Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hudba a další prvky v reklamě

Hudba a další prvky v reklamě

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Bartoňová
Šetření:11. 01. 2021 - 26. 01. 2021
Počet respondentů:258
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

jsem studentkou Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku. Můj výzkum je zaměřen na analýzu hudby a dalších prvků v televizní reklamě. Dotazník je zcela anonymní a výsledky mi pomohou při tvorbě bakalářské práce. Pokud by Vás zajímaly výsledky, budou k dispozici na stránce vyplnto.cz.

Předem děkuji za pravdivé vyplnění a přeji hezký den.

Markéta Bartoňová

Odpovědi respondentů

1. Jakým způsobem reagujete na televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sleduji je, ale příliš nevnímám10841,86 %41,86 %  
Přepínám stanici8131,4 %31,4 %  
Odcházím od televize4216,28 %16,28 %  
Pozorně je sleduji114,26 %4,26 %  
Vypínám zvuk20,78 %0,78 %  
Pouze jako kulisa10,39 %0,39 %  
Nemám televizi, reklamy na youtube vypínám co nejrychleji10,39 %0,39 %  
Nesleduji.10,39 %0,39 %  
Nesleduji moc televizi10,39 %0,39 %  
Nemáme televizi, takže je nesleduju10,39 %0,39 %  
Nemám doma televizi10,39 %0,39 %  
Cíleně vypínám zvuk10,39 %0,39 %  
Vypínám zvuk a nečučím na ně10,39 %0,39 %  
Přetáčím je10,39 %0,39 %  
přepínám stanici nebo vypínám zvuk10,39 %0,39 %  
jdu dělat něco jiného, než pokračuje program10,39 %0,39 %  
snažím se produkt zapamatovat, a to z důvodu, abych ho nekoupil, coz se mi velmi uspesne dari10,39 %0,39 %  
Sleduji, občas nevnimam, prepinam nebo se jim vysmívám10,39 %0,39 %  
ztiším zvuk a odejdu10,39 %0,39 %  

Graf

2. Pociťujete, že hlasitost televizních reklam je většinou oproti sledovanému pořadu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší22386,43 %86,43 %  
Stejná3413,18 %13,18 %  
Nižší10,39 %0,39 %  

Graf

3. Jak pozorně se soustředíte na následující složky televizní reklamy?

Vyberte číslo 1-5, kde: 1=nejméně, 5=nejvíce

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Hudba3.4961.7
Slogan2.8531.405
Vizuální styl2.9961.911
Známá osobnost2.761.903

Graf

4. Vybavíte si nějakou konkrétní píseň z televizní reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13552,33 %52,33 %  
Dědoles103,88 %3,88 %  
Tichá noc31,16 %1,16 %  
Happy day - Rauch31,16 %1,16 %  
Půlnoční20,78 %0,78 %  
Merci, za to, že jsi 20,78 %0,78 %  
Půlnoční - lidl20,78 %0,78 %  
Sto tabletů týdné20,78 %0,78 %  
Merci, za to že jsi20,78 %0,78 %  
Merci 20,78 %0,78 %  
Deck the Halls10,39 %0,39 %  
White Christmas10,39 %0,39 %  
znělka čokolády Merci10,39 %0,39 %  
Chci tancit (Mirai)- fidorka10,39 %0,39 %  
Alza-Znam jednu dívku ta má dukáty, Kamali, xxxlutz10,39 %0,39 %  
píseň neznám/Dedoles.10,39 %0,39 %  
neznám název ani interpreta písně10,39 %0,39 %  
Vánoce jsou tady-cola10,39 %0,39 %  
Two Weeks od Grizzly Bear, Reklama na Peugeot 10,39 %0,39 %  
coca cola10,39 %0,39 %  
Záviš a píseň pro Gambáč10,39 %0,39 %  
Lady Gaga Voce Viva - parfém 10,39 %0,39 %  
kotex 10,39 %0,39 %  
wonderful dream coca cola10,39 %0,39 %  
Touch the sun (Debbi) - Metaxa10,39 %0,39 %  
Tescoma to má10,39 %0,39 %  
“Xxx lutz tatatata...” - xxx lutz, Taste the feeling - coca cola, Unstoppable - parfém Idole10,39 %0,39 %  
kukurice Bonduelle, stará reklama, kde kukuřičky tancovaly, cvičily10,39 %0,39 %  
Give a bit of hmm to me - Kinder Bueno10,39 %0,39 %  
Metaxa, zpěvačka Debie10,39 %0,39 %  
bonduelle zelenina, pisen Walking in the rain10,39 %0,39 %  
Xxx lutz10,39 %0,39 %  
Půlnoční - Lidl, Jsou svátky - Vodafone10,39 %0,39 %  
Jsou svátky - Karel Gott — T-Mobile10,39 %0,39 %  
Cocacola - vanocni reklama10,39 %0,39 %  
Dacia-Queen10,39 %0,39 %  
fanta a písnička od Thoma Artwaye - názvy si nepamatuju :D10,39 %0,39 %  
Píseň: Paula to je hvězda, produkt: puding od Dr. Oetkera10,39 %0,39 %  
Coca-Cola Vánoce 202010,39 %0,39 %  
Colgate10,39 %0,39 %  
Dědoles ponožky10,39 %0,39 %  
Matěj Rupert vodka 10,39 %0,39 %  
Xxx Lutz... 10,39 %0,39 %  
Merci za to že jsi 10,39 %0,39 %  
Tri slová10,39 %0,39 %  
Lidl10,39 %0,39 %  
Coca cola Vánoce 10,39 %0,39 %  
Aquababes10,39 %0,39 %  
Hanácká vodka10,39 %0,39 %  
X-x-x Lutz10,39 %0,39 %  
Dedoles- zpívá tam Dárečky :D :D 10,39 %0,39 %  
džus Hello - Happy day10,39 %0,39 %  
Merci je moje děkuji, merci za to že jsi10,39 %0,39 %  
Léto s tebou... Invia 10,39 %0,39 %  
Vanocni - Neckar10,39 %0,39 %  
Coca cola vánoční 10,39 %0,39 %  
It’s a new day - dm reklama 10,39 %0,39 %  
Valentino vune, Lady Gaga10,39 %0,39 %  
Oral-B - Watch me now - Skvělá reklama!10,39 %0,39 %  
Coca Cola - Shake the Christmas, Albert - Jsou Vánoce (Gott)10,39 %0,39 %  
Watch me now-OralB10,39 %0,39 %  
Alza - sto tabletů týdně10,39 %0,39 %  
Coca-Cola - Vánoce jsou tady10,39 %0,39 %  
Come on Eileen / Raiffeisenbank10,39 %0,39 %  
Rigoletto - pizza, Vánoční od Neckáře - Lidl10,39 %0,39 %  
Taste the feeling / Coca Cola10,39 %0,39 %  
Colgate song10,39 %0,39 %  
Poštovní půjčka 10,39 %0,39 %  
riso mléčná rýže10,39 %0,39 %  
coca cola - hymna olympiády ale nevzpomenu si na název :D10,39 %0,39 %  
Lidl - Půlnoční10,39 %0,39 %  
Watch me now (Danger twins)10,39 %0,39 %  
V. Neckář, vánoce 10,39 %0,39 %  
Merci za to, že jsi 10,39 %0,39 %  
Vánoce jsou tady - Coca cola10,39 %0,39 %  
Coca cola Vánoce jsou tady10,39 %0,39 %  
Watch me - OralB 10,39 %0,39 %  
rohlík.cz10,39 %0,39 %  
Kinder Bueno, na auto (Another bites the dust)10,39 %0,39 %  
Tichá noc - Škoda10,39 %0,39 %  
oralB - watch, watch, watch me ....10,39 %0,39 %  
Coca Cola dacia10,39 %0,39 %  
mňam mňam Bobík10,39 %0,39 %  
Watch mě OralB10,39 %0,39 %  
Touch me/domestos?10,39 %0,39 %  
XXX Lutz tatata, otevírá.. blabla. 10,39 %0,39 %  
You Don´t On Me / Kinder Buenno10,39 %0,39 %  
XXX Lutz tatatata10,39 %0,39 %  
Watch me ? na OralB10,39 %0,39 %  
Xxxlutztatata10,39 %0,39 %  
So Happy Together, Brit (granule pro psy)10,39 %0,39 %  
My silver lining v reklamě na Renault Kadjar:)10,39 %0,39 %  
Alza Náš výprodej10,39 %0,39 %  
Oh, Happy day (Happy Day džusy)10,39 %0,39 %  
bonbony Haribo10,39 %0,39 %  
Oral-B, Watch me now10,39 %0,39 %  
křeččí píseň - značka Dedoles10,39 %0,39 %  
Hlavně Vánoční, Jedu takhle po trati, produkty si nepamatuju10,39 %0,39 %  
Another one bites the dust (nějaké auto), A Hard days Night (reaifanseinbank), Wonderful word10,39 %0,39 %  
Happy day10,39 %0,39 %  
XXXLutz, Dědoles10,39 %0,39 %  
Ňam ňam Bobík pozval tě na večerníček ňam ňam bobík smetanový krém ňam - jogurt Bobík. Nebo jogurt Paula - Paula to je hvězda, která se ti nezdá, dělá puding strakatý, jdi do pauly taky ty. 10,39 %0,39 %  
Queen - Another one bites the dust ( Dacia)10,39 %0,39 %  
Fidorka - skupina Mirai. Vodka - Matěj Ruppert10,39 %0,39 %  
KInder - give a bit of hmmm10,39 %0,39 %  

Graf

5. Pokud se řekne veselá reklama, jaká značka/produkt se Vám vybaví?

Napište prosím jen jednu reklamu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola4617,83 %17,83 %  
Dedoles259,69 %9,69 %  
Air Bank114,26 %4,26 %  
T-Mobile103,88 %3,88 %  
Old Spice72,71 %2,71 %  
Nevim62,33 %2,33 %  
žádná62,33 %2,33 %  
Vodafone62,33 %2,33 %  
Nic62,33 %2,33 %  
Veselá kráva 51,94 %1,94 %  
ostatní odpovědi Lidl
mBank
alza
Coca Cola
Albert
Datart
Fidorka
vánoční Kofola
Bonduelle
Airbank
Coca-Cola
Milka
Mall
Eurojackpot
Euro-jackpot
Rossmann
Dedoles, veselé ponožky
Děti a tatínci.
Nevybavuji si.
Fofola fe Ftefanem
Old Spice, i když je to blbost, tak je veselá
Detske plenky
Duplo- pro děti
Bebe sušenky
Jídlo
Něco s pejskama
Coca-Cola, Kofola
Už ho vidím! Kofola
Vánoce - prasátko
T mobile
Kofola - já nemusím, já už ho vidím
Kofola( už ho vidim)
Valentino
Bobík
Relax džus
žádná/ý
LUTZ nabytek
Neznám
reklamy cíleně nesleduji
sýr veselá kráva
Jupí sirupy
čestné myšákovské - sýr; reklama s kozou na banku
Dedoles - ponožky
AirBank - I banku můžete mít rádi
Fanta, ale hodne davno
Moneta
kofola!
Vánoční,s řezáním stromků.
ne
Kinder výrobky
XXX Lutz
Nábytek
Teď se mi žádná nevybaví
Pes Ftefan/Kofola
Dedo les veselé ponožky
Kofola, T-mobile
Kofola "já nemusím, já už ho vidím"
Vodafone; T-Mobile
-------
Vánoční řezaní vánočního stromku
ž
Kofola (prasátko)
Skittles
Teď si nevzpomenu
Jedine Kofola
.
žádný
Tatra - krávy
Neco pro deti
Tatra - krávy jedou na výlet
nějaký produkt pro zvířata
Sirupy Jupí - lahvinka
Dedoles- ponožky
Kofola se
kofola, staré reklamy oskar
T-Mobila, Chuck Noris a Bruce Lee
tmo
Dedoles, zpívající křečci
veselá kráva (není moc dobrá)
Ceske drahy
vánoční reklama na Kofolu s holčičkou
Antikoncepční prostředky
Nevzpomenu si, ... možná reklama na Sýr Madeta
Nepamatuji se
Reklama s kravama na Tatru
Tatra s krávama
-
Baťa
pribináček
Tatra mléko
možná něco s Kinder
Bohemia energy - Pavel Liška
ZEWA s chlupatým "yettim" (?)
Hornbach
Tatra mleko z Vysociny
Veselé ponožky - Dedoles
zadna
České dráhy
jakákoli reklama na džus
jogurt Paula
Kinder
T-mobile (Pavlásek s Kotkem)
Brazzers
Dedoles, Hornbach
Jak holčička s tatinkem utikaji pred ‘’zlatym prasatkem’’, reklama na kofolu to je myslim
momentálně žádná
Kofola (vánoční reklama "Tati a bude mít...")
Jupí sirup
Nejde napsat jedna ! :D Fio banka - Kohák , Moneta bank -kocour :) , Kofola -prasátko :) , T- mobile 2014- kot packovij :) Prostě nej
Kofola:)) vanocni
Asi ten jogurt Bobík.
T- mobile
Vodafone - červená a žlutá kecka
happy day
13050,39 %50,39 % 

Graf

6. Dokážete si vybavit nějakou smutnou či dojemnou reklamu?

Napište prosím jen jednu reklamu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9436,43 %36,43 %  
Besip135,04 %5,04 %  
Unicef124,65 %4,65 %  
Orion51,94 %1,94 %  
Merci51,94 %1,94 %  
Kofola41,55 %1,55 %  
Mall41,55 %1,55 %  
Coca Cola31,16 %1,16 %  
Nevim31,16 %1,16 %  
Mall.cz31,16 %1,16 %  
ostatní odpovědi Nemyslíš, zaplatíš
Nevzpomenu si
Coca-cola
Dobrý anděl
Albert Vánoční reklama
Orion - vánoční reklama
nic
Ne.
Asi ne
Nevybavuji si.
Asi reklamu, kde se dědeček chystá sám večeřet na Štědrý den, dívá se na fotky svých blízkých a oni za ním přijedou. Produkt si nepamatuji.
Vánoční reklamy
Penny - Vánoce
pohřební reklama na obleky Bandi
Reklama na Mercedess Benz, název : In the long run, YT link: https://youtu.be/MxALIq9LZYY
Milka
Nemyslíš zaplatíš
Covid
Procter And gamble
Penny Vánoce
Procter and ganmble
nenapadá mě
Reklama na Zalando
tohle hraní na city nemám ráda
Reklama na cigarety
Nevím, nevzpomenu si
Albert bílé vánoce
na domácí násilí
Vánoční reklama T-mobile
bobika
Merci (dojemná)
Plzeňské pivo Vánoce
Penny,vánoční příběh
Nevěříš, zaplatíš. Reklama, kdy maminka nepřipoutá dítě v autě a vyletí ji na přední sklo. Na konci je maminka v léčebně.
Coca-Cola Vánoce 2020
Reklama na BESIP
Ano, Vánoční reklama na pivo Plzeň
Ksrel Gott t-mobile
ano
Albert Vánoce
Děti v africe, unicef
Dobrý Anjel ..
ano, na obchody John Lewis (starší reklamy, asi 2015,2016)
Coca Cola; Pilsner Urquell
---------
n
Zalando
Vánoční reklama od Coca Coly
Na bezpecnost pri jizde vozidlem
.
Besip - nemyslíš, zaplatíš
Nevím, jestli smutnou, ale spíš nechutnou - plivání krve a zubů - Paradontax.
Orion Vánoční
reklamy na unicef, dobré anděly a podobně
Bandi záchranné složky
Coca-Cola vánoční
Merci- Vánoční reklama
Nevím .
besip - tatínek co nedojel domů
Na sportovní obuv, nike možná to bylo, just do it
Vánoce - bylo to myslím na pivo?
reklama o rodiči, který havaroval v autě, protože psal sms svému dítěti
nedokážu
nějaká nekale využívající děti... brr
vánoční reklama 2020 na Coca Colu
Reklama na AVON
Besip a pojišťovny
Orion vánoční reklama
rohlík.cz
Activia
Nemyslíš zaplatíš, senioři na vánoce
unicef - přítel dětí nebo tak nějak
besip - dcera už se nevrátí domů
Pilsner na Vánoce - u toho tradičně brečím
Vánoční merci
vw
Budweiser
Reklama na film od Davida Attenboroug
myslím, že to bylo na nějakého operátora - jak je starý pán sám a vymění si dárek s malou holčičkou od sousedů naproti a oni ho pak pozvou k vánoční večeři. Nebo podobný koncept - pán "nafinguje" vlastní pohřeb, aby se konečně celá rodina na Vánoce sešla a když vejdou do místnosti, tak ho tam vidí sedět. Taky to bylo myslím na operátora nebo pojišťovnu nebo tak.
Ta debilní kampaň na bezpečnost na silnicích
Vánoční reklama s dědečkem, co vzpomíná na matku. Produkt nevim
Asijske reklamy na auta
dobrý anjel
Myslím, že to je KFC, jak kluk najde opuštěné štěně v dešti a vezme si ho k sobě.
smutné jsou vsechny
Milka (Vánoční reklama 2020)
Nn
reklama na Spotify
t mobile
unicef hladové děti
Albert - Vánoční reklama
Pilsner Urquell
přesně nevím čeho se týkala (cca 1-2 roky zpět) tématika Vánoc a opuštění senioři
Nedokáži
nedokazu si vybavit
reklamu na to, jak rodič psal SMS za volantem a způsobil tak nehodu, načež jeho dítě na něj čekalo
vánoční reklamy anglického obchoďáku, konkrétně nevím
Nemyslis, zaplatis
Milka čokoláda - pán, který pracuje v divadle je neslyšící a jedna z malých holčiček, které tam zkouší vánoční vystoupení, se na učí říct ve znakovém jazyce, že ho má ráda a ukáže to při vystoupení a dá mu milka čokoládu.
vaření bóbika
Besip, agresivita za volantem
vánoční reklama Albert
Edeka
Žádná
Upozornění na opatrnost za volantem.
11243,41 %43,41 % 

Graf

7. Který hlas je pro Vás většinou v televizní reklamě příjemnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží mi na tom15660,47 %60,47 %  
Mužský8231,78 %31,78 %  
Ženský207,75 %7,75 %  

Graf

8. Dokážete si vybavit, která značka použila v reklamě píseň Půlnoční od Václava Neckáře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14656,59 %56,59 %  
Lidl8834,11 %34,11 %  
Coca cola41,55 %1,55 %  
Kaufland20,78 %0,78 %  
České Dráhy 20,78 %0,78 %  
Orion20,78 %0,78 %  
Coca-cola20,78 %0,78 %  
Coca Cola.10,39 %0,39 %  
Lidl? 10,39 %0,39 %  
Půlnoční 10,39 %0,39 %  
cocacola10,39 %0,39 %  
Cokakola10,39 %0,39 %  
Vodafone10,39 %0,39 %  
idl10,39 %0,39 %  
Jel vlakem, tak ČD? 10,39 %0,39 %  
Pepsi10,39 %0,39 %  
Lidl ?10,39 %0,39 %  
pilsner urquell10,39 %0,39 %  
Vodafon10,39 %0,39 %  

Graf

9. Zaznamenali jste reklamy těchto firem v prosinci 2020? Pokud ano, jakou emoci byste k nim přiřadili?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Zaznamenali jste v posledním měsíci televizní reklamu, která Vás obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14857,36 %57,36 %  
Ne11042,64 %42,64 %  

Graf

11. Jaká konkrétní reklama Vás obtěžuje ?

Napište prosím jen jednu reklamu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Alza2617,45 %10,08 %  
Dedoles138,72 %5,04 %  
Rixo74,7 %2,71 %  
Okay74,7 %2,71 %  
VŠECHNY64,03 %2,33 %  
XXX Lutz53,36 %1,94 %  
XXXLutz53,36 %1,94 %  
Okay elektro32,01 %1,16 %  
Kamali32,01 %1,16 %  
Lutz nábytek21,34 %0,78 %  
ostatní odpovědi EON
Old spice
Airbank
mBank
Kamali, Zaplo, Klik, Rixo
Reklamy na půjčky a reklama na Electroworld.
Téměř každá
Reklama na Kamali - zpěvákům doporučuji návštěvu logopedie a trénink výslovnosti l.
Sim sala bim
Okey
Reklamy na Clavin
Etoro
nevím
Alza.cz
Natotata
Bosch
Alza - of course
obtěžují mě všechny reklamy, proto jsem si zatím nekoupil televizi :)
RIXA
všechny, nejvíc ty s issovou na energie, hrůza!
všechny :-)
Kaufland
Vsechny
Všechny, ale konkrétně na Alzu
Euromilióny, Zlatá rybka,sazka.
Půjčky
Vždycky Alza a jejich Black friday
Desila 8
Na očkování
Alza a Dedoles
Všechny reklamy Alza a Planeo elektro
ta, kde se zviditelňuje ta blbka Marta Issová
Dedoles, Alza
Kauflad
eon s Issovou
Na potenci muzu
Xxx Lutz, tata tata...
Dva parchanti, kteří zpívají náhodná vymyšlená slova - až teď jsem zjistila, že jde o Lipánka -hrozný bizár
téměř všechny
nevím jak se jmenuje produkt, ale asi na růst vlasů. v reklamě roste slečně na hlavě tráva místo vlasů
Hyundai
ta s těmi kluky - celý den jsme v pyžamu...
prakticky všechny
Mountfield
stupidní reklama EONu s Issovou, která dělá z lidí pitomce
Nescafé
Issova v reklamě na Eon asi
Always
eon - Issova tam dělá kraviny
všechny - ale Alza vede
zelený zmrd (Alzák)
M-Bank
Alzak
Alza...
všechny, nejvíce však na ockovani
HELLO (žížu jako...)
nasrat
reklamy na Alzu
eon a Issova co dělá blbosti
Dedoles, Klik.cz
reklama na Alza.cz
Clavin ďábelsky rychla erekce
dolgit krém (ten zlatý)
Alza..
Klik.cz "kdyby chlapi byli pojistky"
Erotické pomůcky
Hello sirupy
reklama na hanáckou vodku
Energie - Pavel Liška
Bohemia Energie
7248,32 %27,91 % 

Graf

12. Čím přesně Vás tato reklama obtěžuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je příliš vtíravá10268,92 %39,53 %  
Je vysílaná příliš často8356,08 %32,17 %  
Nepříjemným hlasem7550,68 %29,07 %  
Nesmyslností7047,3 %27,13 %  
Je dlouhá3422,97 %13,18 %  
Nevhodným obsahem2214,86 %8,53 %  
Na věci, které mě vůbec nezajímají10,68 %0,39 %  
U bank klamem lidí.10,68 %0,39 %  
nevkusná, špatný text, špatně zazpívaný, vlezlá10,68 %0,39 %  
Vadí mi všechny reklamy. Když něco potřebuji, vyhledám si to sám nezávisle na reklamě. 10,68 %0,39 %  
blbou hudbou10,68 %0,39 %  
jde jen o manipulaci s lidmi, aby je nalákali na některý z produktů či značek10,68 %0,39 %  
nepříjemný hlas postavičky10,68 %0,39 %  
Chtějí abych sponzoroval milionáře.10,68 %0,39 %  
Lidi, co se nad tím nezamysli, tak to ani nepochopí. Takže to nemá význam10,68 %0,39 %  
Herci, hudba, stupidita, ale věřím, ze je to kvuli cilovce10,68 %0,39 %  
ani nevím10,68 %0,39 %  
nepoctivost, zneužití dětí 10,68 %0,39 %  
nepříjemným vzhledem10,68 %0,39 %  
Reklama se mi nelíbí - je hloupá.10,68 %0,39 %  
je pitomá10,68 %0,39 %  

Graf

13. Na který z uvedených supermarketů jste v posledním měsíci zaznamenali televizní reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lidl14054,26 %54,26 %  
Kaufland13451,94 %51,94 %  
Albert12849,61 %49,61 %  
Billa7529,07 %29,07 %  
Tesco7027,13 %27,13 %  
Žádný z uvedených3915,12 %15,12 %  

Graf

14. Do jaké míry ovlivňují televizní reklamy Vaše spotřebitelské chování?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Reklamy mě v mých nákupech nijak neovlivňují vs. Své nákupy uskutečňuji pouze na základě reklam1-2-3-4-51.9340.852

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jaký máte obecně vztah k produktům, které jsou propagovány v televizní reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama nemá vliv na můj vztah k produktům16162,4 %62,4 %  
Mám k nim bližší vztah5521,32 %21,32 %  
Mám k nim negativní vztah4216,28 %16,28 %  

Graf

16. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15961,63 %61,63 %  
Muž9938,37 %38,37 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21–30 let10641,09 %41,09 %  
méně než 20 let4617,83 %17,83 %  
31–40 let4517,44 %17,44 %  
41–50 let3413,18 %13,18 %  
51 a více let2710,47 %10,47 %  

Graf

18. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-413251,16 %51,16 %  
2 a méně9336,05 %36,05 %  
5-63011,63 %11,63 %  
7 a více31,16 %1,16 %  

Graf

19. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec10942,25 %42,25 %  
student9235,66 %35,66 %  
podnikatel238,91 %8,91 %  
důchodce93,49 %3,49 %  
nezaměstnaný/á93,49 %3,49 %  
Rodičovská dovolená31,16 %1,16 %  
Mateřská dovolená20,78 %0,78 %  
MD20,78 %0,78 %  
zaměstnanec i student20,78 %0,78 %  
Nezamestnana a studentka10,39 %0,39 %  
invalidní důchodce10,39 %0,39 %  
rodičovská "dovolená"10,39 %0,39 %  
Student i zaměstnanec10,39 %0,39 %  
Rodičovská 10,39 %0,39 %  
invalidní důchodce s brigádou10,39 %0,39 %  
podnikatel- student - důchodce-zaměstnanec10,39 %0,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jakým způsobem reagujete na televizní reklamy?

2. Pociťujete, že hlasitost televizních reklam je většinou oproti sledovanému pořadu:

3. Jak pozorně se soustředíte na následující složky televizní reklamy?

4. Vybavíte si nějakou konkrétní píseň z televizní reklamy?

5. Pokud se řekne veselá reklama, jaká značka/produkt se Vám vybaví?

6. Dokážete si vybavit nějakou smutnou či dojemnou reklamu?

7. Který hlas je pro Vás většinou v televizní reklamě příjemnější?

8. Dokážete si vybavit, která značka použila v reklamě píseň Půlnoční od Václava Neckáře?

9. Zaznamenali jste reklamy těchto firem v prosinci 2020? Pokud ano, jakou emoci byste k nim přiřadili?

10. Zaznamenali jste v posledním měsíci televizní reklamu, která Vás obtěžuje?

11. Jaká konkrétní reklama Vás obtěžuje ?

12. Čím přesně Vás tato reklama obtěžuje?

13. Na který z uvedených supermarketů jste v posledním měsíci zaznamenali televizní reklamu?

14. Do jaké míry ovlivňují televizní reklamy Vaše spotřebitelské chování?

15. Jaký máte obecně vztah k produktům, které jsou propagovány v televizní reklamě?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Jaký je Váš věk:

18. Kolik členů má Vaše domácnost?

19. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jakým způsobem reagujete na televizní reklamy?

2. Pociťujete, že hlasitost televizních reklam je většinou oproti sledovanému pořadu:

3. Jak pozorně se soustředíte na následující složky televizní reklamy?

4. Vybavíte si nějakou konkrétní píseň z televizní reklamy?

5. Pokud se řekne veselá reklama, jaká značka/produkt se Vám vybaví?

6. Dokážete si vybavit nějakou smutnou či dojemnou reklamu?

7. Který hlas je pro Vás většinou v televizní reklamě příjemnější?

8. Dokážete si vybavit, která značka použila v reklamě píseň Půlnoční od Václava Neckáře?

9. Zaznamenali jste reklamy těchto firem v prosinci 2020? Pokud ano, jakou emoci byste k nim přiřadili?

10. Zaznamenali jste v posledním měsíci televizní reklamu, která Vás obtěžuje?

11. Jaká konkrétní reklama Vás obtěžuje ?

12. Čím přesně Vás tato reklama obtěžuje?

13. Na který z uvedených supermarketů jste v posledním měsíci zaznamenali televizní reklamu?

14. Do jaké míry ovlivňují televizní reklamy Vaše spotřebitelské chování?

15. Jaký máte obecně vztah k produktům, které jsou propagovány v televizní reklamě?

16. Jaké je Vaše pohlaví?

17. Jaký je Váš věk:

18. Kolik členů má Vaše domácnost?

19. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bartoňová, M.Hudba a další prvky v reklamě (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://hudba-a-dalsi-prvky-v-reklam.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.