Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku na téma Vnímání společnosti Lidl spotřebiteli. Jsem studentkou třetího ročníku Fakulty mezinárodních vztahů VŠE. Vysledky dotazníku budu použity k mé bakalářské práci. Dotazník je zcela anonymní.
Předem děkuji za Váš čas.
Dominika Koušová
Odpovědi respondentů
1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NE → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
206
90,35 %
90,35 %
ANO
22
9,65 %
9,65 %
2. Pracujete ve společnosti Lidl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → konec dotazníku, NE → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
204
99,03 %
89,47 %
ANO
2
0,97 %
0,88 %
3. Žijete v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
201
98,53 %
88,16 %
NE
3
1,47 %
1,32 %
4. Máte rádi nakupování?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
137
68,16 %
60,09 %
ne
64
31,84 %
28,07 %
5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
77
38,31 %
33,77 %
Albert
34
16,92 %
14,91 %
Billa
27
13,43 %
11,84 %
Tesco
23
11,44 %
10,09 %
Kaufland
19
9,45 %
8,33 %
Globus
7
3,48 %
3,07 %
Penny
7
3,48 %
3,07 %
Norma
2
1 %
0,88 %
coop
1
0,5 %
0,44 %
Edeka, Netto... většinou v Německu
1
0,5 %
0,44 %
střídám to
1
0,5 %
0,44 %
Terno
1
0,5 %
0,44 %
Trhy
1
0,5 %
0,44 %
6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vzdálenost
116
57,71 %
50,88 %
sortiment
98
48,76 %
42,98 %
dostupnost
90
44,78 %
39,47 %
kvalita surovin
81
40,3 %
35,53 %
cenová hladina
80
39,8 %
35,09 %
akční nabídky
52
25,87 %
22,81 %
prostředí prodejny
42
20,9 %
18,42 %
zvyk
35
17,41 %
15,35 %
personál
17
8,46 %
7,46 %
berou stravenky, Lidl taky, ale jen ty svoje
1
0,5 %
0,44 %
nakupuju dle toho co zrovna potřebuju, na maso jedu raději do Lidlu jak do Billy, na velké nákupy do Globusu..
1
0,5 %
0,44 %
berou druh stravenek, který dostávám
1
0,5 %
0,44 %
stravenky
1
0,5 %
0,44 %
malá prodejna, nemám ráda hypermarkety
1
0,5 %
0,44 %
online náukp potravin s dovozem domů
1
0,5 %
0,44 %
málo zákazníků
1
0,5 %
0,44 %
7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
90
44,78 %
39,47 %
Globus
43
21,39 %
18,86 %
Billa
26
12,94 %
11,4 %
Albert
13
6,47 %
5,7 %
Tesco
5
2,49 %
2,19 %
nevím
3
1,49 %
1,32 %
Kaufland
3
1,49 %
1,32 %
Iceland
1
0,5 %
0,44 %
všechny mají stejnou kvalitu
1
0,5 %
0,44 %
coop
1
0,5 %
0,44 %
Nejvyšší žádný
1
0,5 %
0,44 %
Kaufland i lidl
1
0,5 %
0,44 %
Nemám na toto názor
1
0,5 %
0,44 %
Záleží jaké zboží konkrétně
1
0,5 %
0,44 %
nevím, jak co
1
0,5 %
0,44 %
Norma
1
0,5 %
0,44 %
Penny
1
0,5 %
0,44 %
.
1
0,5 %
0,44 %
je to stejné
1
0,5 %
0,44 %
žádný z nich
1
0,5 %
0,44 %
nedokážu jednoznačně rozhodnout
1
0,5 %
0,44 %
v žádném není zboží nejvyšší kvality
1
0,5 %
0,44 %
všechno stejně chabá kvalita obecně, výjimky jsou jednotlivé značky zvl. potravin
1
0,5 %
0,44 %
sklizeno
1
0,5 %
0,44 %
nevím, vychází to nastejno
1
0,5 %
0,44 %
8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Penny
79
39,3 %
34,65 %
Kaufland
32
15,92 %
14,04 %
Albert
27
13,43 %
11,84 %
Billa
18
8,96 %
7,89 %
Tesco
16
7,96 %
7,02 %
Lidl
7
3,48 %
3,07 %
Globus
6
2,99 %
2,63 %
Nevím
2
1 %
0,88 %
všechny mají stejnou kvalitu
1
0,5 %
0,44 %
netuším
1
0,5 %
0,44 %
Je těžké odpovědět - někde mají špatnou zeleninu, někde špatné pečivo. Ale to, co nakupuji nejčastěji, tedy pečivo, mají podle mě nejhorší v Penny.
1
0,5 %
0,44 %
Norma už neexistující tuším
1
0,5 %
0,44 %
fakt nevím
1
0,5 %
0,44 %
Jip
1
0,5 %
0,44 %
Nwm
1
0,5 %
0,44 %
Žádný z vybraných
1
0,5 %
0,44 %
Kvalita je stejná vsude
1
0,5 %
0,44 %
je to stejné
1
0,5 %
0,44 %
nedokážu jednoznačně rozhodnout
1
0,5 %
0,44 %
Žabka
1
0,5 %
0,44 %
menší obchody
1
0,5 %
0,44 %
Kvalita srovnatelná, každý má své "trháky", z hlediska prezentace zboží je Penny nejslabší
1
0,5 %
0,44 %
9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kaufland
66
32,84 %
28,95 %
Lidl
55
27,36 %
24,12 %
Penny
49
24,38 %
21,49 %
Tesco
8
3,98 %
3,51 %
Albert
7
3,48 %
3,07 %
Globus
4
1,99 %
1,75 %
Billa
2
1 %
0,88 %
všechny mají ceny stejné
1
0,5 %
0,44 %
nemůžu posoudit
1
0,5 %
0,44 %
Norma
1
0,5 %
0,44 %
Nwm
1
0,5 %
0,44 %
neumím posoudit
1
0,5 %
0,44 %
srovnatelná nabídka, každý obchod má své cenově zajímavé položky, celkově Billa cenově vyšší hladina veškerého sortimentu
1
0,5 %
0,44 %
podobné cenově jsou všechny
1
0,5 %
0,44 %
různé podle akcí
1
0,5 %
0,44 %
Netuším, nesleduji akční nabídky
1
0,5 %
0,44 %
žádný každý má + a -
1
0,5 %
0,44 %
10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Billa
117
58,21 %
51,32 %
Globus
27
13,43 %
11,84 %
Albert
21
10,45 %
9,21 %
Tesco
19
9,45 %
8,33 %
Penny
5
2,49 %
2,19 %
Kaufland
2
1 %
0,88 %
iceland
1
0,5 %
0,44 %
opět žádný rozdíl
1
0,5 %
0,44 %
nemůžu posoudit
1
0,5 %
0,44 %
Jip
1
0,5 %
0,44 %
Nwm
1
0,5 %
0,44 %
Nevím.
1
0,5 %
0,44 %
nevím
1
0,5 %
0,44 %
neumím posoudit
1
0,5 %
0,44 %
Netuším, nesleduji
1
0,5 %
0,44 %
stejně jak u nejnižší
1
0,5 %
0,44 %
11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lidl
77
38,31 %
33,77 %
Globus
54
26,87 %
23,68 %
Billa
21
10,45 %
9,21 %
Kaufland
14
6,97 %
6,14 %
Albert
9
4,48 %
3,95 %
Tesco
6
2,99 %
2,63 %
nevím
4
1,99 %
1,75 %
Penny
3
1,49 %
1,32 %
žádný rozdíl nenacházím
1
0,5 %
0,44 %
Globus a Lidl jsou na tom zhruba stejně
1
0,5 %
0,44 %
těžko říct
1
0,5 %
0,44 %
podle lidí v krámě
1
0,5 %
0,44 %
Norma
1
0,5 %
0,44 %
Nevidím podstatné rozdíly.
1
0,5 %
0,44 %
neumím posoudit
1
0,5 %
0,44 %
Žádný
1
0,5 %
0,44 %
asi na stejno
1
0,5 %
0,44 %
všichni srovnatelní, nikdo svou čerstvostí nevyčnívá!
1
0,5 %
0,44 %
sklizeno
1
0,5 %
0,44 %
netuším
1
0,5 %
0,44 %
Asi coop
1
0,5 %
0,44 %
12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
několikrát v týdnu
106
52,74 %
46,49 %
jednou za týden
62
30,85 %
27,19 %
každý den
18
8,96 %
7,89 %
jednou za čtrnáct dní
11
5,47 %
4,82 %
méně než jednou za čtrnáct dní
4
1,99 %
1,75 %
13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x týdně
65
32,34 %
28,51 %
1-2 x měsíčně
62
30,85 %
27,19 %
méně než 1x za měsíc
34
16,92 %
14,91 %
několikrát do týdne
34
16,92 %
14,91 %
nikdy
5
2,49 %
2,19 %
každý den
1
0,5 %
0,44 %
14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nakupuji částečně z akční nabídky
111
55,22 %
48,68 %
neřídím se akční nabídkou
79
39,3 %
34,65 %
Nakupuji téměř všechno z akční nabídky
11
5,47 %
4,82 %
15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
175
87,06 %
76,75 %
ne
26
12,94 %
11,4 %
16. Které značky společnosti Lidl znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cien
154
76,62 %
67,54 %
Pilos
148
73,63 %
64,91 %
Pikok
118
58,71 %
51,75 %
Crivit
114
56,72 %
50 %
Esmara
106
52,74 %
46,49 %
Bluedino
103
51,24 %
45,18 %
Saguaro
102
50,75 %
44,74 %
Freeway
83
41,29 %
36,4 %
Argus
81
40,3 %
35,53 %
Dulano
67
33,33 %
29,39 %
Formil
54
26,87 %
23,68 %
Livergy
49
24,38 %
21,49 %
Milbona
49
24,38 %
21,49 %
Mikado
48
23,88 %
21,05 %
Dentalux
41
20,4 %
17,98 %
Vitafit
37
18,41 %
16,23 %
Alesto
31
15,42 %
13,6 %
Orlando
18
8,96 %
7,89 %
Bellarom
9
4,48 %
3,95 %
Nixe
4
1,99 %
1,75 %
17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
96
47,76 %
42,11 %
Nové prodejny
4
1,99 %
1,75 %
přestavby obchodů
2
1 %
0,88 %
Modernizace prodejen
2
1 %
0,88 %
Rekonstrukce prodejen
2
1 %
0,88 %
zvětšili sortiment, nové prodejny
1
0,5 %
0,44 %
změny v komunikaci, už nebyl obchod propagován jako nejlevnější, ale byl důraz na čerstvost výrobků
1
0,5 %
0,44 %
změna komunikace - z levného Lidlu na čerstvý Lidl, změna vzhledu prodejen
1
0,5 %
0,44 %
Transformace na kvalitu
1
0,5 %
0,44 %
více prodejen s větší prodejní plochou
1
0,5 %
0,44 %
změna interiérů supermarketu
1
0,5 %
0,44 %
více druhů zeleniny a ovoce, nabídka pro vegetariány a vegany
1
0,5 %
0,44 %
přestavba prodejny
1
0,5 %
0,44 %
dostavba pekáren
1
0,5 %
0,44 %
Celkové zkvalitnění
1
0,5 %
0,44 %
přibývají privátní značky
1
0,5 %
0,44 %
multikulti plakáty a promo
1
0,5 %
0,44 %
zlepšení
1
0,5 %
0,44 %
Bezlepkové piškoty za bezkonkurenční cenu, přestavba místní prodejny, start e-shopu, přechod na zdravější verze uzenin se změnou obalu
1
0,5 %
0,44 %
vyšší rychlost zaměstnanců, lepší spojení mezi nimi pomocí sluchátek
1
0,5 %
0,44 %
Nový koncept prodejen
1
0,5 %
0,44 %
prostředí prodejny, pekárna
1
0,5 %
0,44 %
Zlepseni orientace v prodejne,zvetseni prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Jiné zboží, jiné prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Kvalitnější potraviny
1
0,5 %
0,44 %
Redesign některých prodejen
1
0,5 %
0,44 %
nodernizace prodejen
1
0,5 %
0,44 %
přestavba několika prodejen
1
0,5 %
0,44 %
Větší sortiment (sportovní doplňky apod.), zaměstnanci se pohybují po prodejně, tudíž máte téměř vždy možnost se zeptat na určitý produkt.
1
0,5 %
0,44 %
Nové - větší prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Zlepšení nabídky - více potravin při speciálních týdnech
1
0,5 %
0,44 %
Větší počet zákazníků
1
0,5 %
0,44 %
Vlastní pekárna, nové prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Spousta
1
0,5 %
0,44 %
přidali pokladním
1
0,5 %
0,44 %
Dobré chování k zaměstnancům.
1
0,5 %
0,44 %
Zvětšené a zmodernizované prodejny, více pecí a výrobků z nich
1
0,5 %
0,44 %
modernizace provozoven
1
0,5 %
0,44 %
přestavba několika poboček
1
0,5 %
0,44 %
Modernější, lepší sortiment, příjemné pokladní
1
0,5 %
0,44 %
Handsfree sety
1
0,5 %
0,44 %
Profesionálnější a ochotnejsi personal
1
0,5 %
0,44 %
Jakmile se tvoří fronta u pokladny, otevřou novou, další pokladny
1
0,5 %
0,44 %
nové obchodní domy, pokladní mají handsfree sluchátka s mikrofony, lepší nástupní podmínky pro zaměstnance, zvyšující se mzdy
1
0,5 %
0,44 %
Rekonstrukce prodejen, větší nabídka pečiva, kavovary na prodejnách, nižší pokladna pro vozíčkáře
1
0,5 %
0,44 %
Nové prodejny, handsfree u prodavaček.
1
0,5 %
0,44 %
Spoluprace s celebritami, nove prodejny, vice obleceni
1
0,5 %
0,44 %
přestavba prodejen
1
0,5 %
0,44 %
Některé prodejny prošly částečnou rekonstrukcí.
1
0,5 %
0,44 %
Renovace prodejen
1
0,5 %
0,44 %
Vypadá lépe
1
0,5 %
0,44 %
Nové produkty, bezlaktózové produkty, změna prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Nové modernější prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Kosiky pro deti, moznost dat na nakupni vozik vajivko s novorozencem a pripnout ho
1
0,5 %
0,44 %
Papírové tašky
1
0,5 %
0,44 %
přestavba, zdražení, nabídka dražších potravin
1
0,5 %
0,44 %
Navýšení platů zaměstnanců
1
0,5 %
0,44 %
obnova supermarketů
1
0,5 %
0,44 %
Snaha rekonstruovat prodejny, Rákosníčkova hřiště,...
1
0,5 %
0,44 %
Zařaďují více světoznámých značek a lehce zdražují
1
0,5 %
0,44 %
nové prostředí
1
0,5 %
0,44 %
Prestavba prodejny
1
0,5 %
0,44 %
zmodernizovaná prodejna, větší prostory
1
0,5 %
0,44 %
větší prodejny, hnusnější zelenina a ovoce, větší nepořádky v prodejnách
1
0,5 %
0,44 %
opravené prodejny, káva do vlastního hrnku, papírové tašky, pokladní má sluchátka
1
0,5 %
0,44 %
přestavení obchodu
1
0,5 %
0,44 %
pokladny
1
0,5 %
0,44 %
Více obchodu a prima zásobení i během akci
1
0,5 %
0,44 %
Propaguje muslimské komunity
1
0,5 %
0,44 %
Nové moderní prodejny, eshop
1
0,5 %
0,44 %
Nově zařízené prodejny
1
0,5 %
0,44 %
lepší uspořádání
1
0,5 %
0,44 %
Větší výběr potravin
1
0,5 %
0,44 %
personál je daleko protivnější
1
0,5 %
0,44 %
změna prodejen, častá změna sortimentu, obsluha s vysílačkami
1
0,5 %
0,44 %
Predelane prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Rozšiřování prodejen a sortimentu
1
0,5 %
0,44 %
rekonstrukce, nárůst množství zboží
1
0,5 %
0,44 %
komplet nová budova
1
0,5 %
0,44 %
nové prodejny, prodavači nosí sluchátko
1
0,5 %
0,44 %
změna prodejny, pokladen, pečiva, nově eshop
1
0,5 %
0,44 %
v rámci ČR se mění interiér, v Čechách z pohledu zákazníka pružněji než na Moravě, dispoziční řešení prodejny zpravidla podle jedné šablony, s výjimkou pokladních boxů v renovovaných prodejnách
1
0,5 %
0,44 %
Lidl se hodně zlepšil,vím, že zvedli mzdy, marketingově posílili, už to není jen "německý diskont a lowcost obchod", ale vnímám ho jako silnou značku.
1
0,5 %
0,44 %
predelane prodejny, kafe, změny spojené s využitím personálu
1
0,5 %
0,44 %
rozšíření sortimentu, úprava prostor
1
0,5 %
0,44 %
Pokladní nosí "komunikátory"
1
0,5 %
0,44 %
další prodejny
1
0,5 %
0,44 %
Čerstvější zboží, lepší cena
1
0,5 %
0,44 %
Nový obchod
1
0,5 %
0,44 %
Nove prodejny, novinky v sortimentu
1
0,5 %
0,44 %
Zlepšila se kvalita
1
0,5 %
0,44 %
Modernizace supermarketů
1
0,5 %
0,44 %
facelift, nove pekarny
1
0,5 %
0,44 %
Plat prodavačů vyšší, než mají doktorandi.
1
0,5 %
0,44 %
Orientace nad při stání znacky
1
0,5 %
0,44 %
Zvyšování cen
1
0,5 %
0,44 %
Rozšíření nabídky a u nonfoodu spolupráce se známými osobnostmi
1
0,5 %
0,44 %
Zvětšení prodejny, obměňují sortiment, sluchátka, u pokladny rozšíření plochy na odběr zboží
1
0,5 %
0,44 %
marketing: vysoké platy, poděkování zaměstnancům
1
0,5 %
0,44 %
přestavba obchodů
1
0,5 %
0,44 %
18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
110
54,73 %
48,25 %
ne
91
45,27 %
39,91 %
19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
čerstvost
2.438
1.679
šíře sortimentu
2.891
1.789
kvalita zboží
2.726
1.532
interiér prodejny
3.403
2.101
exteriér prodejny
2.846
2.21
čistota prodejny
2.582
1.736
počet parkovacích míst
2.542
2.039
počet obslužných pokladen
2.552
1.949
dostupnost zboží v regálech
2.617
1.759
kvalita ovoce a zeleniny
2.667
1.904
20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
62
30,85 %
27,19 %
spíše souhlasím
44
21,89 %
19,3 %
spíše nesouhlasím
37
18,41 %
16,23 %
nesouhlasím
34
16,92 %
14,91 %
nevím
24
11,94 %
10,53 %
21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Lidl je moderní
2.174
1.378
Lidl je pro mladé lidi
2.841
1.417
Lidl je pro lidi, kteří chtějí zkoušet nové věci
2.612
1.491
Lidl má dostatečný sortiment
2.562
1.331
Myslím si, že image Lidlu se zlepšila
2.299
1.264
Mám ráda výrobky společnosti Lidl (privátní značky)
2.378
1.708
22. Co máte rádi na společnosti Lidl?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
4
3,33 %
1,75 %
Kvalitu
3
2,5 %
1,32 %
Tematické týdny
3
2,5 %
1,32 %
kvalita zboží
2
1,67 %
0,88 %
Sortiment
2
1,67 %
0,88 %
ceny
2
1,67 %
0,88 %
jejich akční týdny, privátní značky, kvalitní sortiment za přijatelné ceny, výrobky, které jinde nemají
1
0,83 %
0,44 %
sortiment, služby
1
0,83 %
0,44 %
speciální týdny, čerstvost, výběr zeleniny, ovoce a pečiva, dobré ceny
1
0,83 %
0,44 %
Kvalita potravin, malé fronty
1
0,83 %
0,44 %
ostatní odpovědi
kvalitnější nepotravinářské zboží Lepší ceny dostupnost, dobré zboží, kvalitní zboží, ceny, speciální týdny Vlastně vůbec nic Pečivo, ovoce a zeleninu celkovšě příjemný dojem, kvalitní akční zboží speciální týdny; cenově dostupné sportovní oblečení; některé konkrétní potraviny (např. francouzské sýry) nabízí zboží i pro ty, kteří se vyhýbají palmovému oleji - např. čokolády, sušené plody apod. Akcni tydny Poměr ceny/kvality, akční týdny, dostupnost Cenově dostupná světová kuchyně, nepotravinové zboží kromě bot je velmi kvalitní, časově předvídatelné akce, kterým můžeme přizpůsobit své finanční a nákupní plány, např. Hudební nástroje vždy před vánoci, akce na bezlepkové piškoty vždy v únoru a pod., Vysokou vysokou kvalitu zboží, i privátních značek sortiment, ceny, akční nabídky, zaměstnance funkční výrobky za dobré ceny Výběr a oblečení pro děti, ochota prodavaček Kvalitu,cenovou dostupnost,mily personal Kvalitu potravin všechno! Tematické týdny, nabídku sportovní výbavy za nízké ceny při zachování kvality. Vyhovuje mi i to, že během chvíle vždy najdu nějakého zaměstnance pohybujícího se v prostoru prodejny, kterého se případně mohu zeptat na dostupnost či umístění určitého produktu. Výběr, ceny, týdenní speciality Všechno Ceny, kvalitu, personál, lokace Tu pohodu a energii tohoto obchodu. Jejich potraviny!!!! Kvalitu! odlišný sortiment Výběr a dostupnost produktů Že se tam dá něco koupit :D Nízkou cenu za poměrně kvalitní výrobky, speciální týdny Pečivo čerstvost Čerstvost, rozmanitost, nepotravinářské výrobky Solidní kvalita, přiměřené ceny, sortiment DOstupnost, relativní čistotu, relativní čerstvost Nové značky, nove produkty Jejich potraviny a dobré ceny Týdenní nabídky, sportovní oblečení, čerstvé ovoce a zelenina To, že mimo potravin nabízí široký sortiment oblečení Kvalitu za rozumnou cenu,široký sortiment Snahu se zlepšovat se, nabízení dalšího a kvalitního sortimentu a další menší obchod, tzn. není velký jako např. kaufland, akční nabídky a speciální týdny, větší spokojenost zaměstnanců za pokladnama - asi dáno zvyšující se mzdou Kvalitu zboží, přístup zaměstnanců, kvalitu nakupování Některé speciální týdny, kdy nabízejí potraviny, které jinde obvykle nejsou. Otazky na sebe nekoresponduji Dobrý poměr cena - výkon Dětské zboží a výrobky pro domácnost Druhy zboží Jejich sortiment není ani zdaleka srovnatelný s ostatními řetězci Snahu zavádět do nabídky vegan produkty. nízké ceny některých výrobků Čerstvá zelenina a ovoce, kvalitní potraviny, sportovní oblečení, a speciální týdny Levné zboží je levný Dětské kvalitní zboží, kvalitní maso, slevy, akce Kvalitu za dobrou cenu Výběr potravin ráda zde nakupuji Poměrně kvalitní zboží za dobrou cenu Rychlost obsluhy, ochota zamestnancu a prijemne vystupovani akce, jiný druh potravin, hračky!, dobré maso řecký týden šíři sortimentu, ceny, zdravé jídlo Zajímavé zboží, mé oblíbené produkty jsou dlouhodobě v nabídce Speciální týdny některé výrobky (např. čokoláda) je lepší než v jiných obchodech Pěkné ovoce i zelenina, maso, jejich privátní značky a především ceny Vzhled prodejny, privátní výrobky dostatečný výběr zboží Vím co kde najdu, prodejna je akorát velká, dobře se v ní orientuji květiny, výběr v některých akcích- poslední dobou ocenuji eshop, kdy na prodejně věci seženete jindy než v ranních hodinách Kvalita Ze se odlisuje od ostatnich prodejcu a dela to dobre Především jejich privátní značky - oblečení, mléčné produkty nic xD kvalita výrobků, nepotravinářské zboží speciální týdny, nabídku v rámci privátních značek, nabídku sportovního oblečení, nízké ceny, interiér prodejny po rekonstrukci, že mě nechají vzít si vlastní bednu (interní pravidla volnější než např. v Globusu), šíře nabídky, která se zvyšuje, bezproblémové přijetí reklamovaného zboží Těžko specifikovat, prostě můj oblíbenej obchod Italsky/spanelsky/francouzsky tyden. Pro me nejlepsi pomer cena/kvalita sortiment zeleniny, ceny, sportovní oblečení, milý personál, cestovní balení kosmetiky prostě rozšiřuje počet prodejních míst a volba je na zákazníkovi dle dostupnosti. Zpravidla zorientovaný zákazník nakupuje v určité řetězci určité položky a další kupuje jen doplňkově, příležitostně - cestou. speciální akce na oblečení, mléčné výrobky, pečivo, že tam nejsou fronty Jejich sortiment. croissanty vyšší kvalita/cena. že tu prodejnu mám velice blízko Oříšky a levné brambůrky čerstvé ovoce a zeleninu Potraviny Tematický týden semínkový chlebík ve tvaru kvádru, který je zde jen v některých týdnech:( to stejné s bio houskou, fazole v konzervě, tvaroh Rychlost Akční týdny Čerstvou zeleninu a ovoce Retro týdny Nejraději mám na Lidlu jednu prodavačku, se kterou udržujeme přátelství s výhodami. levné ale kvalitní zboží, ekologické výrobky Je levná Prostředí, nabídku Vyber zbozi Rychlé prodavačky, žádné fronty, kvalita a čerstvost zboží, široký sortiment, privátní značky, mají tam i nepotravinové zboží, nižší ceny než jinde On line shop některé výrobky jsou zajímavé, váží si svých zaměstnanců dostupnost sportovního oblečení, kvalitní maso a uzeniny
100
83,33 %
43,86 %
23. Co postrádáte u společnosti Lidl?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nic
11
9,57 %
4,82 %
kvalitu
2
1,74 %
0,88 %
nevím
2
1,74 %
0,88 %
širší sortiment
2
1,74 %
0,88 %
větší sortiment zboží, některé značky, které nejsou v Lidlu běžně dostupné
1
0,87 %
0,44 %
lidské chování managementu/marketingu (viz kauzy s odstraněnými kříži atp.)
1
0,87 %
0,44 %
občas postrádám značky, na které jsem zvyklá z jiných obchodů (značkové obecně)
1
0,87 %
0,44 %
Dostupnost
1
0,87 %
0,44 %
švestkové kompoty v nabídce
1
0,87 %
0,44 %
Levné zboží
1
0,87 %
0,44 %
ostatní odpovědi
možnost platit stravenkami Kulturu prodeje, větší výběr více nebalených potravin do plastů, více eko/fairtrade/bio produktů dobré pivo pultové zboží (sýry, uzeniny, pomazánky) některé konkrétní výrobky tam občas nenajdu alespoň v naší prodejně schopný management a prodejce - místní sociálně slabší občané z prodejny dělají hrabárnu a personál to neřeší málo poboček Pult s cerstvym masem Více druhů vodn Spoustu druhů koření, není ani základ, kysané zelí větší počet obslužných pokladen pult s masem, uzeninami, sýry Asi skoro nic Čerstvé mořské plody Asi nic;-) Dneska například tavnou pistoli v akci :) Větší výběr kvalitu, sortiment, personal někdy nižší ceny Konkrétně u mé prodejny (možná to tak není všude) mám pocit, že často nereaguje na to, že o některé příchutě určitých produktů je větší zájem, takže když člověk nemá zrovna štěstí, jsou k prodeji nabízeny jen neaktraktivní příchutě. V rámci tematických týdnů či akčních nabídek se mi opakovaně stalo, že produkt, který byl v letáku, nebyl na prodejnu vůbec dodán. Některé značky (emco,..) Více pokladních Potraviny jiných značek, př. čaj teekanee nebo nutella začlenění do hypermarketu Přijde mi zastaralý, nelíbí se mi jak to vypadá uvnitř U některých produktů mě mrzí, že se striktně drží své značky. Postradam nektere alkoholicke napoje WC Lepší organizaci umístění zboží. Někdy si připadám jako ve skladišti. Větší odvahu - ta připosranost s odstraněním křížů z fota řeckého ostrova mě znechutila. A taky postrádám uvedení konkrétního výrobce u některých produktů. Proto tam skoro nenakupuji, nebo jen v případě nutnosti. Nechci riskovat, že si koupím něco od estébáka. Sortiment jiných značek Více sortimentu kosmetiky I když se sortiment pomalu rozšiřuje, tak je to stále nedostačující, téměř vždy si musím něco dokoupit u konkurence. Pivo je velké minus v Lidlu nic, jsem spokojená Standardní značky, na které jsem zvyklý více českých výrobků Zkušební kabinky Více jídla pro děti- méně slané věci atd Větší sortiment koření Větší nabídku ovoce a zeleniny. Kvalitnejsi konzumni chleb Čerstvost zeleniny a ovoce; více ekologický a udržitelný přístup; některý sortiment některé značky, více českých výrobků Moderní interiér Více čerstvého celozrnného pečiva. Je zde pouze jeden žitný chléb (nepočítám balené pečivo) některé zboží zde není dostupné, i když se to hodně zlepšilo bio Širší sortiment, větší prostory Parking přestali prodávat některé výrobky, které jindy nebyly - např. syrovátkový sýr Volný prodej šunky, apod. Vice i originalnich znacel čerstvost zeleniny poklesla mega, jinak ostaní potraviny ujdou skandinávský týden, africký týden řešení problematiky zneužívání lidské pracovní síly (špatné pracovní podmínky šiček zboží) Větší výběr jogurtu a nemyslím tím jejich značku Pilos uvítala bych více českých výrobků (např. tvrdý sýr - nechci polský) Rasovou čistotu Ne vždy seženu vše, co v ostatních supermarketech Klasické známé značky Veganské a vegetariánské produkty, je jich zatím z mého pohledu málo vstřícnější personál Nejaky sortiment Nemam ho uplane na trase, jezdila bych tam casteji Pult s masnými výrobky (šunky a salámy na váhu,...) Nic mně nenapadá. větší výběr balených vod širší nabídku celozrnných a žitných chlebů, širší nabídku koření, speciální týdny by mohly být častěji (nevím, po jaké době se mění) Obcas nektery produkt, ktery momentalne neni v akcni nabidce a normalne neni (napr. cizrna, Birelll atd.) větší výběr např. u koření, piva více prostoru v prodejně Bezpečnost při doplňování dopékaných výrobků do regálu. V ČR jsem vždy viděla doplňování zpředu, t.j. z přístupové strany zákazníka, který se musí vyhýbat personálu manipulujícímu s horkými plech a na nich nebaleným zbožím! v Zahraničí u Lidlu i v jiných řetězcích zpravidla doplňování zezadu regálu, kam zákazník jen vidí a nemá přístup, takže není horkými plechy ohrožen. Nic. Asi nic větší sortiment(neboli zcela chybí některé druhy zboží) některé obecně rozšířené značky po ČR Veganské zboží běžný sortiment značek Kvalita více vegan alternativ, cizrnu v konzervě Více potravin bez obalu (ovoce a zelenina) Neberou stravenky Delikatesy Větší výběr značek potravin, zbytečně moc jejich privátních značek Více takových prodavaček, se kterými by bylo možné udržovat přátelství s výhodami. Více inovací v marketingu Některé věci nemají Převlékací kabinky, wc Dostatek zboží větší nabídku zelovocu, "známé" značky výrobků Regionální potraviny od farmářů
92
80 %
40,35 %
24. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
145
72,14 %
63,6 %
muž
56
27,86 %
24,56 %
25. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
79
39,3 %
34,65 %
26-35
70
34,83 %
30,7 %
36-45
27
13,43 %
11,84 %
46-55
17
8,46 %
7,46 %
65 a více
4
1,99 %
1,75 %
56-65
3
1,49 %
1,32 %
17 a méně
1
0,5 %
0,44 %
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vysokoškolské
80
39,8 %
35,09 %
středoškolské s maturitou
75
37,31 %
32,89 %
střední škola s maturitou
21
10,45 %
9,21 %
vysoká
15
7,46 %
6,58 %
základní
5
2,49 %
2,19 %
středoškolské bez maturity/vyučen
4
1,99 %
1,75 %
střední škola bez maturity/vyučen
1
0,5 %
0,44 %
27. Do jaké kategorie se řadíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
62
30,85 %
27,19 %
zaměstnaný
36
17,91 %
15,79 %
státní zaměstnanec
25
12,44 %
10,96 %
pracovník v administrativě
22
10,95 %
9,65 %
mateřská (rodičovská) dovolená
20
9,95 %
8,77 %
podnikatel/OSVČ
13
6,47 %
5,7 %
manažer
9
4,48 %
3,95 %
manuální zaměstnání
6
2,99 %
2,63 %
důchodce
6
2,99 %
2,63 %
nezaměstnaný
2
1 %
0,88 %
28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
40 001-50 000
39
19,4 %
17,11 %
30 001-40 000
38
18,91 %
16,67 %
20 001-30 000
26
12,94 %
11,4 %
10 001-20 000
25
12,44 %
10,96 %
do 10 000
22
10,95 %
9,65 %
50 001-60 000
18
8,96 %
7,89 %
60 001-70 000
11
5,47 %
4,82 %
více než 100 000
8
3,98 %
3,51 %
80 001-90 000
6
2,99 %
2,63 %
90 001-100 000
4
1,99 %
1,75 %
70 001-80 000
4
1,99 %
1,75 %
29. Chtěli byste ještě něco doplnit? (co se Vám líbí/nelíbí na společnosti Lidl, připomínky)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
9
18,75 %
3,95 %
nic
2
4,17 %
0,88 %
nelíbí se mi nedostatek personálu v obchodě, člověk se nemůže v podstatě na nic zeptat
1
2,08 %
0,44 %
mám v mém okolí několik lidí, kteří po zmrveném marketingu v minulých letech v Lidlu přestali nakupovat úplně; ale taky spoustu jiných lidí, kterým je to úplně jedno
1
2,08 %
0,44 %
někdy trochu nepořádek na prodejně protože nemají brigádníky na úklid - stálí zaměstnanci mají plno jiné práce
1
2,08 %
0,44 %
Lidl mám ráda, jen by bylo skvělé, kdyby zavedl možnost platit stravenkami
1
2,08 %
0,44 %
Nedostatečná rychlost přechodu prodeji vajec z chovů, které nejsou klecové.
1
2,08 %
0,44 %
nelíbí se mi dovoz a výroba potravin v Polsku - zejména když v kdejakém testu kvality právě tyto produkty privátních Lidl značek propadají - např. Pikok apod.; nevidím důvod, proč krmit národ odpadky
1
2,08 %
0,44 %
Nevím
1
2,08 %
0,44 %
lepší kvalitu
1
2,08 %
0,44 %
ostatní odpovědi
Jen tak dál! Přeji hodně úspěchů... Občas umyjte nákupní košíky a zameťte před prodejnou! líbí se mi e-shop- už nemusím čekat ve frontě před otevíračkou, jestli na mě zbyde nějaké oblečení z akčního týdne :-) Platene tasky Rád bych více prodejen v Olomouci. Nemám výhrady Líbí se mi, že zde nejsou velké fronty u pokladen - často je otevírána nová pokladna. Pokladní pás a prostor za ním (pro odběr zboží) by mohl být častěji umýván, někdy je dost špinavý. Je to prijemny a prehledny obchod nelíbí se mi že už musím přebírat zboží z polska!!!! To Lidl hodně zklamal! líbí se mi kafomat. super by bylo, kdyby se v něm dalo platit i kartou Líbí se mi možnost nakoupit v eshopu, ale zatím jsem ji nevyužila, vše jsem vždy sehnala přímo v prodejně Nechci polské věci Co mého výdělku vám nic není a ukázali jste kříže u řeckých produktů tečka. Na zacatku, kdyz sem Lidl prisel, me hrozne stval. Maly sortiment atd. Ale postupem casu jsem si ho velmi oblibila. Připomínka: v obchodech v Pardubicích chybí WC. zaregistrovala jsem zprávy ohledně výstavby dětských hřišť, což je fajn; ocenila bych více dostupného zboží na eshopu a také jsem bohužel slyšela, že se vyhazují plné kontejnery neprodaného zboží z prodejen; ocenila bych více ekologické balení zboží, aspoň, že jsou dostupné papírové a látkové zboží, ještě bych přidala např. sortiment frusacků apod. CHod prodejny i při jednotných firemních nařízeních vždy závisí na konkrétním vedoucím. Nechť je víc těch osvícených a méně nekompetentních nařízení shora. Lidl kácí stromy, oblečení obvykle nesluší ani těm modelkám v TV nedostatky: 1) nadprůměrně solené šunky/sýry 2) drobné nedostatky v sortimentu 3) přemíra polských mas. ostatní hodnotím velmi kladně Všeobecně jsem spokojený Příliš mnoho letáků Popravdě se o tento market nijak zvlášť nezajímám Bylo by lepší více propagovat život bez plastu. Dodávat větší balení, zeleninu a ovoce bez plastu, více papírových a ekologických tašek. Zařadit do nabídky i regál s erotickými pomůckami. A se psímy obojky. A žokejskými bičíky. Usnuli na vavrinech Žádné Malý prostor prodejen líbí se mi billboardy s poděkováním zaměstnancům, vysoké platy. kéž by si mě takto vážili v mé firmě. Občas prázdné regály či absence produktů na prodejně z letáku
29
60,42 %
12,72 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi čistota prodejny=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji téměř všechno z akční nabídky na otázku 14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?
5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?
odpověď Lidl:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát do týdne na otázku 13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?
16. Které značky společnosti Lidl znáte?
odpověď Pilos:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 001-70 000 na otázku 28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dentalux na otázku 16. Které značky společnosti Lidl znáte?
18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
odpověď čerstvost=1:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi šíře sortimentu=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita ovoce a zeleniny=1 na otázku 19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
24. Jaké je Vaše pohlaví?
odpověď žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi mateřská (rodičovská) dovolená na otázku 27. Do jaké kategorie se řadíte?
25. Jaký je Váš věk?
odpověď 18-25:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 27. Do jaké kategorie se řadíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?
2. Pracujete ve společnosti Lidl?
3. Žijete v České republice?
4. Máte rádi nakupování?
5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?
6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?
7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?
8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?
9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?
10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?
11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?
12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?
13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?
14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?
15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?
16. Které značky společnosti Lidl znáte?
17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?
18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?
19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky
21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)
23. Co postrádáte u společnosti Lidl?
24. Jaké je Vaše pohlaví?
25. Jaký je Váš věk?
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
27. Do jaké kategorie se řadíte?
28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete, či jste pracoval/a v marketingu, reklamě či výzkumu trhu?
2. Pracujete ve společnosti Lidl?
3. Žijete v České republice?
4. Máte rádi nakupování?
5. Ve kterých z uvedených maloobchodů nakupujete nejčastěji?
6. Proč nakupujete nejčastěji ve Vámi zvoleném maloobchodu?
7. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší kvality?
8. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší kvality?
9. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejnižší cenové hladiny?
10. Který maloobchod nabízí podle vás zboží nejvyšší cenové hladiny?
11. Který maloobchod nabízí podle vás nejčerstvější zboží?
12. Jak často nakupujete v supermarketu/hypermarketu(maloobchodu)?
13. Jak často nakupujete ve společnosti Lidl?
14. Nakupujete zboží propagované v letácích Lidl?
15. Líbí se Vám speciální týdny v Lidlu?
16. Které značky společnosti Lidl znáte?
17. Všimli jste si jakýkoliv změn u společnosti Lidl za posledních 4 roky?
18. Nakupujete v Lidlu častěji než dříve (cca během 4 let)?
19. Vnímáte změny jednotlivých kritérii na prodejně za poslední čtyři roky? (1- ničeho jsem si nevšiml/a, 5-všimla jsem si velkých změn)
20. Lidl jsem začal/a preferovat více než jiné obchody za poslední čtyři roky
21. Označte tvrzení: (1-Souhlasím, 5-Nesouhlasím)
23. Co postrádáte u společnosti Lidl?
24. Jaké je Vaše pohlaví?
25. Jaký je Váš věk?
26. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
27. Do jaké kategorie se řadíte?
28. Jaký je čistý příjem Vaší domácnosti?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Hm: Otázka 16 - chybí možnost žádné. Když byla předtím možnost "nikdy v Lidlu nenakupuju", proč najednou musím zvolit nějakou značku? V Lidlu nakupuji výjimečně a na značky se nedívám. Obecně v dotazníku chybí možnosti typu "ničeho jsem si nevšimla", "nevím". Myslím, že nějaké změny apod. vnímají jedině lidé, kteří v Lidlu nakupují pravidelně.