Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program společnosti Lidl

Věrnostní program společnosti Lidl

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora B
Šetření:01. 12. 2020 - 05. 12. 2020
Počet respondentů:181
Počet otázek (max/průměr):12 / 8.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:91 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:57
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jsme studenti Vysoké školy ekonomické a v rámci kurzu Marketing 2 bychom Vás rádi požádali o vyplnění otázek týkajících se nakupování ve společnosti Lidl a jejich věrnostního programu. 

Dotazník je anonymní a je určen pro všechny věkové skupiny. 

Děkujeme za vyplnění. 

Odpovědi respondentů

1. Preferujete plastovou věrnostní kartu před mobilní aplikací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, preferuji mobilní aplikaci7541,44 %41,44 %  
ano, preferuji plastovou kartu5630,94 %30,94 %  
je mi to jedno5027,62 %27,62 %  

Graf

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17194,48 %94,48 %  
ne105,52 %5,52 %  

Graf

3. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9957,23 %54,7 %  
ano7442,77 %40,88 %  

Graf

4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tyto služby nevyužívám/nevyhledávám4242,86 %23,2 %  
o aplikaci jsem nevěděl/a3535,71 %19,34 %  
z lenosti1818,37 %9,94 %  
nemám adekvátní zařízení (chytrý telefon, tablet)1616,33 %8,84 %  
bojím se o svá osobní data1414,29 %7,73 %  
aplikace nesplnila má očekávání33,06 %1,66 %  
zatím na to nedošlo :-)11,02 %0,55 %  
nemám internet v mobilu11,02 %0,55 %  
nechci další aplikaci do mobilu, ani nevím, jak má řešené zabezpečení, je mi to jedno11,02 %0,55 %  
nemohu ji nainstalovat, protože mám přeplněnou paměť telefonu a jsem líná rozhodnout, co vymazat11,02 %0,55 %  
Lidl se mi líbil právě proto, že žádné věrnostní programy neměl11,02 %0,55 %  
v mobilu mám nastavenou jinou zemi než ČR a tak aplikace nelze nainstalovat11,02 %0,55 %  
nebaví mě v každém obchodě tahat kartičku, hledat aplikaci, ...11,02 %0,55 %  
nechci instalovat aplikace obchodů, ve kterých nakupuji, a mít spoustu aplikací - chci čárový kód do aplikace, ve které jsou uložené všechny karty11,02 %0,55 %  
Pohrdám firmami, co neplní základní účel, ke kterému byly zřízeny, a místo toho vymýšlejí pitomosti.11,02 %0,55 %  
prostě se mi to zatím nechtělo stahovat11,02 %0,55 %  
nemám v mobilu místo pro aplikaci, radši bych plastovou kartu11,02 %0,55 %  
malá návštěvnost prodejny, nízké využití 11,02 %0,55 %  
Aplikace na telefonu mi nevyhovuji11,02 %0,55 %  
Nemám na ní místo v telefonu11,02 %0,55 %  
nemám paměť v telefonu, chci jen naskenovaný kód v 1 aplikaci11,02 %0,55 %  

Graf

5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtěl/a jsem slevy3952,7 %21,55 %  
v Lidlu nakupuji pravidelně, sleduji novinky řetězce3445,95 %18,78 %  
aplikace mi byla nabídnuta přímo v obchodě3243,24 %17,68 %  
chtěl/a jsem si aplikaci jen vyzkoušet/prohlédnout2331,08 %12,71 %  
rád/a jsem členem různých typů věrnostních programů2027,03 %11,05 %  
možnost prolistování letáku1418,92 %7,73 %  
reklama na internetu34,05 %1,66 %  
reklama v TV22,7 %1,1 %  
reklamní billboardy/tiskoviny22,7 %1,1 %  
rychlá dostupnost letáku11,35 %0,55 %  
jsem zaměstnanec - testovací důvody11,35 %0,55 %  
bonusové kupony11,35 %0,55 %  
Priateľka11,35 %0,55 %  

Graf

6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
slevové kupony5472,97 %29,83 %  
přehled akčních cen Lidl Plus4459,46 %24,31 %  
elektronické účtenky3547,3 %19,34 %  
stírací losy za nákupy3344,59 %18,23 %  
listování letáky2331,08 %12,71 %  
vyhledání prodejen34,05 %1,66 %  

Graf

7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zábavný element (stírací los po každém provedeném nákupu)4763,51 %25,97 %  
nemusím nosit různé druhy věrnostních karet v peněžence4662,16 %25,41 %  
odpadá nutnost skladování účtenek díky elektronickému opisu dokladů přímo v aplikaci3750 %20,44 %  
méně plýtvání odpadem díky sníženému množství fyzických letáků3344,59 %18,23 %  
výhody nevidím45,41 %2,21 %  
karty mi nenabídnou tolik možností11,35 %0,55 %  

Graf

8. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus při každém nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5270,27 %28,73 %  
ne - používám ji jen když si vzpomenu1013,51 %5,52 %  
ne - používám ji jen při větších nákupech912,16 %4,97 %  
ne - používám ji jen když jdu pro nějaký konkrétní produkt, který je se slevou jen s aplikací34,05 %1,66 %  

Graf

9. Je něco, co Vám v mobilní aplikaci Lidl Plus chybí? (nepovinné)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupní seznam735 %3,87 %  
Nákupní seznam, kam si dám věci, které si jdu koupit.15 %0,55 %  
nákupní seznam formou výběru z letáku (podobně jako v aplikaci Kupi.cz)15 %0,55 %  
personalizace slev a kupónů15 %0,55 %  
ukladani zbozi z letaku do nakupniho seznamu15 %0,55 %  
chybí mi přístup k aplikaci přímo v prodejně buď offline nebo bez dat, takže wifi na prodejně15 %0,55 %  
informace o době, kdy v obchodech nakupuje méně zákazníků15 %0,55 %  
Načítání věrnostních bodů na kartu za nákup, jako to mají ostatní řetězce. Pokud si nejdu koupit něco, na co mám na kartě akci, je mi karta prakticky k ničemu.15 %0,55 %  
větší slevy15 %0,55 %  
Personalizované akce. Každému se objeví to samé.15 %0,55 %  
ostatní odpovědi slevy platí krátkou dobu, nechala bych je vždy na celý týden, pondělí až neděle
jsem ajťák a nenapadá mě, že by tam něco chybělo / že bych tam ještě přidal
Během nouzového stavu nebyly aktualizovány otevírací doby.
Propojení s eshopem
420 %2,21 % 

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž9049,72 %49,72 %  
žena8848,62 %48,62 %  
nepřeji si uvádět31,66 %1,66 %  

Graf

11. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 30 let7340,33 %40,33 %  
31 - 46 let4323,76 %23,76 %  
47 - 65 let3318,23 %18,23 %  
66 let a více2413,26 %13,26 %  
méně než 18 let73,87 %3,87 %  
nepřeji si uvádět10,55 %0,55 %  

Graf

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední (s maturitou)5630,94 %30,94 %  
vysokoškolské (magisterské a vyšší)5027,62 %27,62 %  
vysokoškolské (bakalářské), vyšší odborné4826,52 %26,52 %  
střední (bez maturity)158,29 %8,29 %  
základní105,52 %5,52 %  
nepřeji si uvádět21,1 %1,1 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Preferujete plastovou věrnostní kartu před mobilní aplikací?

  • odpověď ano, preferuji plastovou kartu:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi bojím se o svá osobní data na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?

3. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi aplikace mi byla nabídnuta přímo v obchodě na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem si aplikaci jen vyzkoušet/prohlédnout na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem slevy na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost prolistování letáku na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi rád/a jsem členem různých typů věrnostních programů na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi v Lidlu nakupuji pravidelně, sleduji novinky řetězce na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi elektronické účtenky na otázku 6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi listování letáky na otázku 6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehled akčních cen Lidl Plus na otázku 6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevové kupony na otázku 6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi stírací losy za nákupy na otázku 6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně plýtvání odpadem díky sníženému množství fyzických letáků na otázku 7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemusím nosit různé druhy věrnostních karet v peněžence na otázku 7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi odpadá nutnost skladování účtenek díky elektronickému opisu dokladů přímo v aplikaci na otázku 7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi zábavný element (stírací los po každém provedeném nákupu) na otázku 7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus při každém nákupu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne - používám ji jen když si vzpomenu na otázku 8. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus při každém nákupu?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi bojím se o svá osobní data na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám adekvátní zařízení (chytrý telefon, tablet) na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o aplikaci jsem nevěděl/a na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi tyto služby nevyužívám/nevyhledávám na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi z lenosti na otázku 4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?

6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?

  • odpověď listování letáky:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost prolistování letáku na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?

7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?

  • odpověď méně plýtvání odpadem díky sníženému množství fyzických letáků:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost prolistování letáku na otázku 5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Preferujete plastovou věrnostní kartu před mobilní aplikací?

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

3. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus?

4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?

5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?

6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?

7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?

8. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus při každém nákupu?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Preferujete plastovou věrnostní kartu před mobilní aplikací?

2. Nakupujete alespoň jednou za půl roku v obchodním řetězci Lidl?

3. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus?

4. Z jakého důvodu nevyužíváte mobilní aplikaci Lidl Plus?

5. Co Vás přimělo ke stažení mobilní aplikace Lidl Plus?

6. Které funkce mobilní aplikace Lidl Plus považujete za nejužitečnější?

7. Jaké výhody vidíte ve využívání mobilní aplikace Lidl Plus oproti klasickým formám věrnostních programů (plastové či papírové karty, klíčenky apod.)?

8. Používáte mobilní aplikaci Lidl Plus při každém nákupu?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Jaký je Váš věk?

12. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

B, B.Věrnostní program společnosti Lidl (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://vernostni-program-spolecnost.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.