Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Stolní George od České spořitelny -pouze pro uživatele stolního George

Stolní George od České spořitelny -pouze pro uživatele stolního George

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hejlová
Šetření:14. 10. 2019 - 10. 11. 2019
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:33,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:27
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník vytvořily studentky VŠ ekonomicko-správní v rámci projektu George. Budeme rády, když náš dotazník vyplníte.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké jsi pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1768 %68 %  
Muž832 %32 %  

Graf

2. Kolik je ti let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25936 %36 %  
22728 %28 %  
20520 %20 %  
21312 %12 %  
2414 %4 %  

Graf

3. V jakém kraji bydlíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Královéhradecký kraj832 %32 %  
Pardubický kraj728 %28 %  
Hlavní město Praha312 %12 %  
Jihomoravský kraj28 %8 %  
Vysočina14 %4 %  
Liberecký kraj14 %4 %  
Olomoucký kraj14 %4 %  
Středočeský kraj14 %4 %  
Ústecký kraj14 %4 %  

Graf

4. Jaké máte vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské1352 %52 %  
Vysokoškolské832 %32 %  
Vyšší28 %8 %  
Základní28 %8 %  

Graf

5. Jste ženatý/vdaná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1976 %76 %  
Ano624 %24 %  

Graf

6. Máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2288 %88 %  
Ano312 %12 %  

Graf

7. Proč jste se rozhodli založit účet u České spořitelny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pobočka ve vašem městě1352 %52 %  
Různé výhody520 %20 %  
Hypoteka14 %4 %  
Českou spořitelnu mají všichni v mém okolí -> na doporučení 14 %4 %  
Klasika, tzv. vsazeni si na jistotu14 %4 %  
Nutnost při sjednání hypotéky (platí dnes), dříve zaměstnanecké úročení 1 %14 %4 %  
účet jsem zakládala ještě na střední škole, a u ČS protože tam měli svoje účty rodiče14 %4 %  
Vyhrála jsem založení účtu v SOČ14 %4 %  
Založeno rodiči - zatím nemám důvod měnit14 %4 %  

Graf

8. Na co spoříte své úspory?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bydlení1354,17 %52 %  
Důchod28,33 %8 %  
Finanční úspora 14,17 %4 %  
Nesporim, já ziju!14,17 %4 %  
Děti14,17 %4 %  
Automaty 14,17 %4 %  
na pripadne problemy - pokazeni auta, operace psa...14,17 %4 %  
To se různí 14,17 %4 %  
na cokoli co budu v podoucnu potřebovat14,17 %4 %  
Auto14,17 %4 %  
na nic14,17 %4 %  

Graf

9. Máte účty u jiných bank? Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano mám ještě u dvou jiných bank - jeden z důvodu je, že jsem zaměstnancem jiné banky

Ano, jsou výhodnější.

Ano, ne každá banka mě vyhovuje. Nemá takové podmínky a výhody které potřebuji. Je lepší mít více bank z důvodu nefunkčnosti ostatních bank.

ano, potřebuji i druhý učet

Ano, u jedné velké jsem odjakživa, služby měla a má lepší než ČS. Založen z důvodu studentského účtu zdarma v době, kdy spořka měla měsíční poplatek 124 Kč - cca rok 2010. Pro mě tehdy velké peníze.

ING - spořicí účet

Jo, lepší podmínky pro výběr z bankomatu, exekutor tam nemůže protože nejsou na moje jmeno

Jo. Půjčky

Mám spořící účet u Hello bank, pro mě měli nejlepší podmínky

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne, nemám důvod mít vícero účtů. (V minulosti jsem měla, ale stejně jsem využívala jen ten u ČS.)

Ne, nepotřebuji

Nemám

Nemám

xxx

Zatím ne

10. Jak často navštěvujete stolního George?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně625 %24 %  
1x a více týdně520,83 %20 %  
Každý den416,67 %16 %  
1x týdně416,67 %16 %  
2x za měsíce312,5 %12 %  
1x za měsíc28,33 %8 %  

Graf

11. Jste spokojeni se změnou, která nastala přechodem ze Servisu 24 na George? Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

Ano i ne. George je přehledný, na druhou stranu neumí hromadu věci, které servis 24 uměl. Rozčiluje mě také zadávání data narození (od posledního release). Ukládat si však datum narození do paměti počítače není bezpečné (navrhuje ČS abych mohla krok přeskočit). Taky mě neskutečné rozčiluje nutnost pojmenovat úcty, na které posílám peníze.

Ano je to přehlednější

ano jsem - uživatelské rozhraní, je to příjemnější pro klienta - taky grafy a přehledy, jednoduchost

Ano, líbí se mi ve spojitosti se službu Moje zdravé finance rozbor vsech výdaji/prijmu na ruzne kategorie ktere tvori celkovy graf, tudiz osobni statistika uctu

Ano, pro mě je lepší využívat aplikaci než se složitě přihlašovat do Servisu 24

Ano, přehlednější a rychlejší

Ano, přijde mi přehlednější.

Ano. Přehlednější Jednodušší Modernější

Jj

Moc ne, na servisu 24 to bylo pro mě mnohem přehlednější.

Ne, je to zmatecny

Ne, servis se mi zdál přehlednější.

Ne, vadí mi potvrzovani sms kodu u prihlaseni, nutnost zadat jméno příjemce pri placeni, neprehlednost, blbe jméno (Kdo je Jirka a proc se po něm jmenuje bankovnictví???)

NE! Nezlobte se, ale George je v porovnání se Servis24 STRAŠNÝ. Servis24 jsem využívala minimálně 1x týdně (hlavně abych se podívala na stav účtu, na platby, a na srovnání, kolik měsíčně utrácím - velmi užitečné byly různé grafy, v George taky nějaké jsou, ale jsou omezené tím, že toho neukazují zdaleka tolik, jako v Servis24). Do George se nepřihlašuji skoro vůbec, protože mi přijde nepřehledný, nesmyslný a zbytečně otravuje s funkcemi, které nechci používat, bez možnosti nějakého individuálního přizpůsobení (nebo možná ta možnost je, ale já ji nikde nenašla). Dvoufázové přihlášení mi nevadí, zabezpečení je důležité, ale jinak je pro mě George něco, co absolutně nechci používat, protože mě to svou nesystematičností a nepřehledností rozčiluje! Teď radši zůstatek na účtu kontroluji při výběru z bankomatu, než abych se musela přihlašovat do George. Servis24 byl naprosto skvělý, nechápu, proč byl nahrazen tímto paskvilem!

Nejsem spokojená - přihlašování je nepraktické, musím si zvykat na nové uživatelské rozhraní.

servis byl lepší a přehlednější

xxx

Znám již jen George

12. Je pro Vás stolní aplikace George srozumitelná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2392 %92 %  
Ne28 %8 %  

Graf

13. Je pro Vás stolní aplikace George přehledná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1976 %76 %  
Ne624 %24 %  

Graf

14. Líbí se Vám logika ovládání George?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1872 %72 %  
Ne728 %28 %  

Graf

15. Co na Georgi oceňujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bezpecnost

Dvoufázové přihlašování - lepší zabezpečení přístupu k účtu. Jinak NIC.

intuitivnost

Jak už bylo uvedeno, jednoduchost.

je online

Jednoduchost srozumitelnost

Jednoduchost, statistika výdajů

jednpduchost a přehlednost

Nic

Nic??

Přehled financí, kdekoliv a kdykoliv

Přehled výdajů (koláčový graf)

Přehlednost všech produktu které v této bance využívám

Rychlost

Rychlost plateb.

Snadné použití, rychlost a zabezpečení

Šifrování přes SSL/TSL

Vidím platby služební kartou

xxx

16. Co Vám na Georgi chybí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Asi nic

Funkce servis24

Komunikace přes HTTPS2

Některé věci by mohli jít nastavit po ověření v George klic. Některé věci jdou nastavit ale je potřeba navštívit pobočku. Přijde mi to dost zbytečné.

Nevím.

nic

nic ale je nepřehledný

Nic konkrétního

Prehlednost

Přehled

Přehled dokumentace (smlouvy, podpis GDPR, ...), nejsou zde vidět inkasa - v aplikaci, tím pádem nelze vše změnit, musíte se přihlásit do George na PC

Přehlednost, logika, snadné ovládání, různé druhy názorných grafů příjmů a výdajů (na Servis24 jich bylo bylo výrazně víc, než je teď na George) - vše co, měl Servis24 a George postrádá.

Servis jako měl servis24, zadání platby přes QR kód, potvrzování plateb otiskem prstu

Snazší přihlašování

V servisu 24 si u kazde odeslane platby pres internet slo dat potvrzení na mail...

více funkcí v mobilní aplikaci

xxx

Zatím jsem nic nenašel

Zatím nic

17. Co byste na Georgi změnili/vylepšili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

asi nic

George vůbec nechci. Vraťte nám zpátky Servis24.

Možnost si nastavit "kalendarove" upominky, napr ze mam zaplatit jednu platbu atd...

Nějaké hry bych tam dal

Nic

nic

Nic konkrétního

Nic me nenapadá

Přehled

přehlednost

Přehlednost.

Systém přihlašování bez ověření SMS

Více by mohly propracovat aplikaci na telefonu

Více promyslet jak to vlastně má fungovat. Sladit stolního George s aplikaci v telefonu. Já osobně nic jiného nepoužívám a ne všechny věci udělám hned mobilně přes aplikaci v telefonu.

Vrátila bych Servis 24

Vše?

xxx

Zatím mě nic nenapadá

Zavedla bych ztracené funkce ze servis24 (stavebko a podobně) zrušila bych nutnost pojmenovat účet na který posílám platbu, zrušila bych zadávání data narození (vše viz výše)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hejlová, B.Stolní George od České spořitelny -pouze pro uživatele stolního George (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://stolni-george-od-ceske-spori.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.