Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Přístup studentů k řízení kariéry

Přístup studentů k řízení kariéry

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Střízková
Šetření:14. 03. 2017 - 07. 04. 2017
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:23,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.21:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazníkové šetření je k bakalářské práci, jejíž cílem je analyzovat přístup studentů vysokoškolských studií v ekonomickém oboru k řízení své kariéry. Na základě výsledků analýzy navrhnout opatření, které můžou zlepšit přístup studentů k této oblasti a zvýšit jejich uplatnitelnost na trhu práce.

Zaměřeno primárně na studenty VŠE a VŠTE.

Odpovědi respondentů

1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Na jaké úrovni ovládáte cizí jazyky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Měl jste možnost již při svém studiu pracovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, v oboru studia4242 %42 %  
ano, mimo oboru studia2727 %27 %  
ano, jen náhodné brigády2020 %20 %  
ne77 %7 %  
ano, jen školní praxe44 %4 %  

Graf

10. Pomáhá Vám vysoká škola s Vašim profesním růstem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vybrané přednášky externích přednášejících z praxe4949,49 %49 %  
možnosti stáží (zahraniční mobility)3232,32 %32 %  
propojení výuky teorie s praxí3131,31 %31 %  
nepomáhá2929,29 %29 %  
pracovní praxe2424,24 %24 %  
motivační programy (stipendia)2323,23 %23 %  
předměty zaměřené na plánování profesní kariéry1717,17 %17 %  
kvalitně vybavené labaratoře1111,11 %11 %  

Graf

11. Jaký byste zvolil/a způsob hledání zaměstnání?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Který z těchto způsobů hledání zaměstnání považujete za nejefektivnější?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Chcete v budoucnu pracovat v oboru, který studujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5555 %55 %  
nejsem si jistý3737 %37 %  
ne88 %8 %  

Graf

14. Jaké je Vaše očekávání (nástupní) mzdy po absolvování studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 30 000 Kč4949 %49 %  
více než 30 000 Kč2929 %29 %  
10 000 - 20 000 Kč2121 %21 %  
méně než 10 000 Kč11 %1 %  

Graf

15. Dle Vás, ve Vámi studovaném oboru se pohybuje průměrná mzda v jakém rozmezí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 30 000 Kč5151 %51 %  
20 000 - 30 000 Kč3333 %33 %  
10 000 - 20 000 Kč1414 %14 %  
méně než 10 000 Kč22 %2 %  

Graf

16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

17. Byl/a byste ochoten/a přijmout práci i s nižší kvalifikací než budete mít po vystudování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5555 %55 %  
nevím2727 %27 %  
ne1818 %18 %  

Graf

18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

19. Doporučil/a byste studovaný obor jiným studentům, a proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

ano - dostatek času na zisk praxe, atraktivita, kvalita oboru...

Ano ,je to fajn byt venku se zvířaty každý den

Ano jde o investici do budoucnosti

Ano, ale převažuje teorie nad praxí. Osobně bych volila obor více orientovaný na Marketing pokud bych se znovu rozhodovala

ano, dobrá komunita na katedře, kvalitní vzdělání, dostatek volného času na další aktivity

ano, IT je budoucnost btw: zaměření je na informační technologie, což neni v nabídce, takže asi ekonomické??

ano, je to dobry

Ano, jelikož nic lepšího u nás stejně nemáme.

ano, proč ne?pokud to splňuje jejich potřeby vzdělání

Ano, propojení praxe se školní náplní

Ano, propojení s praxí. velká flexibila volitelných předmětů a profilace již během studia.

Ano, protoze to je zajimave a po nam je velka poptavka

Ano, protože nabízí širokou škálu pracovních možností.

ano, tomu koho baví tento obor.

Ano. Pristup vyucujicich a uplatneni v praxi materialu ziskaneho v prubehu studia je na dobre urovni.

Ať si každy děla co chce

Doporučil bych studium IT oborů, protože není tak náročné, jak se někomu může zdát. Zejména na VŠE, která nevychovává programátory, ale spíš business IT. Tito lidé jsou a budou i do budoucna vyhleádávní. Například ti, kteří si rozumí s firemními daty a dokáží je zhodnotit.

doporučila pro jeho kreativitu

Jistě ano, výborně, široké uplatnění

Ne

NE

ne

Ne - nemá ucelenou koncepci a navíc psychicky mě ničí a nemám téměř žádný volný čas a taky přístup učitelů je mnohdy hrůzný.

ne, doporučuji jít pracovat

nedoporučila, není propojen s praxí - regionální studia

Obor ekonomika podniku apod. dnes studuje mnoho lidí a konkurence je taková, že pokud student skončí u Bc. tak bez vnější pomoci na trhu práce nemá skoro nárok. Z vlastní zkušenosti mohu říci že je to bráno spíše jako lepší maturita. Určitě ne. Technické obory

Pokud by mi řekli rozumné důvody proč ho chtějí studovat, tak ano.

Pouze v případě, že hledají snadnou možnost, jak se na 5 let někam "zašít" a nezískat praxi ani vědomosti.

Rozšíření znalostí o ekonomickém fungování světa, základní ekon. principy a chápání je dnes velmi ceněnou vlastnostní

Svůj obor bych doporučila. Má širokou škálu zájmu, ale asi bych už nedoporučila školu (kvůli změnám ve vedení..)

To není o doporučení, pokud chce někdo v daném oboru pracovat, tak nechť ho studuje, nemá cenu studovat něco, co nechci dělat.

Určitě, obor aplikovaná informatika na VŠE poskytne přehled toho, co se dá v IT dělat. A je to mnohem jednodušší než ČVUT.

VSE FPH Podnikova ekonomika a management - na VSE je to obor s velmi otevrenymi moznostmi, mozna nejvice ze vsech oboru..idelani pro cloveka, co ho laka business, management a podobna problematika, jen nevi, kam smerovat konkretneni. Tento obor prave tomuhle rozhodovani nenasilne napomuze :)

20. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23 - 255050 %50 %  
19 -222424 %24 %  
26 - 291515 %15 %  
36 - 4144 %4 %  
30 - 3533 %3 %  
42 - 5733 %3 %  
58 a více11 %1 %  

Graf

21. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5858 %58 %  
muž4242 %42 %  

Graf

22. Jste studentem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3. ročníku6060 %60 %  
2. ročníku2121 %21 %  
1. ročníku1919 %19 %  

Graf

23. Jaká je Vaše forma studia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
prezenční7272 %72 %  
kombinovaná (externí)2828 %28 %  

Graf

24. Bydlíte v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hl. městě Praha3535 %35 %  
Jihočeském kraji2525 %25 %  
Středočeském kraji1313 %13 %  
Plzeňském kraji55 %5 %  
Jihomoravském kraji55 %5 %  
Olomouckém kraji33 %3 %  
kraji Vysočina33 %3 %  
Zlínském kraji33 %3 %  
Ústeckém kraji33 %3 %  
Moravskoslezském kraji22 %2 %  
Královéhradeckém kraji22 %2 %  
Karlovarském kraji11 %1 %  

Graf

25. Uveďte název vysoké školy, kterou studujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VŠE v Praze6060 %60 %  
VŠTE v Českých Budějovicích2323 %23 %  
Mendelova univerzita v Brně77 %7 %  
UTB v Zlíně55 %5 %  
JU České Budějovice55 %5 %  

Graf

26. Jste studentem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bakalářského studia5656 %56 %  
Magisterského (Inženýrského studia)4343 %43 %  
Bakalářského studia11 %1 %  

Graf

27. Jaké je Vaše zaměření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ekonomické7272 %72 %  
jiné2323 %23 %  
strojírenské33 %3 %  
stavební22 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?

  • odpověď přání rodičů=nedůležité:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přání rodičů=nedůležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bezúhonnost=částečně vyžadováno na otázku 16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?

2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?

  • odpověď doporučení známých=nedůležité:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi studentský život=nedůležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přání rodičů=nedůležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?
  • odpověď jiné=nedůležité:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné=nedůležité na otázku 1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?

3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

  • odpověď doporučení bývalých studentů=nepodstatné:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší finanční ohodnocení=nepodstatné na otázku 3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě (linkedin, xing, facebook)=nejméně efektivní na otázku 12. Který z těchto způsobů hledání zaměstnání považujete za nejefektivnější?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi uplatnění absolventů oboru=málo důležité na otázku 1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi propojení s praxí=nedostečná úroveň na otázku 4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi absolvovaná VŠ - Magistr/Inženýr=slabý vliv na otázku 8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?
  • odpověď přání rodičů=nepodstatné:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přání rodičů=nedůležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi studentský život=nedůležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 26 - 29 na otázku 20. Kolik Vám je let?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší finanční ohodnocení=nepodstatné na otázku 3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

  • odpověď absolvovat další kurzy a školení=určitě ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi po ukončení studia pracovat v zahraničí=určitě ano na otázku 6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?
  • odpověď jiné=ne vůbec:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi zahraniční mobilita (studijní a pracovní pobyty)=žádný vliv na otázku 8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi po ukončení studia pracovat v zahraničí=ne vůbec na otázku 6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?

  • odpověď absolvovat zahraniční studijní pobyt=ani neuvažuji:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi absolvovat zahraniční studijní pobyt=ne vůbec na otázku 6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?
  • odpověď jiné=ani neuvažuji:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zahraniční mobilita (studijní a pracovní pobyty)=žádný vliv na otázku 8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné=ne vůbec na otázku 6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

11. Jaký byste zvolil/a způsob hledání zaměstnání?

  • odpověď pracovní portály na internetu (jobs.cz apod.)=určitě ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi získat praxi v oboru=zvažuji tu možnost na otázku 7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?

16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?

  • odpověď komunikační schopnosti=nejvíce vyžadováno:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prezentační dovednosti=nejvíce vyžadováno na otázku 16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?
  • odpověď práce s počítačem=nejvíce vyžadováno:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup studijního oddělení=slabá úroveň na otázku 4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?

17. Byl/a byste ochoten/a přijmout práci i s nižší kvalifikací než budete mít po vystudování?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi potřebuji ho ke své práci=spíše nepodstatné na otázku 3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zlepšit se v cizích jazycích=zvažuji tu možnost na otázku 7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi systém hodnocení=slabá úroveň na otázku 4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prestiž – pracovního místa=Nejméně důležité na otázku 18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vedoucí pozice=Nejméně důležité na otázku 18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

  • odpověď Finanční ohodnocení=Nejvíce důležité:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaměstnanecké benefity=Nejvíce důležité na otázku 18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

21. Jste:

  • odpověď žena:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší finanční ohodnocení=nepodstatné na otázku 3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

25. Uveďte název vysoké školy, kterou studujete:

  • odpověď VŠE v Praze:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi hl. městě Praha na otázku 24. Bydlíte v:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v tomto oboru předpokládám dobré uplatnění=rozhodující na otázku 3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

26. Jste studentem:

  • odpověď Bakalářského studia:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi mezikulturní vnímavost a tolerance=více vyžadováno na otázku 16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=částečně důležité na otázku 2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?

2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?

3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?

5. Na jaké úrovni ovládáte cizí jazyky?

6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?

8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?

9. Měl jste možnost již při svém studiu pracovat?

10. Pomáhá Vám vysoká škola s Vašim profesním růstem?

11. Jaký byste zvolil/a způsob hledání zaměstnání?

12. Který z těchto způsobů hledání zaměstnání považujete za nejefektivnější?

13. Chcete v budoucnu pracovat v oboru, který studujete?

14. Jaké je Vaše očekávání (nástupní) mzdy po absolvování studia?

15. Dle Vás, ve Vámi studovaném oboru se pohybuje průměrná mzda v jakém rozmezí?

16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?

17. Byl/a byste ochoten/a přijmout práci i s nižší kvalifikací než budete mít po vystudování?

18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

20. Kolik Vám je let?

21. Jste:

22. Jste studentem:

23. Jaká je Vaše forma studia?

24. Bydlíte v:

25. Uveďte název vysoké školy, kterou studujete:

26. Jste studentem:

27. Jaké je Vaše zaměření?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co jste zohledňoval/a při výběru školy?

2. Co Vás vedlo k volbě studovat vysokou školu?

3. Co Vás vedlo k výběru oboru (specializace), který studujete?

4. Jak hodnotíte kvalitu studia na Vámi studované škole?

5. Na jaké úrovni ovládáte cizí jazyky?

6. Co jste ochoten/na udělat pro zvýšení svého budoucího uplatnění?

7. Co jste již z tohoto hlediska začal/a?

8. Co dle Vás, bude mít vliv na Vaše profesní uplatnění ?

9. Měl jste možnost již při svém studiu pracovat?

10. Pomáhá Vám vysoká škola s Vašim profesním růstem?

11. Jaký byste zvolil/a způsob hledání zaměstnání?

12. Který z těchto způsobů hledání zaměstnání považujete za nejefektivnější?

13. Chcete v budoucnu pracovat v oboru, který studujete?

14. Jaké je Vaše očekávání (nástupní) mzdy po absolvování studia?

15. Dle Vás, ve Vámi studovaném oboru se pohybuje průměrná mzda v jakém rozmezí?

16. Dle Vás, které z uvedených kompetencí budou od Vás v budoucnu nejvíce vyžadovány?

17. Byl/a byste ochoten/a přijmout práci i s nižší kvalifikací než budete mít po vystudování?

18. Ohodnoťte, do jaké míry jsou pro Vás tyto atributy důležité v budoucím zaměstnání?

20. Kolik Vám je let?

21. Jste:

22. Jste studentem:

23. Jaká je Vaše forma studia?

24. Bydlíte v:

25. Uveďte název vysoké školy, kterou studujete:

26. Jste studentem:

27. Jaké je Vaše zaměření?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Střízková, L.Přístup studentů k řízení kariéry (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://studenti-rizeni-kariery.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.