Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost zákazníků s automobily Škody Auto

Spokojenost zákazníků s automobily Škody Auto

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Skřipcová
Šetření:19. 03. 2012 - 06. 04. 2012
Počet respondentů:108
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku, který se týká spokojenosti zákazníků s výrobky a službami Škody Auto. Výsledky budou použity pro mou bakalářsko práci. Dotazník je určen osobám od 18 let, kteří již mají nějakou zkušenost s koupí tohoto vozu. Předem děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Vlastnil(a) jste někdy automobil od Škody Auto? (pokud NE děkuji za váš čas)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9083,33 %83,33 %  
Ne1816,67 %16,67 %  

Graf

2. Na základě čeho jste se rozhodli automobil koupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Předchozí zkušenosti4044,44 %37,04 %  
Cena3640 %33,33 %  
Doporučení přátel2628,89 %24,07 %  
Jiné2527,78 %23,15 %  
Spotřeba2022,22 %18,52 %  
Design1415,56 %12,96 %  
Bezpečnost1011,11 %9,26 %  
Reklama66,67 %5,56 %  

Graf

3. Byl(a) jste s nákupem spokojen(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8088,89 %74,07 %  
Ne 1011,11 %9,26 %  

Graf

4. Byl automobil dostupný v čase, kdy jste si ho chtěli zakoupit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8190 %75 %  
Ne910 %8,33 %  

Graf

5. Jaká je podle Vás cena automobilů Škoda v porovnání s konkurencí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stejná3943,33 %36,11 %  
Lepší3033,33 %27,78 %  
Horší2123,33 %19,44 %  

Graf

6. Byl(a) spokojen(a) s prodejci v autosalonu při nákupu vozu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7886,67 %72,22 %  
Ne1213,33 %11,11 %  

Graf

7. Jaká je podle Vás dostupnost autoservisů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobrá6066,67 %55,56 %  
Přiměřená3033,33 %27,78 %  

Graf

8. Jaký typ automobilu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední5257,78 %48,15 %  
Velký1718,89 %15,74 %  
Sportovní1213,33 %11,11 %  
Terenní66,67 %5,56 %  
Malý33,33 %2,78 %  

Graf

9. Který vůz z nabídky Škoda Auto Vás nejvíce zajímá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Octavia3640 %33,33 %  
Superb1820 %16,67 %  
Fabia1617,78 %14,81 %  
Yeti1516,67 %13,89 %  
Roomster44,44 %3,7 %  
Citigo11,11 %0,93 %  

Graf

10. Napište tři zahraniční značky vozů, nad kterými jste uvažoval nebo v budoucnu uvažujete.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

asd

Audi

Audi

audi

Audi, BMW, Fiat (500)

audi, bmw, mercedes

audi, bmw, opel

Audi, BMW, Peugeot

Audi, BMW, WV

Audi, FIAT, Ford

Audi, jiné ne

audi, peugeot, hyundai

Audi, VW, Subaru

audi,fiat,peugot

BMW , AUDI , VW

BMW, Audi, Peugeot

BMW, Audi, VW

BMW, BMW a BMW

BMW, Ferrari, Lamborgini

BMW, Hyunday

BMW, Volkswagen, Audi

BMW, Volkswagen, Dacia

BMW, VW, Mini

bmw,audi,volvo

citroen renault VW

Citroen, Kia, Audi

citroen, peugeot, audi

Fiat Punto Evo, Alfa Romeo Giulietta, Volvo S60

Ford Peugeot Kia

ford, hyunda, opel

Ford, Hyundai, Audi

Ford, Mercedes

Ford, Mercedes Benz, Audi

Ford, Peugeot,Volswagen

Ford, VW, Hyundai

Honda, Ford, Alfa Romeo

Honda, Hiunday,Ford

hyundai kia vw

hyundai, audi, volstwagen

Hyundai, Audi, WV

hyundai, VW, BMW,

Chrysler Volkswagen Porsche

Kia Hyundai Toyota

Kia, Citroen, Peugeot

kia, vw, audi

kia, vw, mercedes

Kia,Hyundai,Renault

Lexus, kia, honda

Mercedes - Benz, Porsche, Mazda

neuvažuji vůbec o zahraničních autech

Nissan, BMW, Honda

Nissan, BMW, Volvo

Nissan, Ford, BMW

Nissan, Toyota, VW

Nissan,Honda,Kia

Opel, Hyundai, Ford

Peugeot

peugeot, citroen, volswagen

Peugeot, Kia, Mini

Peugeot, Mitsubishi, Nisan

Peugot, Volvo, Infinity

Renault,Dacia

Renoult, suzuki, opel

Saab, Volvo, Porsche

toyota, kia, ford

Toyota, Nissan, Kia

Volkswagen Toyota Peugeot

Volkswagen Audi BMW

volkswagen

Volkswagen Golf Audi A3

Volkswagen, Opel, Citroen

Volkswagen, Peugeot, Audi

volkswagen,citroën a fiat

volkswagen,chevrolet,ford

volvo audi bmw

Volvo XC 90, Land Rover, VW Touareg

volvo, bmw, wv golf

Volvo, Citroen, Seat

Volvo, Volkswagen, Honda

Volvo,kia,bmw

VW, AUDI, VOLVO

VW, BMW, Audi

VW, BMW, Fiat

VW, BMW, Mercedes

VW, Ford, Citroen

VW, Honda, Toyota

VW, Mercedes, BMW

VW, Peugeot, Ford

Wolksvagen, Audi, Renault

11. Proč jste si vybral(a) právě tyto značky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Design6272,09 %57,41 %  
Výbava4350 %39,81 %  
Výkon3439,53 %31,48 %  
Cena2427,91 %22,22 %  
Spotřeba2023,26 %18,52 %  
Jiné 1922,09 %17,59 %  
Reklama89,3 %7,41 %  

Graf

12. Zajímají Vás ekologicky šetrné vozy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4550 %41,67 %  
Ne4550 %41,67 %  

Graf

13. Jaká reklamní média preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet5965,56 %54,63 %  
Televize5156,67 %47,22 %  
Tisk2730 %25 %  
Rádio910 %8,33 %  
Billboard88,89 %7,41 %  

Graf

14. Zaujaly Vás některé z reklam Škody Auto?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7178,89 %65,74 %  
Ne1921,11 %17,59 %  

Graf

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední - s maturitou5662,22 %51,85 %  
Vysokoškolské2628,89 %24,07 %  
Střední – s výučním listem66,67 %5,56 %  
Základní vzdělání22,22 %1,85 %  

Graf

16. Jaký je váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 266066,67 %55,56 %  
27 – 402022,22 %18,52 %  
41 – 5577,78 %6,48 %  
56 a více33,33 %2,78 %  

Graf

17. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž4651,11 %42,59 %  
Žena4448,89 %40,74 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

16. Jaký je váš věk?

  • odpověď 18 – 26:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design na otázku 2. Na základě čeho jste se rozhodli automobil koupit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní na otázku 8. Jaký typ automobilu preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vlastnil(a) jste někdy automobil od Škody Auto? (pokud NE děkuji za váš čas)

2. Na základě čeho jste se rozhodli automobil koupit?

3. Byl(a) jste s nákupem spokojen(a)?

4. Byl automobil dostupný v čase, kdy jste si ho chtěli zakoupit?

5. Jaká je podle Vás cena automobilů Škoda v porovnání s konkurencí?

6. Byl(a) spokojen(a) s prodejci v autosalonu při nákupu vozu?

7. Jaká je podle Vás dostupnost autoservisů?

8. Jaký typ automobilu preferujete?

9. Který vůz z nabídky Škoda Auto Vás nejvíce zajímá?

11. Proč jste si vybral(a) právě tyto značky?

12. Zajímají Vás ekologicky šetrné vozy?

13. Jaká reklamní média preferujete?

14. Zaujaly Vás některé z reklam Škody Auto?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaký je váš věk?

17. Jaké je vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vlastnil(a) jste někdy automobil od Škody Auto? (pokud NE děkuji za váš čas)

2. Na základě čeho jste se rozhodli automobil koupit?

3. Byl(a) jste s nákupem spokojen(a)?

4. Byl automobil dostupný v čase, kdy jste si ho chtěli zakoupit?

5. Jaká je podle Vás cena automobilů Škoda v porovnání s konkurencí?

6. Byl(a) spokojen(a) s prodejci v autosalonu při nákupu vozu?

7. Jaká je podle Vás dostupnost autoservisů?

8. Jaký typ automobilu preferujete?

9. Který vůz z nabídky Škoda Auto Vás nejvíce zajímá?

11. Proč jste si vybral(a) právě tyto značky?

12. Zajímají Vás ekologicky šetrné vozy?

13. Jaká reklamní média preferujete?

14. Zaujaly Vás některé z reklam Škody Auto?

15. Jaké je vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Jaký je váš věk?

17. Jaké je vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Skřipcová, V.Spokojenost zákazníků s automobily Škody Auto (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://spokojenost-zakazniku-s-auto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.