Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nakupuji jinak než před covidem?

Nakupuji jinak než před covidem?

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Zemanová
Šetření:31. 01. 2021 - 28. 02. 2021
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:43,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník slouží pro analytické zhodnocení změny nákupního chování u spotřebitelů během roku 2020. U otázek se prosím zamyslete nad tím, jak jste využívali internet k nakupování před rokem 2020 (před pandemií covid-19) a jak nakupujete na internetu nyní. Budu vděčná za jakoukoliv zpětnou vazbu, výsledky budou použity do diplomové práce. 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete vy, nebo někdo ve vaší domácnosti v marketingu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8394,32 %94,32 %  
ano55,68 %5,68 %  

Graf

2. Jak často nakupujete na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát v měsíci3135,23 %35,23 %  
zhruba jednou měsíčně2326,14 %26,14 %  
zhruba jedenkrát týdně1314,77 %14,77 %  
méně často1314,77 %14,77 %  
několikrát týdně89,09 %9,09 %  

Graf

3. Kolik korun zhruba měsíčně utratíte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000 - 3000 Kč3236,36 %36,36 %  
do 1000 Kč3034,09 %34,09 %  
3001- 5000 Kč1517,05 %17,05 %  
5001 - 10 000 Kč910,23 %10,23 %  
více než 10 000 Kč22,27 %2,27 %  

Graf

4. Nakupuji nyní na internetu častěji než před rokem 2020?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5462,07 %61,36 %  
ne3034,48 %34,09 %  
nevím33,45 %3,41 %  

Graf

5. Nakupuji na internetu zboží každodenní potřeby? Např. jídlo.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5360,23 %60,23 %  
ano3438,64 %38,64 %  
nevím11,14 %1,14 %  

Graf

6. Využívám více rozvoz v místě svého bydliště? Týká se jídla, farmářských potravin apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5562,5 %62,5 %  
ano2932,95 %32,95 %  
nevím44,55 %4,55 %  

Graf

7. Nakupuji na internetu pouze u ověřených známých firem? Nebo častěji střídám e-shopy, kde nakupuji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou nakupuji u ověřených dodavatelů, občas vyzkouším někoho nového4350,59 %48,86 %  
většinou porovnávám více obchodů a rozhodnu se podle aktuální nabídky2124,71 %23,86 %  
nakupuji pouze u oblíbených e-shopů, které mám vyzkoušené1821,18 %20,45 %  
jiné22,35 %2,27 %  
zpravidla se nevracím opakovat nákup do vyzkoušeného e-shopu11,18 %1,14 %  

Graf

8. Nakupuji na internetu stále stejné značky? Ať již bot, oblečení, jídla, potřeb pro dítě...

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím5158,62 %57,95 %  
spíše nesouhlasím1618,39 %18,18 %  
souhlasím89,2 %9,09 %  
nevím78,05 %7,95 %  
nesouhlasím55,75 %5,68 %  

Graf

9. Jak moc řeším cenu dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenu dopravy porovnávám u různých firem a ovlivňuje moje rozhodnutí k nákupu4450 %50 %  
cenu dopravy řeším u nových e-shopů, ale u vyzkoušených nehraje takovou roli, dávám přednost kvalitní celkové službě2123,86 %23,86 %  
cena dopravy nehraje roli, pokud není znatelně vyšší, než na kolik bývám zvyklý2123,86 %23,86 %  
jiné22,27 %2,27 %  

Graf

10. Využívám platbu na dobírku, ačkoliv je většinou tato služba zpoplatněna?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírku nevyužívám kvůli ceně2932,95 %32,95 %  
pokud je v nabídce platební brána (typ GoPay apod.), potom dobírku nevyužívám2123,86 %23,86 %  
dobírku využívám častěji než úhradu kartou, je to pro mě jednodušší/jsem zvyklý1719,32 %19,32 %  
pokud objednávám u nového e-shopu, který ještě neznám, tak vždy jen na dobírku1618,18 %18,18 %  
pokud je v nabídce převod či dobírka, volím dobírku, abych měl zboží rychleji33,41 %3,41 %  
jiné22,27 %2,27 %  

Graf

11. Seřaďte prosím následující VÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
cena zboží3.924.3
porovnání v různých obchodech4.7954.572
dostupnost oproti kamenným obchodům4.2054.708
široký sortiment3.8644.118
možnost dozvědět se o produktu z různých fór6.3644.8
pohodlí při nákupu z domu3.5455.589
bezpečnost nákupu v současné situaci (pandemie covid-19)6.0115.67
úspora času při nakupování4.5344.772
jiné - prosím odpovězte u následující otázky7.7615.5

Graf

12. Pokud Vás napadá jiná výhoda, kvůli které rádi nakupujete na internetu, prosím o Váš komentář:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Klid.

Mám možnost nakupovat zboží, které se v ČR neprodává.

Moznost nakupovat kdykoli a k nákupu se opakovaně vracet

Nakupuji na internetu pouze pokud není jiná alternativa, vždy požaduji platbu na fakturu.

Nedá se seřadit obecně, záleží na druhu sortimentu

Oproti kamenným obchodům tam seženu přesně to, co hledám a chci.

seženu nesehnatelné:)

Slevy.

těžké zboží mi dopraví až domů

u vstupenek/eknih rychlost doručení (okamžitě)

v případě oblečení mi teď nic jiného nezbývá než nákup na internetu, pokud to oblečení nutně potřebuji

Xxx

Zavřené kamenné obchody.

Zboží české obchody nenabízí.

13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
chybí odbornost prodávajícího4.4941.615
čekání na dodání zboží3.0122.176
cena dopravy2.8241.722
nemožnost si zboží vyzkoušet1.8591.368
strach z reklamace3.2352.368
jiné - prosím odpovězte u následující otázky4.8353.973

Graf

14. Pokud Vás napadá jiná NEvýhoda, která Vám připadá důležitá, prosím o Váš komentář:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne k nakupování na internetu, ale spíše konkrétně k e-shopům s (čerstvými) potravinami a online supermarketů typu rohlík, košík a tak dále - zejména v současné době bych těchto služeb ráda využila, ale bohužel, doručují jen v oblasti velkých měst a oblasti mimo velká města zcela ignorují a nebo nabízejí jen omezený sortiment trvanlivých potravin (případně jsou suplovány podobnými rozvozovými službami s nesrovnatelně menším sortimentem a vyššími cenami). Rozumím tomu, že je to zejména z logistických důvodů, ovšem v dnešní době, kdy nás všechny vláda vyzývá k "bezpečnému" nakupování online a přitom zapomíná na fakt, že takovéto nákupy pro většinu občanů nejsou vůbec dostupné, mi to přijde poměrně jako výsměch. Ocenila bych, kdyby i v oblastech mimo velká města podobné služby fungovaly, i třeba za cenu vyššího poplatku za dopravu nebo kdyby se určité vzdálenější lokality zavážely třeba jenom v některé dny v týdnu, aby to bylo logisticky zvládnutelnější.

bezpečnost plateb

např. u kabelek nebývá vyfocený vnitřek, nomohu dostatečně prohlédnout a osahat zboží, třeba zda je z pravé kůže

nebezpečí nedodání zboží při platbě předem - hlavně u nevyzkoušených obchodů

nejistota způsobu dodání - někde lze jen "vyzvednutí", jinde pošta nebo zásilkové společnosti

Nemohu si oblečení vyzkoušet a věci vidět na vlastní oči.

Nepohodlné a pracné reklamování (nutnost zboží bezpečně zabalit, jít s ním někam na poštu nebo doručovací službu, platit dopravu).

Nevidím zboží "naživo" a musím pak třeba vracet. Obrázky nejsou 100% reálné.

Nevidíte aktuální atributy produktu (ne všechny eshopy mají 3D modely), třeba jeho velikost.

Podvody, nemožnost okamžité výměny, kazové a poškozené zboží, dodání jiného zboží než objednaného, nekompetentnost prodejce, chyby v, nebo neúplný popis zboží, eshop provozující pochybné firmy (duplicitní domény, bez kontaktních údajů, čínský překlad do češtiny...)...

problém s dopravou - kurýr si přijede kdy chce, nejsem to já, kdo určuje den a hodinu nákupu, česká pošta například ani nezazvoní a člověk zbytečně čeká doma a stejně pak musí do nepříjemného prostředí na poštovní pobočku

Strach z podvodného e-shopu

Vidět zboží živě.

Xxx

zboží nevidím reálně, jen na fotu

15. Jste muž/žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6573,86 %73,86 %  
muž2326,14 %26,14 %  

Graf

16. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 30 let2528,41 %28,41 %  
18 - 25 let2225 %25 %  
31 - 35 let1314,77 %14,77 %  
41 - 50 let1213,64 %13,64 %  
36 - 40 let66,82 %6,82 %  
51 - 60 let55,68 %5,68 %  
více než 60 let44,55 %4,55 %  
méně než 18 let11,14 %1,14 %  

Graf

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4349,43 %48,86 %  
středoškolské s maturitou3944,83 %44,32 %  
základní33,45 %3,41 %  
středoškolské bez maturity/vyučen22,3 %2,27 %  

Graf

18. Momentálně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracuji4348,86 %48,86 %  
studuji1921,59 %21,59 %  
pracuji jako OSVČ910,23 %10,23 %  
jsem na mateřské/rodičovské66,82 %6,82 %  
jsem bez zaměstnání/na ÚP55,68 %5,68 %  
jsem v důchodu44,55 %4,55 %  
podnikám22,27 %2,27 %  

Graf

19. Bydlím v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Praze1719,32 %19,32 %  
ve vesnici/městysu do 5000 tis. obyvatel1415,91 %15,91 %  
ve městě nad 100 tis. obyvatel1213,64 %13,64 %  
v obci, která má mezi 5001 - 10 tis. obyvatel910,23 %10,23 %  
v obci s 20 001-30 000 obyvatel89,09 %9,09 %  
ve vesnici do 1000 tis. obyvatel89,09 %9,09 %  
v obci s 50 001-100 000 obyvatel77,95 %7,95 %  
v obci s 30 001-50 000 obyvatel77,95 %7,95 %  
v obci s 10 001-20 000 obyvatel66,82 %6,82 %  

Graf

20. Čistý měsíční příjem mojí domácnosti činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 001 - 30 000 Kč1618,18 %18,18 %  
40 001 - 50 000 Kč1415,91 %15,91 %  
50 001 - 70 000 Kč1314,77 %14,77 %  
30 001 - 35 000 Kč910,23 %10,23 %  
35 001 - 40 000 Kč89,09 %9,09 %  
20 001 - 25 000 Kč89,09 %9,09 %  
70 001 - 100 000 Kč66,82 %6,82 %  
15 001 - 20 000 Kč55,68 %5,68 %  
méně než 10 000 Kč44,55 %4,55 %  
více než 100 tis. Kč33,41 %3,41 %  
10 001 - 15 000 Kč22,27 %2,27 %  

Graf

21. Máte jakýkoliv další komentář/postřeh k danému tématu, který stojí za zmínku?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Nakupoval jsem v eshopech (UK, USA, JP..) v dobách, kdy eshopy v cz ještě neexistovaly k naprosté spokojenosti. Po zkušenostech v CZ i u renomovaných prodejců (GME, alza..) raději zboží nechci, než jej koupit přes eshop.

Nakupují mnohem méně než před začátkem této situace a každý nákup mnohem více promyslím

Od začátku pandemie v roce 2020 nakupuji na internetu častěji, než dříve. Všechny vánoční dárky jsem pořídila přes internet.

Přestože internetové nákupy velmi narostly, je rozhodně celková měsíční útrata rodiny významně nižší, než před covidem. Mohu-li odhadovat asi poloviční.

U určitého sortimentu preferuji nákup přes internet, například elektronika - zde mohu porovnat ceny za stejný výrobek v různých e-shopech a vybrat tu nejvýhodnější, velmi často si nenechávám posílat zboží domů, ale jedu si jej vyzvednout na pobočku, jelikož takto určuji čas vyzvednutí já a ne kurýrní služba. Některé zboží je unikátní a ani nevím, v jaké kamenné prodejně bych je měla hledat, tam by jakákoliv jiná možnost než nákup online byla velmi nepohodlná. Naopak u drobného zboží si v dnešní kovidové době občas nákup rozmyslím úplně, jelikož by se mi nákup přes e-shop prodražil o náklady na dopravu, zabral by příliš mnoho času, a na zboží bych musela několik dnů čekat - paradoxně to samé zboží se válí momentálně na prodejně kilometr vzdáleného supermarketu, jindy bych je měla za 15 minut doma, ale nyní je oblepeno páskou. U oblečení je to pro mě naopak velmi nepohodlné - i když e-shopy se snaží - např. nabízejí dopravu i vrácení zdarma. Není jen problém se špatným střihem nebo velikostí daného oblečení, ale přes internet nevidím materiál a kvalitu, výběr je omezen pouze na produkty, které jsem si momentálně objednala - na prodejně mám k dispozici všechno hned, ve velkém OC mám k dispozici desítky různých obchodů, kde mohu zboží okamžitě vyzkoušet, dále barva oblečení - může být rozlišením monitoru zkreslena apod.

Zajímavý dotazník - a důležité téma. Jen tak dál!

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Nakupuji na internetu zboží každodenní potřeby? Např. jídlo.

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 2. Jak často nakupujete na internetu?

6. Využívám více rozvoz v místě svého bydliště? Týká se jídla, farmářských potravin apod.

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně často na otázku 2. Jak často nakupujete na internetu?

9. Jak moc řeším cenu dopravy?

  • odpověď cenu dopravy porovnávám u různých firem a ovlivňuje moje rozhodnutí k nákupu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemožnost si zboží vyzkoušet=3 na otázku 13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

  • odpověď strach z reklamace=4:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi čekání na dodání zboží=1 na otázku 13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete vy, nebo někdo ve vaší domácnosti v marketingu?

2. Jak často nakupujete na internetu?

3. Kolik korun zhruba měsíčně utratíte na internetu?

4. Nakupuji nyní na internetu častěji než před rokem 2020?

5. Nakupuji na internetu zboží každodenní potřeby? Např. jídlo.

6. Využívám více rozvoz v místě svého bydliště? Týká se jídla, farmářských potravin apod.

7. Nakupuji na internetu pouze u ověřených známých firem? Nebo častěji střídám e-shopy, kde nakupuji?

8. Nakupuji na internetu stále stejné značky? Ať již bot, oblečení, jídla, potřeb pro dítě...

9. Jak moc řeším cenu dopravy?

10. Využívám platbu na dobírku, ačkoliv je většinou tato služba zpoplatněna?

11. Seřaďte prosím následující VÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

15. Jste muž/žena?

16. Kolik je Vám let?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Momentálně:

19. Bydlím v:

20. Čistý měsíční příjem mojí domácnosti činí:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete vy, nebo někdo ve vaší domácnosti v marketingu?

2. Jak často nakupujete na internetu?

3. Kolik korun zhruba měsíčně utratíte na internetu?

4. Nakupuji nyní na internetu častěji než před rokem 2020?

5. Nakupuji na internetu zboží každodenní potřeby? Např. jídlo.

6. Využívám více rozvoz v místě svého bydliště? Týká se jídla, farmářských potravin apod.

7. Nakupuji na internetu pouze u ověřených známých firem? Nebo častěji střídám e-shopy, kde nakupuji?

8. Nakupuji na internetu stále stejné značky? Ať již bot, oblečení, jídla, potřeb pro dítě...

9. Jak moc řeším cenu dopravy?

10. Využívám platbu na dobírku, ačkoliv je většinou tato služba zpoplatněna?

11. Seřaďte prosím následující VÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

13. Seřaďte prosím následující NEVÝHODY nákupů přes internet od té nejvýznamnější po tu nejméně významnou:

15. Jste muž/žena?

16. Kolik je Vám let?

17. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Momentálně:

19. Bydlím v:

20. Čistý měsíční příjem mojí domácnosti činí:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Zemanová, T.Nakupuji jinak než před covidem? (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://zmena-v-nakupnim-chovani-na.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.