | 4,56 % | 4,56 % |
45 | 59 | 3,58 % | 3,58 % |
17 | 46 | 2,79 % | 2,79 % |
23 | 43 | 2,61 % | 2,61 % |
ostatní odpovědi | 495 | 30,07 % | 30,07 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 29.78 |
Minimum: | 17 |
Maximum: | 56 |
Variační rozpětí: | 39 |
Rozptyl: | 103.25 |
Směrodatná odchylka: | 10.16 |
Medián: | 26 |
Modus: | 25 |
3. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 1173 | 71,26 % | 71,26 % |
muž | 473 | 28,74 % | 28,74 % |
4. Jaký je Vás čistý finanční příjem za měsíc?
Povinná otázka bez publikování výsledků veřejnosti (odpovědi jen v CSV a XLS přihlášeného zadavatele).
5. Značka a preference produktu
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jsem ochoten/a zkoušet nové značky | 1081 | 65,67 % | 65,67 % |
držím se spíš známých značek | 565 | 34,33 % | 34,33 % |
6. Změna značky
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je něco, co je součástí života | 1351 | 82,08 % | 82,08 % |
nerozumím tomu, proč se neustále musí něco měnit | 295 | 17,92 % | 17,92 % |
7. Jak vnímáte nové technologie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
užívám si technologické novinky | 1045 | 63,49 % | 63,49 % |
technologické pokroky přicházející tak rychle, že se je nesnažím ani pochopit | 601 | 36,51 % | 36,51 % |
8. Jak vnímáte technologické změny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je lepší, když se změní obsah než design | 1100 | 66,83 % | 66,83 % |
je lepší, když se změní design, než obsah | 546 | 33,17 % | 33,17 % |
9. Jak si představujete svoji finanční budoucnost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vnímám budoucnost s důvěrou, věřím, že v ní budu finančně zajištěn/a | 920 | 55,89 % | 55,89 % |
mám obavy z budoucnosti, především z důvodu financí | 726 | 44,11 % | 44,11 % |
10. Jak vnímáte nové zkušenosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
život stále přináší nové výzvy a příležitosti | 1047 | 63,61 % | 63,61 % |
preferuji, když o něčem vím, nemám moc rád/a překvapení | 599 | 36,39 % | 36,39 % |
11. Co ovlivňuje Vaše priority k nákupu produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
při výběru produktu mě ovlivňuje zkušenost (např. vlastní, rodiny) | 1014 | 61,6 % | 61,6 % |
ovlivňuje mě cena, popř. nabídka | 632 | 38,4 % | 38,4 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.