Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Telemarketing - jak moc nás obtěžují prodejci po telefonu? [2017]

Telemarketing - jak moc nás obtěžují prodejci po telefonu? [2017]

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Demčák
Šetření:17. 02. 2017 - 10. 03. 2017
Počet respondentů:1307
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.39
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-9 PDF-10 PDF-11 PDF-12 PDF-13 PDF-14 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

před 8 lety jsem na Vyplnto.cz dělal průzkum ohledně nevyžádaných telefonátů různých prodejců. Napadlo mě, že by možná stálo za to průzkum zopakovat a trochu rozšířit, ať víme, zda se něco od té doby změnilo. Budu rád za každé vyplnění :-)

Marek Demčák
provozovatel Vyplnto.cz

Odpovědi respondentů

1. Setkal(a) jste se v uplynulých 6 měsících s nevyžádaným obchodním telefonátem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ne, nikdo takový mi nevolal (nebo si to alespoň nevybavuji)otázka č. 11, ano, volali mi jednou nebo dvakrát v uplynulých 6 měsícíchotázka č. 2, ano, volali mi cca 3x - 10x v uplynulých 6 měsícíchotázka č. 2, ano, volali mi častěji než 10x v uplynulých 6 měsícíchotázka č. 2, nevím, neznámá čísla neberu, popř. vůbec nemám mobilní telefonotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, volali mi cca 3x - 10x v uplynulých 6 měsících50538,64 %38,64 %  
ano, volali mi jednou nebo dvakrát v uplynulých 6 měsících43533,28 %33,28 %  
ano, volali mi častěji než 10x v uplynulých 6 měsících22216,99 %16,99 %  
ne, nikdo takový mi nevolal (nebo si to alespoň nevybavuji)997,57 %7,57 %  
nevím, neznámá čísla neberu, popř. vůbec nemám mobilní telefon463,52 %3,52 %  

Graf

2. Podle čeho obvykle poznáte, že se jedná o nevyžádanou obchodní nabídku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poznám to prakticky ihned, jakmile telemarketér promluví (mívají jinou melodii hlasu než "normální" volající)67958,43 %51,95 %  
podle neznámého čísla (mobil používám pro komunikaci se známými, cizí číslo beru automaticky jako indikátor telemarketingu)24621,17 %18,82 %  
poznám to až ze samotného obsahu hovoru16614,29 %12,7 %  
poznám to díky nainstalované aplikaci v mobilním telefonu716,11 %5,43 %  

Graf

3. Pokud vidíte zmeškaný hovor z neznámého čísla, co pravděpodobně uděláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pokud je to důležité, zavolá dotyčný sám znovu = neřeším to59150,86 %45,22 %  
zkusím číslo vyhledat na internetu, pokud nezjistím špatné reference (ve smyslu, že jde o nějakého otravu), zavolám zpět38032,7 %29,07 %  
zavolám zpět a zjistím, co kdo chtěl19116,44 %14,61 %  

Graf

4. Jak dlouho obvykle trvá Váš hovor s telemarketérem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [telefon vůbec nezvednu, popř. hovor odmítnuotázka č. 10, do 10 sekundotázka č. 5, 10 až 60 sekundotázka č. 5, klidně i více než 60 sekundotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 až 60 sekund47640,96 %36,42 %  
do 10 sekund35730,72 %27,31 %  
klidně i více než 60 sekund19817,04 %15,15 %  
telefon vůbec nezvednu, popř. hovor odmítnu13111,27 %10,02 %  

Graf

5. Jak obyčejně reagujete, když Vám někdo neznámý po telefonu nabízí své služby nebo produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snažím se hovor co nejdříve zdvořile ukončit55353,64 %42,31 %  
odpovím ve smyslu, že nemám zájem, a ukončuji hovor bez čekání na reakci30729,78 %23,49 %  
dávám telemarketérovi šanci, aby mě přesvědčil, vyslechnu si ho, a poté se rozhodnu11210,86 %8,57 %  
dělám si z telemarketéra srandu, případně ho vodím za nos a říkám mu smyšlené údaje; čekám, až hovor sám ukončí373,59 %2,83 %  
okamžitě beze slova ukončuji hovor222,13 %1,68 %  

Graf

6. Objednal(a) jste si již někdy něco na základě původně nevyžádaného telefonátu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, vícekrátotázka č. 7, ano, jednouotázka č. 7, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne79677,21 %60,9 %  
ano, jednou17617,07 %13,47 %  
ano, vícekrát595,72 %4,51 %  

Graf

7. Co jste si na základě nevyžádaného telefonátu již objednal(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné výrobky nebo služby17874,48 %13,62 %  
telekomunikační služby (telefon, internet,...)5623,43 %4,28 %  
bankovní nebo finanční služby vč. pojištění3414,23 %2,6 %  
placené umístění v katalogu firem72,93 %0,54 %  
investování do akcií, zlata apod.31,26 %0,23 %  
ne10,42 %0,08 %  

Graf

8. Jaké jsou Vaše zkušenosti s objednaným zbožím/službami? Šel/šla byste do toho znovu?

Tato otázka je nepovinná, můžete ji tedy přeskočit.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

50% spokojenost.

aktuálně již ne, dříve byl telemarketing ještě aspoň trochu snesitelný a o eventuální nabídce se dalo uvažovat, teď jsou nabídky pro mě nepřijatelné a volající bývají často otravní až dotěrní

Ano

ano

ano, nebídka byla výhodná

Ano,objednala jsem si kosmetiku Vevay která byla OK,při zrušení objednávek nebyl žádný problém.

Asi už ne.

Byla to "výborná" zkušenost. Díky ní si už nikdy nic po telefonu neobjednám.

bylo to zboží na vyzkoušení, platila jsem pouze poštovné a další už jsem neobjednala

Byly to doplnky stravy a uz bych nikdy neobjednala.

celkom dobru

do rozumné věci ano

Dobrá, šla bych do toho opět.

Dobre

Dobré

Dobre zatia nebol problem

dobré zkušenosti

dobré, ale znovu bych do toho nešla

Dobré, ano,

Dobré, jednalo se o změnu tarifu a stále je pro mě výhodný, objednala bych jej tedy i znovu.

Dobrý. Ano.

holení docela dobrý, CITI kartu hodlám letos zrušit - už pozbyla své tehdejší výhody

i když jsem byla se zbožím spokojená, pak mě obtěžovalo neustálé nabízení dalšího

jak kdy, ale vetšinou je nabídka horší než porovnatelné jinde

Jednalo se o nabídku vhodného tarifu, nakonec jsem odmítla, zůstala jsem věrná svému mobilnímu operátorovi.

Jednalo se o nabídky mého operátora. Pokud jsou výhodné, nebráním se jim.

jednalo se o nějaká dámská holítka,dala jsem je dceři.Už bych do toho nešla

Jednalo se o potravinový doplněk stravy, který jsem darovala, sama neužívala a další odběr ihned zrušila. Ne, už bych si nic neobjednala.

Jednou, už je to dávno, jsem souhlasila s nabídkou po telefonu. Tehdy jsem ještě neměla téměř žádné zkušenosti s tímto komunikačním kanálem. Slibované zboží nedorazilo, avšak pokuta za nezaplacení ano. Poté, co mi nebyli schopni nijak prokázat, že jsem zboží převzala, od pokuty upustili. Po této zkušenosti jsem se poučila a již žádné nabídky přes telefon nepřijímám.

jen ty nejhorší, přesto volajícího chci slušně odmítnout jenže tady není slušnost na místě. Setkala jsem se u nejmenované tet. společnosti i s podvodnou praktikou, ale dokázat jim to nemožné a tak platím a latím neb jsem se prý k tomu zavázala

již nikdy!

jsou to lidé s nefér jednáním a pro mě šmejdi po telefonu

Když už jsem se nechala přesvědčit, šlo až na dvě výjimky o dobré zboží. Nechala jsem si vnutit: 1x potravinový doplněk, 1x ponožky, 1x krém. Reklamovala jsem Kyslík mobil s kartou a vrátila jakési tabletky, které neměly hodnotu, za niž mi ji prodali údajně se slevou.

Když vím, co si objednávám, tak jsem s tím pak i spokojená. Např. zlevnění tarifu u operátora.

Kupodivu jsem dostal to, co mi bylo nabízeno a i za cenu, na které jsme se domluvili. Znovu bych ale asi do toho nešel. Raději si zboží prohlédnu v kamenném obchodě.

Kývla jsem na to omylem a poté mi docházelo zboží se složenkou k zaplacení, které jsem nechtěla. Zrušit to šlo až po dvou měsících.

Měl sem internet na měsíc zdarma. Ano, šel bych do toho znovu.

Měla jsem zájem kreditní kartu,nebyla mi schválena kvůli výši příjmu.

Nabídka byla od operátora, jehož služby běžně využívám. Jiné nabídky odmítám všechny. Nešl bych do toho znovu, dávám přednost osobnímu rozhovoru v pobočce operátora.

Nakonec jsem nabídku nevyužila - cítila jsem velký tlak z druhé strany , nemám to ráda

Našla jsem si firmu na internetu. Podle negativních referencí jsem objednávku sice velice složitě, ale zrušila. Jejich reakci raději nebudu publikovat.

ne

Ne

NE

Ne

NE

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

NE

ne

ne

ne , nešla

ne stalo to za starou backoru

Ne, byl to shit....hypoalergenní granule pro psa české výroby.....pes se mi po nich osypal

ne, nikdy. Upřimně beru jako zásadu, že přes telefon nabízejí produkty a služby co jinak nejdou, tudíž bude lepší to nebrat.

Ne, okamžitě jsem zboží vrátila zpět

Ne, vícekrát už jsem na tento způsob obchodování nepřistoupila a nepřistoupím. Nebyla jsem spokojená, pravdou je, že jsem měla možnost do 14 dnů smlouvu zrušit bez udání důvodu a také jsem to udělala, ale vyvstalo mi pak z toho docela dost nepředvídatelných problémů.

ne, vše co potřebuji si můžu koupit v kamenném obchodě nebo na internetu sama

ne, zboží jsem pak posílala zpět

Ne!

Ne.

Ne.

Ne.

Ne. Byly to obyčejné kalhotky za neobyčejnou cenu...

Ne. objednala jsem jednou a poté jsem ihned odstoupila od smlouvy po jejím podrobném přečtení.

Někdy ano

Nekvalitní, předražené zboží s automatickým zasíláním dalšího. Už bych nikdy nabídky nevyužila.

nemám dobré zkušenosti, zboží jsem vracela

Nesla

Nešel bych do toho znovu, dalo mi starání, než se mi podařilo odběr ukončit.

Nešel. Předražené, těžko se ukončuje.

Nešel. Samozřejmě se mi pak snažili a snaží "vnutit" (nabídnout) kde co, chodí mi emaily,volají atd. Šlo o promo akci za dobrou cenu, ovšem i když zrušení dalšího zasílání bylo v pohodě (muselo se bohužel volat, naštěstí to zvedli a službu bez problému zrušili, ale co slýchám, je čím dál těžší vymanit se ze spárů těhle firem), už bych to znovu neudělal. Raději za zboží zaplatím plnou cenu v běžném obchodě...

nešla

Nešla bych do toho

nešla bych do toho znovu

Nešla bych do toho znovu, produktem byla kosmetika na zkoušku, další produkty pozkušebním jsem neobjednala, resp. jejich zasílání obratem ukončila.

Nešla bych do toho znovu. Je to kupování zajíce v pytli.

Nešla bych do toho znovu. Mám pocit, že jsem naletěla.

Nešla bych do toho znovu. Poslali mi úplně něco jiného , než jsem si objednala a protože jsem neměla čas to poslat zpět, tak mi výrobek zůstal.

Nešla, akorát to přidělalo problémy.

nešla, jsem zklamaná a naštvaná sama na sebe že jsem se nechala přesvědčit

Nešla, jsou to zbytečně utracené peníze.

Nešla, zrušila jsem objednávku.

Nešla. Zboží je většinou předražené, nebo nekvalitní.

Nešla.Ukončuji hovor,nechci žádné nabídky

neutrální, ale vícekrát už bych si takto umluvit nenechala...

Nevim

Nic moc

Nikdy nebyl s ničím problém. Vždy byly výrobky kvalitní, v pořádku dorazily a bylo možné se naprosto bez problémů odhlásit od dalšího zasílání. V jednom případě dokonce omylem zaslaný balíček, o který jsem již neměl zájem, tak Mi jej nechali jako dárek, abych neplatil poštovné za zpáteční zásilku. A moc se Mi omlouvali za způsobenou "chybu". No, chybu. Ještě jsem na to vydělal, tak jakou chybu ;-D.

Nikdy více

nikdy, ani náhodou!

objednala jsem si ,,parfém" a objednala bych si ho znovu.

Objednala jsem si předplatné časopisu Téma a jsem s ním spokojená.

Objednala jsem si žiletky , po telefonu tvrdili , že je to nezávazné. Balíček jsem zaplatila a za 6 týdnů dorazil další, Takže mě to vytočilo. Balíček jsem vyzvedla a kontaktovala jsme firmu co to má znamenat. Musela jsem písemně odhlásit odběr od té doby nic neberu.

Perfektní. Ano.

Po druhé dodávce zboží jsem odstoupila od smlouvy.

pod/průměr; ne

podle toho kdo volá

Později se ukázalo, že služba je pro mě nevýhodná, což jsem při telefonování neodhalil. Teď už vše odmítám potvrdit s tím, že si napřed prostuduju dostupné údaje. Pokud se operátor vymlouvá, že to ještě není v širší nabídce a je to pouze pro VIP zákazníky, ihned čuju podraz a natvrdo odmítnu.

Předražené a pak se memůžete zbavit dalších následných balíčků, které chodí automaticky.

S objednaným zbožím jsem byla spokojena, vadilo mi, že se na něj vázala smlouva, s kterou mi měly být doručovány další zásilky. Smlouvu jsem ihned zrušila.

se zbožím jsem spokojená,ale v dnešní době už ne-hlavně ne energie apod

služba neměla pro mě očekávaný přínos, už bych ji znovu neobjednal

Službu jsem nežádala, ale hodila se mi, funguje dodnes. Zboží jsem nepřevzala, tím to skončilo.

Šlo o Knižní klub, a ten je v pohodě.

špatné

špatné zkušenosti, nešla bych do toho znovu

špatné, určitě bych si novu po telefonu nic neobjednala

Špatné, určitě ne.

špatné,zboží je předražené a né moc kvalitní,takže už ne

ta jediná zkušenost je kladná

Tenkrát to byla dobrá nabídka, rozšíření užívaného produktu, takže zkušenost dobrá.

Už bych do toho nikdy nešla. Je to neseriózní, klamavá a v 99% nekvalitní služba.

už jsem dále neobjednala

Už nikdy, slíbili zaslání šperku na zkoušku a pak mě nutili do odběrů.

už nikdy!!! Byly to jen ponožky 1x měsíčně. Takovou blbost jsem už nikdy neudělal.

v pořádku, klidně znovu

V pořádku, splnili, co slíbili

V žádném případě, protože potom mě nešla 5 dní O2 TV

věděla jsem, do čeho jdu, takže ano

velmi špatné, ne

Veskrze nedobré, určitě bych to již neopakoval. Nicméně ať moje odpověď neslouží k nějakému omezování a vydávání dalších zákomů, snad to zvládne každý sám.

Většinou jsem s objednaným zbožím/službami spokojen. Více než třeba u pouličního prodeje.

Většinou jsem služby potom zrušila, od té doby to odmítám. Po telefonu se člověk nemůže v klidu rozhodnout.

většinou kupujete zajíce v pytli, jakmile vám zboží příjde tak zjistíte že to není co jste očekávaly.

Většinu služeb (pravidelných odběrů) jsem za nějaký čas zrušila. Některé zboží je relativně v pohodě, ale v obchodě bych si jeho koupi asi víc rozmyslela. Myslím, že vyloženě nadšená jsem nebyla nikdy z ničeho, co mi bylo přes telefon vnuceno, resp. jsem si nechala vnutit, protože někdy je mi spíš těch operátorů na linkách líto, takže si občas sama naběhnu, když chci pomoct někomu jinému :)

volali mi z retencneho od mobilneho operatora. ponukli vyhodnu zmluvu, takze palec hore

Vše odpovídá tomu, co mi bylo nabídnuto

Výhodnější internet do mobilu. Sleva lákavá. Bohužel to paní zapomněla předat operátorovi a ten mi pak účtoval "dva mobilní internety" na jednom zařízení za plnou cenu. Než jsme dobrali problému a než se to vyřešilo, 6 měsíců nervů a chození na pobočku.

VYUŽIL JSEM POUZE BEZPLATNOU NABÍDKU DODÁNÍ ZBOŽÍ NA ZKOUŠKU BEZ JEJÍHO KOMERČNÍHO OPAKOVÁNÍ

Využila jsem první nabídku a pak další zasílání zrušila.

Zboží bylo kvalitní. To, které se mi nelíbilo se dalo jednoduše vrátit a zasílání bez komplikací zrušit. Zatím nemám výhrady.

zboží dobré, ale pak mě otravovali, tak už bych do toho znovu nešla

Zboží mně bylo doručeno v pořádku, odpovídalo nabídce, byla jsem spokojená.

Zboží sice nebylo nekvalitní, ale vadilo mi, že mi ho posílali častěji, než jsem žádala. A ukončení zasílání nebylo úplně bez problémů.

Zboží stále používám a nechávám si pravidelně zasílat, jiné ale neobjednávám.

Zboží velikostně neodpovídalo, již si nic objednávat nebudu

Zkusenosti dobre, moje banka mi nabidla bezkontaktni kartu zabezpecenou proti zneuziti lepe nez byvaji ostatni bezkontaktni karty.

Zkušenost dobrá, ale už bych to znovu neudělala.

Zkušenost dobrá, do této konkrétní bych šla znovu

zkušenost není negativní, objednané za sdělenou cenu přišlo, ihned poté jsem písemně požádal o výmaz mých údajů ze záznamů prodávající společnosti a tím to skončilo. objednané zboží fungovalo, to je vše

Zkušenosti dobré i špatné.

změna operátora. Dobrá zkušenost, šla bych do toho znova

zrušila som ich

zřejmě nikoli

zůstali mi jen služby, produkty, které jsou dobré, ale zřejmě drahé. Kdybych hledal v reálném světě, možná bych našel stejnou kvalitu a nižší cenu, ale musel bych ztratit čas, energii. Takže to vyjde šul/nul.

Žiletky. S výrobkem jsem nebyla spokojena, další 'várku' jsem hned po obdržení první zrušila.

9. Stalo se Vám již, že Vám určitý telemarketér zavolal po čase znovu, a zkusil Vás opět přesvědčit o výhodnosti svých služeb/produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, opět mě nepřesvědčil(i)66764,69 %51,03 %  
ne nebo si to nepamatuji35033,95 %26,78 %  
ano, již se i stalo, že mě napodruhé přesvědčil141,36 %1,07 %  

Graf

10. Stalo se Vám již někdy, že jste ukončil(a) hovor v domnění, že jde o nevyžádanou obchodní nabídku, a přitom se jednalo o normální telefonát? (např. od nějakého starého známého, kterému někdo dal Váš telefon, případně se jednalo o telefonát potenciálního klienta)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne104990,28 %80,26 %  
málem ano, ale nakonec to dobře dopadlo675,77 %5,13 %  
ano, vícekrát242,07 %1,84 %  
ano, jednou221,89 %1,68 %  

Graf

11. Využíváte ve svém mobilním telefonu blokování čísel telemarketérů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, můj mobil tuto funkci buď nemá nebo o ní nevím63248,36 %48,36 %  
ne, nechci blokovat hovory44734,2 %34,2 %  
ano, blokuji všechny telemarketéry1138,65 %8,65 %  
ano, blokuji jen telemarketéry, kteří mi volají opakovaně1017,73 %7,73 %  
ne, občas nabídek po telefonu rád využiji141,07 %1,07 %  

Graf

12. Využíváte ve svém mobilním telefonu aplikaci pro identifikaci nevyžádaných hovorů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne118990,97 %90,97 %  
ano1189,03 %9,03 %  

Graf

13. Chcete-li, uveďte zde, jakou aplikaci používáte, a jak Vám vyhovuje:

Tato otázka je nepovinná, můžete ji přeskočit.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nevolejte.cz

"Zvednout to?" na iOS. Zatím dobrý.

Aplikace "Můžu to zvednout?"

Aplikace "Můžu to zvednout?"

Aplikace "Můžu to zvednout?" a Contacts+ pro Android. Aplikace vyhovují

Aplikaci od Clean masteru. Funguje spolehlivě.

aplikaci- můžu to zvednout-spokojenost

Blokování hvorů windowsphone

Chobotnice;spokojenost

Chobotničku od Můžu to zvednout?.

kdo volal můžu to zvednout nevolejte.cz

Kontakty+, jsem moc spokojená

mmnmnmnm

Mohu to zvednout? Funguje perfektne

Muzu to zvednout, zcela vyhovuje

muzutozvednout

muzutozvednout - zkušenosti nemám žádné, od té doby ještě nikdo nezavolal

Můžu ti zvednout?

můžu to zvednout

Můžu to zvednout

můžu to zvednout - Aplikace musí běžet na pozadí, aby detekovala hovory, ale má možnost zpětné kontroly a psaní recenzí. Veskrze vyhovuje

Můžu to zvednout - celkem mi to vyhovuje, ale pořád se mě ptají, jestli je nechci finančně podpořit... Tak to mě docela obtěžuje. Možná víc jak ten telemarketing :-).

Můžu to zvednout ?

můžu to zvednout, hodně, nic mi v ní nechybí

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout?

Můžu to zvednout? - aplikace funguje perfektně, zablokuje všechna telefonní čísla dle nastavení, má velmi bohatou databázi telefonních čísel

Můžu to zvednout? - Parádička

Můžu to zvednout? Funguje

Můžu to zvednout? Kouknu na hodnocení a podle toho se rozhodnu jestli zvednu.

Nevolejte

Nevolejte - vyhovuje mi maximálně

Nevolejte.cz Mám to zvednout?

Nevolejte.cz Velmi dobrá

nevolejte.cz Jsem spokojená.

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

Nevolejte.cz

nevolejte.cz

nevolejte.cz

Nevolejte.cz - i přes starší design aplikace je efektivní

nevolejte.cz - na starším telefonu fungovala bezvadně, te´d s novým (Xiaomi) se ne vždy spustí, ale i tak občas upozorní na nevyžádaný telemarketing

Nevolejte.cz - Naprosto mi vyhovuje, nikdo mi po telefonu nic nenabízel. Černá listina se často aktualizuje, uživatelé mohou sami nahlásit telefonní číslo, z něhož volá telemarketér.

Nevolejte.cz - perfektní, funguje naprosto spolehlivě i v omezené free verzi. Černá listina otravných čísel se pravidelně aktualizuje a od té doby, co aplikaci používám (cca více než rok), jsem neměla jediný takový hovor.

Nevolejte.cz - stop otravům!

Nevolejte.cz a jsem spokojeny, databaze je tvorena samotnymi uzivateli, dene pribyvaji desitky novych cislech otravujicich.

Pouzivam aplikaci Nevolejte cz,jsem s ni velmi spokojena.

Právě jsem i nainstalovala nevolejte.cz Díky za tip!

Sms and call blocker

Stop call

sync.me

Truecaller, zatím OK

Truecaller. Zobrazí se jméno volajícího, pokud už ho někdo před tím uložil do systému. Celkem vyhovuje.

Výborná. Nevolejte. cz

Vyhledat číslo, tato aplikace mi vyhovuje, službu používá hodně lidí a vždy,když mi telefonuje neznámý volající,vyskočí mi tabulka s mírou nebezpečnosti jeho čísla.

Zvednout to

14. Máte u svého operátora zakázané předávání Vašeho čísla obchodním partnerům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevěděl(a) jsem, že to mohu odmítnout95673,14 %73,14 %  
ano (příp. můj operátor určitě čísla nikomu nepředává)17613,47 %13,47 %  
ne, je mi to jedno17513,39 %13,39 %  

Graf

15. Dal(a) jste své číslo k dispozici některým prodejcům, např. výměnou za poskytnutí věrnostní/slevové karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, chce-li někdo po mně telefonní číslo, tak věrnostní/slevovou kartu odmítnu56443,15 %43,15 %  
ano, chtěl(a) jsem hlavně získat tu kartu, předání čísla jsem bral(a) jako nutnou podmínku, kterou jsem dál neřešil(a)46635,65 %35,65 %  
ano, ale zajímal(a) jsem se o to, co se s číslem bude dál dít, a v rámci možností zakázal(a) předávání čísla dál19214,69 %14,69 %  
ne, zadávám smyšlené číslo856,5 %6,5 %  

Graf

16. Je Vaše telefonní číslo dohledatelné na internetu (např. přes Google nebo Seznam)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nezkoušel(a) jsem své číslo hledat70754,09 %54,09 %  
ne, telefonní číslo zásadně nikde nezveřejňuji39029,84 %29,84 %  
ano, zveřejnil(a) jsem ho schválně, popř. to bylo nutné (např. používám číslo i pro podnikání)18614,23 %14,23 %  
ano, zveřejnil(a) jsem ho nerozvážně241,84 %1,84 %  

Graf

17. Kdybyste porovnal(a) situaci dnes a před 3 lety, tak:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevyžádaných hovorů je dnes více45935,12 %35,12 %  
nevyžádaných hovorů je pořád stejně44133,74 %33,74 %  
nevyžádaných hovorů je dnes méně35226,93 %26,93 %  
nevím, příp. tak dlouho telefon nepoužívám554,21 %4,21 %  

Graf

18. Jaký je Váš (nejvíce využívaný) mobilní/telefonní operátor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile49237,64 %37,64 %  
O239830,45 %30,45 %  
Vodafone31223,87 %23,87 %  
jiný (virtuální)1058,03 %8,03 %  

Graf

19. Pokud máte nějakou zajímavou zkušenost s telemarketéry, podělte se o ni:

Tato otázka je nepovinná, můžete ji přeskočit.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

2 roky práce v callcentru mě naučily, že i telemarketéři jsou lidé

Asi vcelku stále stejnou, zavolají, nejdříve se ptají jestli využívám to či ono, na otázku proč mi volají odpovídají, že dělají průzkum (nechápu proč takhle lžou, seriózní výzkumná agentrura se představí ihned a nezačínají hovor například tím, jestli mám doma elektřinu i plyn), já reaguji sdělením, že nemám zájem a nepřeji si, aby mě znovu kontaktovali.

Budí mi svými telefonáty dítě, z toho se můžu zbláznit

Bylo období, kdy velmi často obtěžovali s hovory na průzkumy a kreditní karty moji mamku. Nezapomněli samozřejmě zmínit, že je to všechno nezávazně a zdarma. Tak si na ně vymyslela dobrou historku. Vždy říkala, že pokud je to zdarma, tak jí to nezajímá. Že pokud po ní chce někdo nějaké informace, průzkumy nebo rozhovory, mělo by to být placené. Zadarmo nikomu nic sdělovat nebude. A jak se tedy dohodnou. No, každý si to samozřejmě hned rozmyslel. :-)

Dají pokoj pokud se dotážu na zdroj mého telefonního čísla a pokud řeknu, že jim výslovně odebírám souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů dle zákona 101/2000 Sb.

Diví se tě je posilám do prdele.

dneska už nabízejí fakt všechno. Jednou mi volali že mi nabízejí i dotace na přírodní hnojiva. Nedovedu si představit, tu souvislost.

Dobrá sranda je říct, že nemam telefon a když se zeptaj, co mam v ruce, říct, že do toho jim nic neni.

Dobře se je poslouchá, mají příjemný hlas. V životě jsem potkal několik lidí (žen, mužů i dětí), jejichž hlas na mě působil „magicky“ – cítil jsem příjemné fyzické pocity (mrazení? mravenčení?) a měl jsem problém sledovat, o čem dotyčná/ý mluví. U telemarketérů zažívám velmi často něco podobného.

Docíllili opačného efektu - jdou mi na nervy a zásadně je odmítám.

Dostala jsem vynadáno,proč beru telefon,když se nechci bavit o nabízeném produktu.

Drzost a sprostota jako reakce na žádost o vymazání z databáze a neobtěžování.

Dřív jsem si je vyslechla, nechala je vypovídat a oni se úplně nakonec zeptali, jestli už mi bylo 18 let, tak jsem řekla, že ne a oni se zarazili a rychle zavěsili.

Dříve jsem měla O2 a tam jsem zavolala, že si nepřeji, aby mé číslo někomu dávali- protože pokračovali, i když mi slíbili opak, odešla jsme od O2.

fascinují mě argumenty, které používá T-mobile k prodeji tabletů. i když jim řeknu, že nepotřebuju tablet, řeknou mi, že z něj přece můžu telefonovat. ale na to mám přece mobil, tak proč bych se tahala s tabletem? no protože je hezky černý, je to novinka na trhu a je levnější než v obchodě. no ale i se slevou na něj nemám peníze. no a nechcete ho koupit rodině? mí bohatí rodiče si ho koupí sami, pokud naznají, že ho potřebují....

Funkcionalita vašeho dotazníku "se chovala" přesně v duchu telemarketérů - nejméně třikrát jste nabídli odeslání dotazníku, a vždy jste znovu a znovu přihodili. Jen ze slušnosti jsem se nezačal věnovat pro mne produktivnější práci.

Hlavně využívají telefonních nabídek poskytovatelé energií

chápu je, je to jejich práce...

I přesto, že jsem jim telefonát 10x vytípla, volali nadále. Pomohlo až vypnutí telefonu.

i tito lidé jsou lidé a dělají jen svoji práci. i když mě tyto telefonáty extrémně serou, vždy slušně a ihned odpovím, že nemám o nic zájem, pozdravím a hovor ukončím.

Jak dlouho obvykle trvá Váš hovor s telemarketérem? Když hovor přijmu a zjistím oč jde, nechám telemarketéra vypovídat.. Telefon leži na stole a čekám až skončí. V případě jednoho hodně nepříjemného telemarketéra, jsem hovor položila a následně číslo zablokovala. Za týden volal z jiného čísla ;)

Jak rád bych se octl v kuchyni u šmejda, když přijde večer po práci domů. Jeho manželka nebo jeho stará matka mu nesou večeři a starostlivě se ptají: „Tak co, Lojzíku, jsi hodně utahanej? Jak to dneska šlo?“ On řekne třeba jen „Ále, ani se neptej, lidi jsou dnes všelijaký“ (protože vydělal jen 100 tisíc a jindy to je lepší). Anebo snad řekne: „Dneska jsem mami podvedl osm starých lidí, no asi v tvým věku. Podívej, kolik peněz jsem dostal“ a ona mu řekne „Ty jsi ale šikovný, Lojzíku, to jsem na tebe pyšná“.

Je mi jich líto, že si musí vydělávat na živobytí tímto způsobem...Nedokázala bych to.

Je mi jich líto. Je to tvrdá a špatně placená práce. Proto se k nim chovám slušně a výjimečně si i něco koupím. Nesmí to ale být akce typu "vyhrál jste a přijďte si pro výhru na krátkou prezentaci našich výrobků i s vaší manželkou (podmínka)". Nebo prodej "parfémů". Jak si můžete vybrat vůni po telefonu? Navíc pracovníci call center, kteří tvrdí, že jsou odborníci na parfémy, ani neví, jaký je rozdíl mezi parfémem a parfémovou vodou.

Jeden pán mě přesvědčoval, že potřebuju kreditku, kdyby se mi rozbila pračka, ať si můžu koupit novou. Na moji odpověď, že v nejhorším mám doma valchu po prababičce mi začal vysvětlovat, v čem je zásadní výhoda pračky oproti valše (asi chudák zapomněl, co mi to vlastně má nabízet).

Jediny kdo mi volal s nabidkami v poslednich cca 2 letech je sam Vodafone a lidi z banky.

Jedna žena mi volala, odvyprávěla svou nabídku, já slušně odmítla. Tak začala znovu povídat to samé, já opět odmítla. To ji rozčílilo a změnila svůj medový hlásek na dost popuzený. Jindy volal muž, přenesl svou nabídku, já odmítla. Myslel si, že jsem nepochopila,o co jde. Tak jsem mu jeho slova ve zkratce zopakovala, znovu jsem řekla, že nemám zájem a slušně jsme se rozloučili.

Jednou jsem poslala tajenku křížovky na uvedené číslo. Po nějaké době (to už jsem zapomněla, že jsem něco odeslala) jsem měla telefonát, že jsem něco vyhrála, a že mi výhru přijedou výhru předat domů a předvedou mi ještě jejich zboží (byly to antialergické prošívané deky). Odmítla jsem, s tím, aby mi mou výhru poslali. To firma odmítla, že to musí předat jen výše uvedeným způsobem. Pak mi volali ještě několikrát, odmítla jsem je.

jednou mě kontaktovali s nabídkou na tablet, tentokrát bych byla nabídku aspoň vyslechla, ale telefon se v zápětí přerušil a již mě nikdo znovu nekontaktoval

Jednou mi volal slovensky hovořící telemarkéter, začal mi nabízet nějaké zdravotnické pomůcky od pojišťovny. Posléze jsem se dozvěděl, že služba je za 2000 Kč a když jsem se ohradil, že to mělo být zadarmo, začal se rozčilovat a sám hovor ukončil.

Jednou mi volal velmi zapálený prodejce zubních pomůcek a po slušném odmítnutí na mě dotyčný křičel, že jsou to vlastně moje zuby, ale že se bez pomůcek neobejdu, a když jsem mu slušně řekla, že prostě nabídku nepřijímám, odvětil mi, že je to vlastně můj život a se slovy ''Nashle'' doslova třískl s telefonem. Tím mě tedy popudil ještě víc.

Jednou mi volala nějaká paní a já zrovna neměla moc času, tak jsem jí řekla, že jestli je to nějaký průzkum, tak bohužel nemám čas. Paní se doslova naštvala a se slovy "to tedy není žádný průzkum, já pro vás měla skvělou nabídku, tak naslyšenou!" zavěsila. :D

Jednou mi zavolala pani z O2 jestli mi vyhovuji sluzby, ktere vyuzivam. Sdelila jsem ji, ze jsem v te dobe uvazovala o mobilnim internetu do notebooku a ze se to uvidi az si tu praci (nejakou dobu jsem pracovala na dalku a z coworkoveho centra) otrkam. Domluvily jsme se na zpetnem volani, ale to uz jsem vedela, ze pro tu spolecnost dal delat nechci. Pani byla opravdu uzasna.

Jelikož jsme měl možnost vidět, jakým způsobem telemarketing funguje v praxi, vím, že si nikdy touto cestou žádné zboží ani službu neobjednám. Záměrné zamlčování podstatných informací a naopak vyzdvihování nepodstatných parametrů je absolutně běžná praxe těchto "prodejců". Doporučuji všem, aby si raději vše našli sami na internetu nebo se poptali těch, kteří mají zkušenost s daným výrobkem či službou a na základě těchto informací se potom rozhodli.

Jsem na ně cíleně zlý, ironický, urážlivý. Chci jim práci dělat co nejnepříjemnější. Podle mého dělají něco špatného, nemravného, nechtěného. Čím nepříjemnější jim práce bude, tím méně se bude telemarkteingovým firmám činnost vyplácet.

jsou otravní a vynalézaví, stejnej druh šmejdů jako reklamy v TV

Kamarádovi opakovaně volali z Tesca s jakousi slevovou kartičkou. Pokaždé jim řekl, že žádá, aby mu zavolali, až budou mít

Každé dva až tři měsíce mi volají z jedné nejmenované banky a nabízejí mi účet s kartou zdarma, když budu mít určitý měsíční příjem. Když jim řeknu, že mám příjem menší, jejich reakce je k smíchu a pokaždé zhruba stejná: "To nás mrzí, vy naší nabídce nevyhovujete. A opravdu nemáte námi požadovaný měsíční příjem?" Ze začátku to bylo úsměvné, teď už ne a už několikrát jsem je žádala, aby mi nevolali. Nerespektují a volají stále dokola.

Každý se musí nějak živit a když už je někdo tak blbý, že se neuživí už ani jako aktivista a různý genderový a psychologický, rovnošancový polovzdělanec a podobní podvodníci, tak je třeba mu jeho práci dostatečně znepříjemnit.

Kdyz jsem mela O2, volali mi telemarketeri mnohem casteji, nez kdyz mam Vodafone.

Kdyz jsem po uvodni vete operatorky rekla: aaa, telemarketing, tak pojdme do toho!", tak se urazila a zavedila :)))

Když mám čas, začnu se vyptávat já. Nejsou příliš zběhlí v řešení těchto situací a já se bavím. Základní zásadou dialogu je (a platí to i pro telemarketing), kdo klade otázky řídí rozhovor. Takže kladením otázek převezmu aktivitu a rozbiju předepsaný postup volajícího. Už se mi několikrát stalo, že telefon položil volající.

Když mi řekli, že hovor může být monitorován, skočil jsem ji do řeči (jinak by se člověk ke slovu ani nedostal) a řekl jsem že v tom případě ji jistě nebude vadit když si hovor také nahraji. Přístup od druhé strany se najednou výrazně změnil. (ať už protože jsem ji vyrušil z jejího monologu a nebo protože se bála do mě hustit)

Když mi volá neznámé číslo, kouknu rychle na internet, komu číslo patří - v 99% případů se dočtu, že se jedná o telemarketing, a tak hovor ani nepřijmu.

Když mi volají na nabídky energií, tak říkám, že mám "dieselgenerátor, tu tamtu, kokodegeneraci", a nechám je improvizovat.

Když se mi to v minulosti stalo, upozornila jsem, že moje číslo není veřejné a nepřeji si v jakékoli databázi figurovat. Telefonáty ustaly.

Když zavolají, řeknu, že zde mám pacienty (nejsem lékařka, ale zabírá to, neprotestují), hovor ukončím a dovolím jim, že mohou zavolat později, a pak už číslo nevezmu. Zkoušejí to párkrát a pak dají pokoj. Několikrát volali prodejci s tím, že jsou od pojišťovny nebo spořitelny a je nutné změnit něco v mé smlouvě. Byli to vždy finanční poradci externích firem, jak jsem pak zjistila na internetu. Zavolala jsem do pojišťovny/spořitelny s dotazem, zda je opravdu nutná nějaká změna smlouvy a nahlásila jsem jim, že někdo takto loví klienty a vydává se za jejich zaměstnance.

Lžou! Všichni.

Mám zkušenost s mladíkem od internetového poskytovatele, se kterým jsem vedla opravdu nepříjemný rozhovor. Nemohla jsem se ho zbavit, když jsem mu řekla, že nemám zájem, tak se mnou začal mluvit jako s idiotem, který neví, co je pro něj dobré, a přestože jsem jeho nabídku odmítla, sjednal schůzku s technikem, takže mi pak volal pán, že nám to tehdy a tehdy přijde zapojit. Když jsem schůzku zrušila, technik ani nebyl překvapený, takže je to zřejmě běžná praxe.

mám internet u O2 a snažili se mi nabídnout vyšší rychlost za víc peněz. Vždy jsem odmítla až jednou zavolali, že se celoplošně mění koncové zařízení z xxx na yyy. Dále v rozhovoru řekl, že se mi tím zvýší rychlost a budu platit víc. Nabyla jsem dojmu, že je to celoplošná akce s kterou nic nemohu udělat a kývla na to. Když mi přišlo, že jsem žádala o zvýšení rychlosti internetu, tak mi to došlo. V pobočce O2 jsem strávila hodinu než se dovolali na reklamační oddělení a ani pak mi to nechtěli vyřešit. Našla jsem až dTest a s jejich pomocí se mi podařilo údajnou smlouvu zrušit.

Minulý rok mě potkaly neštastné události, do toho zavolal "nabízeč" a mlel a mlel. Tak to ode mne schytal nevybíravě za někoho jiného. Ale když někdo provozuje nevyžádané volání, musí počítat, že to volajícímu může přijít hodně nevhod, ne?

Mluví strašnou češtinou a úděsnou artikulací. Používají naučené fráze a šablony. Lze je snadno vyvést z míry nečekanou odpovědí, případně protimarketingem: Jaké služby vám já mohu nabídnout?

Na mé slušné odmítnutí, že si nic nechci koupit, nemám zájem o další nabídky a prosím o vymazání tel. čísla z databáze mi paní odpověděla "A v jaké barvě máte zařízený obývák? Máme tu krásné přehozy." :-D.

Na našem sídlišti není zavedený plyn(DC - Bynov) a paní mě chtěla udělat cenu.Dodneska plyn nemáme.... :-)

Nabízet investice do nemovitostí ve výši 100k a více studentovi, který je švorc a nenechat si to vymluvit, že opravdu nejsem ve finanční situaci, kdy bych si mohl byť drobnou investici dovolit, to už mi přijde na hlavu padlé.

ne

Nejhorší jsou co nabízí doplnky stravy vitamín D z Norska.Jsou neodbytní a drzí.

Nejlepší je, když mi nabízeli exkluzivní zlevnění služby, kterou vůbec nemám a neplatím.

Nejvíce mě pobaví, když mě začnou přesvědčovat jak velkou chybu dělám, když je odmítám... je to jejich práce...

někdy říkám že ještě nemám 18 :-D a to pak o mě nikdo nemá zájem

Někdy telefon odložím na stůl a nechám dotyčného mluvit,jdu si udělat kávu a někdy se stane, že ten člověk mluví ještě po mém návratu bez toho aby poznal že tam nikdo neni.

Některé ženské hlasy bývají, když je slušně odmítnu, hodně agresivní. Chápu, že se jedná o najaté lidi, kteří si takhle vydělávají, ale stejně mi to hodně vadí.

nemám

nemám

nemám zajímavé zkušenosti. Telemarketéři mě obtěžují

Nenadávám jim sprostě. Většinou hovor ukančím tak, že jim skočím do řeči a řeknu: "Marníte čas, nemám zájem. Hezký den, nashledanou.

neodbytného telemarketéra jsem "využila" pro úplně jinou věc- nabízel mobilní služby(paušál, bla, bla..) No a já jsem obrátila list a řekla jsem mu, tak když už Vás mám na drátě , potřebovala bych zařídit pro své klienty (pečovatel. služba) pevnou linku do bytu . Povedlo se mi to . Ae trvalo to asi 3 měsíce :-( O2

Neustále mi volají naftové doly, které si myslí že jsem nějaký pan Kozák, a opakují telefonát tak 2* měsíčně, a i když jsem je požádal o vymazání, tak pořád volají dál. Nejhorší je na tom, že i když jsem jim řikal že to číslo mam už 15 let, že to fakt žádný kozák nevlastní, tak si to ani nedokáží opravit :D.

Neváží si klientů kteří jsou u operátora 20 let a dávají výhody pouze novým klientům.

nevím

nmnmnmnmnm

No dělám pro agenturu monitoring těchto nabídek, takže bych je asi normálně poslal do... ale takle vždycky poslocuhám, doptávám se, zajímám se a pak schrábnu kilečko za přepis:-)

No, jsou to brigádníci nebo zaměstnanci (a to je lituju, tohle dělat), a volají z kdovíjakého kouta republiky, tak neprudím a zdvořile je požádám, aby si vyřadili tohle číslo z databáze. To musí udělat, jinak riskují pokutu;)

Normálně mívám zvonění vypnuté a na známá čísla volám zpět. Ale jednou jsem zvedl. Ano? Můžete mi prosím říci jméno, kam jsem se dovolala? - Považuji za drzost, když někdo se sám ani nepředstaví, ale chtěl by to ode mě ... Podívejte, já vaše číslo na seznamu nemám, takže pokud sama nevíte, kam voláte, je to určitě omyl, sbohem. - a típnuto.

O2 nabizel internet a jako darek tablet, mame doma wifi + data v ramci pausalu + volna wifi v restauracich apod. takze to bylo zbytecne. Podle volajici to ale bylo vyhodne, stacilo upsat se na 2 roky a int. s tabletem vysel asi na 14 Kc denne. Z hlavy jsem to spocitala na cca 10000 Kc. Pani zacla koktat ze 14 Kc stoji zvykacky a to se vam zda hodne? Ne ale 10000 za tablet hodne je. Na tohle evidentne pripravena nebyla:)

občas použiji větu mého známého, který při takových telefonátech říká, že je podnikatel a minuta jeho času stojí xxx korun - a že od tohoto okamžiku začíná běžet čas, který jim vyfakturuje. Většinou hovor rychle ukončí

obvykle záměrně lžou (např. že se jedná o prodloužení služby, když jsem o firmě v životě neslyšel) nebo nabízí nesmysly (např. teď platíte 200, tak pojďte k nám, u nás máte lepší službu (kterou nepotřebujete) za 400); ta jediná služba co jsem akceptoval se pak ukázala jako nebezpečná (ukládají hesla v čistém textu bez hashování) a následně jsem jí rušil

Od slušného jednání až po hrubost a sprostost.

Odmítal jsem nabízenou slevu a telefonista mi položil otázku "Vy nechcete ušetřit?". Po mé odpovědi "Ne, mám peněz dost a baví mne utrácet" bylo chvíli ticho, potom volající zavěsil. Na to asi nenašel v nápovědě vhodnou reakci.

Odmítat někoho 45 minut je zajímavé...

Odpovídám, že můj telefonát je rovněž nahrávaný, popřípadě, že nesouhlasím s nahráváním. Většinou to oni ukončují sami dobrovolně.

Otázka: Vy máte tak málo peněz, že si nechcete objednat rychlejší internet? Je to jenom 50,- Kč za měsíc. Odpověděla jsem: A na co si mám kupovat něco, co nepotřebuji? POdstatná je ta otázka...

Paní nabízela televizi i přesto, že jsem opakovaně uvedl, že mě nezajímá nabídka TV, protože zařízení nemám. Dlouho trvalo, než pochopila, že pro mě příjem televizních programů nebude to pravé.

Podle zkušeností mého známého jde zřejmě o nejhorší možnou práci v republice. Něktečí zaměstnanci callcenter to časem neustojí a regují na odmítnutí až agresivně a vulgárně. Přestože jim to přikazuje zákon, je nemožné od nich získat informaci, kde přišli k vašemu telefonnímu číslu.

Pokud hovor omylem zvednu, po tom jak začne s těmi kecy hovor bez jediného slova pokládám. Většinou už znovu neotravujou.

Pokud potřebujete odněkud odejít se záminkou, že vám někdo volá, jsou telemarkeťáci vhod.

Poslali knihu a zpětně mi ji chtěli prodat. Když jsem se ptal na číslo objednávky, tak nevěděli. Knihu chtěli poslat zpět, tak jsem se ptal kdo to zaplatí? Cosi blábolil, že si ji přeci nemůžu nechat. Odpověděl jsem, že má jistě pravdu, ale že on si ji k nám poslal a já mu ji tam již měsíc bezplatně skladuji. Takže mu dávám ještě 2 dny a pak mu začnu účtovat skladné 200,-Kč denně, když si jí nevyzvedne. On odpověděl, že mu nemůžu účtovat skladné, když si neobjednal skladování a já na něj, že mi nemůže účtovat knihu, když jsem si ji neobjednal. Pak jsem mu nabídl, že ji mohu bezplatně hodit do tříděného odpadu a on souhlasil. Už se neozvali. Ostatně hovorů na mé číslo skutečně zásadně ubylo. Myslím si, že mou nevrlost a pokládání telefonu někde evidují a sdílejí.

Používají trik s tvrzením, že jsme se před časem dohodli, že znovu zavolají.

Používám s oblibou kultovní odpověď z polského prostředí: Já nemám žádný telefon.. Ne, vy nevoláte na telefon.. To je takový myšlenkový přenos.. Vy si myslíte, že voláte, a já si myslím, že jsem to zvednul... Atd (je to na dlouho a dá se to najít na YT)

Pracoval jsem jako manager v callcentru, takže mám i pohled z druhé strany.

Prosím nebuďte na ně hnusní, jsou to taktéž lidi jako Vy a potřebují se něčím živit, nebo živit svoji rodinu. Věřte, že není příjemné, když v každém druhém hovoru slyšíte od lidí, že jste d***l, k***a apod.

Rozkecala jsem se tak, že to pan polozil a už se neozval

sám jsem jím byl :)

Sama jsem chvíli pracovala v call centru, takže bohužel vím jak to chodí a, že v mnoha případech se jedná o podvod.

Sama jsem pár dní dělala práci jako telemarketér, kdy jsem byla nucena nabízet produkty a vyloženě otravovat lidi, nevydržela jsem to a s prací sekla. Od té doby na prodejce nejsem hnusná, jen zdvořile odmítám, vím, jak jsou za svou práci placeni a co vše musí říct, aby se jim hovor vůbec počítal...

Snažila jsem se slušně hovor ukončit, volající na mne spustila, že jsem neslušná, když ji nenechám dopovědět celou nabídku

Snažím se na ně být hodný - dělají jen svou práci. Takže jsem svého času používal frázi "Nabízíte moc pěkně, ale hrozně špatnej produkt." Jinak to beru jako zábavu - z jejich narážek zjistit nabízený produkt dřív, než se prokoušou povinnými oklikami, metodou tří souhlasů a podobnými triky, ujistit se, že jsem se nespletl a zdvořile to ukončit.

snažím se s nimi mluvit slušně, jsou to lidi

Spíše legrační. Slečna mi nabízela rychlé internetové připojení. Když jsem z ní doloval podrobnosti, tak tvrdila, že dostanu krabičku, tu připojím k počítači a je to. A za každou větou pořád nabízela: "Tak potvrdíme to?". A také pořád opakovala, jak je to výhodné, že prvních pět měsíců je to prakticky zdarma. Když jsem z ní lámal, jak se dostane internet do té krabičky tvrdila, že všechno zařídí jejich technici. Tak jsem ji zdvořile poslal do háje a zavolal známému technikovi. Tam jsem se dověděl, že jde o obyčejné ADSL připojení a po krátké době hájení bych platil plnou palbu, těžce předraženou. Kdyby oprátor slečnu pořádně vyškolil, mohla ušetřit spoustu času pro překecání dalších zákazníků, protože já bych jí poslal do háje okamžitě. Moje pevná linka totiž ADSL nezvládá.

Spousta lidí často hovory od těchto společností výhradně odmítá. Já si myslím, že když už si našli práci, mají ji dělat, tak proč bychom je, s prominutím, měli všichni posílat do pr*ele? Opravdu nechápu dnešní společnost.

Stačí na ně mluvit anglicky či německy a sami zavěsí. Jen zatím jedna paní uměla německy, tak té jsem zase řekl, že ten, komu volá, nejsem já. :)

škoda slov

t-mobile vnucuje nové tablety, přitom operátor se k těmto prodejcům nehlásí, 1x jsem naletěla a nechala si za korunu poslat tablet, pak jsem měla problém s vrácením. t-mobile s tím nechtěl mít nic společného, muselo se to vracet poštou (osobně to nešlo)...nepřijde mi to zrovna solidní

Telemarketér mi volal během jednootýdne třikrát, ikdyž jsem mu jasně řekla, že nemám zájem. Až napotřetí, kdy jsem byla nucena ho poslat "někam", jestli si ze mě dělá srandu, tak toho nechal. Ale tchán bohužel dopadl hůř. I když žádnou smlouvu neuzavřel (telefonní rozhovor postříhali), tak mu začalo chodit domů zboží, to jsme samozřejmě posílali zpět, nebo vůbec nepřevzali, tak mu přišel i přesto dopis z vymahačské agentury. Už to řešíme asi tři roky, pořád bez výsledku :(

telemarketing řekl, že si moje číslo vytahl z mojí smlouvy penzijní.

tyto rozhovory končí v okamžiku mého nesouhlasu s nahráváním hovoru.

U nas ve firme - nevedomky uzavrena smlouva (ne mnou) po telefonu na domeny za nehorazne penize. A maji sakra dobre pravniky.

Už jsem to zmiňovala výše, někdy je mi těch volajících spíš líto a snažím se je vyslechnout, případně i na něco kývnout, pokud nabízejí možnost tu službu po vyzkoušení zrušit. Ale někteří jsou ostří hned ze začátku, stalo se mi to zejména s vnucováním pojištění platební karty u ČS, které soustavně odmítám, a přesto mi opakovaně volají znovu a snaží se mi podstrčit přesvědčení, že pokud si své věci dostatečně nechráním, jsem nezodpovědná. Tahle manipulace už mi hodně vadí a jakékoliv pojistky tohoto typu proto z principu odmítám.

Velký problém poté, co jsem se zeptala, odkud mají moje číslo, něco začali blekotat, ale bylo evidentní, že jde o koupenou databázi, což jsem také řekla a zavěsila. Vyplatilo se, přestali po čase volat.

Velmi mne to obtěžuje. Nedávno mi volala paní ze Spořitelny, že si mám zařídit pojištění proti odcizení karty za 89 Kč měsíčně. Mluvila o tom tak, že už mi to tam zadává, jen po mě chce nějaké údaje. Tak jsem jí řekla, že jsem studentka bez stálého příjmu (to je pravda) a ten poplatek si nemůžu dovolit. A ona mi nabídla stejnou službu o polovinu levněji, ale opět "nabídla" tím stylem, jako že mi to tam už nastavuje. Rázně jsem odmítla, že o tuto službu nemám zájem a ona se mě snažila dál přesvědčovat, že v případě krádeže se mi to vrátí atd. atd. Nakonec jsem se na paní musela rozezlit a hovor ukončit. Nechápu. Myslela jsem, že Česká spořitelna je aspoň trochu seriózní.

Většinou je zarazí , když po upozornění , že je hovor nahráván, požádám o chvíli, abych mohl rovněž hovor nahrávat, buď hovor ukončili nebo znervozněli .

Většinou jim hned na začátku řeknu, že to nebude nic pro mě. Pokud ale nikam nespěchám, klidně s nimi povídám dál. Nedávno mi někdo nabízel výhodný satelit, jenže nemám televizi, takže to volající musel sám ukončit. Nebo mi volali z banky s extra výhodným účtem, když jsem jim řekla, jak mám malé příjmy, paní se asi na půl minuty zarazila a pak se ozvalo: "Je mi líto, pro Vás žádnou výhodnou nabídku nemáme, naslyšenou." Pán se suprově výhodným tarifem, mi to taky brzy položil, když jsem mu řekla, že provolám 10 minut měsíčně. A to vše korunují telefonáty s nabídkou nejkvalitnějších boxerek pro mého přítele, kterého vlastně nemám. "Ano jsem si opravdu jistá, že v mém okolí nemám, žádného muže, kterému bych ty super levný a kvalitní boxerky za 500 kč chtěla dát jako dárek."

Většinou nabízí produkt za nesmylsné ceny. tzn. se slevou nebo výhodou až xxx korun a pod. Bohužel nepozorný posluchač se nechá nachytat na slovo sleva nebo že ušetříte. Nabízející jsou většinou zoufalci, kteří si chtějí vydělat na naivitě lidí. Kdyby si raději našli normální práci, kde vytvoří cosi hmotného a užitečného.

Viz nahoře

Volají mi i ze zahraničí, to jsou ale vždycky rusky hovořící, i když se zkrývají za anglická čísla.

Volala mi jedna paní z jisté společnosti (netuším, kde na mě vzala číslo), že mi nabízí holicí strojek buď dámský nebo pánský zadarmo s tím, že zaplatím jen poštovné. Protože přítel měl mít svátek v té době, tak jsem si nechala poslat pánský strojek. Ten mi došel poštou v pohodě. Zaplatila jsem 100 Kč poštovného a na faktuře, která byla u holicího strojku bylo napsáno že automaticky mám objednány i žiletky, které už dojdou za plnou cenu, které jsem si ale neobjednávala. Tak jsem tam zavolala a zrušila tuto i veškeré budoucí objednávky, které by chtěli provést beze mě. Potom jsem se tak dívala na internetu a tato firma (která mi poslala holicí strojek) tam byla vypsána jako podvodná a hodně lidí si tam na ni stěžovalo.

Volali mi od nejake smluvni spolecnosti T-mobile, ze pro me maji vyhodnou nabidku. Tak jsem se jich ptala, jestli vi, jaky tarif momentalne pouzivam. Pani mi odpovedela, ze do interni databaze T-mobile nevidi. Kdyz jsem se ji zeptala, jak tedy vi, ze je to pro me vyhodna nabidka, kdyz ani nevi jake sluzby vyuzivam, tak nevedela co odpovedet a po chvili ticha sama polozila

Volali mi, že mi nabízejí 60 programů kabelové televize, ale já nemám (a nechci) televizi- přijímač. Marketéra to neodradilo a hned mi pohotově řekl, že je tedy na čase si přístroj koupit. Nevěděla jsem jestli se té drzosti smát nebo mu telefon položit.

Vzdy mi volaji potom, co si neco objednam na internetu. Snazim se sve cislobdo objednavky neuvadet.

Vzhledem k tomu, že jsem to sama dělala jako brigádu, vím jak na ně :-)

Vždy je požádám, aby mne ze seznamu, podle kterého volají, vyškrtli nebo aspoň označili svou interní značkou jako odmítače jakýchkoliv nabídek.

Vždy se jich ptám, kde mé číslo sehnali. Většinou neodpoví vůbec.

Vždy se snažím být milá a slušně se zeptám, kde vzali mé telefonní číslo - na to je ze zákona nárok, pokud neodpoví, nepokračuji v hovoru, většinou sami hovor ihned ukončí.

Začnou často formulací: Nic neprodáváme, jen se zeptáme na čtyři otázky. Skutečně nic neprodají. Ale za pár dní se od té samé firmy ozve pán, že nabízí parfém (či jiné zboží) za super slevu, ale při koupi dalšího jednoho za plnou cenu a podobné nesmysly. Nebo že jsem vyhrála v nějaké soutěži nějakou věc, přitom jsem se žádné soutěže nezúčastnila. Atd atd.

zadnej mobil nemam, takze mi volaj max na pevnou

Zajímavá zkušenost? Jednou mi volalo neznámé číslo asi v pět ráno, to myslím už není křesťanské chování a dotyčný by se měl zamyslet či je nezbytné budit nabídkou kalhotek člověka v pět ráno. Tak samo v noci po deváté hodině.

Zajímavé to není, ale spíše časté: přímo vnucení produktu

Zajímavou zkušenost nemám. Pouze nezajímavé. Bylo by-li to na mě, tak bych tuto formu (a všechny ostatní formy přímého marketingu) zákonem zakázal.

Zásadně nic neví o oknkrétní mojí situaci. Rád se bavím dotazy typu co nabízí a proč si myslí, že je to pro mne výhodné.

Zkuste ty holky, které volají sbalit a buď vám už volat nebudou, nebo si vrznete.

Známý skočil na špek telemarketérce, která nabízela ponožky z bambusového vlákna. ... • Byl to krátký telefonní hovor, kde známý odpověděl na pár anketních otázek; vyslechl si, co společnost nabízí; co je to za produkt; jaké jsou jeho výhody; a další. • Neustále mluvila o jedné zásilce ponožek, která příjde ZDARMA s prospektem vychvalující produkt nejvyšší kvality za bezkonkurenční ceny. • Jakmile si ji vyslechl a požádal o zásilku, NETUŠIL, že se uvázal a objednal si tzv. PŘEDPLATNÉ. (O tom telemarketérka známého vůbec neupozornila!!) • Po první očekávané zásilce (zdarma) mu zničehonic začali chodit nové/další (každý druhý měsíc). Za ty už ale platil, a to za každou zásilku 390 Kč. (1 rok = 2.340 Kč = 4 páry ponožek) • Známý chtěl tedy po čase utnout neustálý přísun ponožek a to nebylo jednoduché! Jelikož společnost vyžadovala: 1. vrácení nechtěných zásilek na zahraniční adresu, 2. zaslat je doporučeně, neboť musel odpovídat za případnou ztrátu 3. zaplatit dokonce i zásilku, kterou společnost vyfakturovala a vypravila, přestože odběr již mezi sebou ukončili. → Zaplatil tedy další tisíce za tyto služby. ○ Názor: Cíl těchto společností není zákazníky podarovat, ale udělat z nich stálé odběratele produktu. Základem je získat jejich souhlas, který si nahrávají (hovor je monitorován). A skutečnost, že půjde o pravidelné dodávky produktu, zpravidla opomenou během hovoru zmínit. ○ Navíc byla tato společnost z prvopočátku známá s holítkama Good shave (na stejný princip - anketa,...) ○ Společnost nese název: Westerfield International AG

Zrovna nedávno mi volal telemarketér - ozval se téměř dětským hlasem ve stylu "Ahoj! To jsem já!" Na dotaz, koho volá, že to bude omyl, mi řekl, že volá nějakého Milana. Stále jsem myslela, že jde o omyl, takže jsem řekla, že tady žádný takový nebydlí (já osobně se nikdy do telefonu nepředstavuji - pokud mi někdo volá, musí vědět, komu, ne?). V tento moment asi čekal, že se představím, já nic. Tak mi bylo řečeno, že když už se mi dovolal, zda nemám zájem o ___ a už to jelo, klasický vtíravý telefonát (již normálním dospělým hlasem) o službě, kterou nechci a nepotřebuji. Hovor jsem co nejrychleji slušně ukončila s tím, že nemám zájem. Ale fascinuje mě vynalézavost.

Zrovna teď,kdy vyplňuji dotazník jsem měla hovor prý chráněné dílny a sadu swarovski za zvýhodněnou cenu

Žádám zaslání nabídky mailem, obvykle nejsou ochotni ji zaslat. Spolehlivá indikace pochybných nabídek.

20. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena87767,1 %67,1 %  
muž43032,9 %32,9 %  

Graf

21. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 až 29 let49037,49 %37,49 %  
30 až 39 let27721,19 %21,19 %  
40 až 49 let18614,23 %14,23 %  
50 až 59 let16812,85 %12,85 %  
60 a více let13610,41 %10,41 %  
méně než 20 let503,83 %3,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jak dlouho obvykle trvá Váš hovor s telemarketérem?

  • odpověď do 10 sekund:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi okamžitě beze slova ukončuji hovor na otázku 5. Jak obyčejně reagujete, když Vám někdo neznámý po telefonu nabízí své služby nebo produkty?

12. Využíváte ve svém mobilním telefonu aplikaci pro identifikaci nevyžádaných hovorů?

  • odpověď ano:
    • 11.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevolejte.cz na otázku 13. Chcete-li, uveďte zde, jakou aplikaci používáte, a jak Vám vyhovuje:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkal(a) jste se v uplynulých 6 měsících s nevyžádaným obchodním telefonátem?

2. Podle čeho obvykle poznáte, že se jedná o nevyžádanou obchodní nabídku?

3. Pokud vidíte zmeškaný hovor z neznámého čísla, co pravděpodobně uděláte?

4. Jak dlouho obvykle trvá Váš hovor s telemarketérem?

5. Jak obyčejně reagujete, když Vám někdo neznámý po telefonu nabízí své služby nebo produkty?

6. Objednal(a) jste si již někdy něco na základě původně nevyžádaného telefonátu?

7. Co jste si na základě nevyžádaného telefonátu již objednal(a)?

8. Jaké jsou Vaše zkušenosti s objednaným zbožím/službami? Šel/šla byste do toho znovu?

9. Stalo se Vám již, že Vám určitý telemarketér zavolal po čase znovu, a zkusil Vás opět přesvědčit o výhodnosti svých služeb/produktů?

10. Stalo se Vám již někdy, že jste ukončil(a) hovor v domnění, že jde o nevyžádanou obchodní nabídku, a přitom se jednalo o normální telefonát? (např. od nějakého starého známého, kterému někdo dal Váš telefon, případně se jednalo o telefonát potenciálního klienta)

11. Využíváte ve svém mobilním telefonu blokování čísel telemarketérů?

12. Využíváte ve svém mobilním telefonu aplikaci pro identifikaci nevyžádaných hovorů?

13. Chcete-li, uveďte zde, jakou aplikaci používáte, a jak Vám vyhovuje:

14. Máte u svého operátora zakázané předávání Vašeho čísla obchodním partnerům?

15. Dal(a) jste své číslo k dispozici některým prodejcům, např. výměnou za poskytnutí věrnostní/slevové karty?

16. Je Vaše telefonní číslo dohledatelné na internetu (např. přes Google nebo Seznam)?

17. Kdybyste porovnal(a) situaci dnes a před 3 lety, tak:

18. Jaký je Váš (nejvíce využívaný) mobilní/telefonní operátor?

20. Jste:

21. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkal(a) jste se v uplynulých 6 měsících s nevyžádaným obchodním telefonátem?

2. Podle čeho obvykle poznáte, že se jedná o nevyžádanou obchodní nabídku?

3. Pokud vidíte zmeškaný hovor z neznámého čísla, co pravděpodobně uděláte?

4. Jak dlouho obvykle trvá Váš hovor s telemarketérem?

5. Jak obyčejně reagujete, když Vám někdo neznámý po telefonu nabízí své služby nebo produkty?

6. Objednal(a) jste si již někdy něco na základě původně nevyžádaného telefonátu?

7. Co jste si na základě nevyžádaného telefonátu již objednal(a)?

8. Jaké jsou Vaše zkušenosti s objednaným zbožím/službami? Šel/šla byste do toho znovu?

9. Stalo se Vám již, že Vám určitý telemarketér zavolal po čase znovu, a zkusil Vás opět přesvědčit o výhodnosti svých služeb/produktů?

10. Stalo se Vám již někdy, že jste ukončil(a) hovor v domnění, že jde o nevyžádanou obchodní nabídku, a přitom se jednalo o normální telefonát? (např. od nějakého starého známého, kterému někdo dal Váš telefon, případně se jednalo o telefonát potenciálního klienta)

11. Využíváte ve svém mobilním telefonu blokování čísel telemarketérů?

12. Využíváte ve svém mobilním telefonu aplikaci pro identifikaci nevyžádaných hovorů?

13. Chcete-li, uveďte zde, jakou aplikaci používáte, a jak Vám vyhovuje:

14. Máte u svého operátora zakázané předávání Vašeho čísla obchodním partnerům?

15. Dal(a) jste své číslo k dispozici některým prodejcům, např. výměnou za poskytnutí věrnostní/slevové karty?

16. Je Vaše telefonní číslo dohledatelné na internetu (např. přes Google nebo Seznam)?

17. Kdybyste porovnal(a) situaci dnes a před 3 lety, tak:

18. Jaký je Váš (nejvíce využívaný) mobilní/telefonní operátor?

20. Jste:

21. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Demčák, M.Telemarketing - jak moc nás obtěžují prodejci po telefonu? [2017] (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://telemarketing-2017.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.