Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsme studenti 2. ročníku Vysoké školy Báňské oboru Marketing a obchod. Chtěli bychom Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku, který slouží k naší semestrální práci předmětu "Statistické metody v marketingu". Dotazník Vám zabere jen pár minut a Vaše odpovědi budou zcela anonymní.
Děkujeme za Váš čas a přejeme pěkný den.
Odpovědi respondentů
1. 1. Víte, co znamená slovo emotikona?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
433
94,54 %
94,54 %
Ne
25
5,46 %
5,46 %
2. 2. Jak často používáte smajlíky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neustále - Několik v jedné zprávě
192
41,92 %
41,92 %
Často - Jeden v jedné zprávě
161
35,15 %
35,15 %
Občas – Jeden nebo pouze pár během jedné konverzace
85
18,56 %
18,56 %
Zřídka - Jeden za velmi dlouhou dobu
16
3,49 %
3,49 %
Nikdy - Nepoužívám smajlíky
4
0,87 %
0,87 %
3. 3. Stalo se Vám někdy, že došlo k nedorozumění při chápání významu smajlíka v kontextu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, ale zřídka.
178
38,86 %
38,86 %
Ano, občas se to stane.
152
33,19 %
33,19 %
Ne, nestává se mi to.
113
24,67 %
24,67 %
Ano, velmi často.
15
3,28 %
3,28 %
4. 4. Uvažujete při psaní zpráv nad tím, jaké smajlíky použijete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, zvažuji, protože může dojít ke zmíněným nedorozuměním.
219
47,82 %
47,82 %
Ano, ale nevěnuji tomu příliš velkou pozornost.
217
47,38 %
47,38 %
Ne, je mi jedno jak to ten druhý pochopí.
22
4,8 %
4,8 %
5. 5. Pokud Vám někdo píše bez smajlíků, jak vnímáte danou konverzaci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Konverzaci vnímám negativně, usuzuji, že dotyčný nemá dobrou náladu.
229
50 %
50 %
Nevěnuji tomu pozornost.
148
32,31 %
32,31 %
Jiná odpověď.
62
13,54 %
13,54 %
Jsem rád(a), taky smajlíky nepoužívám.
19
4,15 %
4,15 %
6. 6. Je pro Vás při koupi nového telefonu důležité, jak vypadají jeho smajlíci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vzhled smajlíků pro mě nemá význam při rozhodování o koupi telefonu.
366
79,91 %
79,91 %
Vzhled smajlíků je pro mě sice důležitý, ale jsou mnohem podstatnější kritéria při rozhodování.
80
17,47 %
17,47 %
Pokud se rozhoduji mezi dvěma zařízeními, vzhled smajlíků mi dopomůže ke konečnému rozhodnutí.
13
2,84 %
2,84 %
7. 7. Myslíte si, že je vhodné, aby obchodníci na svých webech používali v on-line chatu a odpovědích na zprávy smajlíky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nemá to pro mě žádný význam, důležitý je obsah, ne pocit nálady.
173
37,77 %
37,77 %
Ano, myslím si, že to povzbuzuje příjemný pocit, že se o nás více zajímají.
131
28,6 %
28,6 %
Je to naprosto zbytečné, je mi to jedno.
116
25,33 %
25,33 %
Nevím.
38
8,3 %
8,3 %
8. 8. Jak na Vás působí tento smajlík ;-)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Většinou lze chápat jako nadřazený podtext, arogantní příštup odesílatele.
161
35,15 %
35,15 %
Ujišťující smajlík, který má pouze potvrdit jistotu.
130
28,38 %
28,38 %
Vyjadřuje flirtování, nadsázku.
92
20,09 %
20,09 %
Jiné.
75
16,38 %
16,38 %
9. 9. Ohodnoťte (jako ve škole 1- nejhezčí 5-nejškaredší), jak na Vás působí různý vzhled téhož smajlíka.
1. 2. 3.
4. 5. 6.
7. 8.9.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
1.Apple
2.21
1.62
2.Google
2.884
1.67
3.Microsoft
3.797
1.205
4.Samsung
2.6
1.581
5.LG
3.386
1.311
6.HTC
2.731
1.45
7.Facebook
2.959
1.446
8.Messenger
2.544
1.728
9.Twitter
3.886
1.297
10. 10. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
353
77,07 %
77,07 %
Muž
105
22,93 %
22,93 %
11. 11. Kolik Vám je let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-29 let
258
56,33 %
56,33 %
15-19 let
122
26,64 %
26,64 %
30-39 let
34
7,42 %
7,42 %
50-65 let
27
5,9 %
5,9 %
40-49 let
17
3,71 %
3,71 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. 1. Víte, co znamená slovo emotikona?
2. 2. Jak často používáte smajlíky?
3. 3. Stalo se Vám někdy, že došlo k nedorozumění při chápání významu smajlíka v kontextu?
4. 4. Uvažujete při psaní zpráv nad tím, jaké smajlíky použijete?
5. 5. Pokud Vám někdo píše bez smajlíků, jak vnímáte danou konverzaci?
6. 6. Je pro Vás při koupi nového telefonu důležité, jak vypadají jeho smajlíci?
7. 7. Myslíte si, že je vhodné, aby obchodníci na svých webech používali v on-line chatu a odpovědích na zprávy smajlíky?
8. 8. Jak na Vás působí tento smajlík ;-)
9. 9. Ohodnoťte (jako ve škole 1- nejhezčí 5-nejškaredší), jak na Vás působí různý vzhled téhož smajlíka.
10. 10. Vaše pohlaví:
11. 11. Kolik Vám je let?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. 1. Víte, co znamená slovo emotikona?
2. 2. Jak často používáte smajlíky?
3. 3. Stalo se Vám někdy, že došlo k nedorozumění při chápání významu smajlíka v kontextu?
4. 4. Uvažujete při psaní zpráv nad tím, jaké smajlíky použijete?
5. 5. Pokud Vám někdo píše bez smajlíků, jak vnímáte danou konverzaci?
6. 6. Je pro Vás při koupi nového telefonu důležité, jak vypadají jeho smajlíci?
7. 7. Myslíte si, že je vhodné, aby obchodníci na svých webech používali v on-line chatu a odpovědích na zprávy smajlíky?
8. 8. Jak na Vás působí tento smajlík ;-)
9. 9. Ohodnoťte (jako ve škole 1- nejhezčí 5-nejškaredší), jak na Vás působí různý vzhled téhož smajlíka.
10. 10. Vaše pohlaví:
11. 11. Kolik Vám je let?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
asdf: Jak už bylo řečeno, jsou komunikace kde smajlíky používám celkem často, a jsou komunikace kde se to nehodí, nebo to prostě nedělám. Vždy záleží na tom s kým a o čem komunikuji.
Kuba: Chybí rozdělení na soukromé a pracovní konverzace. V soukromých používám emotikony docela dost, ale v pracovních se tomu zcela vyhýbám. A od obchodníků a firem také očekávám, že je nebudou používat.
Anna: U otázky "Myslíte si, že je vhodné, aby obchodníci na svých webech používali v on-line chatu a odpovědích na zprávy smajlíky?" (proč nejsou otázky číslované?) Mi chybí v možnostech odpověď typu:"Nepřijdou mi správné, když jsou použity manipulativně s cílem prodat."