Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Televizní reklamy na sprchové gely

Televizní reklamy na sprchové gely

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta K.
Šetření:27. 03. 2017 - 12. 04. 2017
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):29 / 19.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.10:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou pátého ročníku Provozně-ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Tímto bych Vás chtěla požádat o pár minut Vašeho času k vyplnění tohoto dotazníku, který se týká vnímání a hodnocení televizních reklam na sprchové gely. Dotazník je pro ženy i muže od 20 let a je naprosto anonymní a dobrovolný.

Za vyplnění předem děkuji.

Odpovědi respondentů

1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11982,07 %82,07 %  
Ne2617,93 %17,93 %  

Graf

2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mýdlo2281,48 %15,17 %  
Vodu311,11 %2,07 %  
přírodní mýdlo13,7 %0,69 %  
Žádný13,7 %0,69 %  

Graf

3. Z jakého důvodu nepoužíváte sprchové gely?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citlivá kůže 27,69 %1,38 %  
z mydla mám lepší pocit čistoty13,85 %0,69 %  
nepratické13,85 %0,69 %  
Mám raději klasické mýdlo, jaké jsme používal odjakživa...13,85 %0,69 %  
jsem staromilec13,85 %0,69 %  
vysušují13,85 %0,69 %  
Není to mýdlo, tedy neposkytuje 100% desinfekci těla, potu možná zbaví, ale prostě jediná 100% garance je soap! 13,85 %0,69 %  
nejvíce mi vyhovuje klasické mýdlo, konkrétně značka dove, jelikož mi tak nevysušuje pokožku jako sprchové gely13,85 %0,69 %  
Nenaučil jsem se je používat.13,85 %0,69 %  
Zůstává na těle tenký povlak.13,85 %0,69 %  
ostatní odpovědi Tak nějak automaticky vždy použiji mýdlo, i když sprchový gel vlastním. Pouze když mám na sprchu hodně času, "dopřeji si" sprchový gel. Jinak jej používám na holení nohou.
Cena a vysušují
upřednostňuji přírodní kosmetiku
vyhovují mi mi více jemná mýdla
Obsahuji velke mnozstvi pro me nezadoucich latek
Chemie
Špatné PH,vysušují, je to chemie,
nevím
nevím nejsou po ruce
Používám je výjimečně. Nevím, který je ideální pro pleť a nepoškozuje životní prostředí.
jsem zvyklý na mýdlo, mytí mýdlem je praktičtější
Mam pocit, že po mně jen stečou a neumyju se.
zbytečnost
Smrdí a nemyjí
Protože způsobují rakovinu a žloutenku typu C.
1557,69 %10,34 % 

Graf

4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím4739,17 %32,41 %  
Spíše ano1915,83 %13,1 %  
Ne1815 %12,41 %  
Spíše nesouhlasím1613,33 %11,03 %  
Spíše souhlasím86,67 %5,52 %  
Souhlasím65 %4,14 %  
Spíše ne43,33 %2,76 %  
Ano21,67 %1,38 %  

Graf

5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

The Rock

0

Balea

Blanarovičová

Bobby Holik

Bon Jovi

Bruce Willis

Casey Neistat

Daniela Peštová

Dara Rolins

dara rolins, andrea verešová

Domhnall Gleeson

Emma Stone

Emma watson

Enrique Iglesias

Eva green

František Fajtl

Gabriela Koukalová

Gabriela Koukalova

Gabriela Koukalová

gerard buttler

gwyneth paltrow

Hana Zagorova

Jack Black

Jágr

Jake Gyllenhaal - herec

Janu Štěpánkovou

Jaromír Jágr

Jenifer Aniston

jennifer lopez

Ježíš Kristus

Jirka Mádl

Jiří Bartoška

Jiřina Bohdalová

JLo

jonatan edvards (atletika držitel světového rekortu v trojskoku)

Josef Váňa ml.

Julia Roberts

Karel Gott

Karel Gott

Karel Gott

karel gott

Karel Gott

Karel Gott

Karel Gott

Karel Havlíček Borovský

Karel IV.

Kate Winslet

Kim Kardashian

Lady Den, pornoherečka

Leonardo di Caprio

Leonardo DiCaprio

Libuška Šafránková

Liev Schreiber

Lucie Bílá

lucie bílá

mám jich víc, a kdyby nějaká z nich hrála v reklamě, oblíbenost dané osoby u mě tímto dost klesne

Mc gregor

Messi

Mila Kunis

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, nemám.

Nemam Na otazku 6 odpovidam ze nevim. Je zavadejici i z duvodu, ze muzu gely pouzivat a nemusim je nakupovat.

Nemám

nemám

nemam

nemám

nemám

Nemám

nemám oblíbenou slavnou osobnost, která by žila v současnosti - a kdyby ano, dost by u mě klesla, pokud by natáčela reklamy na sprcháče

Nemám žádnou.

Nevim

Nevím

nevím

nevím

Nina Dobrev

Ondřej Brzobohatý

Oscar Wilde

Petra Kvitová

Ringo Starr ,bubeník,zpěvák,skladatel

Robert Downey jr., Joakim Bronden

Ryan Gosling

Ryan Gosling, z žen žádná žijící

S. J. Parker

Samo

selena gomez

Serj Tankian

slavná osoba pro mě nemá vliv na výběr sprchového gelu

Spinarova

svěrák zdeněk

T. G. Masaryk, W. Churchill, G. Orwell,

Tamara Klusová

Taťána Kuchařová

Taťána Kuchařová

Tereza Maxová

Terry Pratchett, Neil Gaiman

Tim Burton

Tom Hanks

Trojan

Winston Churchill

Yrsa Sigudardottir

6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6856,67 %46,9 %  
ano5243,33 %35,86 %  

Graf

7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Značka2.851.711
Cena2.2671.362
Vůně1.6081.005
Je známý z reklamy3.7251.749
Doporučení rodiny, známých, přátel atd.2.7421.392
Nabízené vlastnosti (hebčí pokožka, udržuje pokožku hydratovanou..)2.4581.332
Design obalu3.2081.148

Graf

8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Hudba3.3473.499
Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..4.7775.909
Barvy4.3222.863
Humor2.7443.149
Lidé4.0082.454
Emoce3.9753.462
Slogany, text4.5044.795

Graf

9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pop6453,78 %44,14 %  
Klasická /vážná3630,25 %24,83 %  
Rock2621,85 %17,93 %  
Žádná / bez hudby1210,08 %8,28 %  
Elektronická hudba (techno, drum and bass, electro, house...)86,72 %5,52 %  
Hip-hop, rap75,88 %4,83 %  
Jazz75,88 %4,83 %  
Metal54,2 %3,45 %  
Country32,52 %2,07 %  
Lidová21,68 %1,38 %  
Folk21,68 %1,38 %  
Queen10,84 %0,69 %  
Ben Cristovao - Pure girl 10,84 %0,69 %  
Něco příjemného harmonickeho10,84 %0,69 %  
Slipknot, Punk- Vision Days10,84 %0,69 %  
je mi to úplně fuk, nesleduji je, nesnáším je... u předchozí otázkyjsem chtěl odpovědět samé sedmičky, ale nešlo to10,84 %0,69 %  
neřeším10,84 %0,69 %  
akustická10,84 %0,69 %  
relaxační wellness10,84 %0,69 %  
záleží na stylu dane reklamy 10,84 %0,69 %  
neagresivní10,84 %0,69 %  
je mi to jedno10,84 %0,69 %  
Zvuky přírody10,84 %0,69 %  
nevím, každý případ je jiný10,84 %0,69 %  
Funk10,84 %0,69 %  
Vltava Bedřicha Smetany10,84 %0,69 %  
pokaždé jiná podle toho o čem je reklama10,84 %0,69 %  
Nevim, neznam. O hudbu se nezajimam. 10,84 %0,69 %  
určitě bych postřehl dudy..10,84 %0,69 %  
Záleží na stylu reklamy jako celku10,84 %0,69 %  

Graf

10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obojí (ženy + muži)4537,82 %31,03 %  
pouze muži (atraktivní a sportovní)2319,33 %15,86 %  
mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.)2117,65 %14,48 %  
odborníci (např. dermatologové)1915,97 %13,1 %  
animované postavy1915,97 %13,1 %  
ženské známé tváře (modelky, zpěvačky, herečky, sportovkyně atd.)1613,45 %11,03 %  
pouze ženy (krásné a štíhlé)1613,45 %11,03 %  
pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží)1613,45 %11,03 %  
pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží)119,24 %7,59 %  
skutečný živý homo sapiens neandrtalensis jedoucí na opravdu živém (žádné filmové triky) mamutovi a na rameni musí mít blbouna nejapného (také živého, žádné filmové triky)10,84 %0,69 %  
nerozhoduje10,84 %0,69 %  
je mi to jedno10,84 %0,69 %  
žádní lidé10,84 %0,69 %  
spíš ženy, neznáme, klidně silnější postavy (ne obézní) 10,84 %0,69 %  
nikdo, reklamy mě nezajímají10,84 %0,69 %  
holky hore bez10,84 %0,69 %  
Já reklamy nesleduji.10,84 %0,69 %  
ženy+muži+rostliny 10,84 %0,69 %  
Nezajímají mě10,84 %0,69 %  
to je jedno, nevybírám podle reklam10,84 %0,69 %  
neřeším10,84 %0,69 %  
kdokoliv třeba marťani, ale hlavně když je vtipná10,84 %0,69 %  
Hlavne at nejeci a nerve jak ta debilni s tim cernochem.10,84 %0,69 %  
V. I. Lenin + J. V. Stalin ve vaně10,84 %0,69 %  
reální zaměstnanci výroby10,84 %0,69 %  
Nidko10,84 %0,69 %  

Graf

11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše kratší a lehce zapamatovatelné (do 30 sekund)10184,87 %69,66 %  
Na délce nezáleží1512,61 %10,34 %  
Spíše delší, která poskytne co nejvíce informací o produktu (nad 30 sekund)32,52 %2,07 %  

Graf

12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesouhlasím3529,41 %24,14 %  
Spíše nesouhlasím2319,33 %15,86 %  
Spíše ano1714,29 %11,72 %  
Spíše souhlasím1512,61 %10,34 %  
Spíše ne119,24 %7,59 %  
Ne97,56 %6,21 %  
Souhlasím54,2 %3,45 %  
Ano43,36 %2,76 %  

Graf

13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sprcha5647,06 %38,62 %  
Lázně /welness4235,29 %28,97 %  
Pláž/moře3630,25 %24,83 %  
Příroda2924,37 %20 %  
Vana2117,65 %14,48 %  
je mi to jedno21,68 %1,38 %  
Reklama na sprcháč by mě asi nezaujala vůbec.10,84 %0,69 %  
nerozhoduje10,84 %0,69 %  
hlavně ať tam není, jak se někdo sprchuje10,84 %0,69 %  
vodopády10,84 %0,69 %  
nikde, nezajímají mě žádné reklamy10,84 %0,69 %  
nevím10,84 %0,69 %  
v drogerii10,84 %0,69 %  
ordinace10,84 %0,69 %  
je to jedno10,84 %0,69 %  
netuším10,84 %0,69 %  
dle příběhu, o kterém reklama je10,84 %0,69 %  
Sprchovy gel obvykle ve sprse bez ohledu na umistneni. Sprchovy kout se da poatavit i k rybniku, tim by byla reklama vtipnejsi. neni duvod pro reklamu ve vane..10,84 %0,69 %  
ve stavu beztíže10,84 %0,69 %  
Výrobní závod10,84 %0,69 %  
Na jednobarevném pozadí10,84 %0,69 %  

Graf

14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7462,18 %51,03 %  
ano4537,82 %31,03 %  

Graf

15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Dobrá vs. Špatná1-2-3-4-52.9081.344
Sympatická vs. Nesympatická1-2-3-4-52.9581.418
Zábavná / zajímavá vs. Nudná1-2-3-4-53.6891.239
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-53.3281.111
Originální vs. Neoriginální1-2-3-4-53.6051.348
Vhodná vs. Nevhodná1-2-3-4-52.6550.982
Pozitivní vs. Negativní1-2-3-4-52.4791.023
Rychlá vs. Pomalá1-2-3-4-52.8071.215

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

absolutní klišé, detail plochého břicha, pevného zadečku, muž okouzlený vůní....to už tu bylo 1000x

byla neoriginální, ale aspoň rychlá

celkově nudná reklama

Často 5 - Reklama je prostě o ničem, nezajímavá, neupoutá pozornost.

hodně nudná

Hodně reklam na sprchové gely je podobná

Je neoriginální a urážlivá.

Je to pěkně barevné, slečny mají krásně barevné šaty.

Krásné barvy a pozitivní je pro mě pocit navozené realxace u moře o dovolené...

naprosto neoriginální. Tato reklama absolutně zapadne a po skončení ani nevíte na co byla.. asi nejlépe ji vystihuje slovo "unylá" ALE PO shlédnutí následujících dvou pořád lepší..

Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.

Nejvíc mě zaujaly barvy.

nelíbí se mi sexismus této reklamy

nemohu si přehrávat video, mám to blokované, takže dávám všude 3, abych mohl dokončit aspoň část dotazníku (a píše se Zhlédnout!)

Není ničím originální a důvěru u mě nebudí.

neoriginální - nudná - nepřináší nic co by už tady nebylo

nesympatické postavy, ten muž byl naprostý slizoun, nesmyslné tlemení žen, celkově to nevymýšlel nikdo z MKT ale vypadá to na nápad nějakého jednoho subjektu

nuda

nuda

nudí mne

nudná, noriginální - takových reklam v přírodě nebo na pláži je spousta barevná - až příliš přebarvená, "dokonalá", kýčovitá

nudná, pitomá reklama - tři nezapamatovatelné ženské v podivných řízách - jako vodní víly nebo co???

Odpuzivá reklama

Pěkné ženské, prostředí

Pozitivní - to je jasné. Barevné - to je taky jasné

prostě se mi líbila

Protože je barevná

Protože mně to otrávilo.

Protože nejsem zvyklá na reklamy, přijde mi jejich nepřirozenost prostě groteskní.

Protože si to reklama zaslouží

Prvoplánová, nudná až nechutná

při této reklamě se opravdu nudím

příjemná

příliš vyumělkovaná

Připadala mi perfektní

reklama je naprosto neoriginální, rádoby svůdné pohledy a nahota jsou ohrané a nudné, zvlášt když se to objevuje už i v reklamně na trávní sekačky. Jediná reklama na sprcháč, jaká mě kdy zaujala, byl Old spice

Reklama je strašně sexualizovaná, připadá mi to nechutné

reklama mi nepřijde ani originální, ani ničím zajímavá. Žádný zázrak s pohledem na známé tváře.

reklama se celkem povedla

reklama se mi vůbec nelíbí, je až moc "umělá" a pro mne v tomto případě nedůvěryhodná

Reklamy mne otravují

Tón komentáře je příliš monotóní

Zaujalo mne prostředí pláže a moře, reklama působí pozitivně a štastně.

17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Dobrá vs. Špatná1-2-3-4-52.4371.238
Sympatická vs. Nesympatická1-2-3-4-52.4451.188
Zábavná /zajímavá vs. Nudná1-2-3-4-52.4031.367
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-53.2181.028
Originální vs. Neoriginální1-2-3-4-51.951.14
Vhodná vs. Nevhodná1-2-3-4-52.211.023
Pozitivní vs. Negativní1-2-3-4-52.0171.008
Rychlá vs. Pomalá1-2-3-4-52.2020.968

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1 - je originální, ale to neznamená, že je dobrá. Je to hrůza a děs.

byla pozitivní a rychlá

byla zvláštní, animovaná, vymyká se

děs

docela hezká reklama, na rozdíl od předchozí umí zaujmout i jinak, než jen záběrem na nahou modelku co se patlá pěnou:-)

Farebná a živá, kreatívna

Hezké provedení, ale nudná.

Je stoprocentně originální a vhodná.

je to utrpení sledovat, působí to dojmem, že obraz má mizerné rozlišení, asi se někdo snažil o umění, ale moc se to nepovedlo...

Je úplně jiná než jiné reklamy na sprchové gely

Konečně jednou reklama bez rádoby smyslných výrazů, které žádná žena ve sprše nedělá, pokud nevystupuje v laciném pornu - proto sympatická a originální. Vzhledem k velmi zdařilé kombinaci barevné animace a hudby hodnotím jako pozitivní a barevnou.

Líbí se mi originalita, nápad, hudba a optimismus.

Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.

Nejlepší a neoriginálnější reklama, kterou jsem viděla. Zaujala jak dlouho ne.

Nemám ráda reklamy a proto můj názor není objektivní.

nenásilné nabídnutí produktu, originální zpracování

Není sexistická, to dneska už stačí ke spokojenosti.

Neotřelý nápad, použití květin-to evokuje vůně

nepřišlo mi na reklamě absolutně nic vtipného

Nevýrazná, moc barevná

opět to vypadá na reklamu tvořenou čechy... levné reklamy

oridinální pojetí , zajímavá grafika, pozitivní hudba

Originální - animovaných je málo

Parádní, rychlá, optimistická, nesnáším ráno, působí to na mě pozitivně - možná ta rána nemusí být tak zlá, žádná nahá těla, chytlavá muzika

Poprve vidim takovyto styl.

přišlo mi zajímavé to, že reklama začíná na poli ... pozitivní - pozitivní hudba, tanec i hlas barevná - spousta barev, v tomto případě to ale není kýčovité jako u Dermacolu, barvy nejsou tolik syté

Reklama byla zajímavá, originální, nikdy předtím jsem podobnou neviděla.

Reklama naprosto k ničemu.

Reklama působí jak z devadesátek.

Reklama se mi líbí, je velice pozitivní a dobře naladí

rychlá, stručná, originální - dle této bych Radox vyzkoušela

sice originální řešení, ale nevhodné použití barev (tlumené) pokud nemá čím zaujmout nemůže být ani důvěryhodná

Sledovala jsem se zaujetím změny barev a zrníček a proto mi to rychle uteklo. Navíc závěrečná řeč byla jen jedna věta. Za mě celkově moc povedené.

Tato reklama se mi v TV vždy líbila, je veselá, barevná, pozitivní, originální.

viz výše

Začátek reklamy zajímavý, poté zmatkové.

zajímavá

zaujala mě

zejména hodnotím kladě originalitu

19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Dobrá vs. Špatná1-2-3-4-52.8240.918
Sympatická vs. Nesympatická1-2-3-4-52.6811.024
Zábavná / zajímavá vs. Nudná1-2-3-4-53.3191.091
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-53.0841.371
Originální vs. Neoriginální1-2-3-4-53.3281.044
Vhodná vs. Nevhodná1-2-3-4-52.3780.773
Pozitivní vs. Negativní1-2-3-4-52.420.832
Rychlá vs. Pomalá1-2-3-4-52.4961.09

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

20. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1 - je důvěryhodná, když o ni lidé mluví, ale já tento typ reklam teda nesnáším. 5 - nudná, protože to tak prostě je.

ano líbí, jsou tam sympatie, úsměvy, vypadá to jako že tam hrajou normální ženy... ale samozřejmě podstata je tomuto uvěřit...

byla rychlá

Důvěryhodná protože značce Dove důvěřuji již dlouho a kupuji ji.

je to spíš reklama na sprchu, ale ženy jsou tam normálnější a přirozenější, oproti té první reklamě

Jsou tam lidé jiné rasy-to se mi líbí

klasická reklama s ženami na sprchový gel, ale přeci je trošku jiná. Neobsahuje žádná zbytečná superlativa, vychvalování, mořskou pláž. Stručně, jasně, s úsměvem.

Líbí se mi, že bere ženy takové jaké jsou.

Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.

nemyslím si, že by vybrané ženy byly náhodné...

Neoriginální, nudná, ale neurážlivá.

Nevěřím žádné reklamě

Normální ženy s pozitivními emocemi, proto sympatická. Použití úsměvu, výrazu potěšení - proto pozitivní.

Nudná klasika, ale zn. Dove si potrpí na přirozenost a ne na pozy, takže vzhledem ke značce mi nevadí - dle mého Dove gely ani reklamu nepotřebují - kdo jednou vyzkoušel - ví...

Politicky sice korektní, multikulturně vyvážené, ale OPRAVDU ŠPATNÉ... spol. Dove zjevně jde na současné vlně, že pokud obsadíte dvě silnější herečky, z toho jednu černou (v kontrastu s bílou koupelnou), bude vše v pořádku.... je to však spíše trapné, tendenční a velmi hloupé..

Protože nejsem zvyklá na reklamy, přijde mi jejich nepřirozenost groteskní.

Příjemné prostředí

reklama je mi sympatická díky jednoduchosti, obyčejných ženách, které zde vystupují

reklama je taková "nijaká"... ani dobrá, ani špatná.... rozhodně ale naprosto nedůvěryhodná:-) některé výrobky slibují tak úchvatné výsledky, že by tomu věřil jen blázen, že po jedné sprše budete mít hebkou kůžičku:-)

Reklama mi připadá nudná

Ta je přímo odporná.

těm to typům reklamy nedůvěřuji

velmi slabé "herecké" výkony účinkujících, umělé prostředí i chování aktérů, nedůvěryhodné

viz výše

voser nejvyššího kalibru

Žádné dlouhé povídání, rychlé střihy kamery. Slušné a nevtíravé.

21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

 

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Dobrá vs. Špatná1-2-3-4-52.9751.083
Sympatická vs. Nesympatická1-2-3-4-52.7981.052
Zábavná / zajímavá vs. Nudná1-2-3-4-52.9751.369
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná1-2-3-4-53.2521.13
Originální vs. Noriginální1-2-3-4-53.1341.209
Vhodná vs. Nevhodná1-2-3-4-52.4620.803
Pozitivní vs. Negativní1-2-3-4-52.5460.836
Rychlá vs. Pomalá1-2-3-4-52.4960.805

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

22. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Často 5 - hrůza, spojení lidí z ulice a sprcháče? Nesmysl. Nuda.

docela dobrá, nabuzuje pocit relaxu po každodenním shonu

Hloupá. Je to jen sprcháč bohajeho.

Je zábavná, ale působí i negativně, protože tam jsou ukázky, co se jí za ten den nedařilo.

Je ze života

Jednoduchá, věcná, reálná.

k nekoukání

Lepší myšlenka, přesto nuda.

Nedůvěryhodná - špatný den mi sprchový gel opravdu nespraví

negativni

Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.

nesympatická herečka, niveu všeobecně nemám ráda, takže 100% nezaujala. Ta by mě nezaujala ani s Bradem Pittem, je to prostě trapná Nivea

Nevěřím reklamám a otravují mne

nevím, o co v ní zpočátku šlo - nudí mne

Nuda furt na jedno brdo.

nudné, neoriginální

Opět rychlé střihy kamery, milá reklama, takže to rychle uteklo.

Reklama je sice nudná /asi jako 99% všech reklam/ a těch pár vtipných, nebo originálních vám stejně znechutí neustálým opakováním či jejich dalším nadužíváním, ALE po té na DOVE je příjemné vidět heterosexuální a pár a sympatickou brunetku, to asi brzy zakáží (pokud nebude trangender...)

reklama na mne zapůsobila velice pozitivně, oproti předešlým reklamám i vtipně, lidé v reklamě jsou mi sympatičtí. Nivea je má nejoblíbenější značka celkově

Reklama s příběhem mne vždy zaujme nejvíce, ale nesmí být příliš dlouhá.

Sprchový šampon mi posraný den, fakt nespraví. Hrajou moc na city

Super nápad. Ztotožňuji se s tématem.

velmi rychlá :-)

Vtipná, rychlá a trochu že zivota

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9464,83 %64,83 %  
Muž5135,17 %35,17 %  

Graf

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 39 let7551,72 %51,72 %  
40 - 59 let3826,21 %26,21 %  
nad 60 let3222,07 %22,07 %  

Graf

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká škola7954,48 %54,48 %  
Střední škola s maturitou5135,17 %35,17 %  
Střední škola bez maturity / vyučen64,14 %4,14 %  
Základní škola64,14 %4,14 %  
Vyšší odborná škola32,07 %2,07 %  

Graf

26. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný6343,45 %43,45 %  
Student2718,62 %18,62 %  
OSVČ2315,86 %15,86 %  
Důchodce2013,79 %13,79 %  
Mateřská / rodičovská dovolená42,76 %2,76 %  
Nezaměstnaný21,38 %1,38 %  
Zamestnany student10,69 %0,69 %  
Student a OSVČ10,69 %0,69 %  
Rodičovská dovolená a OSVČ zároveň.10,69 %0,69 %  
důchodce OSVČ10,69 %0,69 %  
inv.důchodce10,69 %0,69 %  
Dálový student při zaměstnání10,69 %0,69 %  

Graf

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 001 - 20 0004732,41 %32,41 %  
do 10 0003524,14 %24,14 %  
20 001 - 30 0003524,14 %24,14 %  
30 001 - 40 000149,66 %9,66 %  
nad 40 000149,66 %9,66 %  

Graf

28. Máte nějaké připomínky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:-*

4. otázka: Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové.. nedává smysl. (Ne)souhlasí se s výroky, ne s otázkou

Ani jedna z těch reklam nesdělil nic významného, natož podstatného.

I když sprchový gel nepoužívám na mytí těla a pravidelně, stejně jej využiji. Proto je škoda, že z dotazníku vlastně nic nemám...

kvalitně provedený dotazník:-)

ne

ne

Nejlepší je mýdlo doma vyrobené ekologicky

nemám

Nemám příjem ;)

Noob66@email.cz

Otázka - Ovlivňuje vás při nákupu reklama: Ano, produkty z reklamy cíleně bojkotuji a nenakupuji.

Pochybuju o smyslu (= nesmysl) takoveho dotazniku. Nebylo provedeno testovani otazek a odpovedi, proto se na nektere nedalo odpovedet. Nektere odpovedi jsou zavadejici. Vedouci prace odflakl svoji kontrolni pozici, pokud jste s nim dotaznik konzultovala.

Posílat nevyžádanou poštu a ještě /nejspíš/ si stáhnout adresy z ČAK je poněkud troufalé, nicméně přeji úspěšnou obhajobu. p.s. ze zkušenosti vím, že dávat příjmovou otázku povinnou je nepraktické.. pp.s. sprchový gel používám jediný a to značky "co leží na vaně" (drogerii nakupuji minimálně)

pozor na terminologii - Barvná - Nebarevná nebarevná reklama může být pouze černobílá

Proč dotaz na příjem, proč to není nepovinná otázka nebo proč tam není možnost Nechci uvést?

proč jste do dotazníku nezařadili vtipné reklamy typu Old Spice. Rychlé, vtipné, s příběhem a "očekáváním". Žádná z Vámi zařazených reklam nebyla dobrá...

Přeju hodně štěstí.

reklamy na kosmetiku mě nedokáží ovlivnit....

Za našich mladých let jsme takové věci jako "sprchové gely" neměli a bez problému jsme se bez nich obešli!

29. Pokud máte zájem o zaslání výsledků výzkumu, zadejte prosím Váš e-mail:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pleskovakatka@seznam.cz15,56 %0,69 %  
pohorelcova.magdalena@gmail.com15,56 %0,69 %  
farbak@volny.cz15,56 %0,69 %  
petrakadlecova2@seznam.cz15,56 %0,69 %  
lukekozarek@centrum.cz15,56 %0,69 %  
hybnerova.k@seznam.cz15,56 %0,69 %  
antenka@email.cz15,56 %0,69 %  
koutna@aqua-olomouc.cz15,56 %0,69 %  
hedvika.beerova@seznam.cz15,56 %0,69 %  
szpageta@gmail.com15,56 %0,69 %  
ostatní odpovědi kaca.mikova@seznam.cz
michaela.koci@centrum.cz
h.vlkova@seznam.cz
pruckova@kmol.cz
ca@vracov.cz
Gugu.C@seznam.cz
pav.stastny@seznam.cz
Noob66@email.cz
844,44 %5,52 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.

  • odpověď Ne:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mýdlo na otázku 2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?

6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=3 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesouhlasím na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)

  • odpověď Je známý z reklamy=5:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
  • odpověď Vůně=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 1 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (krásné a štíhlé) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (atraktivní a sportovní) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)

  • odpověď Slogany, text=7:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.

  • odpověď Pop:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=1 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

  • odpověď mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.):
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
  • odpověď pouze muži (atraktivní a sportovní):
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?

  • odpověď Sprcha:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 4 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5] Noriginální: 5 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 5 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=5 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesouhlasím na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

  • odpověď Důvěryhodná [1-2-3-4-5] Nedůvěryhodná: 5:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
  • odpověď Originální [1-2-3-4-5] Neoriginální: 5:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
  • odpověď Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 5:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

  • odpověď Originální [1-2-3-4-5] Neoriginální: 1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná /zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivní [1-2-3-4-5] Negativní: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
  • odpověď Pozitivní [1-2-3-4-5] Negativní: 1:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná /zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
  • odpověď Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

23. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Muž:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=1 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=7 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 20 - 39 let:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jste:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slogany, text=1 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
  • odpověď nad 60 let:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 26. Jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.

2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?

4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?

5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).

6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?

7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)

8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)

9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.

10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?

12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?

14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?

15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jste:

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.

2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?

4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?

5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).

6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?

7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)

8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)

9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.

10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?

11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?

12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?

13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?

14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?

15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.

23. Jaké je Vaše pohlaví?

24. Do jaké věkové kategorie patříte?

25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

26. Jste:

27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

K., A.Televizní reklamy na sprchové gely (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://televizni-reklamy-na-sprchov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.