Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Vendula Ryšavá a jsem studentka Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě v Praze. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je zcela anonymní a slouží ke sběru dat k mé diplomové práci na téma "Zhodnocení společnosti dm z hlediska poradenství a komunikace se zákazníkem". Cílem toho výzkumného šetření je zmapování názorů respondentů v oblasti poradenství a komunikaci se zákazníkem. Vyplňování dotazníku by Vám mělo zabrat maximálně 10 minut.Dotazník se uzavírá 11.11.2022. Dotazník se zaměřuje na dvě hlavní oblasti. První oblast se zaměřuje na zákaznickou spokojenost a zkušenost s poradenstvím a komunikací v prodejně dm. Druhá oblast se zaměřuje na novou nákupní aplikaci Moje dm. Ta nabízí funkce, které v některých případech mohou nahradit osobní poradenství s prodavačem/prodavačkou dm.
Pokud by Vám bylo ohledně dotazníku cokoliv nejasné či byste se potřeboval/a na něco doptat, neváhejte mě kontaktovat na e-mailovou adresu: vendularysava@outlook.cz.
Předem Vám děkuji za zájem podílet se na tomto výzkumném šetření a za Váš čas!
Vendula Ryšavá
Odpovědi respondentů
1. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
262
81,88 %
81,88 %
Muž
58
18,13 %
18,13 %
2. Do jaké věkové kategorie spadáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
31 let- 40 let
106
33,13 %
33,13 %
20 let - 30 let
101
31,56 %
31,56 %
41 let - 50 let
43
13,44 %
13,44 %
Méně než 20 let
25
7,81 %
7,81 %
Více než 64 let
23
7,19 %
7,19 %
51 let- 64 let
22
6,88 %
6,88 %
3. Jaký je Váš současný status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaný/á na plný úvazek
140
43,75 %
43,75 %
Na mateřský
43
13,44 %
13,44 %
Student s brigádou
31
9,69 %
9,69 %
Zaměstnaný/á na půl úvazku
28
8,75 %
8,75 %
Student
28
8,75 %
8,75 %
V důchodu
26
8,13 %
8,13 %
OSVČ
18
5,63 %
5,63 %
Nezaměstnaný
6
1,88 %
1,88 %
4. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hlavní město Praha
113
35,31 %
35,31 %
Středočeský
55
17,19 %
17,19 %
Jihomoravský
36
11,25 %
11,25 %
Plzeňský
17
5,31 %
5,31 %
Ústecký
15
4,69 %
4,69 %
Jihočeský
13
4,06 %
4,06 %
Olomoucký
12
3,75 %
3,75 %
Zlínský
11
3,44 %
3,44 %
Moravskoslezský
11
3,44 %
3,44 %
Pardubický
10
3,13 %
3,13 %
Královéhradecký
10
3,13 %
3,13 %
Kraj Vysočina
10
3,13 %
3,13 %
Liberecký
4
1,25 %
1,25 %
Karlovarský
3
0,94 %
0,94 %
5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více než 100 000 obyvatel
140
43,75 %
43,75 %
5 001 - 20 000 obyvatel
51
15,94 %
15,94 %
1 000 - 5 000 obyvatel
49
15,31 %
15,31 %
Méně než 1 000 obyvatel
37
11,56 %
11,56 %
20 001 - 50 000 obyvatel
24
7,5 %
7,5 %
50 001 - 100 000 obyvatel
19
5,94 %
5,94 %
6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Několikrát do týdne → otázka č. 12, Jednou za týden → otázka č. 12, Jednou za 14 dní → otázka č. 12, Jednou za měsíc → otázka č. 12, Méně častěji než jednou za měsíc, ale alespoň 1x do roka → otázka č. 12, Méně častěji než 1x do roka → otázka č. 12, V prodejně dm jsem nikdy nebyl/a → otázka č. 7, Nakupuji pouze on-line → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za měsíc
95
29,69 %
29,69 %
Méně častěji než jednou za měsíc, ale alespoň 1x do roka
73
22,81 %
22,81 %
Jednou za 14 dní
65
20,31 %
20,31 %
Jednou za týden
42
13,13 %
13,13 %
Několikrát do týdne
27
8,44 %
8,44 %
Méně častěji než 1x do roka
9
2,81 %
2,81 %
V prodejně dm jsem nikdy nebyl/a
6
1,88 %
1,88 %
Nakupuji pouze on-line
3
0,94 %
0,94 %
7. Důvod proč nakupujete drogistické zboží v jiné drogerii?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nenakupuji v drogerii, vše seženu v maloobchodě při nákupu potravin
6
85,71 %
1,88 %
kvůli lepší dostupnosti
1
14,29 %
0,31 %
8. Kde nakupujete drogistické zboží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
9. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
5
83,33 %
1,56 %
Spíše ano
1
16,67 %
0,31 %
10. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
6
100 %
1,88 %
11. Mohla by být nákupní aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičkou active beauty) důvodem, proč byste uvažoval/a o nakupování v prodejně dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
5
83,33 %
1,56 %
Neutrální postoj
1
16,67 %
0,31 %
12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
Vyberte jednu odpoveď nebo více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dm značky (např. alverde, babylove, Balea, Denkmit, dmBio, Dontodent, Jessa, Mivolis, s-he, SEINZ, sun dance, trend it up, ebelin)
267
85,85 %
83,44 %
Garance dlouhodobé ceny
97
31,19 %
30,31 %
Bezhotovostní platby
85
27,33 %
26,56 %
dm dárková karta
62
19,94 %
19,38 %
Zdarma balení dárků zakoupených v prodejně dm
22
7,07 %
6,88 %
Záruka správnosti údajů na pokladní stvrzence
19
6,11 %
5,94 %
Přijímání poukázky společnosti Edenred, Sodexo a UP
18
5,79 %
5,63 %
Poradenský servis
18
5,79 %
5,63 %
Záruka vrácení peněz
14
4,5 %
4,38 %
Wi-Fi zdarma v každé prodejně
11
3,54 %
3,44 %
Možnost výměny dm bavlněný tašky
9
2,89 %
2,81 %
Likvidace starého elektrozařízení
9
2,89 %
2,81 %
13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne, nikdy jsem si pro radu nepřišel/la k prodavači/prodavačce dm nebo jsem jeho/její pomoc odmítl/a → otázka č. 27].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, nikdy jsem si pro radu nepřišel/la k prodavači/prodavačce dm nebo jsem jeho/její pomoc odmítl/a
184
59,16 %
57,5 %
Ano
127
40,84 %
39,69 %
14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
132
98,51 %
41,25 %
Ne
2
1,49 %
0,63 %
15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
126
98,44 %
39,38 %
Ne
2
1,56 %
0,63 %
17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
122
96,06 %
38,13 %
Ne
5
3,94 %
1,56 %
18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
75
59,06 %
23,44 %
Žádné dotazy jsem neměl/a
40
31,5 %
12,5 %
Ne
12
9,45 %
3,75 %
19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
Prodejní drive = prodejce vyvíjel úsilí produkt prodat. Prodejce byl vstřícný, ochotný a byl na něm vidět zápal uspokojit Vaši potřebu a zároveň úspěšně s Vámi uzavřít obchod.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
92
72,44 %
28,75 %
Ne
35
27,56 %
10,94 %
20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
99
77,95 %
30,94 %
Ne
16
12,6 %
5 %
Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky
12
9,45 %
3,75 %
21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
68
53,54 %
21,25 %
Ano
59
46,46 %
18,44 %
22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
33
54,1 %
10,31 %
Ano
28
45,9 %
8,75 %
23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Prodejce působil neprofesionálně vs. Prodejce působil profesionálně
1-2-3-4-5
4.386
0.678
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen
91
71,65 %
28,44 %
Spíše spokojen
28
22,05 %
8,75 %
Neutrální postoj (ani spokojen, ani nespokojen)
6
4,72 %
1,88 %
Spíše nespokojen
2
1,57 %
0,63 %
26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Horší vs. Lepší
1-2-3-4-5
4.173
0.852
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?
Aplikace Moje dm je primárně nákupní aplikace. Nejedná se o aplikaci k věrnostnímu programu aktive beauty. Novou aplikaci Moje dm mohou využívat všichni zákazníci, což se liší od aplikace active beauty (PAYBACK), kde je podmínkou být členem věrnostního programu active beauty.
Active beauty je věrnostní program. Zákazník, který se registruje, může sbírat body za své nákupy v dm. Každý měsíc si navíc může zákazník aktivovat eKupony na svém online kontě nebo v aplikaci dm active beauty (PAYBACK) a poté je uplatnit v prodejnách dm nebo na e-shopu dm.cz.
-> pokud jsem členem věrnostního programu aktive beauty mám tuto věrnostní kartičku PAYBACK!
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nákupní aplikaci Moje dm → otázka č. 33, aplikaci dm active beauty (PAYBACK) → otázka č. 29, nákupní aplikaci Moje dm a aplikaci dm active beauty (PAYBACK) → otázka č. 33, používám aplikaci od dm, ale nevím přesně kterou → otázka č. 28, nepoužívám žádnou aplikaci → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nepoužívám žádnou aplikaci
172
54,78 %
53,75 %
nákupní aplikaci Moje dm
62
19,75 %
19,38 %
nákupní aplikaci Moje dm a aplikaci dm active beauty (PAYBACK)
32
10,19 %
10 %
aplikaci dm active beauty (PAYBACK)
29
9,24 %
9,06 %
používám aplikaci od dm, ale nevím přesně kterou
19
6,05 %
5,94 %
28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Moje dm → otázka č. 33, dm active beauty (PAYBACK) → otázka č. 29].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Moje dm
18
85,71 %
5,63 %
dm active beauty (PAYBACK)
3
14,29 %
0,94 %
29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nechci ji používat ani jsem nezaznamenal/a, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm
93
45,37 %
29,06 %
nechci ji používat, ale věděl/a jsem, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm
51
24,88 %
15,94 %
chtěl/a bych ji používat, ale o aplikaci Moje dm slyším poprvé
30
14,63 %
9,38 %
nepotřebuji
2
0,98 %
0,63 %
Nemám data v mobilu
1
0,49 %
0,31 %
nechci a nemám chytrý telefon
1
0,49 %
0,31 %
měla jsem ji, ale odinstalovala jsem ji, protože po mě chtěla propojit konta a nedokázala jsem si s tím poradit
1
0,49 %
0,31 %
Jinou se v app store nenašla
1
0,49 %
0,31 %
Nepoužívám nákup z internetu
1
0,49 %
0,31 %
Nevlastním chytrý telefon.
1
0,49 %
0,31 %
složité, ztráta času
1
0,49 %
0,31 %
Vzhledem k malé četnosti nákupů to nepovažuji za potřebné.
1
0,49 %
0,31 %
mám aplikaci payback
1
0,49 %
0,31 %
Neprisla mi v nicem pro me uzitecna
1
0,49 %
0,31 %
nepoužívám smartphone, mám osypky při slovu "aplikace"
1
0,49 %
0,31 %
chodím tak jen zřídka
1
0,49 %
0,31 %
nepotřebuji - vždy vím co chci koupit
1
0,49 %
0,31 %
Používám
1
0,49 %
0,31 %
Nevím o ní, zda ji budu chtít se rozhodnu, až se o ní něco dozvím.
1
0,49 %
0,31 %
Kdybych měla mít pro každý obchod aplikaci tak za chvíli nemám v telefonu žádné místo.
1
0,49 %
0,31 %
nemám chytrý mobil
1
0,49 %
0,31 %
nepoužívám žádné aplikace v telefonu, nechci je obecně, ne kvůli DM
1
0,49 %
0,31 %
A proč bych si měla zaplňovat telefon furt nějakými zbytečnými aplikacemi?
1
0,49 %
0,31 %
Mám zákaznickou plastovou kartu
1
0,49 %
0,31 %
DM pro mně není tak důležitá, abych si tahala další app do mobilu
1
0,49 %
0,31 %
nemám chytrý telefon
1
0,49 %
0,31 %
Chci si udržet soukromí
1
0,49 %
0,31 %
měla jsem problémy s přihlášením
1
0,49 %
0,31 %
Ještě jsem nezridila
1
0,49 %
0,31 %
Nemám mobil, do kterého by šla dát.
1
0,49 %
0,31 %
"Nový" systém slev mi nevyhovuje, mnohem lepší byl starý systém s počítači na prodejnách. A chybí mi poukázky ve stylu sleva 10 %
1
0,49 %
0,31 %
Chci ji používat, ale ještě jsem se nedostala k instalaci
1
0,49 %
0,31 %
nechci ji používat
1
0,49 %
0,31 %
30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
55
26,96 %
17,19 %
Neutrální postoj
47
23,04 %
14,69 %
Spíše ano
41
20,1 %
12,81 %
Spíše ne
33
16,18 %
10,31 %
Ano
28
13,73 %
8,75 %
31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
92
45,1 %
28,75 %
Spíše ne
46
22,55 %
14,38 %
Neutrální postoj
38
18,63 %
11,88 %
Spíše ano
17
8,33 %
5,31 %
Ano
11
5,39 %
3,44 %
32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
74
36,27 %
23,13 %
Nevim
50
24,51 %
15,63 %
Spíše ano
37
18,14 %
11,56 %
Spíše ne
35
17,16 %
10,94 %
Ano
8
3,92 %
2,5 %
33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
Vyberte jednu odpoveď nebo více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Aktivuju si v nákupní aplikaci e-kupóny (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty)
88
80 %
27,5 %
Předkládám nákupní aplikaci Moje dm na pokladě pro naskenování QR kódu - sbírání bodů (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty)
77
70 %
24,06 %
Zjišťuji dostupnost produktů na preferované prodejně
41
37,27 %
12,81 %
Nakupuji přes nákupní aplikaci Moje dm online
21
19,09 %
6,56 %
Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm
17
15,45 %
5,31 %
Nákupní seznam sdílím s rodinou a přáteli
4
3,64 %
1,25 %
34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, ale nepoužívám to → otázka č. 36, Ano a používám to → otázka č. 37, Ne → otázka č. 35].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
58
52,73 %
18,13 %
Ano, ale nepoužívám to
38
34,55 %
11,88 %
Ano a používám to
14
12,73 %
4,38 %
35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 38, Ne → otázka č. 36].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
32
54,24 %
10 %
Ne
27
45,76 %
8,44 %
36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stačí mi informace, které jsou napsané na produktu
54
83,08 %
16,88 %
Chtěl/a bych více informací, ale nechci tomu věnovat příliš času
6
9,23 %
1,88 %
Preferuji pomoc od prodavače/-ky dm
3
4,62 %
0,94 %
Práce s aplikacemi mi není blízká
2
3,08 %
0,63 %
37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
11
78,57 %
3,44 %
Spíše ano
2
14,29 %
0,63 %
Neutrální postoj
1
7,14 %
0,31 %
38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 39, Ne, protože jsem o této funkci nevěděl/a → otázka č. 40, Ne, ale o této funkci jsem veděl/a → otázka č. 40].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, ale o této funkci jsem veděl/a
55
50 %
17,19 %
Ano
32
29,09 %
10 %
Ne, protože jsem o této funkci nevěděl/a
23
20,91 %
7,19 %
39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
21
65,63 %
6,56 %
Ne
11
34,38 %
3,44 %
40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Neutrální postoj
48
43,64 %
15 %
Ano
25
22,73 %
7,81 %
Spíše ano
16
14,55 %
5 %
Ne
12
10,91 %
3,75 %
Spíše ne
9
8,18 %
2,81 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 16 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 4. V jakém kraji bydlíte?
13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
odpověď Ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
odpověď Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
odpověď Ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, protože žádný produkt mi nebyl přímo doporučen od prodavače/-ky na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 3 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
odpověď Ano:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné dotazy jsem neměl/a na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 4 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 3 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Ne na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše spokojen na otázku 25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Preferovaná značka produktu=Nevim, neumím si vybavit na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 4 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
odpověď Ano:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
odpověď Ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
odpověď Ano:
5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
odpověď Ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poradenský servis na otázku 12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přibližná cena produktu=Ano na otázku 15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Horší [1-2-3-4-5] Lepší: 5 na otázku 26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
odpověď Spokojen:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prodejce působil neprofesionálně [1-2-3-4-5] Prodejce působil profesionálně: 5 na otázku 24. Ohodnoťte profesionalitu vystupování prodavače/-ky dm?
27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?
odpověď nepoužívám žádnou aplikaci:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neutrální postoj na otázku 31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci ji používat ani jsem nezaznamenal/a, že dm spustilo novou aplikaci Moje dm na otázku 29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?
31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
odpověď Ne:
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
odpověď Ne:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
odpověď Aktivuju si v nákupní aplikaci e-kupóny (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty):
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm na otázku 33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano a používám to na otázku 34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale nepoužívám to na otázku 34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
odpověď Předkládám nákupní aplikaci Moje dm na pokladě pro naskenování QR kódu - sbírání bodů (pouze po propojení s věrnostní kartičkou active beauty):
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Využívám možnost expresního vyzvednutí na prodejně dm na otázku 33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
odpověď Ano a používám to:
22.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
odpověď Ne:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
odpověď Ano:
10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
10x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Do jaké věkové kategorie spadáte?
3. Jaký je Váš současný status?
4. V jakém kraji bydlíte?
5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?
6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?
12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?
28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?
29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?
30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?
37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jakého jste pohlaví?
2. Do jaké věkové kategorie spadáte?
3. Jaký je Váš současný status?
4. V jakém kraji bydlíte?
5. Kolik obyvatel má obec/město Vašeho bydliště?
6. Jak často chodíte nakupovat do drogerie dm?
12. Kvůli kterým službám se rádi vracíte do prodejny dm?
13. Pomohl/a Vám někdy prodavač/-ka dm s výběrem produktu?
14. Byl/a prodavač/-ka dm ochotná, když jste potřeboval/a poradit s výběrem produktu?
15. Ptal/a se Vás prodavač/-ka dm na některé z těchto informací, než Vám produkt začal/a nabízet?
16. Dovedl/a Vás prodavač/-ka dm k příslušnému regálu?
17. Dokázal/a Vám prodavač/-ka doporučit konkrétní produkt odpovídající Vašim požadavkům?
18. Dokázal/a prodavač/-ka dm zodpovědět všechny Vaše dotazy ohledně produktu?
19. Měl/a v sobě prodavač/-ka dm prodejní drive?
20. Koupil/a jste si poté produkt, na základě doporučení prodavače/-ky dm?
21. Doporučil/a Vám prodavač/-ka dm nějaký vhodný doplňkový produkt?
22. Koupil/a jste si pak doplňkový produkt na základě doporučení prodavače/-ky?
23. Ujistil/a se prodavač/-ka, zda máte vše, co jste potřeboval/a, popřípadě nabídla Vám, jestli Vám ještě s něčím může pomoci?
25. Můžete zhodnotit celkový přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky, když Vám poskytoval/a poradenskou službu?
26. Ohodnoťte prosím to, jak vnímáte přístup (ochotu, vzdělanost, přívětivost, komunikaci) prodavače/-ky dm, vzhledem k ostatním drogistickým řetězcům, které znáte (Teta drogerie, Rossmann)?
27. Kterou mobilní aplikaci od společnosti dm používáte?
28. Jakou ikonku má aplikace ve Vašem mobilním telefonu ?
29. Z jakého důvodu nepoužíváte nákupní aplikaci Moje dm?
30. Nová nákupní aplikace Moje dm umožňuje svým uživatelům skenovat EAN kódy z obalů produktů pro zobrazení dalších informací o produktech. Zaujala Vás tato funkce?
31. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zaujala Vás tato funkce?
32. Zaujala Vás aplikace Moje dm a její výhody a funkce (skenování EAN kódů, dmLIVE, kontrola dostupnosti drogistického zboží na prodejně, nakupování v e-shopu, prohlížení historie nákupů, sdílení nákupního seznamu s rodinou, možnost propojení aplikace Moje dm s věrnostní kartičku active beauty) natolik, že si ji stáhnete do svého mobilního telefonu?
33. Na co nákupní aplikaci Moje dm používáte?
34. Věděl/a jste o tom, že po naskenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm se Vám zobrazí další informace o produktech a jejich dostupnosti ve vybraných prodejnách?
35. Pokud byste o této funkci věděl/a, používal/a byste skenování EAN kódu v aplikaci Moje dm?
36. Důvod proč skenování EAN kódu v nákupní aplikaci Moje dm nevyužívám nebo bych nevyužíval/a?
37. Přijde Vám skenování EAN kódu pro zjištění informací o produktech a jejich dostupnosti na vybrané prodejně přínosné?
38. Nákupní aplikace Moje dm poskytuje živé vysílání dmLIVE, kde na diváky čekají užitečné rady a tipy na vybrané drogistické produkty i odborné poradenství. Diváci se mohou do živého vysílání zapojit prostřednictvím otázek a komentářů. Zúčastnil/a jste se dmLIVE?
39. Koupil/a jste si představovaný produkt v dmLIVE?
40. Přijde Vám dmLIVE přínosná?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Ryšavá, V. – Poradenství a komunikace se zákazníkem v drogistickém řetězci dm (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://76718-2.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.