Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úřad práce v Kladně
Úřad práce v Kladně
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jana Deylová |
---|---|
Šetření: | 21. 01. 2022 - 04. 03. 2022 |
Počet respondentů: | 207 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 10.66 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 59,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:45 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Odpovědi respondentů
1. Byl/a jsme někdy na Úřadu práce v Kladně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 120 | 57,97 % | 57,97 % |
ne | 87 | 42,03 % | 42,03 % |
2. Za jakým účelem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hledání zaměstnání | 71 | 59,17 % | 34,3 % |
podpora v nezaměstnanosti | 41 | 34,17 % | 19,81 % |
státní sociální podpora | 19 | 15,83 % | 9,18 % |
rekvalifikace | 12 | 10 % | 5,8 % |
dávky pro osoby se zdravotním postižením | 8 | 6,67 % | 3,86 % |
příspěvek na péči | 6 | 5 % | 2,9 % |
Rodičovský příspěvek | 3 | 2,5 % | 1,45 % |
pomoc v hmotné nouzi | 2 | 1,67 % | 0,97 % |
Nástup po ukončení studia mezi zaměstnáním. | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Vyřízení mateřské | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
mám manžela po autonehodě na vozíku, vyřizujeme zde tedy různé náležitosti související s jeho stavem, ale s ÚP v Kladně jsem spolupracovala i při práci na své bakalářské práci cca před 4 - 5 lety | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Jako personalista řešící POVEZ | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Rodicovsky prispevek | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Exkurze v rámci školy | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Pracovně | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Pouze se školou | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Doprovod s osobou která byla ne zaměstnaná | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Pracovní návštěva s 9. ročníkem | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Peněžitá pomoc v mateřství | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
exkurze s dětmi | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
doprovod se žáky své 9.třídy | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
jako doprovod dětí v rámci besedy s pracovnicí ÚP | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Doprovod klientů sociální služby | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Zde jsem pracovala necelé tři roky | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
1 měsíc mezi ukončenou prací a novou prací | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
Oznámit nástup na rodičovskou dovolenou | 1 | 0,83 % | 0,48 % |
3. Kdy jste naposledy navštívil/a Úřad práce?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v roce 2019 nebo dříve | 71 | 59,17 % | 34,3 % |
v roce 2021 | 27 | 22,5 % | 13,04 % |
v roce 2020 | 14 | 11,67 % | 6,76 % |
v roce 2022 | 8 | 6,67 % | 3,86 % |
4. Byl/a jste spokojen/a s úrovní poskytovaných služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 51 | 42,5 % | 24,64 % |
ano | 32 | 26,67 % | 15,46 % |
spíše ne | 22 | 18,33 % | 10,63 % |
ne | 15 | 12,5 % | 7,25 % |
5. Svoji odpověď, prosím, odůvodněte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
.
..
*
Arogantní chování
Arogantní chování
Byl jsem na Úřadu práce se svým tatínkem jako doprovod (tatínek má průkaz ZTP). Úřad práce má bezbariérový přístup i disponuje výtahem. Vyřídili jsme co bylo potřeba a bylo to rychlé.
Byla jsem na uradu prace mesic Pani velice mila a ochotna
Byla jsem objednaná na určitý čas,takže to bylo bez čekání.Paní se mnou vše prošla,dovysvětlila a během 10 minut bylo hotovo
Byla jsem si vyřizovat rodičovský příspěvek,paní na přepážce byla velice milá, ochotná,poradila mi se vším co jsem nevěděla a dokonce mi udělala několik různých kalkulaci,abych viděla kolik budu pobírat v závislosti na době po kterou pobírat hodlam
Byla mi nabídnuta práce v mém oboru
Byla mi podána chybná informace, která mě připravila o cca 160.000 Kč.
Byla poznat neochota ze strany pracovníka
Bylo mi řečeno, že úkolem úřadu práce není mi najít práci, ale pouze evidovat mojí nezaměstnanost. Zbytečná instituce jejíž funkci by mohli prováďet vzhledem k míře nezaměstanosti ČR pojízdný stánek.
ddff
Delší čekací doba, jinak mi se vším poradili
Dlouhé čekací fronty
Dlouhé čekání
Dlouhé čekání na 1schuzku, práci jsem si hledala sama
Dlouhé fronty, neochota zaměstnanců
Dobrý přístup
Exkurze pro děti byla velmi dobře připravená. Komentovaná prezentace. Jen technika zlobila.
Hrozné chování zaměstnancu
Chování některých pracovnic by mohlo být na mnohem vyšší úrovni.
je to dávno, už si nic moc nepamatuji, ale naštvaná jsem určitě nebyla
Jelikož jsem na ÚP pracovala, tak jsou zde služby zcela v pořádku a vím, jak to na ÚP chodí.
Jelikož, jsem si práci nalezl za cca 8 týdnů, byl jsem na úřadu, pouze jednou, nebo dvakrat a všechno proběhlo velmi rychle a bez jakýchkoliv problémů.
jinou práci mi moc nehledali
Každý po vás chce něco jiného u stejné věci. Chovají se k vám jak kdyby vám měli dávat peníze z vlastní kapsy.
Klasický úřednický postup, pomoc při hledání zaměstnání spočívala v tom že mi úřednice přečetla tři náhodné inzeráty, všechny z Prahy. Že chci práci ve svém oboru a místě (Kladně) ji nezajímalo: "Tady nic není, musíte brát co je." Takže jsem vylezl z kanceláře a na chodbě na vývěsce s nabídkami pracovních míst jsem našel práci v oboru a 15 minut chůze od mého bydliště.
Komunikace s pracovniky byla katastrofalni. Profesionalita nula
Měla jsem štěstí na přijemné jednání. Nekdy kolem roku 2006 a asi jen 2 měsíce po RD. Tak asi nedokážu posoudit
Milí a ochotní zaměstnanci. Snažili se mi pomoct.
Můj syn je po transplantaci kostní dřeně a má sníženou kapacitu plic na 50%, což není jako.postizeni vidět, ale omezuje ho ve všem i v zavázání tkaniček na botě, chůzí do schodů...občas působí jako když mu není nic, jindy sotva dýchá když leží. Snížili mu ZTP z 2 na 1 stupeň, ale díky super paní na pobočce, která mi pomohla napsat odvolání nám nechali 2. Stupeň. Ovšem na prukazkach k vozidlu není paní slušně řečeno příjemná a tak i přes odvolání zařídila, je kartičku za auto nám zrušili. No co dodat, možná pani někdy pozná sama. Ono když travite v Motole 1-2 týdne včely den, tak necháte příspěvek za placení parkovného.
Nabídky práce
Nabízeli mi kurzy účetnictví, které mi nakonec nedali. Prý by se nezvýšilo mé uplatnění na trhu práce (mám jen gymnazium, tak asi zvýšilo).
Našla jsem co jsem hledala
Nebyl jsem tam tak dlouho. Takže za tu krátkou chvíli co jsem tam byl jsem byl spokojený s komunikací.
nedostala jsem všechny odpovědi na své otázky týkající se problému, odkázali mě na jiný úřad
Nedostatecna informovanost a nezajem pracovnic
nechci uvadět důvody
Nemají žádnou inspiraci vám pomoc. Pracují jako stroje.
Neochota arogance čekani
Neochota, arogance, nechutná pracovnice, hrozný přístup který se změnil se vstupem obyvatelky menšiny. Asi se paní bála, že dostane do nosu!!!
Neochota, nekompetence
nepomáhá při hledání práce,hleddal a našel jsem ji vždy sám bez jejich přičinění
Neprofesionální přístup
Nepříjemní zaměstnanci.
Nepůjčí ani propisku
Neskutečná neochota úřednic,nehorázné jednání,jako kdyby dávky dávaly ze svého ale bohužel v případě našich diskriminovaných občanů jsou velmi ochotné,a to mně vadí nejvíce!
Nevím
Nic jsem od nich nepotřeboval, byla to jen formalita před nástupem do nové práce
Nic nenašli
Obsluha pobočky byla velmi milá a vše vysvětlila, avšak prostředí je tam špinavé a plné našich křičícich spoluobčanů, člověk se tam neciti moc bezpečně.
Ohledně práce, tenkrát mi bylo řečeno že práci pro mě nemají at si ji hledám sama.
Ochotna a napomocna urednice. Vlastne jsem urad navstivila asi 2x, jednou pro prispevek v nezamestnanosti, kdy jsem prechazela z prace do prace, a podruhe kvuli rodicovskemu prispevku.
Paní byla moc milá. Měla jsem chybu žádosti o rodičovský příspěvek, poradila mi jak to správně vyplnit a rychle žádost vyřídila.
Paní na úřadu vůbec nechápe pracovní kategorie, navádí ke lhaní v životopisech, během mé schůzky telefonuje s jinými osobami.
Paní poradila, řekla co mám ještě doplnit.
Po absolvování VŠ jsem hledal zaměstnání a bral podporu v nezaměstnanosti asi 2 měsíce a pak jsem si sám našel práci.
Po ukončení studia jsem potřeboval zajistit platbu zdravotního zabezpečení. To fungovalo, ale vysokoškolsky vzdelanemu nic nenabídli.
Podpora mi v pořádku došla na účet. Nic jiného jsem zde nečekala.
Pomoženo mi nebylo a dostala jsem špatné ninformace.
Poprvé jsem na ÚP byla po vysoké škole - projektové řízení. Paní si musela nejprve nastudovat či že to vlastně jsem a jakou tlačí tedy hledám. Na druhou stranu mi vždy vyšla vstříc termíny a podobně. Podruhé jsem byla žádat o RP a musím říct, že i přesto, že formuláře jsou podle mě vytvořené tak, aby je normální člověk nezvládl vyplnit, byly obě paní s kterými jsem se setkala, vždy příjemné a nic nebyl problém.
Postoj byl tak nějak neutrální - nic jsem neočekávala
Práci nenabízí, jen se vyplňují a shání papíry
Práci nesehnali, ale celkem slušné jednání
Pracovnice byla velmi ochotná.
Pracovníci neznají předpisy, zákony, podmínky pro čerpání dávek, odmítají přijmout žádosti, aby je nemuseli zpracovávat, atd.
Pracovnik úřadu práce nemá zájem pomáhat
Profesionální přístup, ale dlouhá čekací doba
Program, který jsme si tam v rámci školní exkurze vyslechli, byl zajímavý.
Propuštění s prací kvůli covidu.
Průměrné, vše rychlé
Přehled o možnostech žáků v 9. ročníku. Široká nabídka, přehled.
Při druhé návštěvě hned ostré otázky, zda- li už jsem něco našla. Arogantním tónem, že s mými požadavky pro mě nic nemají a vlastně mít nebudou. Kolikrát místo pochopení jen štěkavost. A to člověk na tom pracáku byl podruhé v životě v rozmezí 10 let.. A pak si tam přijdou opravdová nemakačenka a rozhovory jsou v poklidném duchu. .
Příjemné jednání
Přístup pracovníků ÚP Kladno byl vždy vstřícný. Ať jsem již byla před cca 6 lety v pozici uchazečky o zaměstnání, či v pozici manželky invalidního důchodce, nebo v pozici studentky, která na ÚP Kladno prováděla výzkum ke své bakalářské práci.
Rychlé a profesionální jednání
Rychle na řadě, rychle vyřízeno, úřednice milá
Rychlé odbavení, příjemná zaměstnankyně, rychle vyřízení žádosti.
Rychlé, nikde jsem nemusel čekat
Sdělila jsem, že si práci najdu sama, že jsem kvalifikovaná a schopná a paní to tak vzala a nechala mě být. Vyčerpala jsem podporu za 5 měsíců a nastoupila do zaměstnání.
Si to už nepamatuji
Skvělé a vstřícné chování zaměstnanců
Splnilo očekávání
Spokojenost s pristupem
Úřad práce poskytl dostatečný seznam nabídek zaměstnání.
Úřednice na mě byla velice nepříjemná, já byla bez práce poprvé v životě, (bylo to někdy v r 2003) , vůbec mi nic nevysvětlila, jen na mě střílela otázky: jméno, bydliště atd, pak někam odběhla, za chvíli zase přišla, řekla že mám přijít za měsíc a že si mám práci hledat sama . Kamarádka měla ještě horší zkušenost, bylo to asi před třemi lety,bylo jí 57 let, odešla z dobrého místa kvůli šikaně. A úřednice se k ní chovala tak hrozně, nemohla pochopit, že se někdo vzdá dobře placeného místa kvůli zdraví ( měla deprese, vyvrcholilo to zánětem žlučníku a cukrovkou) vždycky když tam měla jít, bylo jí špatně.
Úřednice v některých situacích jednala lehce podrážděně, jakoby jí obtěžovalo mi odpovědět na nějaké otázky, které pro ni mohly být samozřejmé, ale mně byly samozřejmě nejasné. To již vzhledem k tomu, že jsem na ÚP byla poprvé.
Už si to přesně nepamatuji
V podstatě mi nepomohli najít práci.
Vcelku dobře jsme byli informováni o fungování a nabídce ÚP
Velmi milý,vstřícný přístup
Velmi nepříjemná paní...arogantní chování
Velmi nepříjemní a neochotní zamstnanci.
Velmi příjemná paní, co má na starosti manžela (dělám mu doprovod kvůli jazykové bariéře) a stejně tak milá paní s nabídkou rekvalifikačních kurzů
Vhodná pozice mi nebyla nabídnuta, resp. nebyla mi nabídnuta žádná. Žádost o kurz nebyla naplněna. Musel jsem na úřad docházet, abychom si řekli, že pro mne nic nemají a že doufají, že si něco najdu sám. Pro mne služba zbytečná.
Vstřícnost
Vstřícnost
Vše bez problému, dobrá komunikace.
Vše bylo v pořádku, jen mě občas naštvalo chování paní úřednice
Vše bylo vyřízeno
Vše ok
Všechno bylo vyhovující
Vždy jsem si práci našla sama rekvalifikační kurzy nenabízejí
Xx
zamkli
Ze strany úřadu jsem byla jen jeden člověk z mnoha, nabídka práce žádná.
žáci byli na besedě ohledně volby povolání (studia) důkladně informování o perspektivních povoláních a také o oborech, kde je těžké najít zaměstnání
Žádná snaha pomoci hledání práce,jen povinné návštěvy v kancelářích,místo pomoci při hledání práce jen otázky typu máte něco rozjednáno a hledáte si práci...
Žádné dlouhé čekání, formuláře dostupné, paní za plexi příjemná
Žádné velké možnosti.
6. Byl/a jste spokojená s přístupem zaměstnanců Úřadu práce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 53 | 44,17 % | 25,6 % |
spíše ano | 30 | 25 % | 14,49 % |
spíše ne | 21 | 17,5 % | 10,14 % |
ne | 16 | 13,33 % | 7,73 % |
7. Svoji odpověď, prosím, zdůvodněte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
..
*
0
Arogance
Arogance
Arogance
Arogance a nadřazenost zaměstnankyně
beseda byla připravená, dostali jsme odpovědi na otázky
Byli mi nápomocni
byli slušní
ddd
Dělají chyby, nepracují se zapálením, jako by tam byli za trest
Dle krátké komunikace se zaměstnanci ÚP jsem byl spokojen
Dlouhé čekání
Dtto
Chování
Chování, fronty
Info podali, každý jinak, ale nějaký cíl jsme dopracovali
Jednání proběhlo na čas, věcně a stručně
Jsem matkou syna s poruchou Autismu a několikrát jsem se setkala s tím že mi paní úřednice řekla že si myslí že dávku bereme neprávem!
Jsou jako stroje.
Když jsem řekl, že mám možnost nechat se zaměstnat podle mého vvýběru, tak se mi moc nevnucovali s nějakou prací, navíc v mém oboru nic neměli.
Klasický úřednický postup, pomoc při hledání zaměstnání spočívala v tom že mi úřednice přečetla tři náhodné inzeráty, všechny z Prahy. Že chci práci ve svém oboru a místě (Kladně) ji nezajímalo, "Tady nic není, musíte brát co je." Takže jsem vylezl z kanceláře a na chodbě na vývěsce s nabídkami pracovních míst jsem našel práci v oboru a 15 minut chůze od mého bydliště.
Komunikace
Konkrétní pracovnice byly vždy milé a snažily se pomoci. To, že se to nepovedlo a že jsem musel docházet prokazovat aktivitu vnímám jako špatně nastavený systém.
Laskavé a příjemné chování lektorky.
Laskavost
Měla jsem nárok na podporu, o tom se ne věděla,volaly mi ať se vyplním papíry.
Milé jednání
Moc milá paní úřednice. Vše vysvětlila a byla velmi vstřícná a nápomocná
Na začátku jsme se na něčem domluvili a fungovalo to.
Ne každý má opravdu zájem najít práci. A tak chápu, že prvotní ochota není zcela přijatelná.
Nedokážu zcela říct jestli jsem byl nespokojen z zaměstanci, jelikož můj problém byl spíše s pravidly úřadu.
nechci uvadět důvody
Někdy jsou opravdu arogantní a protivný
Nekompetentní zaměstnanci ÚP - nepodávají pravdivé informace
Některé jsou velice arogantní a povýšené
nemam zkusenost s jinym uradem
Neměla jsem dobrý pocit ze zaměstnanců.
Neochota
Neochota pracovníka
Neochota, drzost.
Neochotná a velice arogantní paní. Ani mi nedokázala říci, jaké všechny papíry vyplnit. Asi třikrát mě vyhodila, že potřebuje ještě to či ono. Sama asi pořádně nevěděla co a jak.
Neochotné pracovnice.
Nepamatuji
Nepříjemná, vůbec se mnou nekomunikovala, dala mi potvrzení pro sociálku a řekla, že mám přijít za měsíc a že si mám práci hledat sama.
Neuměli nic najít
Nevím
nevím
Nic zvláštního jsem zde neočekávala, byla těsně před odchodem do důchodu, potřebovala jsem jen aby mi něco došlo na účet alespoň na inkaso.
Nikdy mi nebyla nabídnuta vhodná práce
Ochota
Ochota,trpělivost..nic vytknout nemohu.
Ochota,úsměv,paní byla velice mila
Ochotná pracovnice
Paní byla arogantní a podala mi chybnou informaci. Další její kolegyně nebyla schopna poradit, jak dále postupovat. Dále mi bylo řečeno, že lhát v životopisu je vlastně OK. Při “pomoci” o hledání zaměstnání mi dávají naprosto nerelevantní pracovní pozice.
Paní byla nemastná, neslaná.
Paní byla příjemná, snažila se.
Paní na přepážce vše vysvětlila :-)
Pani příjemná, půjčila i propisku
Paní se mnou vše prošla a dovysvětlila mi co bylo potřeba
Paní za přepážkou evisentne práce nebaví a od toho se odvíjí jejich chování
Poradili a odpověděli na všechny mé dotazy
Poradili co bylo potřeba
Pracovník mi nabídl, že mohu zaparkovat na parkovišti patřící úřadu, aby otec (má průkaz ZTP) nemusel vystupovat z automobilu. Byl velice milý a ochotný. Skvělý přístup
Pri problemu byla pani mila a nemela vubec problem mi pomoct
Pristup zamestnancu
Proč pořád odůvodňovat. Někdo Vám sedne a někdo ne.
Profesionální přístup
Předešlá odpověď
Příjemná atmosféra.
Příjemná paní
Příjemné chování
Příjemné jednání
Skvělé jednání
Slečny byly milé
Spokojenost
stejná odpověď viz výše
Stejně jako předchozí odpověď
Stejné, jako odpověď 5.
Úřad práce se snažil pomoci.
Úřednice většinou slušné..
Už si to přesně nepamatuji
Vadilo jim ze sem nešla na pohovor během 3 dnů z důvodu úmrtí v rodině, nikoho to nezajimalo
Víš předchozí. A ještě se chovají kolikrát jak hulváti, obzvlášť, když se jim zdá, že by někdo mohl být Rom.
viz č. 5 odpověd
Viz moje předchozí odpověď.
Viz odpoved c.5
Viz predchozi odpoved
Viz předchozí
Viz. předchozí odpověď.
Viz.odpověď č.5.
Vstřícní,nikdo nebyl nepříjemný
Vstřícnost, ochota
Vstřícnost, ochota, profesionalita
Vstřícný přístup, fundované informace
vše dobré
Vše probelhlo bez problému a úřednice byla příjemná a vše mi vysvětlila.
Vše rychle, ochotně.
Vše slo bez problému
Všechno vyřízeno rychle, úřednice poradila
Vždy nápomocni
Vždy se mi snažili vyjít vstříc a pomocí. Viz odpověď u otázky č. 5.
Xx
y
Zaměstnanci jsou ochotní a vstřícní
Zaměstnanci úřadu se nám věnovali, nebyl s nimi jediný problém.
zamkli
Znám se se spousty zaměstnanci osobně a jednají vždy správně.
Žádná nabídka práce
8. Přišel Vám úřad práce přehledný?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 55 | 45,83 % | 26,57 % |
ano | 29 | 24,17 % | 14,01 % |
spíše ne | 26 | 21,67 % | 12,56 % |
ne | 10 | 8,33 % | 4,83 % |
9. Máte konkrétní návrh na zlepšení fungování Úřadu práce v Kladně?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
.
..
*
Ani moc ne,lidé co tam hlídají jsou velmi ochotní
Asi ne
Asi pouze to, že vzhledem k epidemiologické situaci nejsou k dispozici propisky (jednou jsem se pro ní vracela do auta a jednou jsem si ji šla koupit :D)
Bojíte se zeptat, koukají na vás jako že je obtěžujete, neporadí. Prostě hnus a děs. Tedy pokud nejste z menšiny.
Chaos pro spoustu lidí, co se v systému neorientují. Klienti rozlišují spíše na "zezdola" = HN a "zezhora" = SSP. Fronty nepříjemné a nekultivované prostředí.
Chaos,zmatek,informace nepříjemné
Informační cedule a výměnu paní na informacích.
Je těžké přeměnit uspořádání malých kanceláří a dlouhých nevzledných chodeb.
Jen by si ty pracovnice neměly říkat zprostředkovatelky práce - žádnou Vám nesprostředkují. To je i zbytečná iluze mnohých co přijdou o práci ! Práci si musíte najít sami. Mnozí zaměstnavatelé ani svoje požadavky na volná místa přes UP zásadně nezveřejňují !
Kompletní změna personálu - proškolení personálu
Lepší ochranka, která by zasáhla, když ostatní nebo i obsluhu na přepážkach obtěžují tmavsi spoluobčané.
Modernizace "haly". Celkově je úřad zastaralý.
Mozna vyresit vyzvedavani listku. U automatu stalo spoustu lidi a nebylo jasne, kdo ceka na listek a kdo uz ceka na prepazku
Možná by mohlo být nabízeno více rekvalifikačních kurzů
Myslím, že by Úřadu práce v Kladně pomohlo omezit některé zbytečné byrokratické procedury.
Našel jsem co jsem potřeboval.
Navrhuji, aby přistupoval tvrději k cikánům, kteří jsou na úřadu několik let.
Navýšit počet zaměstnanců.
Ne Nebyl jsem na Úřadu práce za účelem osobním. Nedokáži posoudit.
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
ne
ne
Ne
Ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
ne
Ne
Ne
NE
ne
Ne
Ne
Ne
Ne, doufám, že už se tam nikdy nedostanu
Ne,už bydlím v jiném okrese
Ne,změnila jsem bydliště
Nejspíš ne
Nemám
Nemám
Nemam
Nemám
Nemám :)
Nemám, na tomto úřadě jsme byla v roce 1997 poprvé a naposledy, nemohu tedy posoudit současnou situaci.
Nemám.
Nemám.
Není jestli to už nefunguje, ale zavést online web pro vyřízení požadavků
Nevím
nevím, nebyla jsem zde již asi 10 let
Nic mě nenapadá
Obměnit některý personál. Mladší a svěžejší krev. K
po jedné návštěvě nemohu posoudit
Pracovníci skutečně potřebují pomáhat, nejen trávit pracovní dobu
Přesně nevím jelikož jsem vše vyřizovala vždy přes datovou schránku. Pokud bylo potřeba něco dořešit tak jsme komunikovali přes telefon a email.S tím souvisí i předchozí odpověď kde chybi možnost nevím jelikož jsem tam nikdy nebyla osobně.
raději ne
rekvalifikační kurzy
Rozhodně kompletně změnit personál. Dále určitě více dohlížet na osobní pohovory s uchazeči.
Snad už tam nebudu muset.
Spíše ne.
Určitě aby dělali větší kontrolu komu poskytuji dávky atd
Určitě zlepšit systém v dokládání příjmu atd ... Není příjemný každé 3 měsíce čekat 1-2 hodiny na úřadu s malým dítětem.
Úsměv
víc využívat soc.sítě. Inspirovat své zaměstnance.
Více profesionality v chování vůči lidem. Některé s vámi jednají jako s povlem
Více spolupracovat se zaměstnavateli ve smyslu referencí uchazeče
Vstřícnost k lidem, bezbariérovost, kvalifikovanost lidí
Vyházet arogantní úřednice
Výměna zaměstnanců.
Vyvolávací systém někdy nefunguje
Xx
Zaměstnanci
Ze zaměstnankyně jsem měla pocit, že si tam přišla odsedět pracovní dobu, naťukat do počítače údaje a víc jí její práce nezajímala. Je pravdou, že podle vizáže už to měla za pár do důchodu.
Zlepšení vzhledu hlavní (vstupní) haly. Chtělo by to nové informační tabule (směrovky) kde se nachází jaký "úsek". A víceméně celý Úřad práce vypadá dost zanedbaně.
Zlepšit přístup ke klientům, víde individuální.
Zrušit celou instituci-zbytečný byrokratický aparát
ztratil jsem se
10. Máte osobní zkušenost s Agenturou práce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 175 | 84,54 % | 84,54 % |
ano | 32 | 15,46 % | 15,46 % |
11. Napište jméno agentury práce
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Manpower | 4 | 13,33 % | 1,93 % |
Nepamatuji si | 3 | 10 % | 1,45 % |
Nevim | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
Gadasova | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
T.H.S | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
Ranstad | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
Hp royal group | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
Manpower ... Bohužel | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
všechny jsou špatné-velmi špatná zkušenost | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
Randstad | 1 | 3,33 % | 0,48 % |
ostatní odpovědi | 15 | 50 % | 7,25 % |
12. Byl/a jste spokojen/a s úrovní poskytovaných služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ano | 10 | 31,25 % | 4,83 % |
ano | 9 | 28,13 % | 4,35 % |
ne | 8 | 25 % | 3,86 % |
spíše ne | 5 | 15,63 % | 2,42 % |
13. Svoji odpověď, prosím, odůvodněte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
...
Agentura splnila co měla. Dodala práci dle dohody, bezproblémově za slíbené peníze
Agentury jen vydělávají na lidech
Bezstarostí
Dobrá komunikace
Dobré jednání plat vše v pořádku
Férový pristup
je to neosobní
jjj
nabídli mi naprosto jinou pozici, než jsem měla zájem. Byla jsem tam zaměstnaná na pozici konzultanta asi 1 rok.
Ne vždy jsem byla spokojená,ale z většiny sno
nechci uvadět důvody
nespokojensot
Nevim
Nevím
Nevyužíval jsem ji já, ale z vyprávění lidí co jí využívali bych žádnou agenturu nikdy nevyužil.
Nic mi nenašli
odmítal jsem vždy spolupráci s agenturami-negativní zkušenost a silná arogance agentur
Personální agentury jen parazitují na nazaměstnaných. Práce přes ně je většinou jen jako brigáda, nebo se smlouvou na dobu určitou a s horšímí podmínkami než přímo u zaměstnavatele - nižší mzda, bez benefitů, mnohdy i bez nároku na dotované obědy, atd.
Sehnali mi super brigádu, nelze nic vytknout.
Skvělý přístup lidi od agentury
Spolupráce dobrá, jen stále prodlužovali smlouvu na dobu určitou
Špatné jednání, pozdní výplaty
To je na dlouhé povídání, snaží se, mají z toho provize
Víceméně nulová komunikace. Podepsali s námi smlouvy a zbytek už jsme si řešili na místě. V případě problému (u večerních směn), se nedalo do agentury dovolat.
Vše probíhalo v pořádku a ferově
Vše za mě zařídili, zajímali se, jak jsem v práci spokojená.
Zdlouhavé jednání
zprostředkovali mi práci
14. Byl/a jste spokojená s přístupem zaměstnanců Agentury práce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 28,13 % | 4,35 % |
spíše ano | 9 | 28,13 % | 4,35 % |
ne | 7 | 21,88 % | 3,38 % |
spíše ne | 7 | 21,88 % | 3,38 % |
15. Svoji odpověď, prosím, odůvodněte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Agentury jen vydělávají na lidech a smlouvy jsou tak postavené, že vás můžou vyhodit a nezaplatit
Často nezodpovědní
Chovali se zdvořile.
Komunikace
M
Mají Vás za hlupáka.
nechci uvadět důvody
Některé agentury nejednají rovnou zpříma, zaměstnají člověka, jen na dobu, co třeba potřebují a pak je propustí. Běžné toto bylo v legu. :)
neosobní
Nereagovali tak jak jsem si představovala,četnost atd
nespokojena
Nevim
Nevyužíval jsem ji.
nic mi nenašli
Nikdy není noc 100%
o vše se postarali
Ochotní vyjit vstříc
Příjemné vystupování, ochota pomoct
spokojenost se vším, pouze sídlo bylo trochu z ruky
sss
stejné jako ÚP
špatné chování ke klientům
Už si to přesně nepamatuji
V ničem nebyl problém
viz č.13
Viz minulá odp.
Viz. Předchozí odpověd
vše vysvětlili, byli ochotní, vstřícní
Vyšli mi vstříc
znám i zázemí, pracovala jsem tam
16. Máte konkrétní návrh na zlepšení fungování Agentury práce?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ddd
lidskost
Me
Mnoho
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
ne
ne
Ne
ne
Ne
NE
ne
Ne
Ne
Ne, je to už dávno a znovu bych přes agenturu nepracovala
ne, myslím, že agentura už v současné době neexistuje
Nemám
Nic mě nenapadá.
Větší prehlednost
zcela je zrušit -šedá ekonomika
zrušit a zakázat dle novely zákona
Zrušit je
Zrušit, jsou to paraziti - nic víc !
Zrušit.
Zrušt
17. Pokud máte zkušenost jak s Úřadem práce v Kladně a agenturou práce, která možnost zprostředkování zaměstnání Vám více vyhovovala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Úřad práce → otázka č. 18, Agentura práce → otázka č. 18, Nemám zkušenost → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Úřad práce | 13 | 40,63 % | 6,28 % |
Agentura práce | 10 | 31,25 % | 4,83 % |
Nemám zkušenost | 9 | 28,13 % | 4,35 % |
18. Svoji odpověď, prosím, zdůvodněte
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
..
...
Agentura mi našla práci, ÚP nikoli
Byla jsem tam spokojenejsi
Byla jsem UP ve svém životě jen 3x a vždy jen kvůli podpoře, nic jiného jsem od nich neočekávala - práci jsem si vždy našla sama, nebo naposled jsem šla do předčasného důchodu.
ff
Je to oficialnejsi a nemusím jim platit za zprostředkování práce
Jen tak
ne
Neberou si provizi
nechci uvadět důvody
Práci si musíte najít sami, UP měl smysl, pokud museli zaměstnavatele zveřejňovat volná místa na ÚP
Přístup k liden
Rychlejší reakce
sice je neosobní, ale mají více možností jak najít zaměstnání.
Široká nabídka práce
U obou jsem byl spokojen
ÚP nic nezprostředkovává ani nepomáhá
Úřad práce sháněl práci odpovídající mě kvalifikaci, agentura nabídla co měla.
V agentuře se více snaží o zprostředkování zaměstnání.
viz předchozí odpovědi
19. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 141 | 68,12 % | 68,12 % |
muž | 66 | 31,88 % | 31,88 % |
20. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31 let - 45 let | 71 | 34,3 % | 34,3 % |
46 let - 60 let | 55 | 26,57 % | 26,57 % |
19 let - 24 let | 34 | 16,43 % | 16,43 % |
25 let - 30 let | 30 | 14,49 % | 14,49 % |
61 let a starší | 11 | 5,31 % | 5,31 % |
15 let - 18 let | 6 | 2,9 % | 2,9 % |
21. Vaše dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
střední ukončené maturitní zkouškou | 90 | 43,48 % | 43,48 % |
vysokoškolské (vyšší než bakalářský) | 49 | 23,67 % | 23,67 % |
střední ukončené výučním listem | 27 | 13,04 % | 13,04 % |
vysokoškolské (bakalářský stupeň) | 22 | 10,63 % | 10,63 % |
vyšší odborné | 12 | 5,8 % | 5,8 % |
základní | 7 | 3,38 % | 3,38 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.