Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv rozhlasové reklamy

Vliv rozhlasové reklamy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Osmančík
Šetření:27. 02. 2023 - 30. 03. 2023
Počet respondentů:245
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.44
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, 

tímto Vás chci požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci na téma: „Analýza vlivu rozhlasové reklamy na spotřebitele". 

Dotazník je zcela anonymní a odpovědi budou použity pro potřeby mé diplomové práce.

Děkuji za ochotu a Váš čas.

Bc. Jakub Osmančík, student VŠB-TOU

Odpovědi respondentů

1. Posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20583,67 %83,67 %  
Ne4016,33 %16,33 %  

Graf

2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než hodinu10551,22 %42,86 %  
1 - 2 hodiny3919,02 %15,92 %  
5 a více hodin3215,61 %13,06 %  
3 - 4 hodiny157,32 %6,12 %  
2 - 3 hodiny146,83 %5,71 %  

Graf

3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ráno11656,59 %47,35 %  
Dopoledne8742,44 %35,51 %  
Odpoledne7436,1 %30,2 %  
Podvečer4120 %16,73 %  
Večer3215,61 %13,06 %  

Graf

4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jízda autem14972,68 %60,82 %  
V práci6732,68 %27,35 %  
Doma jako kulisu5828,29 %23,67 %  
S přáteli (grilování atd.)136,34 %5,31 %  
ve sprše20,98 %0,82 %  
Na chatě10,49 %0,41 %  
Doma, ale ne jako kulisu.10,49 %0,41 %  
Do sluchátek v mobilu při delších cestách10,49 %0,41 %  
Když se tomu nelze vyhnout.10,49 %0,41 %  
na návštěvě u sestry jako kulisu10,49 %0,41 %  
na zahradě, v garáži, v dílně10,49 %0,41 %  
online, pořady stahuju jako podcast10,49 %0,41 %  
Před spaním10,49 %0,41 %  
V posilovně 10,49 %0,41 %  
Cesta vlakem10,49 %0,41 %  
Vaření10,49 %0,41 %  
vycházka10,49 %0,41 %  
budíček10,49 %0,41 %  

Graf

5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli hudbě18188,73 %73,88 %  
Kvůli zpravodajství5828,43 %23,67 %  
Kvůli dopravním informacím4421,57 %17,96 %  
Kvůli moderátorům3718,14 %15,1 %  
Kvůli soutěžím52,45 %2,04 %  
rozhovory20,98 %0,82 %  
Zajímavé pořady 10,49 %0,41 %  
kvůli NĚCEMU jinému (nauč se česky)10,49 %0,41 %  
Nemám náladu zapájet si telefon do rádia 10,49 %0,41 %  
Kvůli hostum10,49 %0,41 %  
Kvůli pořadům10,49 %0,41 %  
Kvůli dalším pořadům kromě zpravodajství10,49 %0,41 %  
Protože si ho pustil někdo jiný a musím to přetrpět.10,49 %0,41 %  
nedobrovolně v práci10,49 %0,41 %  
Aby nebylo v autě ticho a nuda10,49 %0,41 %  
tématické pořady (např. historie)10,49 %0,41 %  
hry a četba10,49 %0,41 %  
kvůli zajímavým hostům a dříve též kvůli zprávám10,49 %0,41 %  
Abych se necítila sama.10,49 %0,41 %  
kvůli manželovi, který bez něj neumí být10,49 %0,41 %  
nemam jinou moznost a nemuzu si pustit hudbu z telefonu10,49 %0,41 %  
ráno mě to vzbudí10,49 %0,41 %  

Graf

6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = pozitivně, 5 = negativně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Klasický spot (mezi skladbami)3.2681.64
Sponzorství pořadu / daypartu3.181.465
Sponzorství počasí3.0491.529
Sponzorství dopravy2.8391.589
Reklama řečena moderátorem3.21.858
Speciální operace (soutěže, rozhovory)2.7221.674

Graf

7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?

Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = pozitivně, 5 = negativně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zpívaná forma3.4782.025
Báseň3.4681.751
Rozhovor / scénka3.0291.824
Informativní oznámení2.61.567
Příběh2.8441.693

Graf

8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Celebrity3.3121.678
Děti3.5221.528
Humor1.9221.311
Erotika3.611.575
Nářečí (důraz na regionalitu)3.1121.807
Hudba2.5021.704
Zpěv3.2341.74

Graf

9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není mezi nimi rozdíl9445,85 %38,37 %  
Mužský6029,27 %24,49 %  
Ženský4019,51 %16,33 %  
Dětský115,37 %4,49 %  

Graf

10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi10249,76 %41,63 %  
Vadí mi7134,63 %28,98 %  
Nesnáším ji2612,68 %10,61 %  
Mám ji rád62,93 %2,45 %  

Graf

11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poslouchám dál, ale vnímám jen občas11656,59 %47,35 %  
Přepnu na jinou stanici6029,27 %24,49 %  
Poslechnu si jí157,32 %6,12 %  
Ztlumím (vypnu) rádio146,83 %5,71 %  

Graf

12. Vliv reklamy.

Odpovězte na následují otázky ( Ano / Ne )

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?

Ohodnoťte na škále 1-5 (1 = maximální, 5 = minimální)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Digitální reklama3.0731.726
Rozhlasová reklama3.9371.259
Televizní reklama3.3951.907
Reklama v tisku3.9461.348
Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)3.591.383

Graf

14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 sekund11455,61 %46,53 %  
15 sekund6129,76 %24,9 %  
20 sekund2411,71 %9,8 %  
25 sekund52,44 %2,04 %  
30 sekund a více10,49 %0,41 %  

Graf

15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 1 minutu12159,02 %49,39 %  
1 minutu4923,9 %20 %  
2 minuty2210,73 %8,98 %  
3 minuty125,85 %4,9 %  
4 minuty10,49 %0,41 %  

Graf

16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11154,15 %45,31 %  
Ano9445,85 %38,37 %  

Graf

17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 100 Kč4952,13 %20 %  
100 - 149 Kč3234,04 %13,06 %  
150 - 199 Kč1111,7 %4,49 %  
200 Kč a více22,13 %0,82 %  

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena11656,59 %47,35 %  
Muž8943,41 %36,33 %  

Graf

19. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 29 let9747,32 %39,59 %  
30 – 39 let4019,51 %16,33 %  
40 – 49 let2813,66 %11,43 %  
50 – 59 let178,29 %6,94 %  
60 let a více125,85 %4,9 %  
Méně než 20 let115,37 %4,49 %  

Graf

20. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec11053,66 %44,9 %  
Student5727,8 %23,27 %  
Podnikatel209,76 %8,16 %  
Důchodce125,85 %4,9 %  
Nezaměstnaný62,93 %2,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?

  • odpověď Doma jako kulisu:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 let a více na otázku 19. Kolik Vám je let?
  • odpověď Jízda autem:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 20 let na otázku 19. Kolik Vám je let?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přepnu na jinou stanici na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
  • odpověď V práci:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více hodin na otázku 2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?

6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

  • odpověď Sponzorství počasí=5:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství dopravy=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

  • odpověď Hudba=1:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpěv=1 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
  • odpověď Humor=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství pořadu / daypartu=1 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
  • odpověď Zpěv=5:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?

  • odpověď Nevadí mi:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=2 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi S přáteli (grilování atd.) na otázku 4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sponzorství pořadu / daypartu=1 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?

  • odpověď Poslouchám dál, ale vnímám jen občas:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 let a více na otázku 19. Kolik Vám je let?

12. Vliv reklamy.

  • odpověď Pamatujete si konkrétně nějaký rozhlasový reklamní spot?=Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
  • odpověď Věříte reklamám v rádiu a jejich sdělením?=Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=4 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informativní oznámení=5 na otázku 7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ztlumím (vypnu) rádio na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příběh=5 na otázku 7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Digitální reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální operace (soutěže, rozhovory)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Klasický spot (mezi skladbami)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Děti=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpěv=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=5 na otázku 13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=4 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Humor=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nářečí (důraz na regionalitu)=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
  • odpověď Vyhledal/a jste si někdy produkt/službu na základě rozhlasové reklamy?=Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupil/a jste si někdy něco na základě rozhlasové reklamy?=Ano na otázku 12. Vliv reklamy.

14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?

  • odpověď 10 sekund:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?

15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?

  • odpověď méně než 1 minutu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesnáším ji na otázku 10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ztlumím (vypnu) rádio na otázku 11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální operace (soutěže, rozhovory)=5 na otázku 6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100 - 149 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150 - 199 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 100 Kč na otázku 17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=1 na otázku 8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

20. Jaký je Váš sociální status?

  • odpověď Student:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně než 20 let na otázku 19. Kolik Vám je let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Posloucháte rádio?

2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?

3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?

4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?

5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?

6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?

8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?

10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?

11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?

12. Vliv reklamy.

13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?

14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?

15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?

16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)

17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Posloucháte rádio?

2. Kolik času denně strávíte poslechem rádia?

3. Kdy nejčastěji posloucháte rádio?

4. Při jaké příležitosti posloucháte rádio?

5. Kvůli čeho převážně posloucháte rádio?

6. Jak vnímáte následující formy provedení reklamy?

7. Jak na Vás působí tyto formy provedení spotu při poslechu rozhlasové reklamy?

8. Jak moc Vás zaujme reklama, když jsou v ní použity tyto faktory?

9. Jaký typ hlasu na Vás nejlépe působí?

10. Jaký máte obecný vztah k rozhlasové reklamě?

11. Co nejčastěji děláte, když začne hrát reklama v rádiu?

12. Vliv reklamy.

13. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam?

14. Jak dlouhý reklamní spot je podle Vás ideální?

15. Jak dlouho by podle Vás měl trvat reklamní blok?

16. Pokud by bylo možné se formou předplacené služby rádia reklamě vyhnout, uvažoval/a byste o koupi této služby? (př. něco jako Netflix, Spotify)

17. Jakou částku byste byli schopni zaplatit měsíčně za „předplacené rádio“?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Kolik Vám je let?

20. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Osmančík, J.Vliv rozhlasové reklamy (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://vliv-rozhlasove-reklamy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.