Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy kosmetických společností

Věrnostní programy kosmetických společností

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Blažková
Šetření:05. 10. 2019 - 17. 10. 2019
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.21
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:58 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, prosím o vyplnění tohoto dotazníku. Dotazník slouží ke zjištění účinnosti věrnostních programů.

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5291,23 %91,23 %  
Muž58,77 %8,77 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 352035,09 %35,09 %  
18 - 251831,58 %31,58 %  
36 - 451322,81 %22,81 %  
46 - 6058,77 %8,77 %  
17 a méně11,75 %1,75 %  

Graf

3. Jak často nakupujete kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často3154,39 %54,39 %  
3x až 4x za měsíc1933,33 %33,33 %  
Skoro vůbec (1x do půl roka)58,77 %8,77 %  
10x a více za měsíc23,51 %3,51 %  

Graf

4. Jste členem věrnostního programu některé z níže uvedených společností? Uveďte.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
DM4477,19 %77,19 %  
Teta drogerie3866,67 %66,67 %  
Yves Rocher2035,09 %35,09 %  
Rossmann1119,3 %19,3 %  

Graf

5. Je pro Vás důležité, aby kosmetická prodejna byla ekologicky zodpovědná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3154,39 %54,39 %  
Je mi to jedno1831,58 %31,58 %  
Ne814,04 %14,04 %  

Graf

6. Znáte prodejce Yves Rocher dobře? Jste členem jejich věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano a nejsem členem2747,37 %47,37 %  
Ano a jsem členem2136,84 %36,84 %  
Neznám915,79 %15,79 %  

Graf

7. Využíváte nabídky věrnostních programů, kterých jste členem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy3459,65 %59,65 %  
Ano, často je využívám1831,58 %31,58 %  
Nevyužívám, kartička mi v peněžence překáží58,77 %8,77 %  

Graf

8. Co Vás většinou odradí od příštího nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic38,82 %5,26 %  
Nekvalitní produkty, produkty těsně pred expirací, příliš velké balení vzhledem k objemu produktu (aby to vypadalo, že je toho víc).12,94 %1,75 %  
Vysoká cena.12,94 %1,75 %  
Vysoká cena12,94 %1,75 %  
nabídka mě neosloví, nevyhovující složení produktů, nadsazená cena apod.12,94 %1,75 %  
Nedostačující kvalita výrobků vyšší ceny12,94 %1,75 %  
Že vše mám, vše se dá nahradit a nechce se mi utrácet12,94 %1,75 %  
nechce se mi do obchodu12,94 %1,75 %  
špatná kvalita výrobku12,94 %1,75 %  
nerozumím otazce12,94 %1,75 %  
ostatní odpovědi jjj
Vysoká cena, nepříjemná obsluha
nepotřebuji nic koupit
co by mě mělo odrazovat? co je to za otázku? když to chci, tak si to dojdu koupit.
V naší prodejně nejsou prodavačky na kase a čekám na ně, to mi vadí
Arogantní prodavačka.
Vzdálenost obchodu
ceny
Nic, kupuji jen to, co doopravdy potřebuji.
nedostupné zboží, přístup prodavaček, cena, pro mě nezajímavé akce, špatná zkušenost s produktem
nespokojenost s výrobkem
Cena
Hromada kosmetických dárků, netřeba nakupovat další
Mám dostatek zásob.
různě
Cena×kvalita
Nemají, co potřebují
nakupuji pouze když potřebuji
Malý výběr nebo nedostupnost zboží
nedostatek peněz
Málo zbozi
Neprijemna prodavacka, fronta, maly sortiment
2264,71 %38,6 % 

Graf

9. Co Vás naopak přiměje obchodníka znovu navštívit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy 37,89 %5,26 %  
Rychlé doručení, doprava zdarma domů, dostupnost na prodejnách, vzorky produktů pro podobný typ pleti zdarma, dobrá cena12,63 %1,75 %  
Sleva.12,63 %1,75 %  
Odměny k nákupu 12,63 %1,75 %  
Časté akce, výhody pro členy klubu, široký sortiment12,63 %1,75 %  
chci si dokoupit výrobek, který jsem zvyklá používat 12,63 %1,75 %  
Kvalitní výrobky, přívětivé ceny, příjemné prostředí, slevy12,63 %1,75 %  
Když něco fakt dojde a nahradit to by mě stálo víc energie než to jít koupit12,63 %1,75 %  
že něco nutně potřebuju12,63 %1,75 %  
spokojenost s výrobky, cenou12,63 %1,75 %  
ostatní odpovědi leták nebo nabídka se slevou
kkk
Příjemná obsluha, kvalitní produkty
potřeba nákupu
kupuju pořád jedno a to samé, prostě chodím do jedné prodejny a beru to samé zboží.
Upravené prostředí, milá obsluha
Skvělý poměr cena/kvalita produktu.
Když ho mám za rohem a také tam najdu vždy to co hledam
vyhodne ceny, akce
akce, chybějící kosmetika
Milý přístup, pokud mi dojde něco, co používám.
dobré zboží za dobrou cenu
zajímavá akce
vstřícný personál, oblíbené produkty
zvyk, spokojenost se sortimentem a obsluhou
Když mi něco dojde
Sleva na oblíbený produkt.
Spokojenost
kvalitni servis
různě
Personál
Výhodné ceny oblíbených produktů
nakupuji pouze když potřebuji
Kvalita produktů
výhodná nabídka
Dostatek zbozi
2668,42 %45,61 % 

Graf

10. Ohodnoťte prosím věrnostní programy těchto společností. (Jako známky ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
DM2.1920.809
Rossmann2.7440.795
Yves Rocher2.4131.112
Teta drogerie2.4291.061

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jste členem věrnostního programu některé z níže uvedených společností? Uveďte.

  • odpověď Teta drogerie:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta drogerie=1 na otázku 10. Ohodnoťte prosím věrnostní programy těchto společností. (Jako známky ve škole)
  • odpověď Yves Rocher:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a jsem členem na otázku 6. Znáte prodejce Yves Rocher dobře? Jste členem jejich věrnostního programu?

6. Znáte prodejce Yves Rocher dobře? Jste členem jejich věrnostního programu?

  • odpověď Ano a jsem členem:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 4. Jste členem věrnostního programu některé z níže uvedených společností? Uveďte.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často nakupujete kosmetiku?

4. Jste členem věrnostního programu některé z níže uvedených společností? Uveďte.

5. Je pro Vás důležité, aby kosmetická prodejna byla ekologicky zodpovědná?

6. Znáte prodejce Yves Rocher dobře? Jste členem jejich věrnostního programu?

7. Využíváte nabídky věrnostních programů, kterých jste členem?

10. Ohodnoťte prosím věrnostní programy těchto společností. (Jako známky ve škole)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jak často nakupujete kosmetiku?

4. Jste členem věrnostního programu některé z níže uvedených společností? Uveďte.

5. Je pro Vás důležité, aby kosmetická prodejna byla ekologicky zodpovědná?

6. Znáte prodejce Yves Rocher dobře? Jste členem jejich věrnostního programu?

7. Využíváte nabídky věrnostních programů, kterých jste členem?

10. Ohodnoťte prosím věrnostní programy těchto společností. (Jako známky ve škole)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Blažková, M.Věrnostní programy kosmetických společností (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://vernostni-programy-kosmetick.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.