Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Využití služeb na pražském letišti
Využití služeb na pražském letišti
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Matyášová |
---|---|
Šetření: | 28. 10. 2021 - 01. 12. 2021 |
Počet respondentů: | 206 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.13 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 59,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:28 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, jmenuji se Lucie Matyášová a v současné době pracuji na své bakalářské práci a proto bych Vás chtěla požádat o vyplnění krátkého dotazníku, ohledně služeb poskytovaných na pražském letišti. Díky Vašim cenným názorům se služby mohou zkvalitnit a vyvíjet. Dotazník zabere jen pár minut.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 143 | 69,42 % | 69,42 % |
Muž | 63 | 30,58 % | 30,58 % |
2. Vaše věková skupina
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-30 | 98 | 47,57 % | 47,57 % |
31-40 | 41 | 19,9 % | 19,9 % |
41-50 | 35 | 16,99 % | 16,99 % |
51-60 | 18 | 8,74 % | 8,74 % |
méně než 20 | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
61 a více | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
3. Jaký je Váš status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnaný | 121 | 58,74 % | 58,74 % |
Student | 36 | 17,48 % | 17,48 % |
OSVČ | 33 | 16,02 % | 16,02 % |
Nezaměstnaný | 11 | 5,34 % | 5,34 % |
Důchodce | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
4. Jak často létáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Párkrát za rok | 107 | 51,94 % | 51,94 % |
Jednou za rok či méně | 80 | 38,83 % | 38,83 % |
Jednou za měsíc | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
12x za rok | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
Nikdy | 4 | 1,94 % | 1,94 % |
2-3x za měsíc | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
5. Napište čísla služeb v rámci letiště, kterých nejvíce využíváte?
1=Stravovací služby (restaurace, bary, kavárny) ,
2=Ubytovací služby (AeroRooms),
3=Dopravní služby (AirportExpress, taxi),
4=Obchody (duty free, trafika, oblečení, potraviny,...),
5=VIP servis a salonky,
6=Parkování,
7=Relax zóna,
8=Zázemí pro rodiče s dětmi (minikoutky, pokoj pro rodiče s dětmi, dětský koutek, velkoformátové hry),
9=Bankomaty, sprcha, modlitebna a jiné
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 22 | 10,68 % | 10,68 % |
1,4 | 14 | 6,8 % | 6,8 % |
4 | 12 | 5,83 % | 5,83 % |
6 | 11 | 5,34 % | 5,34 % |
1, 4 | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
1,4,6 | 9 | 4,37 % | 4,37 % |
Ubytovací služby (AeroRooms)=9 | 6 | 2,91 % | 2,91 % |
1,3,4 | 6 | 2,91 % | 2,91 % |
Stravovací služby (restaurace, bary, kavárny)=1 | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
Obchody (duty free, trafika, oblečení, potraviny,...)=2 | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
ostatní odpovědi | 106 | 51,46 % | 51,46 % |
6. Existuje nějaká služba nebo servis, který na pražském letišti postrádáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 114 | 55,34 % | 55,34 % |
Nevim | 7 | 3,4 % | 3,4 % |
Nic me nenapada | 5 | 2,43 % | 2,43 % |
Asi ne | 3 | 1,46 % | 1,46 % |
Zatím ne | 3 | 1,46 % | 1,46 % |
- | 2 | 0,97 % | 0,97 % |
kuřárna | 2 | 0,97 % | 0,97 % |
Neni | 2 | 0,97 % | 0,97 % |
Znovu otevření cenově dostupné restaurace (ex. rest. Praha na T1) nonstop | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
více kuřáckých koutků | 1 | 0,49 % | 0,49 % |
ostatní odpovědi | 66 | 32,04 % | 32,04 % |
7. Je nepřítomnost určitého servisu důvodem, proč letiště nevyužíváte častěji? (Bez ohledu na situaci s koronavirem)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 186 | 90,29 % | 90,29 % |
Nevím | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
Ano | 10 | 4,85 % | 4,85 % |
8. Máte domácího mazlíčka, který je jeden z hlavních důvodů, proč necestujete častěji? (Nemáte ho kam dát popř. nechcete otravovat rodinu a známé)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 152 | 73,79 % | 73,79 % |
Ano | 30 | 14,56 % | 14,56 % |
Existují i jiné primárnější důvody | 24 | 11,65 % | 11,65 % |
9. Kdyby letiště nabízelo hotel pro domácí mazlíčky, cestovali byste častěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 184 | 89,32 % | 89,32 % |
Ano | 22 | 10,68 % | 10,68 % |
10. Komentář?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
...
divný dotazník. neviem čo sa ním sleduje, ale ak je to nejaká semestrálka pre nejakú školu, zmeniť prístup alebo zmeniť školu (za lepšiu) Otázla 5 naprostý BS,
Free duty shop je jen klasický česká zástěrka, ceny jsou stejné, kolikrát i dražší než na internetu
Jsem se službami na letišti spokojená, ale letiště v Německu mají dle mého příjemnější zaměstnance
Kdyby to šlo, u otázek, které jsme měli seřadit, bych 9 přiřadila k ubytovacim službám, taxi, vip servis, relax zona.
Kdybych měla domácího mazlíčka, určitě bych využila nějakou ze služeb, která by se zaměřovala na zvířata :))
Kromě ubytování mazlíčků by dotazník mohl obsahovat další tipy na služby, o které by letiště mohlo rozšířit své portfolio služeb.
Letiste Praha neni moje primarni letiste vzhledem ke vzdalenosti. Dostupnejsi je pro me Viden, kterou vyuzivam casteji (navic me vyjde levneji vcetne parkovani a dalnicni znamky)
Letiště je nutné zlo, když musím cestovat letadlem, tak se mu nevyhnu. Nepředpokládám, že někdo poletí letadlem kvůli tomu, že letiště nabízí nějakou službu, kterou třeba vlakové nádraží nenabízí.
Lide duchodoveho veku se na letisti citi ztraceni, navic je letiste obrovske, chtelo by to, aby jim nekdo pomohl s technickymi vecmi (napr. natukani udaju o letence), nejaky informator, ktery nebude za prepazkou,ale v terenu a bude temto lidem pomahat. Take casto neumi anglicky.
Mám 3 kočky
Mám kočky a ty hotel nesnesou, využívám hlídací služby
Ne
ne
Nejvíc mi vadí, že ceny naprosto základních potravin jsou xkrát vyšší než v běžných obchodech. V zahraničí na letišti takové rozdíly nevídám. Například možnost koupit si půllitrovou vodu - na Ruzyni to lze buď v automatech, které jsou ale věčně rozbité, protože se zaseknou mince nebo porucha platby kartou. Většinou nezbývá než koupit vodu v trafice, kde stojí okolo 70 Kč.
Některé služby na letišti využívám proto, že nedaleko bydlím a na letišti jsou nejblíž, nikoli v souvislosti s leteckým cestováním. Pro řadu lidí je letiště místem přestupu mezi městskou a meziměstskou autobusovou dopravou, aniž by používali leteckou dopravu.
Nic
nic
Posílám vyplněný formulář. Můžu Vás požádat o "To se mi líbí" ? Dotazník můžete vložit na stránku: https://www.facebook.com/aviante.cestovni.agentura Nebo do skupin: https://www.facebook.com/groups/410015803960886 , https://www.facebook.com/groups/600434574714273 , https://www.facebook.com/groups/285975966738870 , S pozdravem Míša
prazske letiste je z duvodu spatne dopravni obsluhy a extremne drahych a nekvalitnich sluzeb naprosto nekonkurenceschopnym letistem
Pražské letiště jsem využila asi před deseti lety.
Prostě bych se o moje zlatíčka bála. Raději příbuzní
To je dotazník pro rozmazlené spratky?! Létání je nepřiměřeně dostupné, musí se omezit na minimum. Dovolené? Zapomeňte! Služební cesty? Ani náhodou, je tu videokonference! A my si necháme auta se spalovacím motorem.
Vyuzivam spise hlidani u znamych, bojim se, ze hotel pro maźicly byl na letisti, byl by strasne komercni a nebylo by o meho psa postarano tak jak si preji
Zvire nesnasi zmeny, uz jsem samotna cesta na letiste by pro nej byla stresova, natoz pobyt v cizim prostredi, takze pro me tato sluzba nema smysl
Žádný komentář mě nenapadá, tak aspoň popřeji krásný den a radost v něm :)
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.