Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Müsli produkty

Müsli produkty

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Evelína Pípalová
Šetření:07. 10. 2014 - 13. 10. 2014
Počet respondentů:161
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.68
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:88,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, dovolila bych si Vás poprosit o vyplnění krátkého dotazníku o müsli produktech, jehož výsledky budu zpracovávat do mé seminární práce. Předem děkuji za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12678,26 %78,26 %  
muž3521,74 %21,74 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-259458,39 %58,39 %  
25-353823,6 %23,6 %  
35-451710,56 %10,56 %  
45-5074,35 %4,35 %  
50 a více53,11 %3,11 %  

Graf

3. Jíte müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13382,61 %82,61 %  
ne2817,39 %17,39 %  

Graf

4. Jak často jíte müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3x měsíčně5037,59 %31,06 %  
2-3x týdně4231,58 %26,09 %  
pouze výjimečně3324,81 %20,5 %  
Každý den86,02 %4,97 %  

Graf

5. Při výběru müsli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybírám pouze podle chuti6548,87 %40,37 %  
Zajímá mě především složení5239,1 %32,3 %  
Vybírám podle značky1612,03 %9,94 %  

Graf

6. Jaký je hlavní důvod vašeho nákupu müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná mi a zároveň to považuji za zdravou snídani8765,41 %54,04 %  
Pouze mi chutná2821,05 %17,39 %  
Považuji to hlavně za zdravou snídani118,27 %6,83 %  
Chutná mi a zároveň to považuji za zdravou svačinu na výlety10,75 %0,62 %  
je to docela mňamózní + je to levné , rychlé, mnoho chutí10,75 %0,62 %  
Vláknina 10,75 %0,62 %  
bezlepková müsli10,75 %0,62 %  
změna svídaně10,75 %0,62 %  
Rychlá snídaně10,75 %0,62 %  
rychlá snídaně, dá se sníst doma, ve vlaku, v práci10,75 %0,62 %  

Graf

7. Kde nakupujete müsli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [supermarketotázka č. 8, zdravá výživaotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
supermarket11082,71 %68,32 %  
zdravá výživa2317,29 %14,29 %  

Graf

8. Jaké kupujete musli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Emco : Mysli na zdraví8677,48 %53,42 %  
Bona Vita: Müsli3632,43 %22,36 %  
Nestlé: Musli oříšky a mandle2421,62 %14,91 %  
Bona Vita: Dobrá vláknina1311,71 %8,07 %  
Fit snídaně, křupavé müsli98,11 %5,59 %  
Tesco: Křupavé müsli s ořechy87,21 %4,97 %  
BIOLINIE Křupavé müsli65,41 %3,73 %  
jiné32,7 %1,86 %  
Tesco: Zapékané müsli32,7 %1,86 %  
Jordans21,8 %1,24 %  
Goody10,9 %0,62 %  
countrylife10,9 %0,62 %  
další si nepamatuji10,9 %0,62 %  
ostatni10,9 %0,62 %  
já ani nevím10,9 %0,62 %  
Master Crumble - Lidl10,9 %0,62 %  
AXA gold energi müsli10,9 %0,62 %  
kupuji více různých druhů...10,9 %0,62 %  
anglicke znacky10,9 %0,62 %  
Myslím že EMCO bez příchutě (přírodní, natural?). 10,9 %0,62 %  
corny10,9 %0,62 %  
často koupím jen suroviny a müsli si michám doma10,9 %0,62 %  
Alnatura10,9 %0,62 %  
jiné značky, asi Schneekoppe apod.10,9 %0,62 %  
Clever zapékané s čokoládou 10,9 %0,62 %  
billa - clever musli10,9 %0,62 %  
nerozlišuji značku, rozlišuji cenu a příchuť :D10,9 %0,62 %  
Volím různé značky dle aktuální nabídky, ceny, a podle toho, co mě zrovna zaujme. Vybírám müsli BEZ ROZINEK. Nevyhledávám "ultra nízkokalorické sypané müsli" ale dopřeji si standartní zapékané, které zpravidla míchám s ovesnými vločkami v poměru 1:1.10,9 %0,62 %  
nepamatuji si značku, není důležitá10,9 %0,62 %  
Mixit10,9 %0,62 %  
Německé musli10,9 %0,62 %  
Mixit; nákup online10,9 %0,62 %  

Graf

9. Kupujete müsli tyčinky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10276,69 %63,35 %  
ne3123,31 %19,25 %  

Graf

10. Preferujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [s polevou → konec dotazníku, bez polevyotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez polevy5553,92 %34,16 %  
s polevou4746,08 %29,19 %  

Graf

11. Proč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chutná mi více2240 %13,66 %  
Chutná mi více i to považuji za zdravější1934,55 %11,8 %  
Považuji to za zdravější1425,45 %8,7 %  

Graf

12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.0550.997
Chuť1.9091.392
Složení2.2361.017

Graf

13. Jaké müsli tyčinky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fit fruit1120 %6,83 %  
Corny1120 %6,83 %  
Maxi Nuta712,73 %4,35 %  
Nestlé müsli59,09 %3,11 %  
Bona Vita Dobrá vláknina35,45 %1,86 %  
různé23,64 %1,24 %  
Nutrend23,64 %1,24 %  
Ekofrukt Slaný11,82 %0,62 %  
víc11,82 %0,62 %  
Téměr všechny ze zmiňovaných.11,82 %0,62 %  
nevybavím si11,82 %0,62 %  
Fly11,82 %0,62 %  
více uvedených značek11,82 %0,62 %  
Neznám názvy11,82 %0,62 %  
nevím značku11,82 %0,62 %  
Co se zrovna namane. TA PŘEDCHOZÍ OTÁZKA JE NEÚPLNÁ. 11,82 %0,62 %  
různé druhy11,82 %0,62 %  
lidl - jablečné musli, značku neznám11,82 %0,62 %  
různé - nejlepší je na tom ta pestrost :) nejraději mám Nestlé müsli, pak Corny, a další.11,82 %0,62 %  
značku si nepamatuji11,82 %0,62 %  
Maxinuta, Mixit11,82 %0,62 %  

Graf

14. Čtete složení na obalech potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8473,68 %52,17 %  
ne3026,32 %18,63 %  

Graf

15. Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímají mně éčka a další přidané látky5974,68 %36,65 %  
Zajímá mne zastoupení bílkovin, sacharidů a tuků4050,63 %24,84 %  
Zajímá mne energetická hodnota3544,3 %21,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Kupujete müsli tyčinky?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi bez polevy na otázku 10. Preferujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi s polevou na otázku 10. Preferujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chutná mi více na otázku 11. Proč?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chutná mi více i to považuji za zdravější na otázku 11. Proč?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji to za zdravější na otázku 11. Proč?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Corny na otázku 13. Jaké müsli tyčinky kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fit fruit na otázku 13. Jaké müsli tyčinky kupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=2 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=3 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?

10. Preferujete:

  • odpověď bez polevy:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chutná mi více na otázku 11. Proč?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chutná mi více i to považuji za zdravější na otázku 11. Proč?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Považuji to za zdravější na otázku 11. Proč?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Corny na otázku 13. Jaké müsli tyčinky kupujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fit fruit na otázku 13. Jaké müsli tyčinky kupujete?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=4 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=1 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=2 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení=3 na otázku 12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?

14. Čtete složení na obalech potravin?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímá mne energetická hodnota na otázku 15. Proč?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímá mne zastoupení bílkovin, sacharidů a tuků na otázku 15. Proč?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mně éčka a další přidané látky na otázku 15. Proč?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Fit fruit na otázku 13. Jaké müsli tyčinky kupujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jíte müsli?

4. Jak často jíte müsli?

5. Při výběru müsli:

6. Jaký je hlavní důvod vašeho nákupu müsli?

7. Kde nakupujete müsli?

8. Jaké kupujete musli?

9. Kupujete müsli tyčinky?

10. Preferujete:

11. Proč?

12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?

13. Jaké müsli tyčinky kupujete?

14. Čtete složení na obalech potravin?

15. Proč?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jíte müsli?

4. Jak často jíte müsli?

5. Při výběru müsli:

6. Jaký je hlavní důvod vašeho nákupu müsli?

7. Kde nakupujete müsli?

8. Jaké kupujete musli?

9. Kupujete müsli tyčinky?

10. Preferujete:

11. Proč?

12. Podle čeho vybíráte musli tyčinky?

13. Jaké müsli tyčinky kupujete?

14. Čtete složení na obalech potravin?

15. Proč?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pípalová, E.Müsli produkty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://musli-produkty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.