Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentkou pátého ročníku Provozně-ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně. Tímto bych Vás chtěla požádat o pár minut Vašeho času k vyplnění tohoto dotazníku, který se týká vnímání a hodnocení televizních reklam na sprchové gely. Dotazník je pro ženy i muže od 20 let a je naprosto anonymní a dobrovolný.
Za vyplnění předem děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
119
82,07 %
82,07 %
Ne
26
17,93 %
17,93 %
2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mýdlo
22
81,48 %
15,17 %
Vodu
3
11,11 %
2,07 %
přírodní mýdlo
1
3,7 %
0,69 %
Žádný
1
3,7 %
0,69 %
3. Z jakého důvodu nepoužíváte sprchové gely?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Citlivá kůže
2
7,69 %
1,38 %
z mydla mám lepší pocit čistoty
1
3,85 %
0,69 %
nepratické
1
3,85 %
0,69 %
Mám raději klasické mýdlo, jaké jsme používal odjakživa...
1
3,85 %
0,69 %
jsem staromilec
1
3,85 %
0,69 %
vysušují
1
3,85 %
0,69 %
Není to mýdlo, tedy neposkytuje 100% desinfekci těla, potu možná zbaví, ale prostě jediná 100% garance je soap!
1
3,85 %
0,69 %
nejvíce mi vyhovuje klasické mýdlo, konkrétně značka dove, jelikož mi tak nevysušuje pokožku jako sprchové gely
1
3,85 %
0,69 %
Nenaučil jsem se je používat.
1
3,85 %
0,69 %
Zůstává na těle tenký povlak.
1
3,85 %
0,69 %
ostatní odpovědi
Tak nějak automaticky vždy použiji mýdlo, i když sprchový gel vlastním. Pouze když mám na sprchu hodně času, "dopřeji si" sprchový gel. Jinak jej používám na holení nohou. Cena a vysušují upřednostňuji přírodní kosmetiku vyhovují mi mi více jemná mýdla Obsahuji velke mnozstvi pro me nezadoucich latek Chemie Špatné PH,vysušují, je to chemie, nevím nevím nejsou po ruce Používám je výjimečně. Nevím, který je ideální pro pleť a nepoškozuje životní prostředí. jsem zvyklý na mýdlo, mytí mýdlem je praktičtější Mam pocit, že po mně jen stečou a neumyju se. zbytečnost Smrdí a nemyjí Protože způsobují rakovinu a žloutenku typu C.
15
57,69 %
10,34 %
4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nesouhlasím
47
39,17 %
32,41 %
Spíše ano
19
15,83 %
13,1 %
Ne
18
15 %
12,41 %
Spíše nesouhlasím
16
13,33 %
11,03 %
Spíše souhlasím
8
6,67 %
5,52 %
Souhlasím
6
5 %
4,14 %
Spíše ne
4
3,33 %
2,76 %
Ano
2
1,67 %
1,38 %
5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
The Rock
0
Balea
Blanarovičová
Bobby Holik
Bon Jovi
Bruce Willis
Casey Neistat
Daniela Peštová
Dara Rolins
dara rolins, andrea verešová
Domhnall Gleeson
Emma Stone
Emma watson
Enrique Iglesias
Eva green
František Fajtl
Gabriela Koukalová
Gabriela Koukalova
Gabriela Koukalová
gerard buttler
gwyneth paltrow
Hana Zagorova
Jack Black
Jágr
Jake Gyllenhaal - herec
Janu Štěpánkovou
Jaromír Jágr
Jenifer Aniston
jennifer lopez
Ježíš Kristus
Jirka Mádl
Jiří Bartoška
Jiřina Bohdalová
JLo
jonatan edvards (atletika držitel světového rekortu v trojskoku)
Josef Váňa ml.
Julia Roberts
Karel Gott
Karel Gott
Karel Gott
karel gott
Karel Gott
Karel Gott
Karel Gott
Karel Havlíček Borovský
Karel IV.
Kate Winslet
Kim Kardashian
Lady Den, pornoherečka
Leonardo di Caprio
Leonardo DiCaprio
Libuška Šafránková
Liev Schreiber
Lucie Bílá
lucie bílá
mám jich víc, a kdyby nějaká z nich hrála v reklamě, oblíbenost dané osoby u mě tímto dost klesne
Mc gregor
Messi
Mila Kunis
Ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne, nemám.
Nemam
Na otazku 6 odpovidam ze nevim. Je zavadejici i z duvodu, ze muzu gely pouzivat a nemusim je nakupovat.
Nemám
nemám
nemam
nemám
nemám
Nemám
nemám oblíbenou slavnou osobnost, která by žila v současnosti - a kdyby ano, dost by u mě klesla, pokud by natáčela reklamy na sprcháče
Nemám žádnou.
Nevim
Nevím
nevím
nevím
Nina Dobrev
Ondřej Brzobohatý
Oscar Wilde
Petra Kvitová
Ringo Starr ,bubeník,zpěvák,skladatel
Robert Downey jr., Joakim Bronden
Ryan Gosling
Ryan Gosling, z žen žádná žijící
S. J. Parker
Samo
selena gomez
Serj Tankian
slavná osoba pro mě nemá vliv na výběr sprchového gelu
Spinarova
svěrák zdeněk
T. G. Masaryk, W. Churchill, G. Orwell,
Tamara Klusová
Taťána Kuchařová
Taťána Kuchařová
Tereza Maxová
Terry Pratchett, Neil Gaiman
Tim Burton
Tom Hanks
Trojan
Winston Churchill
Yrsa Sigudardottir
6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
68
56,67 %
46,9 %
ano
52
43,33 %
35,86 %
7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Značka
2.85
1.711
Cena
2.267
1.362
Vůně
1.608
1.005
Je známý z reklamy
3.725
1.749
Doporučení rodiny, známých, přátel atd.
2.742
1.392
Nabízené vlastnosti (hebčí pokožka, udržuje pokožku hydratovanou..)
2.458
1.332
Design obalu
3.208
1.148
8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Hudba
3.347
3.499
Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..
4.777
5.909
Barvy
4.322
2.863
Humor
2.744
3.149
Lidé
4.008
2.454
Emoce
3.975
3.462
Slogany, text
4.504
4.795
9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pop
64
53,78 %
44,14 %
Klasická /vážná
36
30,25 %
24,83 %
Rock
26
21,85 %
17,93 %
Žádná / bez hudby
12
10,08 %
8,28 %
Elektronická hudba (techno, drum and bass, electro, house...)
8
6,72 %
5,52 %
Hip-hop, rap
7
5,88 %
4,83 %
Jazz
7
5,88 %
4,83 %
Metal
5
4,2 %
3,45 %
Country
3
2,52 %
2,07 %
Lidová
2
1,68 %
1,38 %
Folk
2
1,68 %
1,38 %
Queen
1
0,84 %
0,69 %
Ben Cristovao - Pure girl
1
0,84 %
0,69 %
Něco příjemného harmonickeho
1
0,84 %
0,69 %
Slipknot, Punk- Vision Days
1
0,84 %
0,69 %
je mi to úplně fuk, nesleduji je, nesnáším je... u předchozí otázkyjsem chtěl odpovědět samé sedmičky, ale nešlo to
1
0,84 %
0,69 %
neřeším
1
0,84 %
0,69 %
akustická
1
0,84 %
0,69 %
relaxační wellness
1
0,84 %
0,69 %
záleží na stylu dane reklamy
1
0,84 %
0,69 %
neagresivní
1
0,84 %
0,69 %
je mi to jedno
1
0,84 %
0,69 %
Zvuky přírody
1
0,84 %
0,69 %
nevím, každý případ je jiný
1
0,84 %
0,69 %
Funk
1
0,84 %
0,69 %
Vltava Bedřicha Smetany
1
0,84 %
0,69 %
pokaždé jiná podle toho o čem je reklama
1
0,84 %
0,69 %
Nevim, neznam. O hudbu se nezajimam.
1
0,84 %
0,69 %
určitě bych postřehl dudy..
1
0,84 %
0,69 %
Záleží na stylu reklamy jako celku
1
0,84 %
0,69 %
10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
obojí (ženy + muži)
45
37,82 %
31,03 %
pouze muži (atraktivní a sportovní)
23
19,33 %
15,86 %
mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.)
21
17,65 %
14,48 %
odborníci (např. dermatologové)
19
15,97 %
13,1 %
animované postavy
19
15,97 %
13,1 %
ženské známé tváře (modelky, zpěvačky, herečky, sportovkyně atd.)
16
13,45 %
11,03 %
pouze ženy (krásné a štíhlé)
16
13,45 %
11,03 %
pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží)
16
13,45 %
11,03 %
pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží)
11
9,24 %
7,59 %
skutečný živý homo sapiens neandrtalensis jedoucí na opravdu živém (žádné filmové triky) mamutovi a na rameni musí mít blbouna nejapného (také živého, žádné filmové triky)
1
0,84 %
0,69 %
nerozhoduje
1
0,84 %
0,69 %
je mi to jedno
1
0,84 %
0,69 %
žádní lidé
1
0,84 %
0,69 %
spíš ženy, neznáme, klidně silnější postavy (ne obézní)
1
0,84 %
0,69 %
nikdo, reklamy mě nezajímají
1
0,84 %
0,69 %
holky hore bez
1
0,84 %
0,69 %
Já reklamy nesleduji.
1
0,84 %
0,69 %
ženy+muži+rostliny
1
0,84 %
0,69 %
Nezajímají mě
1
0,84 %
0,69 %
to je jedno, nevybírám podle reklam
1
0,84 %
0,69 %
neřeším
1
0,84 %
0,69 %
kdokoliv třeba marťani, ale hlavně když je vtipná
1
0,84 %
0,69 %
Hlavne at nejeci a nerve jak ta debilni s tim cernochem.
1
0,84 %
0,69 %
V. I. Lenin + J. V. Stalin ve vaně
1
0,84 %
0,69 %
reální zaměstnanci výroby
1
0,84 %
0,69 %
Nidko
1
0,84 %
0,69 %
11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše kratší a lehce zapamatovatelné (do 30 sekund)
101
84,87 %
69,66 %
Na délce nezáleží
15
12,61 %
10,34 %
Spíše delší, která poskytne co nejvíce informací o produktu (nad 30 sekund)
3
2,52 %
2,07 %
12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nesouhlasím
35
29,41 %
24,14 %
Spíše nesouhlasím
23
19,33 %
15,86 %
Spíše ano
17
14,29 %
11,72 %
Spíše souhlasím
15
12,61 %
10,34 %
Spíše ne
11
9,24 %
7,59 %
Ne
9
7,56 %
6,21 %
Souhlasím
5
4,2 %
3,45 %
Ano
4
3,36 %
2,76 %
13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sprcha
56
47,06 %
38,62 %
Lázně /welness
42
35,29 %
28,97 %
Pláž/moře
36
30,25 %
24,83 %
Příroda
29
24,37 %
20 %
Vana
21
17,65 %
14,48 %
je mi to jedno
2
1,68 %
1,38 %
Reklama na sprcháč by mě asi nezaujala vůbec.
1
0,84 %
0,69 %
nerozhoduje
1
0,84 %
0,69 %
hlavně ať tam není, jak se někdo sprchuje
1
0,84 %
0,69 %
vodopády
1
0,84 %
0,69 %
nikde, nezajímají mě žádné reklamy
1
0,84 %
0,69 %
nevím
1
0,84 %
0,69 %
v drogerii
1
0,84 %
0,69 %
ordinace
1
0,84 %
0,69 %
je to jedno
1
0,84 %
0,69 %
netuším
1
0,84 %
0,69 %
dle příběhu, o kterém reklama je
1
0,84 %
0,69 %
Sprchovy gel obvykle ve sprse bez ohledu na umistneni. Sprchovy kout se da poatavit i k rybniku, tim by byla reklama vtipnejsi. neni duvod pro reklamu ve vane..
1
0,84 %
0,69 %
ve stavu beztíže
1
0,84 %
0,69 %
Výrobní závod
1
0,84 %
0,69 %
Na jednobarevném pozadí
1
0,84 %
0,69 %
14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
74
62,18 %
51,03 %
ano
45
37,82 %
31,03 %
15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Dobrá vs. Špatná
1-2-3-4-5
2.908
1.344
Sympatická vs. Nesympatická
1-2-3-4-5
2.958
1.418
Zábavná / zajímavá vs. Nudná
1-2-3-4-5
3.689
1.239
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
3.328
1.111
Originální vs. Neoriginální
1-2-3-4-5
3.605
1.348
Vhodná vs. Nevhodná
1-2-3-4-5
2.655
0.982
Pozitivní vs. Negativní
1-2-3-4-5
2.479
1.023
Rychlá vs. Pomalá
1-2-3-4-5
2.807
1.215
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
absolutní klišé, detail plochého břicha, pevného zadečku, muž okouzlený vůní....to už tu bylo 1000x
byla neoriginální, ale aspoň rychlá
celkově nudná reklama
Často 5 - Reklama je prostě o ničem, nezajímavá, neupoutá pozornost.
hodně nudná
Hodně reklam na sprchové gely je podobná
Je neoriginální a urážlivá.
Je to pěkně barevné, slečny mají krásně barevné šaty.
Krásné barvy a pozitivní je pro mě pocit navozené realxace u moře o dovolené...
naprosto neoriginální. Tato reklama absolutně zapadne a po skončení ani nevíte na co byla.. asi nejlépe ji vystihuje slovo "unylá"
ALE PO shlédnutí následujících dvou pořád lepší..
Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.
Nejvíc mě zaujaly barvy.
nelíbí se mi sexismus této reklamy
nemohu si přehrávat video, mám to blokované, takže dávám všude 3, abych mohl dokončit aspoň část dotazníku (a píše se Zhlédnout!)
Není ničím originální a důvěru u mě nebudí.
neoriginální - nudná - nepřináší nic co by už tady nebylo
nesympatické postavy, ten muž byl naprostý slizoun, nesmyslné tlemení žen, celkově to nevymýšlel nikdo z MKT ale vypadá to na nápad nějakého jednoho subjektu
nuda
nuda
nudí mne
nudná, noriginální - takových reklam v přírodě nebo na pláži je spousta
barevná - až příliš přebarvená, "dokonalá", kýčovitá
nudná, pitomá reklama - tři nezapamatovatelné ženské v podivných řízách - jako vodní víly nebo co???
Odpuzivá reklama
Pěkné ženské, prostředí
Pozitivní - to je jasné. Barevné - to je taky jasné
prostě se mi líbila
Protože je barevná
Protože mně to otrávilo.
Protože nejsem zvyklá na reklamy, přijde mi jejich nepřirozenost prostě groteskní.
Protože si to reklama zaslouží
Prvoplánová, nudná až nechutná
při této reklamě se opravdu nudím
příjemná
příliš vyumělkovaná
Připadala mi perfektní
reklama je naprosto neoriginální, rádoby svůdné pohledy a nahota jsou ohrané a nudné, zvlášt když se to objevuje už i v reklamně na trávní sekačky. Jediná reklama na sprcháč, jaká mě kdy zaujala, byl Old spice
Reklama je strašně sexualizovaná, připadá mi to nechutné
reklama mi nepřijde ani originální, ani ničím zajímavá. Žádný zázrak s pohledem na známé tváře.
reklama se celkem povedla
reklama se mi vůbec nelíbí, je až moc "umělá" a pro mne v tomto případě nedůvěryhodná
Reklamy mne otravují
Tón komentáře je příliš monotóní
Zaujalo mne prostředí pláže a moře, reklama působí pozitivně a štastně.
17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Dobrá vs. Špatná
1-2-3-4-5
2.437
1.238
Sympatická vs. Nesympatická
1-2-3-4-5
2.445
1.188
Zábavná /zajímavá vs. Nudná
1-2-3-4-5
2.403
1.367
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
3.218
1.028
Originální vs. Neoriginální
1-2-3-4-5
1.95
1.14
Vhodná vs. Nevhodná
1-2-3-4-5
2.21
1.023
Pozitivní vs. Negativní
1-2-3-4-5
2.017
1.008
Rychlá vs. Pomalá
1-2-3-4-5
2.202
0.968
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
18. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1 - je originální, ale to neznamená, že je dobrá. Je to hrůza a děs.
byla pozitivní a rychlá
byla zvláštní, animovaná, vymyká se
děs
docela hezká reklama, na rozdíl od předchozí umí zaujmout i jinak, než jen záběrem na nahou modelku co se patlá pěnou:-)
Farebná a živá, kreatívna
Hezké provedení, ale nudná.
Je stoprocentně originální a vhodná.
je to utrpení sledovat, působí to dojmem, že obraz má mizerné rozlišení, asi se někdo snažil o umění, ale moc se to nepovedlo...
Je úplně jiná než jiné reklamy na sprchové gely
Konečně jednou reklama bez rádoby smyslných výrazů, které žádná žena ve sprše nedělá, pokud nevystupuje v laciném pornu - proto sympatická a originální. Vzhledem k velmi zdařilé kombinaci barevné animace a hudby hodnotím jako pozitivní a barevnou.
Líbí se mi originalita, nápad, hudba a optimismus.
Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.
Nejlepší a neoriginálnější reklama, kterou jsem viděla. Zaujala jak dlouho ne.
Nemám ráda reklamy a proto můj názor není objektivní.
nenásilné nabídnutí produktu, originální zpracování
Není sexistická, to dneska už stačí ke spokojenosti.
Neotřelý nápad, použití květin-to evokuje vůně
nepřišlo mi na reklamě absolutně nic vtipného
Nevýrazná, moc barevná
opět to vypadá na reklamu tvořenou čechy... levné reklamy
oridinální pojetí , zajímavá grafika, pozitivní hudba
Originální - animovaných je málo
Parádní, rychlá, optimistická, nesnáším ráno, působí to na mě pozitivně - možná ta rána nemusí být tak zlá, žádná nahá těla, chytlavá muzika
Poprve vidim takovyto styl.
přišlo mi zajímavé to, že reklama začíná na poli ...
pozitivní - pozitivní hudba, tanec i hlas
barevná - spousta barev, v tomto případě to ale není kýčovité jako u Dermacolu, barvy nejsou tolik syté
Reklama byla zajímavá, originální, nikdy předtím jsem podobnou neviděla.
Reklama naprosto k ničemu.
Reklama působí jak z devadesátek.
Reklama se mi líbí, je velice pozitivní a dobře naladí
rychlá, stručná, originální - dle této bych Radox vyzkoušela
sice originální řešení, ale nevhodné použití barev (tlumené)
pokud nemá čím zaujmout nemůže být ani důvěryhodná
Sledovala jsem se zaujetím změny barev a zrníček a proto mi to rychle uteklo. Navíc závěrečná řeč byla jen jedna věta. Za mě celkově moc povedené.
Tato reklama se mi v TV vždy líbila, je veselá, barevná, pozitivní, originální.
viz výše
Začátek reklamy zajímavý, poté zmatkové.
zajímavá
zaujala mě
zejména hodnotím kladě originalitu
19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Dobrá vs. Špatná
1-2-3-4-5
2.824
0.918
Sympatická vs. Nesympatická
1-2-3-4-5
2.681
1.024
Zábavná / zajímavá vs. Nudná
1-2-3-4-5
3.319
1.091
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
3.084
1.371
Originální vs. Neoriginální
1-2-3-4-5
3.328
1.044
Vhodná vs. Nevhodná
1-2-3-4-5
2.378
0.773
Pozitivní vs. Negativní
1-2-3-4-5
2.42
0.832
Rychlá vs. Pomalá
1-2-3-4-5
2.496
1.09
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
20. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
1 - je důvěryhodná, když o ni lidé mluví, ale já tento typ reklam teda nesnáším. 5 - nudná, protože to tak prostě je.
ano líbí, jsou tam sympatie, úsměvy, vypadá to jako že tam hrajou normální ženy... ale samozřejmě podstata je tomuto uvěřit...
byla rychlá
Důvěryhodná protože značce Dove důvěřuji již dlouho a kupuji ji.
je to spíš reklama na sprchu, ale ženy jsou tam normálnější a přirozenější, oproti té první reklamě
Jsou tam lidé jiné rasy-to se mi líbí
klasická reklama s ženami na sprchový gel, ale přeci je trošku jiná. Neobsahuje žádná zbytečná superlativa, vychvalování, mořskou pláž. Stručně, jasně, s úsměvem.
Líbí se mi, že bere ženy takové jaké jsou.
Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.
nemyslím si, že by vybrané ženy byly náhodné...
Neoriginální, nudná, ale neurážlivá.
Nevěřím žádné reklamě
Normální ženy s pozitivními emocemi, proto sympatická. Použití úsměvu, výrazu potěšení - proto pozitivní.
Nudná klasika, ale zn. Dove si potrpí na přirozenost a ne na pozy, takže vzhledem ke značce mi nevadí - dle mého Dove gely ani reklamu nepotřebují - kdo jednou vyzkoušel - ví...
Politicky sice korektní, multikulturně vyvážené, ale OPRAVDU ŠPATNÉ...
spol. Dove zjevně jde na současné vlně, že pokud obsadíte dvě silnější herečky, z toho jednu černou (v kontrastu s bílou koupelnou), bude vše v pořádku.... je to však spíše trapné, tendenční a velmi hloupé..
Protože nejsem zvyklá na reklamy, přijde mi jejich nepřirozenost groteskní.
Příjemné prostředí
reklama je mi sympatická díky jednoduchosti, obyčejných ženách, které zde vystupují
reklama je taková "nijaká"... ani dobrá, ani špatná.... rozhodně ale naprosto nedůvěryhodná:-) některé výrobky slibují tak úchvatné výsledky, že by tomu věřil jen blázen, že po jedné sprše budete mít hebkou kůžičku:-)
Reklama mi připadá nudná
Ta je přímo odporná.
těm to typům reklamy nedůvěřuji
velmi slabé "herecké" výkony účinkujících, umělé prostředí i chování aktérů, nedůvěryhodné
viz výše
voser nejvyššího kalibru
Žádné dlouhé povídání, rychlé střihy kamery. Slušné a nevtíravé.
21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Dobrá vs. Špatná
1-2-3-4-5
2.975
1.083
Sympatická vs. Nesympatická
1-2-3-4-5
2.798
1.052
Zábavná / zajímavá vs. Nudná
1-2-3-4-5
2.975
1.369
Důvěryhodná vs. Nedůvěryhodná
1-2-3-4-5
3.252
1.13
Originální vs. Noriginální
1-2-3-4-5
3.134
1.209
Vhodná vs. Nevhodná
1-2-3-4-5
2.462
0.803
Pozitivní vs. Negativní
1-2-3-4-5
2.546
0.836
Rychlá vs. Pomalá
1-2-3-4-5
2.496
0.805
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
22. Odpověděli jste v předchozí otázce číslicí 1 či 5? Pokud ano, uveďte prosím proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Často 5 - hrůza, spojení lidí z ulice a sprcháče? Nesmysl. Nuda.
docela dobrá, nabuzuje pocit relaxu po každodenním shonu
Hloupá. Je to jen sprcháč bohajeho.
Je zábavná, ale působí i negativně, protože tam jsou ukázky, co se jí za ten den nedařilo.
Je ze života
Jednoduchá, věcná, reálná.
k nekoukání
Lepší myšlenka, přesto nuda.
Nedůvěryhodná - špatný den mi sprchový gel opravdu nespraví
negativni
Nejde pustit na mobilu. Nemuzu hodnotit.
nesympatická herečka, niveu všeobecně nemám ráda, takže 100% nezaujala. Ta by mě nezaujala ani s Bradem Pittem, je to prostě trapná Nivea
Nevěřím reklamám a otravují mne
nevím, o co v ní zpočátku šlo - nudí mne
Nuda furt na jedno brdo.
nudné, neoriginální
Opět rychlé střihy kamery, milá reklama, takže to rychle uteklo.
Reklama je sice nudná /asi jako 99% všech reklam/ a těch pár vtipných, nebo originálních vám stejně znechutí neustálým opakováním či jejich dalším nadužíváním, ALE po té na DOVE je příjemné vidět heterosexuální a pár a sympatickou brunetku, to asi brzy zakáží (pokud nebude trangender...)
reklama na mne zapůsobila velice pozitivně, oproti předešlým reklamám i vtipně, lidé v reklamě jsou mi sympatičtí. Nivea je má nejoblíbenější značka celkově
Reklama s příběhem mne vždy zaujme nejvíce, ale nesmí být příliš dlouhá.
Sprchový šampon mi posraný den, fakt nespraví. Hrajou moc na city
Super nápad. Ztotožňuji se s tématem.
velmi rychlá :-)
Vtipná, rychlá a trochu že zivota
23. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
94
64,83 %
64,83 %
Muž
51
35,17 %
35,17 %
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 39 let
75
51,72 %
51,72 %
40 - 59 let
38
26,21 %
26,21 %
nad 60 let
32
22,07 %
22,07 %
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysoká škola
79
54,48 %
54,48 %
Střední škola s maturitou
51
35,17 %
35,17 %
Střední škola bez maturity / vyučen
6
4,14 %
4,14 %
Základní škola
6
4,14 %
4,14 %
Vyšší odborná škola
3
2,07 %
2,07 %
26. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný
63
43,45 %
43,45 %
Student
27
18,62 %
18,62 %
OSVČ
23
15,86 %
15,86 %
Důchodce
20
13,79 %
13,79 %
Mateřská / rodičovská dovolená
4
2,76 %
2,76 %
Nezaměstnaný
2
1,38 %
1,38 %
Zamestnany student
1
0,69 %
0,69 %
Student a OSVČ
1
0,69 %
0,69 %
Rodičovská dovolená a OSVČ zároveň.
1
0,69 %
0,69 %
důchodce OSVČ
1
0,69 %
0,69 %
inv.důchodce
1
0,69 %
0,69 %
Dálový student při zaměstnání
1
0,69 %
0,69 %
27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10 001 - 20 000
47
32,41 %
32,41 %
do 10 000
35
24,14 %
24,14 %
20 001 - 30 000
35
24,14 %
24,14 %
30 001 - 40 000
14
9,66 %
9,66 %
nad 40 000
14
9,66 %
9,66 %
28. Máte nějaké připomínky?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
:-*
4. otázka: Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové.. nedává smysl. (Ne)souhlasí se s výroky, ne s otázkou
Ani jedna z těch reklam nesdělil nic významného, natož podstatného.
I když sprchový gel nepoužívám na mytí těla a pravidelně, stejně jej využiji. Proto je škoda, že z dotazníku vlastně nic nemám...
kvalitně provedený dotazník:-)
ne
ne
Nejlepší je mýdlo doma vyrobené ekologicky
nemám
Nemám příjem ;)
Noob66@email.cz
Otázka - Ovlivňuje vás při nákupu reklama: Ano, produkty z reklamy cíleně bojkotuji a nenakupuji.
Pochybuju o smyslu (= nesmysl) takoveho dotazniku. Nebylo provedeno testovani otazek a odpovedi, proto se na nektere nedalo odpovedet. Nektere odpovedi jsou zavadejici. Vedouci prace odflakl svoji kontrolni pozici, pokud jste s nim dotaznik konzultovala.
Posílat nevyžádanou poštu a ještě /nejspíš/ si stáhnout adresy z ČAK je poněkud troufalé, nicméně přeji úspěšnou obhajobu.
p.s. ze zkušenosti vím, že dávat příjmovou otázku povinnou je nepraktické..
pp.s. sprchový gel používám jediný a to značky "co leží na vaně" (drogerii nakupuji minimálně)
pozor na terminologii - Barvná - Nebarevná
nebarevná reklama může být pouze černobílá
Proč dotaz na příjem, proč to není nepovinná otázka nebo proč tam není možnost Nechci uvést?
proč jste do dotazníku nezařadili vtipné reklamy typu Old Spice. Rychlé, vtipné, s příběhem a "očekáváním". Žádná z Vámi zařazených reklam nebyla dobrá...
Přeju hodně štěstí.
reklamy na kosmetiku mě nedokáží ovlivnit....
Za našich mladých let jsme takové věci jako "sprchové gely" neměli a bez problému jsme se bez nich obešli!
29. Pokud máte zájem o zaslání výsledků výzkumu, zadejte prosím Váš e-mail:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pleskovakatka@seznam.cz
1
5,56 %
0,69 %
pohorelcova.magdalena@gmail.com
1
5,56 %
0,69 %
farbak@volny.cz
1
5,56 %
0,69 %
petrakadlecova2@seznam.cz
1
5,56 %
0,69 %
lukekozarek@centrum.cz
1
5,56 %
0,69 %
hybnerova.k@seznam.cz
1
5,56 %
0,69 %
antenka@email.cz
1
5,56 %
0,69 %
koutna@aqua-olomouc.cz
1
5,56 %
0,69 %
hedvika.beerova@seznam.cz
1
5,56 %
0,69 %
szpageta@gmail.com
1
5,56 %
0,69 %
ostatní odpovědi
kaca.mikova@seznam.cz michaela.koci@centrum.cz h.vlkova@seznam.cz pruckova@kmol.cz ca@vracov.cz Gugu.C@seznam.cz pav.stastny@seznam.cz Noob66@email.cz
8
44,44 %
5,52 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.
odpověď Ne:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mýdlo na otázku 2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?
6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?
odpověď ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
odpověď ne:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=3 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesouhlasím na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
odpověď Je známý z reklamy=5:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Vůně=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 1 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (krásné a štíhlé) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (atraktivní a sportovní) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
odpověď Slogany, text=7:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.
odpověď Pop:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=1 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
odpověď mužské známé tváře (modelové, zpěváci, herci, sportovci atd.):
6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
odpověď pouze muži (atraktivní a sportovní):
5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?
odpověď Sprcha:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rychlá [1-2-3-4-5] Pomalá: 4 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?
odpověď ano:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
odpověď ne:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je známý z reklamy=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5] Noriginální: 5 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 5 na otázku 21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=5 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesouhlasím na otázku 12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Důvěryhodná [1-2-3-4-5] Nedůvěryhodná: 5:
6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Originální [1-2-3-4-5] Neoriginální: 5:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Zábavná / zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 5:
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 5 na otázku 15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Originální [1-2-3-4-5] Neoriginální: 1:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná /zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pozitivní [1-2-3-4-5] Negativní: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
odpověď Pozitivní [1-2-3-4-5] Negativní: 1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dobrá [1-2-3-4-5] Špatná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zábavná /zajímavá [1-2-3-4-5] Nudná: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
odpověď Vhodná [1-2-3-4-5] Nevhodná: 1:
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sympatická [1-2-3-4-5] Nesympatická: 1 na otázku 17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
23. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď Muž:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze muži (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=1 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
odpověď Žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze ženy (na vzhledu a postavě nezáleží) na otázku 10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=5 na otázku 7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotické prvky (nahota, vyzývavé pohledy..=7 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
odpověď 20 - 39 let:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 26. Jste:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slogany, text=1 na otázku 8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
odpověď nad 60 let:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 26. Jste:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.
2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?
4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).
6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?
7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.
10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?
12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?
14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?
15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
26. Jste:
27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Používáte na mytí těla sprchové gely? V případě odpovědi "Ano" budete přesměrováni na otázku č. 4.
2. Jaký přípravek na mytí těla používáte?
4. Je pro Vás přesvědčivější reklama na sprchové gely, ve které vystupuje slavná osoba, než reklama ve které slavná osoba nevystupuje?
5. Máte nějakou oblíbenou slavnou osobnost? Napište jméno té nejoblíbenější (z jakékoliv oblasti).
6. Koupil/a jste si někdy sprchový gel, který v reklamě propagovala slavná osobnost?
7. Co Vás nejvíce ovlivňuje při rozhodování o koupi sprchového gelu? (oznámkujte jako ve škole, kdy 1 = nejvíce ovlivňuje , 5 = nejméně ovlivňuje)
8. Jaký prvek v reklamě na sprchové gely Vás nejvíce zaujme? (seřaďte jednotlivé prvky, kdy 1 = nejvíce zaujme, 7 = nejméně zaujme. Každé číslo může být použito pouze jednou)
9. Jaká hudba se Vám v reklamách na sprchové gely líbí? Pokuste se prosím do vlastní odpovědi dopsat i název konkrétní hudební skupiny (písně), která se Vám líbí, případně do vlastní odpovědi můžete dopsat jiný styl hudby, pokud není uveden.
10. Kdo by se měl v reklamě na sprchové gely objevit, aby reklama upoutala Vaši pozornost?
11. Jak dlouhá by reklama na sprchové gely měla být, aby Vás zaujala, případně neodradila?
12. Domníváte se, že Vás při koupi sprchového gelu ovlivňuje reklama?
13. V jakém prostředí by se měla reklama na sprchový gel odehrávat, aby Vás zaujala?
14. Koupil/a jste si již sprchový gel na základě toho, že Vás zaujal v reklamě?
15. Nyní budou následovat 4 televizní reklamy na sprchové gely od různých kosmetických společností. Po zhlédnutí videa na sprchový gel Dermacol vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
17. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Radox. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
19. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Dove. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
21. Nyní následuje televizní reklama na sprchový gel Nivea. Po zhlédnutí videa vyjádřete prosím Vaše hodnocení reklamy pomocí škály.
23. Jaké je Vaše pohlaví?
24. Do jaké věkové kategorie patříte?
25. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
26. Jste:
27. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.