Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingu slevových portálů na jejich zákazníky

Vliv marketingu slevových portálů na jejich zákazníky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Patricie Vindušková
Šetření:08. 03. 2019 - 18. 03. 2019
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):22 / 15.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Velmi si vážím toho, že jste si vyhradil/a pár minut svého času na vyplnění mého dotazníku. Je určen všem těm, kteří alespoň jednou za život nakoupili na slevovém portálu. Výsledky výzkumu budou sloužit jako podklad k mé bakalářské práci. Děkuji a přeji krásný den! :-) 

Patricie Vindušková, studentka Technické Univerzity v Liberci, fakulty Ekonomiky a managementu služeb

Odpovědi respondentů

1. Které slevové portály (SP) v ČR znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz119100 %100 %  
Hyperslevy.cz6756,3 %56,3 %  
Pepa.cz5445,38 %45,38 %  
Vykupto.cz2319,33 %19,33 %  
Slever.cz1512,61 %12,61 %  
Slevoking.cz1411,76 %11,76 %  
SlevaDne.cz1310,92 %10,92 %  
Slevoteka.cz108,4 %8,4 %  
Skrz.cz10,84 %0,84 %  
zlateslevy.cz10,84 %0,84 %  

Graf

2. Na kterém SP nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Slevomat.czotázka č. 3, Vykupto.czotázka č. 4, Pepa.czotázka č. 4, Hyperslevy.czotázka č. 4, Slevotéka.czotázka č. 4, SlevaDne.czotázka č. 4, Slevoking.czotázka č. 4, Slever.czotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevomat.cz11495,8 %95,8 %  
Vykupto.cz10,84 %0,84 %  
Slever.cz10,84 %0,84 %  
Slevoking.cz10,84 %0,84 %  
Pepa.cz10,84 %0,84 %  
Hyperslevy.cz10,84 %0,84 %  

Graf

3. Co je důvodem nejčastějšího nákupu právě na Slevomatu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavější nabídky6657,89 %55,46 %  
Jistota bezpečného nákupu5245,61 %43,7 %  
Možnost online rezervace pobytů2219,3 %18,49 %  
Prozákaznický přístup (Reklamace voucheru, vrácení voucheru, online chat)1412,28 %11,76 %  
Věrnostní program1311,4 %10,92 %  
Zajímavé reklamní kampaně (testování nabídek apod.)32,63 %2,52 %  
jiné neznám10,88 %0,84 %  
Více nabídek na jednom místě 10,88 %0,84 %  
Nejznámější portál - zřejmě největší reklama, největší nabídka 10,88 %0,84 %  
nenakupji tam10,88 %0,84 %  
Shanim darky na poslední chvili10,88 %0,84 %  
Jsem na něj už zvyklá10,88 %0,84 %  
nekupuji ve slevomatech10,88 %0,84 %  
Nejznámější 10,88 %0,84 %  
Slevové portály nevyužívám, nakoupila jsem pouze jednou na slevomatu.10,88 %0,84 %  
balíček více služeb najednou10,88 %0,84 %  

Graf

4. Používáte slevové agregátory (vyhledávače) k vyhledávání nabídek?

Slevové agregátory = např. Skrz.cz, Slevin.cz, Amplion.cz,...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9579,83 %79,83 %  
Ano2420,17 %20,17 %  

Graf

5. Který slevový agregátor (vyhledávač) používáte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Skrz.cz2187,5 %17,65 %  
Slevin.cz312,5 %2,52 %  
Slevydnes.cz312,5 %2,52 %  
Zlateslevy.cz28,33 %1,68 %  
Sleviste.cz14,17 %0,84 %  

Graf

6. Jak často zhruba nakupujete na SP?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně (Vánoce, Silvestr, Valentýn, narozeniny,...)6957,98 %57,98 %  
1x za půl roku2621,85 %21,85 %  
1x měsíčně108,4 %8,4 %  
1x ročně86,72 %6,72 %  
nikdy10,84 %0,84 %  
Méně než jednou ročně10,84 %0,84 %  
1 za život10,84 %0,84 %  
Doteď jsem nakoupila pouze jednou. 10,84 %0,84 %  
1x týdně10,84 %0,84 %  
3x měsíčně 10,84 %0,84 %  

Graf

7. V jaké kategorii NEJČASTĚJI nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Cestováníotázka č. 8, Gastronomieotázka č. 12, Krása, zdraví a relaxace (masáže, estetické a dermatologické zákroky,...)otázka č. 12, Zábava (únikové hry, focení, adrenalinové zážitky,...)otázka č. 12, Zboží (oblečení, pro děti, elektronika, šperky,...)otázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cestování4537,82 %37,82 %  
Gastronomie2924,37 %24,37 %  
Krása, zdraví a relaxace (masáže, estetické a dermatologické zákroky,...)2621,85 %21,85 %  
Zábava (únikové hry, focení, adrenalinové zážitky,...)1210,08 %10,08 %  
Zboží (oblečení, pro děti, elektronika, šperky,...)75,88 %5,88 %  

Graf

8. Častěji na slevovém portálu nakupujete pobyty v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuzemsku4086,96 %33,61 %  
Zahraničí613,04 %5,04 %  

Graf

9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víkendové pobyty2452,17 %20,17 %  
Wellness pobyty2145,65 %17,65 %  
Exotické zájezdy12,17 %0,84 %  

Graf

10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?

Slevomat spustil vlastní cestovní kancelář CK Zanzo, která nabízí pobyty v exotických destinacích ve spolupráci s německými cestovními kancelářemi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mne nabídka zaujme, tak ano.2044,44 %16,81 %  
Ne, nejčastěji cestuji na vlastní pěst.1226,67 %10,08 %  
Ne, dávám přednost klasickým cestovními kancelářím/agenturám1022,22 %8,4 %  
Exotické zájezdy nevyhledávám.24,44 %1,68 %  
Ano, již jsem využil/a a plánuji i v budoucnu.12,22 %0,84 %  

Graf

11. Funkci online rezervace pobytů na SP:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepoužívám k rezervaci pobytů. (nevyužívám last minute nabídek).1840 %15,13 %  
Používám k rezervaci pobytů (využívám last minute nabídky).1737,78 %14,29 %  
Nepoužívám, ale mám to v plánu.920 %7,56 %  
Použila jsem, ale nešlo o last minute12,22 %0,84 %  

Graf

12. Při koupi slevové nabídky Vás ovlivní:

1 = nejvíce ovlivní, 2= spíše ovlivní, 3= spíše neovlivní 4 = vůbec neovlivní

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena/Nabízená sleva1.5130.502
Značka zboží/služby (povědomost o značce zboží/služby)2.2940.695
Možnost osobního odběru2.4960.939
Hodnocení/testování zboží a služeb1.9830.823
Přehlednost a dostatek informací o nabídce1.5630.465
Podmínky vrácení/reklamace voucheru2.2270.848
Reklama30.739

Graf

13. Jak moc jsou pro Vás u SP důležité tyto prvky?

1 = nejvíce důležité, 2 = spíše důležité, 3 = spíše nedůležité, 4 = nejméně důležité

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Živý chat na webu (online zákaznická podpora)3.210.838
Zákaznická podpora (např. možnost vrácení peněz za propadnutý voucher apod.)1.9750.596
Možnost online rezervace1.7730.73
Rozšířené vyhledávací filtry1.950.771
Garance důvěryhodnosti portálu1.3030.362
Aktivita na sociálních sítích - soutěže, zveřejňování nabídek,...2.950.737
Věrnostní program2.6720.741
Možnost získání kreditů navíc - např. z hodnocení, za narozeniny, kolo štěstí atd.2.4961.04
Možnost výměny kreditů za firemní benefity3.1180.776
Přidaná hodnota ve formě inspirace (vlastní magazín, blog, články atd.)3.3280.607
Možnost mobilní aplikace3.0590.862
Účast portálu na charitativních projektech2.8740.866

Graf

14. Existuje něco, co Vám na SP chybí/nevyhovuje?

Např. nová kategorie zboží/služeb, kterou byste na SP zakoupili apod., nepovinná otázka

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne840 %6,72 %  
Ne.15 %0,84 %  
Nic mě nenapadá15 %0,84 %  
Slevomat má snad nejhorší mobilní aplikaci. Žádný pořádný filtry jako na webu15 %0,84 %  
zatím nevím15 %0,84 %  
Mene kvalitnich vyrobku15 %0,84 %  
myslím že ne, třeba na slevomatu se dá sehnat kde co15 %0,84 %  
nová kategorie služeb - slevy na prostitutky15 %0,84 %  
ne tak casty osobni odber, nevraceni penez15 %0,84 %  
někdy příliš dlouhé popisky15 %0,84 %  
ostatní odpovědi Více nabídek i mimo Prahu
Vegetariánské nabídky, potraviny
nenapadá mě
315 %2,52 % 

Graf

15. V čem naopak spatřujete hlavní výhodu nakupování na SP než na běžném eshopu/v cestovní kanceláři (agentuře)?

Nepovinné

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena49,3 %3,36 %  
v ceně24,65 %1,68 %  
Je to levnější24,65 %1,68 %  
Nižší cena, rychlejší12,33 %0,84 %  
Dobrou.12,33 %0,84 %  
Poznám spoustu nových produktů a za dobré ceny 12,33 %0,84 %  
Více nabídek na jednom místě - služby i produkty, akce, zábava, odpočinek atd 12,33 %0,84 %  
pestrost nabízených produktů, nabídek12,33 %0,84 %  
Jednoduchost12,33 %0,84 %  
Různorodost a inovativnost nabídky. 12,33 %0,84 %  
ostatní odpovědi Vetsi informovanost o ruznych druzich akci
Upřímně řečeno jsem na SP nakoupila pouze jednou, jednalo se tehdy o dobročinný příspěvek (tj. nekoupila jsem si žádnou službu ani výrobek) a udělala jsem to proto, že jiná možnost přispění na ten konkrétní účel nebyla.
Slevy, jednoduchá přístupnost nabídek
Ruznorodost nabidek
Hlavním důvodem je objevování neznamich mist, ktere potrebuji inzerovat na slevomatu abx se uzivili
Slevy
dobrá cena, rychlejší nákup
Množství nabidek, různorodost
Levnější
Mnoho nabídek
Pohodlné, rychlé..
Je to z pohodlí domova,i v noci
výrazné slevy
Najmä zľavy a zaujímavé ponuky na jednom mieste. Nemusím mať rozkliknutých milión iných stránok.
je to levnější, snažší rezervace
většinou porovnávám, jestli je to opravdu cenově výhodné a na SP to výhodnější je. každá kačka dobrá:)
Zkušenost s novými službami či produktem
obcas vyhodne akce
při nákupu pobytu - už kompletní balíček služeb za dobrou cenu, která není nikde jinde, objevení nových míst a podpora cestovního ruchu mimo sezonu
pohodlnost, nikdo mě nezahlcuje tím co nechci
přehlednější nabídka
Uceleny produkt (balicek sluzeb)
Nemusím sama vybírat destinaci a k tomu další přidružené služby. Jak u cestování, tak i služeb je to vše v balíčku a nemusím nad tím víc přemýšlet.
Větší výběr, akční nabídky
v lepší cenové nabídce
Recenze, nižší cena
Zaručená sleva
Pocit toho, že jsem nakoupila levně, i když to tak nemusí být :))
2865,12 %23,53 % 

Graf

16. Jaký je Váš vztah k emailům s akčními (slevovými) nabídkami neboli newsletters?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odebírám je a občas se podivám5042,02 %42,02 %  
Neodebírám je, protože mě obtěžují4033,61 %33,61 %  
Neodebírám je2924,37 %24,37 %  

Graf

17. Vybavujete si, kde jste naposledy viděl/a reklamu na slevový portál a jaký to byl?

např. bannerová reklama, reklama před videem, TV, radio,...

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne814,29 %6,72 %  
Facebook47,14 %3,36 %  
Nevim35,36 %2,52 %  
Bannerová reklama35,36 %2,52 %  
Internet11,79 %0,84 %  
Všude.11,79 %0,84 %  
Slevomat - Facebook11,79 %0,84 %  
reklama na FB, Slevomat11,79 %0,84 %  
nevzpomenu si11,79 %0,84 %  
Na youtube - Slevomat11,79 %0,84 %  
ostatní odpovědi Sociální sítě, reklama před videem
Slevomat, reklama na FB
Nevybavuju
Asi včera, ale nevím který to byl
Včera sledovat
Radio
Bannerova reklama, videoreklama -yt slevomat
příspěvek na FB
TV
Slevomat, cca měsíc zpátky
Youtube
Slevomat
Nevybavuji
byla to reklama vedle zpráv a pak na fb
na youtube na slevomat
asi na FB, prostě jako reklama, ne, že bych to sledovala..
Neviděla
TV reklama na Slevomat
Nespomenu si
reklama na youtube před videem, příspěvek na facebooku mezi příspěvky mých známých
TV, slevomat
na seznamu na internetu
Převážně na YouTube před videem na slevomat
Youtube-slevomat
Slevomat, internet
reklama na facebooku, newsletter
Banner
Instagram
slevomat, solna jeskyne
Slevomat v TV
Vybavuji si pouze ve formě newsletterů, TV jinak nemám a v prohlížeči mám zapnutý add block.
reklama na internetu
3257,14 %26,89 % 

Graf

18. Vaše bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 1 999 obyvatelotázka č. 20, 2 000 - 4 999 obyvatelotázka č. 20, 5 000 - 19 999 obyvatelotázka č. 20, 20 000 - 49 999 obyvatelotázka č. 19, 50 000 - 99 999 obyvatelotázka č. 19, nad 100 000 obyvatelotázka č. 20, Hlavní město Prahaotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2722,69 %22,69 %  
nad 100 000 obyvatel2722,69 %22,69 %  
do 1 999 obyvatel2319,33 %19,33 %  
20 000 - 49 999 obyvatel1210,08 %10,08 %  
5 000 - 19 999 obyvatel1210,08 %10,08 %  
50 000 - 99 999 obyvatel108,4 %8,4 %  
2 000 - 4 999 obyvatel86,72 %6,72 %  

Graf

19. Uvítali byste více slevových nabídek v místě Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1986,36 %15,97 %  
ne313,64 %2,52 %  

Graf

20. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10184,87 %84,87 %  
Muž1815,13 %15,13 %  

Graf

21. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let9680,67 %80,67 %  
31 - 45 let1915,97 %15,97 %  
46 - 60 let21,68 %1,68 %  
61 a více let10,84 %0,84 %  
do 18 let10,84 %0,84 %  

Graf

22. Váš přibližný měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 0003731,09 %31,09 %  
20 001 - 30 0002621,85 %21,85 %  
15 001 - 20 0002117,65 %17,65 %  
10 001 - 15 0002016,81 %16,81 %  
30 001 - 40 00097,56 %7,56 %  
více než 40 00165,04 %5,04 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Které slevové portály (SP) v ČR znáte?

  • odpověď Pepa.cz:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slever.cz na otázku 1. Které slevové portály (SP) v ČR znáte?

4. Používáte slevové agregátory (vyhledávače) k vyhledávání nabídek?

  • odpověď Ano:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Skrz.cz na otázku 5. Který slevový agregátor (vyhledávač) používáte nejčastěji?

7. V jaké kategorii NEJČASTĚJI nakupujete?

  • odpověď Cestování:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness pobyty na otázku 9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepoužívám k rezervaci pobytů. (nevyužívám last minute nabídek). na otázku 11. Funkci online rezervace pobytů na SP:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Používám k rezervaci pobytů (využívám last minute nabídky). na otázku 11. Funkci online rezervace pobytů na SP:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, dávám přednost klasickým cestovními kancelářím/agenturám na otázku 10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nejčastěji cestuji na vlastní pěst. na otázku 10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokud mne nabídka zaujme, tak ano. na otázku 10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tuzemsku na otázku 8. Častěji na slevovém portálu nakupujete pobyty v:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Víkendové pobyty na otázku 9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?

8. Častěji na slevovém portálu nakupujete pobyty v:

  • odpověď Tuzemsku:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nejčastěji cestuji na vlastní pěst. na otázku 10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness pobyty na otázku 9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Které slevové portály (SP) v ČR znáte?

2. Na kterém SP nakupujete nejčastěji?

3. Co je důvodem nejčastějšího nákupu právě na Slevomatu?

4. Používáte slevové agregátory (vyhledávače) k vyhledávání nabídek?

5. Který slevový agregátor (vyhledávač) používáte nejčastěji?

6. Jak často zhruba nakupujete na SP?

7. V jaké kategorii NEJČASTĚJI nakupujete?

8. Častěji na slevovém portálu nakupujete pobyty v:

9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?

10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?

11. Funkci online rezervace pobytů na SP:

12. Při koupi slevové nabídky Vás ovlivní:

13. Jak moc jsou pro Vás u SP důležité tyto prvky?

16. Jaký je Váš vztah k emailům s akčními (slevovými) nabídkami neboli newsletters?

18. Vaše bydliště:

19. Uvítali byste více slevových nabídek v místě Vašeho bydliště?

20. Vaše pohlaví:

21. Váš věk:

22. Váš přibližný měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Které slevové portály (SP) v ČR znáte?

2. Na kterém SP nakupujete nejčastěji?

3. Co je důvodem nejčastějšího nákupu právě na Slevomatu?

4. Používáte slevové agregátory (vyhledávače) k vyhledávání nabídek?

5. Který slevový agregátor (vyhledávač) používáte nejčastěji?

6. Jak často zhruba nakupujete na SP?

7. V jaké kategorii NEJČASTĚJI nakupujete?

8. Častěji na slevovém portálu nakupujete pobyty v:

9. Jaký druh pobytu nejčastěji nakupujete?

10. Využil/a byste pro nákup exotické dovolené takové nabídky slevového portálu?

11. Funkci online rezervace pobytů na SP:

12. Při koupi slevové nabídky Vás ovlivní:

13. Jak moc jsou pro Vás u SP důležité tyto prvky?

16. Jaký je Váš vztah k emailům s akčními (slevovými) nabídkami neboli newsletters?

18. Vaše bydliště:

19. Uvítali byste více slevových nabídek v místě Vašeho bydliště?

20. Vaše pohlaví:

21. Váš věk:

22. Váš přibližný měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vindušková, P.Vliv marketingu slevových portálů na jejich zákazníky (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://vliv-marketingu-slevovych-po.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.