Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání společnosti Lidl spotřebiteli

Vnímání společnosti Lidl spotřebiteli

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Koušová
Šetření:10. 03. 2019 - 24. 03. 2019
Počet respondentů:228
Počet otázek (max/průměr):29 / 24.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:72 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma Vnímání společnosti Lidl spotřebiteli. Jsem studentkou třetího ročníku Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Vysledky dotazníku budu použity k mé bakalářské práci. Dotazník je zcela anonymní.

Předem děkuji za Váš čas.

Dominika Koušová

Odpovědi respondentů

1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE20690,35 %90,35 %  
ANO229,65 %9,65 %  

Graf

2. Pracujete ve společnosti Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NEotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE20499,03 %89,47 %  
ANO20,97 %0,88 %  

Graf

3. Žijete v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO20198,53 %88,16 %  
NE31,47 %1,32 %  

Graf

4. Máte rádi nakupování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13768,16 %60,09 %  
ne6431,84 %28,07 %  

Graf

5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl7738,31 %33,77 %  
Albert3416,92 %14,91 %  
Billa2713,43 %11,84 %  
Tesco2311,44 %10,09 %  
Kaufland199,45 %8,33 %  
Globus73,48 %3,07 %  
Penny73,48 %3,07 %  
Norma21 %0,88 %  
coop10,5 %0,44 %  
Edeka, Netto... většinou v Německu10,5 %0,44 %  
střídám to10,5 %0,44 %  
Terno10,5 %0,44 %  
Trhy10,5 %0,44 %  

Graf

6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdálenost11657,71 %50,88 %  
sortiment9848,76 %42,98 %  
dostupnost9044,78 %39,47 %  
kvalita surovin8140,3 %35,53 %  
cenová hladina8039,8 %35,09 %  
akční nabídky5225,87 %22,81 %  
prostředí prodejny4220,9 %18,42 %  
zvyk3517,41 %15,35 %  
personál178,46 %7,46 %  
berou stravenky, Lidl taky, ale jen ty svoje10,5 %0,44 %  
nakupuju dle toho co zrovna potřebuju, na maso jedu raději do Lidlu jak do Billy, na velké nákupy do Globusu..10,5 %0,44 %  
berou druh stravenek, který dostávám10,5 %0,44 %  
stravenky10,5 %0,44 %  
malá prodejna, nemám ráda hypermarkety10,5 %0,44 %  
online náukp potravin s dovozem domů10,5 %0,44 %  
málo zákazníků10,5 %0,44 %  

Graf

7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl9044,78 %39,47 %  
Globus4321,39 %18,86 %  
Billa2612,94 %11,4 %  
Albert136,47 %5,7 %  
Tesco52,49 %2,19 %  
nevím31,49 %1,32 %  
Kaufland31,49 %1,32 %  
Iceland10,5 %0,44 %  
všechny mají stejnou kvalitu10,5 %0,44 %  
coop10,5 %0,44 %  
Nejvyšší žádný 10,5 %0,44 %  
Kaufland i lidl10,5 %0,44 %  
Nemám na toto názor10,5 %0,44 %  
Záleží jaké zboží konkrétně10,5 %0,44 %  
nevím, jak co10,5 %0,44 %  
Norma10,5 %0,44 %  
Penny10,5 %0,44 %  
.10,5 %0,44 %  
je to stejné10,5 %0,44 %  
žádný z nich10,5 %0,44 %  
nedokážu jednoznačně rozhodnout10,5 %0,44 %  
v žádném není zboží nejvyšší kvality10,5 %0,44 %  
všechno stejně chabá kvalita obecně, výjimky jsou jednotlivé značky zvl. potravin10,5 %0,44 %  
sklizeno10,5 %0,44 %  
nevím, vychází to nastejno10,5 %0,44 %  

Graf

8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Penny7939,3 %34,65 %  
Kaufland3215,92 %14,04 %  
Albert2713,43 %11,84 %  
Billa188,96 %7,89 %  
Tesco167,96 %7,02 %  
Lidl73,48 %3,07 %  
Globus62,99 %2,63 %  
Nevím21 %0,88 %  
všechny mají stejnou kvalitu10,5 %0,44 %  
netuším10,5 %0,44 %  
Je těžké odpovědět - někde mají špatnou zeleninu, někde špatné pečivo. Ale to, co nakupuji nejčastěji, tedy pečivo, mají podle mě nejhorší v Penny.10,5 %0,44 %  
Norma už neexistující tuším 10,5 %0,44 %  
fakt nevím10,5 %0,44 %  
Jip10,5 %0,44 %  
Nwm10,5 %0,44 %  
Žádný z vybraných10,5 %0,44 %  
Kvalita je stejná vsude10,5 %0,44 %  
je to stejné10,5 %0,44 %  
nedokážu jednoznačně rozhodnout10,5 %0,44 %  
Žabka10,5 %0,44 %  
menší obchody10,5 %0,44 %  
Kvalita srovnatelná, každý má své "trháky", z hlediska prezentace zboží je Penny nejslabší10,5 %0,44 %  

Graf

9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kaufland6632,84 %28,95 %  
Lidl5527,36 %24,12 %  
Penny4924,38 %21,49 %  
Tesco83,98 %3,51 %  
Albert73,48 %3,07 %  
Globus41,99 %1,75 %  
Billa21 %0,88 %  
všechny mají ceny stejné10,5 %0,44 %  
nemůžu posoudit10,5 %0,44 %  
Norma10,5 %0,44 %  
Nwm10,5 %0,44 %  
neumím posoudit10,5 %0,44 %  
srovnatelná nabídka, každý obchod má své cenově zajímavé položky, celkově Billa cenově vyšší hladina veškerého sortimentu10,5 %0,44 %  
podobné cenově jsou všechny 10,5 %0,44 %  
různé podle akcí10,5 %0,44 %  
Netuším, nesleduji akční nabídky10,5 %0,44 %  
žádný každý má + a -10,5 %0,44 %  

Graf

10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa11758,21 %51,32 %  
Globus2713,43 %11,84 %  
Albert2110,45 %9,21 %  
Tesco199,45 %8,33 %  
Penny52,49 %2,19 %  
Kaufland21 %0,88 %  
iceland10,5 %0,44 %  
opět žádný rozdíl10,5 %0,44 %  
nemůžu posoudit10,5 %0,44 %  
Jip10,5 %0,44 %  
Nwm10,5 %0,44 %  
Nevím.10,5 %0,44 %  
nevím10,5 %0,44 %  
neumím posoudit10,5 %0,44 %  
Netuším, nesleduji10,5 %0,44 %  
stejně jak u nejnižší10,5 %0,44 %  

Graf

11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl7738,31 %33,77 %  
Globus5426,87 %23,68 %  
Billa2110,45 %9,21 %  
Kaufland146,97 %6,14 %  
Albert94,48 %3,95 %  
Tesco62,99 %2,63 %  
nevím41,99 %1,75 %  
Penny31,49 %1,32 %  
žádný rozdíl nenacházím10,5 %0,44 %  
Globus a Lidl jsou na tom zhruba stejně10,5 %0,44 %  
těžko říct10,5 %0,44 %  
podle lidí v krámě10,5 %0,44 %  
Norma10,5 %0,44 %  
Nevidím podstatné rozdíly.10,5 %0,44 %  
neumím posoudit10,5 %0,44 %  
Žádný10,5 %0,44 %  
asi na stejno10,5 %0,44 %  
všichni srovnatelní, nikdo svou čerstvostí nevyčnívá!10,5 %0,44 %  
sklizeno10,5 %0,44 %  
netuším10,5 %0,44 %  
Asi coop 10,5 %0,44 %  

Graf

12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát v týdnu10652,74 %46,49 %  
jednou za týden6230,85 %27,19 %  
každý den188,96 %7,89 %  
jednou za čtrnáct dní115,47 %4,82 %  
méně než jednou za čtrnáct dní41,99 %1,75 %  

Graf

13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x týdně6532,34 %28,51 %  
1-2 x měsíčně6230,85 %27,19 %  
méně než 1x za měsíc3416,92 %14,91 %  
několikrát do týdne3416,92 %14,91 %  
nikdy52,49 %2,19 %  
každý den10,5 %0,44 %  

Graf

14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji částečně z akční nabídky11155,22 %48,68 %  
neřídím se akční nabídkou7939,3 %34,65 %  
Nakupuji téměř všechno z akční nabídky115,47 %4,82 %  

Graf

15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17587,06 %76,75 %  
ne2612,94 %11,4 %  

Graf

16. Které značky společnosti Lidl znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cien15476,62 %67,54 %  
Pilos14873,63 %64,91 %  
Pikok11858,71 %51,75 %  
Crivit11456,72 %50 %  
Esmara10652,74 %46,49 %  
Bluedino10351,24 %45,18 %  
Saguaro10250,75 %44,74 %  
Freeway8341,29 %36,4 %  
Argus8140,3 %35,53 %  
Dulano6733,33 %29,39 %  
Formil5426,87 %23,68 %  
Livergy4924,38 %21,49 %  
Milbona4924,38 %21,49 %  
Mikado4823,88 %21,05 %  
Dentalux4120,4 %17,98 %  
Vitafit3718,41 %16,23 %  
Alesto3115,42 %13,6 %  
Orlando188,96 %7,89 %  
Bellarom94,48 %3,95 %  
Nixe41,99 %1,75 %  

Graf

17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE9647,76 %42,11 %  
Nové prodejny41,99 %1,75 %  
přestavby obchodů21 %0,88 %  
Modernizace prodejen21 %0,88 %  
Rekonstrukce prodejen 21 %0,88 %  
zvětšili sortiment, nové prodejny10,5 %0,44 %  
změny v komunikaci, už nebyl obchod propagován jako nejlevnější, ale byl důraz na čerstvost výrobků10,5 %0,44 %  
změna komunikace - z levného Lidlu na čerstvý Lidl, změna vzhledu prodejen10,5 %0,44 %  
Transformace na kvalitu10,5 %0,44 %  
více prodejen s větší prodejní plochou10,5 %0,44 %  
změna interiérů supermarketu10,5 %0,44 %  
více druhů zeleniny a ovoce, nabídka pro vegetariány a vegany10,5 %0,44 %  
přestavba prodejny10,5 %0,44 %  
dostavba pekáren10,5 %0,44 %  
Celkové zkvalitnění 10,5 %0,44 %  
přibývají privátní značky10,5 %0,44 %  
multikulti plakáty a promo10,5 %0,44 %  
zlepšení10,5 %0,44 %  
Bezlepkové piškoty za bezkonkurenční cenu, přestavba místní prodejny, start e-shopu, přechod na zdravější verze uzenin se změnou obalu10,5 %0,44 %  
vyšší rychlost zaměstnanců, lepší spojení mezi nimi pomocí sluchátek10,5 %0,44 %  
Nový koncept prodejen10,5 %0,44 %  
prostředí prodejny, pekárna10,5 %0,44 %  
Zlepseni orientace v prodejne,zvetseni prodejny10,5 %0,44 %  
Jiné zboží, jiné prodejny10,5 %0,44 %  
Kvalitnější potraviny10,5 %0,44 %  
Redesign některých prodejen10,5 %0,44 %  
nodernizace prodejen10,5 %0,44 %  
přestavba několika prodejen10,5 %0,44 %  
Větší sortiment (sportovní doplňky apod.), zaměstnanci se pohybují po prodejně, tudíž máte téměř vždy možnost se zeptat na určitý produkt. 10,5 %0,44 %  
Nové - větší prodejny 10,5 %0,44 %  
Zlepšení nabídky - více potravin při speciálních týdnech10,5 %0,44 %  
Větší počet zákazníků 10,5 %0,44 %  
Vlastní pekárna, nové prodejny10,5 %0,44 %  
Spousta10,5 %0,44 %  
přidali pokladním10,5 %0,44 %  
Dobré chování k zaměstnancům.10,5 %0,44 %  
Zvětšené a zmodernizované prodejny, více pecí a výrobků z nich10,5 %0,44 %  
modernizace provozoven10,5 %0,44 %  
přestavba několika poboček10,5 %0,44 %  
Modernější, lepší sortiment, příjemné pokladní10,5 %0,44 %  
Handsfree sety10,5 %0,44 %  
Profesionálnější a ochotnejsi personal10,5 %0,44 %  
Jakmile se tvoří fronta u pokladny, otevřou novou, další pokladny10,5 %0,44 %  
nové obchodní domy, pokladní mají handsfree sluchátka s mikrofony, lepší nástupní podmínky pro zaměstnance, zvyšující se mzdy10,5 %0,44 %  
Rekonstrukce prodejen, větší nabídka pečiva, kavovary na prodejnách, nižší pokladna pro vozíčkáře 10,5 %0,44 %  
Nové prodejny, handsfree u prodavaček.10,5 %0,44 %  
Spoluprace s celebritami, nove prodejny, vice obleceni10,5 %0,44 %  
přestavba prodejen10,5 %0,44 %  
Některé prodejny prošly částečnou rekonstrukcí.10,5 %0,44 %  
Renovace prodejen10,5 %0,44 %  
Vypadá lépe 10,5 %0,44 %  
Nové produkty, bezlaktózové produkty, změna prodejny10,5 %0,44 %  
Nové modernější prodejny10,5 %0,44 %  
Kosiky pro deti, moznost dat na nakupni vozik vajivko s novorozencem a pripnout ho10,5 %0,44 %  
Papírové tašky10,5 %0,44 %  
přestavba, zdražení, nabídka dražších potravin10,5 %0,44 %  
Navýšení platů zaměstnanců10,5 %0,44 %  
obnova supermarketů10,5 %0,44 %  
Snaha rekonstruovat prodejny, Rákosníčkova hřiště,...10,5 %0,44 %  
Zařaďují více světoznámých značek a lehce zdražují10,5 %0,44 %  
nové prostředí10,5 %0,44 %  
Prestavba prodejny10,5 %0,44 %  
zmodernizovaná prodejna, větší prostory10,5 %0,44 %  
větší prodejny, hnusnější zelenina a ovoce, větší nepořádky v prodejnách10,5 %0,44 %  
opravené prodejny, káva do vlastního hrnku, papírové tašky, pokladní má sluchátka10,5 %0,44 %  
přestavení obchodu10,5 %0,44 %  
pokladny10,5 %0,44 %  
Více obchodu a prima zásobení i během akci10,5 %0,44 %  
Propaguje muslimské komunity10,5 %0,44 %  
Nové moderní prodejny, eshop10,5 %0,44 %  
Nově zařízené prodejny 10,5 %0,44 %  
lepší uspořádání10,5 %0,44 %  
Větší výběr potravin10,5 %0,44 %  
personál je daleko protivnější10,5 %0,44 %  
změna prodejen, častá změna sortimentu, obsluha s vysílačkami10,5 %0,44 %  
Predelane prodejny10,5 %0,44 %  
Rozšiřování prodejen a sortimentu10,5 %0,44 %  
rekonstrukce, nárůst množství zboží10,5 %0,44 %  
komplet nová budova10,5 %0,44 %  
nové prodejny, prodavači nosí sluchátko10,5 %0,44 %  
změna prodejny, pokladen, pečiva, nově eshop10,5 %0,44 %  
v rámci ČR se mění interiér, v Čechách z pohledu zákazníka pružněji než na Moravě, dispoziční řešení prodejny zpravidla podle jedné šablony, s výjimkou pokladních boxů v renovovaných prodejnách10,5 %0,44 %  
Lidl se hodně zlepšil,vím, že zvedli mzdy, marketingově posílili, už to není jen "německý diskont a lowcost obchod", ale vnímám ho jako silnou značku. 10,5 %0,44 %  
predelane prodejny, kafe, změny spojené s využitím personálu10,5 %0,44 %  
rozšíření sortimentu, úprava prostor10,5 %0,44 %  
Pokladní nosí "komunikátory" 10,5 %0,44 %  
další prodejny10,5 %0,44 %  
Čerstvější zboží, lepší cena10,5 %0,44 %  
Nový obchod10,5 %0,44 %  
Nove prodejny, novinky v sortimentu10,5 %0,44 %  
Zlepšila se kvalita10,5 %0,44 %  
Modernizace supermarketů 10,5 %0,44 %  
facelift, nove pekarny10,5 %0,44 %  
Plat prodavačů vyšší, než mají doktorandi.10,5 %0,44 %  
Orientace nad při stání znacky10,5 %0,44 %  
Zvyšování cen10,5 %0,44 %  
Rozšíření nabídky a u nonfoodu spolupráce se známými osobnostmi10,5 %0,44 %  
Zvětšení prodejny, obměňují sortiment, sluchátka, u pokladny rozšíření plochy na odběr zboží10,5 %0,44 %  
marketing: vysoké platy, poděkování zaměstnancům10,5 %0,44 %  
přestavba obchodů10,5 %0,44 %  

Graf

18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11054,73 %48,25 %  
ne9145,27 %39,91 %  

Graf

19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čerstvost2.4381.679
šíře sortimentu2.8911.789
kvalita zboží2.7261.532
interiér prodejny3.4032.101
exteriér prodejny2.8462.21
čistota prodejny2.5821.736
počet parkovacích míst2.5422.039
počet obslužných pokladen2.5521.949
dostupnost zboží v regálech2.6171.759
kvalita ovoce a zeleniny2.6671.904

Graf

20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím6230,85 %27,19 %  
spíše souhlasím4421,89 %19,3 %  
spíše nesouhlasím3718,41 %16,23 %  
nesouhlasím3416,92 %14,91 %  
nevím2411,94 %10,53 %  

Graf

21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Lidl je moderní2.1741.378
Lidl je pro mladé lidi2.8411.417
Lidl je pro lidi, kteří chtějí zkoušet nové věci2.6121.491
Lidl má dostatečný sortiment2.5621.331
Myslím si, že image Lidlu se zlepšila2.2991.264
Mám ráda výrobky společnosti Lidl (privátní značky)2.3781.708

Graf

22. Co máte rádi na společnosti Lidl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic43,33 %1,75 %  
Kvalitu32,5 %1,32 %  
Tematické týdny32,5 %1,32 %  
kvalita zboží21,67 %0,88 %  
Sortiment21,67 %0,88 %  
ceny21,67 %0,88 %  
jejich akční týdny, privátní značky, kvalitní sortiment za přijatelné ceny, výrobky, které jinde nemají 10,83 %0,44 %  
sortiment, služby10,83 %0,44 %  
speciální týdny, čerstvost, výběr zeleniny, ovoce a pečiva, dobré ceny10,83 %0,44 %  
Kvalita potravin, malé fronty10,83 %0,44 %  
ostatní odpovědi kvalitnější nepotravinářské zboží
Lepší ceny
dostupnost, dobré zboží, kvalitní zboží, ceny, speciální týdny
Vlastně vůbec nic
Pečivo, ovoce a zeleninu
celkovšě příjemný dojem, kvalitní akční zboží
speciální týdny; cenově dostupné sportovní oblečení; některé konkrétní potraviny (např. francouzské sýry)
nabízí zboží i pro ty, kteří se vyhýbají palmovému oleji - např. čokolády, sušené plody apod.
Akcni tydny
Poměr ceny/kvality, akční týdny, dostupnost
Cenově dostupná světová kuchyně, nepotravinové zboží kromě bot je velmi kvalitní, časově předvídatelné akce, kterým můžeme přizpůsobit své finanční a nákupní plány, např. Hudební nástroje vždy před vánoci, akce na bezlepkové piškoty vždy v únoru a pod., Vysokou vysokou kvalitu zboží, i privátních značek
sortiment, ceny, akční nabídky, zaměstnance
funkční výrobky za dobré ceny
Výběr a oblečení pro děti, ochota prodavaček
Kvalitu,cenovou dostupnost,mily personal
Kvalitu potravin
všechno!
Tematické týdny, nabídku sportovní výbavy za nízké ceny při zachování kvality. Vyhovuje mi i to, že během chvíle vždy najdu nějakého zaměstnance pohybujícího se v prostoru prodejny, kterého se případně mohu zeptat na dostupnost či umístění určitého produktu.
Výběr, ceny, týdenní speciality
Všechno
Ceny, kvalitu, personál, lokace
Tu pohodu a energii tohoto obchodu. Jejich potraviny!!!! Kvalitu!
odlišný sortiment
Výběr a dostupnost produktů
Že se tam dá něco koupit :D
Nízkou cenu za poměrně kvalitní výrobky, speciální týdny
Pečivo
čerstvost
Čerstvost, rozmanitost, nepotravinářské výrobky
Solidní kvalita, přiměřené ceny, sortiment
DOstupnost, relativní čistotu, relativní čerstvost
Nové značky, nove produkty
Jejich potraviny a dobré ceny
Týdenní nabídky, sportovní oblečení, čerstvé ovoce a zelenina
To, že mimo potravin nabízí široký sortiment oblečení
Kvalitu za rozumnou cenu,široký sortiment
Snahu se zlepšovat se, nabízení dalšího a kvalitního sortimentu a další
menší obchod, tzn. není velký jako např. kaufland, akční nabídky a speciální týdny, větší spokojenost zaměstnanců za pokladnama - asi dáno zvyšující se mzdou
Kvalitu zboží, přístup zaměstnanců, kvalitu nakupování
Některé speciální týdny, kdy nabízejí potraviny, které jinde obvykle nejsou.
Otazky na sebe nekoresponduji
Dobrý poměr cena - výkon
Dětské zboží a výrobky pro domácnost
Druhy zboží
Jejich sortiment není ani zdaleka srovnatelný s ostatními řetězci
Snahu zavádět do nabídky vegan produkty.
nízké ceny některých výrobků
Čerstvá zelenina a ovoce, kvalitní potraviny, sportovní oblečení, a speciální týdny
Levné zboží
je levný
Dětské kvalitní zboží, kvalitní maso, slevy, akce
Kvalitu za dobrou cenu
Výběr potravin
ráda zde nakupuji
Poměrně kvalitní zboží za dobrou cenu
Rychlost obsluhy, ochota zamestnancu a prijemne vystupovani
akce, jiný druh potravin, hračky!, dobré maso
řecký týden
šíři sortimentu, ceny, zdravé jídlo
Zajímavé zboží, mé oblíbené produkty jsou dlouhodobě v nabídce
Speciální týdny
některé výrobky (např. čokoláda) je lepší než v jiných obchodech
Pěkné ovoce i zelenina, maso, jejich privátní značky a především ceny
Vzhled prodejny, privátní výrobky
dostatečný výběr zboží
Vím co kde najdu, prodejna je akorát velká, dobře se v ní orientuji
květiny, výběr v některých akcích- poslední dobou ocenuji eshop, kdy na prodejně věci seženete jindy než v ranních hodinách
Kvalita
Ze se odlisuje od ostatnich prodejcu a dela to dobre
Především jejich privátní značky - oblečení, mléčné produkty
nic xD
kvalita výrobků, nepotravinářské zboží
speciální týdny, nabídku v rámci privátních značek, nabídku sportovního oblečení, nízké ceny, interiér prodejny po rekonstrukci, že mě nechají vzít si vlastní bednu (interní pravidla volnější než např. v Globusu), šíře nabídky, která se zvyšuje, bezproblémové přijetí reklamovaného zboží
Těžko specifikovat, prostě můj oblíbenej obchod
Italsky/spanelsky/francouzsky tyden. Pro me nejlepsi pomer cena/kvalita
sortiment zeleniny, ceny, sportovní oblečení, milý personál, cestovní balení kosmetiky
prostě rozšiřuje počet prodejních míst a volba je na zákazníkovi dle dostupnosti. Zpravidla zorientovaný zákazník nakupuje v určité řetězci určité položky a další kupuje jen doplňkově, příležitostně - cestou.
speciální akce na oblečení, mléčné výrobky, pečivo, že tam nejsou fronty
Jejich sortiment.
croissanty
vyšší kvalita/cena.
že tu prodejnu mám velice blízko
Oříšky a levné brambůrky
čerstvé ovoce a zeleninu
Potraviny
Tematický týden
semínkový chlebík ve tvaru kvádru, který je zde jen v některých týdnech:( to stejné s bio houskou, fazole v konzervě, tvaroh
Rychlost
Akční týdny
Čerstvou zeleninu a ovoce
Retro týdny
Nejraději mám na Lidlu jednu prodavačku, se kterou udržujeme přátelství s výhodami.
levné ale kvalitní zboží, ekologické výrobky
Je levná
Prostředí, nabídku
Vyber zbozi
Rychlé prodavačky, žádné fronty, kvalita a čerstvost zboží, široký sortiment, privátní značky, mají tam i nepotravinové zboží, nižší ceny než jinde
On line shop
některé výrobky jsou zajímavé, váží si svých zaměstnanců
dostupnost sportovního oblečení, kvalitní maso a uzeniny
10083,33 %43,86 % 

Graf

23. Co postrádáte u společnosti Lidl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic119,57 %4,82 %  
kvalitu21,74 %0,88 %  
nevím21,74 %0,88 %  
širší sortiment21,74 %0,88 %  
větší sortiment zboží, některé značky, které nejsou v Lidlu běžně dostupné10,87 %0,44 %  
lidské chování managementu/marketingu (viz kauzy s odstraněnými kříži atp.)10,87 %0,44 %  
občas postrádám značky, na které jsem zvyklá z jiných obchodů (značkové obecně)10,87 %0,44 %  
Dostupnost10,87 %0,44 %  
švestkové kompoty v nabídce10,87 %0,44 %  
Levné zboží10,87 %0,44 %  
ostatní odpovědi možnost platit stravenkami
Kulturu prodeje, větší výběr
více nebalených potravin do plastů, více eko/fairtrade/bio produktů
dobré pivo
pultové zboží (sýry, uzeniny, pomazánky)
některé konkrétní výrobky tam občas nenajdu
alespoň v naší prodejně schopný management a prodejce - místní sociálně slabší občané z prodejny dělají hrabárnu a personál to neřeší
málo poboček
Pult s cerstvym masem
Více druhů vodn
Spoustu druhů koření, není ani základ, kysané zelí
větší počet obslužných pokladen
pult s masem, uzeninami, sýry
Asi skoro nic
Čerstvé mořské plody
Asi nic;-)
Dneska například tavnou pistoli v akci :)
Větší výběr
kvalitu, sortiment, personal
někdy nižší ceny
Konkrétně u mé prodejny (možná to tak není všude) mám pocit, že často nereaguje na to, že o některé příchutě určitých produktů je větší zájem, takže když člověk nemá zrovna štěstí, jsou k prodeji nabízeny jen neaktraktivní příchutě. V rámci tematických týdnů či akčních nabídek se mi opakovaně stalo, že produkt, který byl v letáku, nebyl na prodejnu vůbec dodán.
Některé značky (emco,..)
Více pokladních
Potraviny jiných značek, př. čaj teekanee nebo nutella
začlenění do hypermarketu
Přijde mi zastaralý, nelíbí se mi jak to vypadá uvnitř
U některých produktů mě mrzí, že se striktně drží své značky.
Postradam nektere alkoholicke napoje
WC
Lepší organizaci umístění zboží. Někdy si připadám jako ve skladišti.
Větší odvahu - ta připosranost s odstraněním křížů z fota řeckého ostrova mě znechutila. A taky postrádám uvedení konkrétního výrobce u některých produktů. Proto tam skoro nenakupuji, nebo jen v případě nutnosti. Nechci riskovat, že si koupím něco od estébáka.
Sortiment jiných značek
Více sortimentu kosmetiky
I když se sortiment pomalu rozšiřuje, tak je to stále nedostačující, téměř vždy si musím něco dokoupit u konkurence. Pivo je velké minus v Lidlu
nic, jsem spokojená
Standardní značky, na které jsem zvyklý
více českých výrobků
Zkušební kabinky
Více jídla pro děti- méně slané věci atd
Větší sortiment koření
Větší nabídku ovoce a zeleniny.
Kvalitnejsi konzumni chleb
Čerstvost zeleniny a ovoce; více ekologický a udržitelný přístup; některý sortiment
některé značky, více českých výrobků
Moderní interiér
Více čerstvého celozrnného pečiva. Je zde pouze jeden žitný chléb (nepočítám balené pečivo)
některé zboží zde není dostupné, i když se to hodně zlepšilo
bio
Širší sortiment, větší prostory
Parking
přestali prodávat některé výrobky, které jindy nebyly - např. syrovátkový sýr
Volný prodej šunky, apod.
Vice i originalnich znacel
čerstvost zeleniny poklesla mega, jinak ostaní potraviny ujdou
skandinávský týden, africký týden
řešení problematiky zneužívání lidské pracovní síly (špatné pracovní podmínky šiček zboží)
Větší výběr jogurtu a nemyslím tím jejich značku Pilos
uvítala bych více českých výrobků (např. tvrdý sýr - nechci polský)
Rasovou čistotu
Ne vždy seženu vše, co v ostatních supermarketech
Klasické známé značky
Veganské a vegetariánské produkty, je jich zatím z mého pohledu málo
vstřícnější personál
Nejaky sortiment
Nemam ho uplane na trase, jezdila bych tam casteji
Pult s masnými výrobky (šunky a salámy na váhu,...)
Nic mně nenapadá.
větší výběr balených vod
širší nabídku celozrnných a žitných chlebů, širší nabídku koření, speciální týdny by mohly být častěji (nevím, po jaké době se mění)
Obcas nektery produkt, ktery momentalne neni v akcni nabidce a normalne neni (napr. cizrna, Birelll atd.)
větší výběr např. u koření, piva
více prostoru v prodejně
Bezpečnost při doplňování dopékaných výrobků do regálu. V ČR jsem vždy viděla doplňování zpředu, t.j. z přístupové strany zákazníka, který se musí vyhýbat personálu manipulujícímu s horkými plech a na nich nebaleným zbožím! v Zahraničí u Lidlu i v jiných řetězcích zpravidla doplňování zezadu regálu, kam zákazník jen vidí a nemá přístup, takže není horkými plechy ohrožen.
Nic.
Asi nic
větší sortiment(neboli zcela chybí některé druhy zboží)
některé obecně rozšířené značky po ČR
Veganské zboží
běžný sortiment značek
Kvalita
více vegan alternativ, cizrnu v konzervě
Více potravin bez obalu (ovoce a zelenina)
Neberou stravenky
Delikatesy
Větší výběr značek potravin, zbytečně moc jejich privátních značek
Více takových prodavaček, se kterými by bylo možné udržovat přátelství s výhodami.
Více inovací v marketingu
Některé věci nemají
Převlékací kabinky, wc
Dostatek zboží
větší nabídku zelovocu, "známé" značky výrobků
Regionální potraviny od farmářů
9280 %40,35 % 

Graf

24. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14572,14 %63,6 %  
muž5627,86 %24,56 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-257939,3 %34,65 %  
26-357034,83 %30,7 %  
36-452713,43 %11,84 %  
46-55178,46 %7,46 %  
65 a více41,99 %1,75 %  
56-6531,49 %1,32 %  
17 a méně10,5 %0,44 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské8039,8 %35,09 %  
středoškolské s maturitou7537,31 %32,89 %  
střední škola s maturitou2110,45 %9,21 %  
vysoká157,46 %6,58 %  
základní52,49 %2,19 %  
středoškolské bez maturity/vyučen41,99 %1,75 %  
střední škola bez maturity/vyučen10,5 %0,44 %  

Graf

27. Do jaké kategorie se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6230,85 %27,19 %  
zaměstnaný3617,91 %15,79 %  
státní zaměstnanec2512,44 %10,96 %  
pracovník v administrativě2210,95 %9,65 %  
mateřská (rodičovská) dovolená209,95 %8,77 %  
podnikatel/OSVČ136,47 %5,7 %  
manažer94,48 %3,95 %  
manuální zaměstnání62,99 %2,63 %  
důchodce62,99 %2,63 %  
nezaměstnaný21 %0,88 %  

Graf

28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 001-50 0003919,4 %17,11 %  
30 001-40 0003818,91 %16,67 %  
20 001-30 0002612,94 %11,4 %  
10 001-20 0002512,44 %10,96 %  
do 10 0002210,95 %9,65 %  
50 001-60 000188,96 %7,89 %  
60 001-70 000115,47 %4,82 %  
více než 100 00083,98 %3,51 %  
80 001-90 00062,99 %2,63 %  
90 001-100 00041,99 %1,75 %  
70 001-80 00041,99 %1,75 %  

Graf

29. Chtěli byste ještě něco doplnit? (co se Vám líbí/nelíbí na společnosti Lidl, připomínky)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne918,75 %3,95 %  
nic24,17 %0,88 %  
nelíbí se mi nedostatek personálu v obchodě, člověk se nemůže v podstatě na nic zeptat12,08 %0,44 %  
mám v mém okolí několik lidí, kteří po zmrveném marketingu v minulých letech v Lidlu přestali nakupovat úplně; ale taky spoustu jiných lidí, kterým je to úplně jedno12,08 %0,44 %  
někdy trochu nepořádek na prodejně protože nemají brigádníky na úklid - stálí zaměstnanci mají plno jiné práce12,08 %0,44 %  
Lidl mám ráda, jen by bylo skvělé, kdyby zavedl možnost platit stravenkami12,08 %0,44 %  
Nedostatečná rychlost přechodu prodeji vajec z chovů, které nejsou klecové.12,08 %0,44 %  
nelíbí se mi dovoz a výroba potravin v Polsku - zejména když v kdejakém testu kvality právě tyto produkty privátních Lidl značek propadají - např. Pikok apod.; nevidím důvod, proč krmit národ odpadky12,08 %0,44 %  
Nevím 12,08 %0,44 %  
lepší kvalitu12,08 %0,44 %  
ostatní odpovědi Jen tak dál! Přeji hodně úspěchů...
Občas umyjte nákupní košíky a zameťte před prodejnou!
líbí se mi e-shop- už nemusím čekat ve frontě před otevíračkou, jestli na mě zbyde nějaké oblečení z akčního týdne :-)
Platene tasky
Rád bych více prodejen v Olomouci.
Nemám výhrady
Líbí se mi, že zde nejsou velké fronty u pokladen - často je otevírána nová pokladna. Pokladní pás a prostor za ním (pro odběr zboží) by mohl být častěji umýván, někdy je dost špinavý.
Je to prijemny a prehledny obchod
nelíbí se mi že už musím přebírat zboží z polska!!!! To Lidl hodně zklamal!
líbí se mi kafomat. super by bylo, kdyby se v něm dalo platit i kartou
Líbí se mi možnost nakoupit v eshopu, ale zatím jsem ji nevyužila, vše jsem vždy sehnala přímo v prodejně
Nechci polské věci
Co mého výdělku vám nic není a ukázali jste kříže u řeckých produktů tečka.
Na zacatku, kdyz sem Lidl prisel, me hrozne stval. Maly sortiment atd. Ale postupem casu jsem si ho velmi oblibila.
Připomínka: v obchodech v Pardubicích chybí WC.
zaregistrovala jsem zprávy ohledně výstavby dětských hřišť, což je fajn; ocenila bych více dostupného zboží na eshopu a také jsem bohužel slyšela, že se vyhazují plné kontejnery neprodaného zboží z prodejen; ocenila bych více ekologické balení zboží, aspoň, že jsou dostupné papírové a látkové zboží, ještě bych přidala např. sortiment frusacků apod.
CHod prodejny i při jednotných firemních nařízeních vždy závisí na konkrétním vedoucím. Nechť je víc těch osvícených a méně nekompetentních nařízení shora.
Lidl kácí stromy, oblečení obvykle nesluší ani těm modelkám v TV
nedostatky: 1) nadprůměrně solené šunky/sýry 2) drobné nedostatky v sortimentu 3) přemíra polských mas. ostatní hodnotím velmi kladně
Všeobecně jsem spokojený
Příliš mnoho letáků
Popravdě se o tento market nijak zvlášť nezajímám
Bylo by lepší více propagovat život bez plastu. Dodávat větší balení, zeleninu a ovoce bez plastu, více papírových a ekologických tašek.
Zařadit do nabídky i regál s erotickými pomůckami. A se psímy obojky. A žokejskými bičíky.
Usnuli na vavrinech
Žádné
Malý prostor prodejen
líbí se mi billboardy s poděkováním zaměstnancům, vysoké platy. kéž by si mě takto vážili v mé firmě.
Občas prázdné regály či absence produktů na prodejně z letáku
2960,42 %12,72 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Máte rádi nakupování?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota prodejny=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji téměř všechno z akční nabídky na otázku 14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?

5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?

  • odpověď Lidl:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát do týdne na otázku 13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?

16. Které značky společnosti Lidl znáte?

  • odpověď Pilos:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 001-70 000 na otázku 28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dentalux na otázku 16. Které značky společnosti Lidl znáte?

18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

  • odpověď čerstvost=1:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíře sortimentu=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ovoce a zeleniny=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

24. Jaké je Vaše pohlaví?

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mateřská (rodičovská) dovolená na otázku 27. Do jaké kategorie se řadíte?

25. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18-25:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 27. Do jaké kategorie se řadíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?

2. Pracujete ve společnosti Lidl?

3. Žijete v České republice?

4. Máte rádi nakupování?

5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?

6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?

7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?

8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?

9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?

10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?

11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?

12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?

13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?

14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?

15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?

16. Které značky společnosti Lidl znáte?

17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?

18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?

19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky

21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)

23. Co postrádáte u společnosti Lidl?

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Jaký je Váš věk?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Do jaké kategorie se řadíte?

28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?

2. Pracujete ve společnosti Lidl?

3. Žijete v České republice?

4. Máte rádi nakupování?

5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?

6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?

7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?

8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?

9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?

10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?

11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?

12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?

13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?

14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?

15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?

16. Které značky společnosti Lidl znáte?

17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?

18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?

19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)

20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky

21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)

23. Co postrádáte u společnosti Lidl?

24. Jaké je Vaše pohlaví?

25. Jaký je Váš věk?

26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

27. Do jaké kategorie se řadíte?

28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Koušová, D.Vnímání společnosti Lidl spotřebiteli (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://vnimani-spolecnosti-lidl-spo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.