Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Systémy pro řízení vztahů se zákazníky

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Vlášek
Šetření:18. 03. 2020 - 01. 04. 2020
Počet respondentů:2
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého dotazníku, který mi má pomoci se srovnáním systému pro řízení vztahu se zákazníky, tzv. CRM systémy.

 

Prosím o vyplnění jen ty, kteří nějaký CRM systém používali nebo používají. Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jaký CRM systém jste použil/a nebo používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MS Dynamics CRM150 %50 %  
SAP CRM7150 %50 %  

Graf

2. Když jste CRM systém používal/a byl/a jste na pozici:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
CAD designer150 %50 %  
client service representative150 %50 %  

Graf

3. Do jaké věkové skupina spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55 a více150 %50 %  
30-35150 %50 %  

Graf

4. Jakou část CRM systému jste nejčastě využíval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vývoj produktů150 %50 %  
Zákaznická část (stížnosti, reklamace...)150 %50 %  

Graf

5. Ohodnoťe práci se systémem:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný150 %50 %  
výborný150 %50 %  

Graf

6. Co se Vám na systému nejvíce líbilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

jednoduchost

přehlednost a funkčnost

7. Co naopak byste změnil/a nebo se Vám nelíbilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

nevím

nevím

8. Při práci se systémem jste možná narazil/a na nějaký limit systému. Jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slabé propojení s CAD specializovaným software150 %50 %  
nic mě nenapadá150 %50 %  

Graf

9. V případě, že byste byl odpovědný člověk za řízení vztahu se zákazníky, jak by vypadal optimální CRM systém a co by měl umět?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

měl by být srozumitelný jak pro zákazníka tak pro interního uživatele

naštěstí nejsem

10. Jak byste systém financovali, pokud by záleželo na Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelné investice (jednorázové částky za vývoj)150 %50 %  
Měsíční poplatky (neustálý vývoj)150 %50 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Vlášek, J.Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://systemy-pro-rizeni-vztahu-se.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.