Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Žena a marketingová komunikace

Žena a marketingová komunikace

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Barylová
Šetření:31. 12. 2017 - 03. 01. 2018
Počet respondentů:713
Počet otázek (max/průměr):22 / 20.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:89,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-7 PDF-8 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je určen pro všechny ženy. Moc Vás prosím o jeho vyplnění. :-)

Odpovědi respondentů

1. Do jaké věkové generace patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Generace Y (1979 - 1994)35850,21 %50,21 %  
Generace X (1964 - 1978)15421,6 %21,6 %  
Baby boomers (1946-1963)10214,31 %14,31 %  
Generace Z (1995 - současnost)9713,6 %13,6 %  
Tichá generace (1928 - 1945)20,28 %0,28 %  

Graf

2. Jaký je Váš momentální stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující43961,57 %61,57 %  
V domácnosti12717,81 %17,81 %  
Student9112,76 %12,76 %  
Pracující student567,85 %7,85 %  

Graf

3. Používáte sociální sítě?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano65992,43 %92,43 %  
ne547,57 %7,57 %  

Graf

4. Pokud jde o nákup kosmetiky, zkoušíte rády nové značky, či dáváte přednost značkám, které máte vyzkoušené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem spíš věrná osvědčeným značkám44662,55 %62,55 %  
Ráda zkouším nové značky26737,45 %37,45 %  

Graf

5. Kupujete některé kosmetické značky z nostalgie (že je např. používala vaše maminka)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne57480,5 %80,5 %  
ano13919,5 %19,5 %  

Graf

6. Zaujme Vás spíše reklama ve které vystupují "přirozeně" krásné modelky, či "uměle" krásné modelky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dávám přednost přirozené kráse67794,95 %94,95 %  
Upřednostňuji dokonalé, upravené modelky365,05 %5,05 %  

Graf

7. Dáváte přednost přírodní kosmetice před kosmetikou chemickou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano50871,25 %71,25 %  
ne20528,75 %28,75 %  

Graf

8. Dáváte přednost kosmetice českého původu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne25635,9 %35,9 %  
ano24334,08 %34,08 %  
nevím21430,01 %30,01 %  

Graf

9. Nakupujete kosmetiku raději v kamenné prodejně či přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kamenná prodejna56679,38 %79,38 %  
E-shop14720,62 %20,62 %  

Graf

10. Nakupujete spíše dostupnou pečující kosmetiku, či upřednostňujete "high-end" značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupná kosmetika65892,29 %92,29 %  
Luxusní "high-end" kosmetika557,71 %7,71 %  

Graf

11. Nakupujete z nudy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne59383,17 %83,17 %  
ano12016,83 %16,83 %  

Graf

12. Sledujete kosmetické bloggerky, instagramerky, youtuberky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne58682,19 %82,19 %  
ano12717,81 %17,81 %  

Graf

13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne48781,99 %68,3 %  
ano10718,01 %15,01 %  

Graf

14. Myslíte si, že lidé, kteří propagují produkty za peníze, jsou vždy objektivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne58481,91 %81,91 %  
nevím12217,11 %17,11 %  
ano70,98 %0,98 %  

Graf

15. Je pro Vás při koupi kosmetického produktu důležitý obal?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne36951,75 %51,75 %  
ano34448,25 %48,25 %  

Graf

16. Kupujete si některé magazíny pro ženy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne53975,6 %75,6 %  
ano17424,4 %24,4 %  

Graf

17. Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magazíny typu: Glanc, Elle, Marianne, Bazaar9755,43 %13,6 %  
Magazíny typu: Jóga Dnes, Moje psychologie, Dieta, Kondice5732,57 %7,99 %  
Magazíny typu: Tina, Katka, Blesk pro ženy5430,86 %7,57 %  
Magazíny typu: Joy, Top dívky137,43 %1,82 %  

Graf

18. Vnímáte v tisku reklamu? Koupila jste si podle ní někdy některý produkt?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vnímám ji. Produkt jsem ale nezakoupila23939,05 %33,52 %  
Ignoruji ji.22136,11 %31 %  
Ano, vnímám ji. Zakoupila jsem produkt15224,84 %21,32 %  

Graf

19. Přesvědčil Vás někdy ke koupi kosmetického produktu vzorek?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano44562,41 %62,41 %  
ne26837,59 %37,59 %  

Graf

20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano37752,88 %52,88 %  
ne33647,12 %47,12 %  

Graf

21. Máte pocit z reklam na kosmetiku (ať už na pečující, či dekorativní), že pokud ji nebudete používat, budete neatraktivní?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne57480,5 %80,5 %  
nevím709,82 %9,82 %  
ano699,68 %9,68 %  

Graf

22. Znáte českou kosmetickou značku Nobilis Tilia ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne53174,47 %74,47 %  
Ano, ale nikdy jsem od ní produkty nezakoupila11516,13 %16,13 %  
Ano, její produkty nakupuji679,4 %9,4 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Je pro Vás při koupi kosmetického produktu důležitý obal?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Joy, Top dívky na otázku 17. Pokud ano, jaké?

16. Kupujete si některé magazíny pro ženy?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Glanc, Elle, Marianne, Bazaar na otázku 17. Pokud ano, jaké?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Tina, Katka, Blesk pro ženy na otázku 17. Pokud ano, jaké?
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Jóga Dnes, Moje psychologie, Dieta, Kondice na otázku 17. Pokud ano, jaké?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Magazíny typu: Joy, Top dívky na otázku 17. Pokud ano, jaké?

20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Do jaké věkové generace patříte?

2. Jaký je Váš momentální stav?

3. Používáte sociální sítě?

4. Pokud jde o nákup kosmetiky, zkoušíte rády nové značky, či dáváte přednost značkám, které máte vyzkoušené?

5. Kupujete některé kosmetické značky z nostalgie (že je např. používala vaše maminka)?

6. Zaujme Vás spíše reklama ve které vystupují "přirozeně" krásné modelky, či "uměle" krásné modelky?

7. Dáváte přednost přírodní kosmetice před kosmetikou chemickou?

8. Dáváte přednost kosmetice českého původu?

9. Nakupujete kosmetiku raději v kamenné prodejně či přes e-shop?

10. Nakupujete spíše dostupnou pečující kosmetiku, či upřednostňujete "high-end" značky?

11. Nakupujete z nudy?

12. Sledujete kosmetické bloggerky, instagramerky, youtuberky?

13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?

14. Myslíte si, že lidé, kteří propagují produkty za peníze, jsou vždy objektivní?

15. Je pro Vás při koupi kosmetického produktu důležitý obal?

16. Kupujete si některé magazíny pro ženy?

17. Pokud ano, jaké?

18. Vnímáte v tisku reklamu? Koupila jste si podle ní někdy některý produkt?

19. Přesvědčil Vás někdy ke koupi kosmetického produktu vzorek?

20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?

21. Máte pocit z reklam na kosmetiku (ať už na pečující, či dekorativní), že pokud ji nebudete používat, budete neatraktivní?

22. Znáte českou kosmetickou značku Nobilis Tilia ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Do jaké věkové generace patříte?

2. Jaký je Váš momentální stav?

3. Používáte sociální sítě?

4. Pokud jde o nákup kosmetiky, zkoušíte rády nové značky, či dáváte přednost značkám, které máte vyzkoušené?

5. Kupujete některé kosmetické značky z nostalgie (že je např. používala vaše maminka)?

6. Zaujme Vás spíše reklama ve které vystupují "přirozeně" krásné modelky, či "uměle" krásné modelky?

7. Dáváte přednost přírodní kosmetice před kosmetikou chemickou?

8. Dáváte přednost kosmetice českého původu?

9. Nakupujete kosmetiku raději v kamenné prodejně či přes e-shop?

10. Nakupujete spíše dostupnou pečující kosmetiku, či upřednostňujete "high-end" značky?

11. Nakupujete z nudy?

12. Sledujete kosmetické bloggerky, instagramerky, youtuberky?

13. Pokud ano, koupila jste si někdy produkt dle jejich doporučení?

14. Myslíte si, že lidé, kteří propagují produkty za peníze, jsou vždy objektivní?

15. Je pro Vás při koupi kosmetického produktu důležitý obal?

16. Kupujete si některé magazíny pro ženy?

17. Pokud ano, jaké?

18. Vnímáte v tisku reklamu? Koupila jste si podle ní někdy některý produkt?

19. Přesvědčil Vás někdy ke koupi kosmetického produktu vzorek?

20. Vyhledáváte si před koupí kosmetického produktu recenze?

21. Máte pocit z reklam na kosmetiku (ať už na pečující, či dekorativní), že pokud ji nebudete používat, budete neatraktivní?

22. Znáte českou kosmetickou značku Nobilis Tilia ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Barylová, K.Žena a marketingová komunikace (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://zena-a-marketingova-komunika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.