Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Požadavky kladené na prodejce čalouněného nábytku

Požadavky kladené na prodejce čalouněného nábytku

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Qualizzová
Šetření:02. 02. 2014 - 09. 02. 2014
Počet respondentů:19
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych Vás oslovila a požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Dotazník bude zdrojem cenných informací pro vypracování mé bakalářské práce na téma "Školení prodejců čalouněného nábytku". Cílem je zjistit požadavky kladené na prodejce podle zákazníků.

V dotazníku, prosím, vyplňujte pouze pravdivé údaje. Vždy vyberte tu odpověď, která nejlépe vystihuje Váš názor. Dotazník je zcela anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Koupili jste si někdy čalouněný nábytek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1368,42 %68,42 %  
Ne631,58 %31,58 %  

Graf

2. Dáváte přednost při nákupu čalouněného nábytku potahovým textiliím vyrobených:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezáleží mi na materiálu646,15 %31,58 %  
ze směsových materiálů (bavlna + viskóza, vlna + polyester ... )430,77 %21,05 %  
z přírodních materiálů (bavlna, len, vlna, hedvábí)323,08 %15,79 %  

Graf

3. Zajímáte se při nákupu čalouněného nábytku z jakého materiálu je výrobek vyroben?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas se zajímám.753,85 %36,84 %  
Ano, vždy se zajímám.430,77 %21,05 %  
Ne, nezajímá mě, z čeho je čalouněný nábytek vyroben.215,38 %10,53 %  

Graf

4. Víte, co znamenají symboly údržby na etiketě u potahového materiálu? Např.:

http://www.sotex.cz/index.php?adr=14

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám všechny symboly údržby.otázka č. 6, Znám jen některé symboly.otázka č. 5, Ne, neznám je a netuším, co znamenají.otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Znám jen některé symboly.1076,92 %52,63 %  
Ano, znám všechny symboly údržby.215,38 %10,53 %  
Ne, neznám je a netuším, co znamenají.17,69 %5,26 %  

Graf

5. Očekáváte, že Vám prodavač tyto symboly údržby vysvětlí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, je to v jeho náplni práce a měl by znát symboly údržby oděvů.1090,91 %52,63 %  
Ne, neočekávám, že mi vysvětlí symboly, (prodavač neví, co znamenají).19,09 %5,26 %  

Graf

6. Pokud kupujete výrobek vyžadující speciální údržbu, upozorní Vás na způsob údržby prodavač.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poučí mě o údržbě, jen když se zeptám.861,54 %42,11 %  
Ano, vždy mě upozorní na jeho údržbu.323,08 %15,79 %  
Ne, ani když se zeptám - neví to.215,38 %10,53 %  

Graf

7. Víte, co znamenají symboly odolnosti vůči namáhání potahové textilie? Např.:

http://groupware.tzu.cz/img/109.gif

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám tyto symboly.otázka č. 9, Ne, neznám je a netuším, co znamenají.otázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám je a netuším, co znamenají.1292,31 %63,16 %  
Ano, znám tyto symboly.17,69 %5,26 %  

Graf

8. Očekáváte, že Vám prodavač tyto symboly odolnosti vůči namáhání vysvětlí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, je to v jeho náplni práce a měl by znát symboly údržby oděvů.1191,67 %57,89 %  
Ne, neočekávám, že mi vysvětlí symboly, (prodavač neví, co znamenají).18,33 %5,26 %  

Graf

9. Víte, co znamená hodnota oděru u potahové textilie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy jsem se s tímto údajem v nesetkal/a, ani v prodejnách čalouněného nábytku.861,54 %42,11 %  
Ano, znám tento údaj a vím, co znamená.323,08 %15,79 %  
Ne, netuším, co znamená, ale už jsem se s touto hodnotou v prodejnách čalouněného nábytku setkal/a.215,38 %10,53 %  

Graf

10. Domníváte se, že dražší čalouněný nábytek je zhotovován z kvalitnějších materiálů a lepší technologií?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne vždy jsou z kvalitnějších materiálů, zpracování také není dokonalé.1184,62 %57,89 %  
Nevidím rozdíl mezi dražším čalouněným nábytkem a tím obyčejným.17,69 %5,26 %  
Ano, jsou z kvalitnějších materiálů a jsou dokonale zpracované.17,69 %5,26 %  

Graf

11. Domníváte se, že prodavači ve specializovaných prodejnách jsou kvalifikovanější a více se věnují zákazníkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne vždy, někteří prodavači nejsou profesionálové.969,23 %47,37 %  
Ano, jejich přístup k zákazníkovi je na profesionální úrovni.430,77 %21,05 %  

Graf

12. Žádali jste někdy prodavače o radu při výběru potahové textilie u nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, už jsem někdy požádal/a.otázka č. 13, Ne, nikdy jsem se nepožádal/a.otázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, už jsem někdy požádal/a.1076,92 %52,63 %  
Ne, nikdy jsem se nepožádal/a.323,08 %15,79 %  

Graf

13. Jak moc jste s ní byli spokojeni s poskytnutou radou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální postoj660 %31,58 %  
Spíše spokojen220 %10,53 %  
Spíše nespokojen110 %5,26 %  
Velmi spokojen110 %5,26 %  

Graf

14. Rozhodovali jste se někdy mezi více druhy potahových textilií u čalouněného nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, už se mi to stalo.otázka č. 15, Ne, nikdy se mi to nestalo.otázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, už se mi to stalo.1184,62 %57,89 %  
Ne, nikdy se mi to nestalo.215,38 %10,53 %  

Graf

15. Dokázal Vám prodavač vysvětlit rozdíl mezi nimi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, snažil se rozdíl vysvětlit, ale vypadalo to, že chce jen prodat a ne že tomu opravdu rozumí.1090,91 %52,63 %  
Ano, vše mi bylo dobře vysvětleno, působil profesionálně - rozuměl tomu.19,09 %5,26 %  

Graf

16. Jaké máte požadavky na prodavače čalouněného nábytku a textilních potahových materiálů? (Napište váš vlastní názor.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby mel dobrou praxi v oboru

aby mi dokázal poradit, jak se o toto starat a jaký materiál je nejlepší do mých podmínek

aby rozuměli své práci a produktům které prodávají

aby své práci rozuměl a uměl poradit

aby to bylo kvalitni

Aby uměl profesionáolně odpovědět a poradit...

aby uměl zodpovědět všechny moje dotazy

Kvalita materiálu, přijatelná cena, dobrá dostupnost, popř. dopravné zdarma nebo za nižší cenu než u konkurence

Měl by se vyznat v textilu, jeho základních vlastnostech, údržbě a v rozdílech jednotlivých textilií. Měl by být ochotný a měl by mi vysvětlit vše, čemu nerozumím a pomoci mi při rozhodování ne jen kvůli ceně, ale i kvůli účelu a kvalitě.

odbornost

odpornou radu na dotaz

ochoten vše vysvětlit, dostatečná znalost, pomoct při rozhodování (cena, materiál, kvalita)

ochotný a schopný poradit (smysl pro design, přehled o nabízeném zboží - výhody a nevýhody jednotlivých materiálů, výdrž...)

Především, aby věděl o co se jedná, dokázal mi poradit co znamenají značky, z čeho to je, jak udržovat a podobně.

Řeknou co se jim hodí aby nábytek prodali, bylo by fajn aby zvládli zodpovědět otázky a ne neustále ukazovat na cenu

standardní znalosti výrobků

Vyplívá z testu.

znalost produktů a služeb s prodejem související

znalosti, informovat zákazníka dle pravdy ne proto aby za každou cenu prodali nejdražší

17. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1368,42 %68,42 %  
Muž631,58 %31,58 %  

Graf

18. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let736,84 %36,84 %  
26 - 40 let631,58 %31,58 %  
41 - 60 let526,32 %26,32 %  
nad 61 let15,26 %5,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Qualizzová, M.Požadavky kladené na prodejce čalouněného nábytku (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://pozadavky-na-prodejce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.