Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zájem veřejnosti o bioprodukty

Zájem veřejnosti o bioprodukty

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Jarošová
Šetření:03. 01. 2017 - 02. 02. 2017
Počet respondentů:206
Počet otázek (max/průměr):12 / 12.04
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Jsem student Obchodní akademie, pracuji n praktické maturitní práci ma téma Bio byznys. Proto bych Vás chtěla požádat o vyplnění dotazníku, který poslouží k vyhrožování praktické části v mě práci.

 

Odpovědi respondentů

1. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15273,43 %73,79 %  
Muž5526,57 %26,7 %  

Graf

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let11354,59 %54,85 %  
15-20 let5024,15 %24,27 %  
36-55 let3516,91 %16,99 %  
56- více let94,35 %4,37 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9143,96 %44,17 %  
8641,55 %41,75 %  
3014,49 %14,56 %  

Graf

4. Už jste se setkal/a s označením bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20699,52 %100 %  
Ne10,48 %0,49 %  

Graf

5. Nakupujete bioprodukty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14067,63 %67,96 %  
Ne6732,37 %32,52 %  

Graf

6. Jak často nakupujete bioprodukty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas13164,22 %63,59 %  
Vůbec5225,49 %25,24 %  
Pravidelně2110,29 %10,19 %  

Graf

7. Důvěřujete označení bio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš ano11857 %57,28 %  
Ne3416,43 %16,5 %  
Spíš ne3315,94 %16,02 %  
Ano2210,63 %10,68 %  

Graf

8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny(včetně ovoce, zeleniny)14971,98 %72,33 %  
Kosmetika6631,88 %32,04 %  
Žádné4823,19 %23,3 %  
Čistící prostředky2411,59 %11,65 %  
Oblečení94,35 %4,37 %  

Graf

9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200,-Kč - 400,-Kč7938,16 %38,35 %  
0,-Kč (nekupuji)5024,15 %24,27 %  
500,- Kč - 1000,- Kč3516,91 %16,99 %  
Do 100,- Kč3114,98 %15,05 %  
Víc jak 1000,- Kč125,8 %5,83 %  

Graf

10. V jakých obchodech nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket, Hypermarket10450,24 %50,49 %  
Specializované prodejny6631,88 %32,04 %  
Trhy, Tržnice157,25 %7,28 %  
Internetový obchod115,31 %5,34 %  
Přímo od výrobce(zemědělec)115,31 %5,34 %  

Graf

11. V čem vidíte negativa bioproduktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoká cena16479,23 %79,61 %  
Úzký výběr sortimentu7234,78 %34,95 %  
Špatná dostupnost6631,88 %32,04 %  

Graf

12. V čem vidíte pozitiva bioproduktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyrábějí se s ohledem na životní prostředí11555,56 %55,83 %  
Lepší kvalita11153,62 %53,88 %  
Zdravější pro náš organismus8943 %43,2 %  
Neprovádějíse testy na zvířatech8239,61 %39,81 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 21-35 let:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetový obchod na otázku 10. V jakých obchodech nakupujete?

5. Nakupujete bioprodukty?

  • odpověď Ne:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 6. Jak často nakupujete bioprodukty?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,-Kč (nekupuji) na otázku 9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

6. Jak často nakupujete bioprodukty?

  • odpověď Občas:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 200,-Kč - 400,-Kč na otázku 9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?
  • odpověď Vůbec:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,-Kč (nekupuji) na otázku 9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?

8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?

  • odpověď Žádné:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0,-Kč (nekupuji) na otázku 9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

  • odpověď 0,-Kč (nekupuji):
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůbec na otázku 6. Jak často nakupujete bioprodukty?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Už jste se setkal/a s označením bio?

5. Nakupujete bioprodukty?

6. Jak často nakupujete bioprodukty?

7. Důvěřujete označení bio?

8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?

9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

10. V jakých obchodech nakupujete?

11. V čem vidíte negativa bioproduktů?

12. V čem vidíte pozitiva bioproduktů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakého jste pohlaví?

2. Do jaké věkové kategorie patříte?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Už jste se setkal/a s označením bio?

5. Nakupujete bioprodukty?

6. Jak často nakupujete bioprodukty?

7. Důvěřujete označení bio?

8. Jaké bioprodukty kupujete nejčastěji?

9. Pokud kupujete bioprodukty, kolik Kč měsíčně utratíte?

10. V jakých obchodech nakupujete?

11. V čem vidíte negativa bioproduktů?

12. V čem vidíte pozitiva bioproduktů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jarošová, T.Zájem veřejnosti o bioprodukty (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://zajem-verejnosti-o-bioproduk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.