Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku, díky kterému chceme zjistit jak se české ženy staví k péči o pleť a jaký mají ve skutečnosti životní styl.
Výsledky totoho průzkumu slouží jako materiál pro vypracování diplomové práce.
Odpovědi respondentů
1. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
261
96,31 %
96,31 %
Muž
10
3,69 %
3,69 %
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-29
152
56,09 %
56,09 %
30-49
94
34,69 %
34,69 %
Méně než 18
11
4,06 %
4,06 %
50-69
11
4,06 %
4,06 %
70 a více
3
1,11 %
1,11 %
3. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zaměstnaná
95
35,06 %
35,06 %
Studentka
74
27,31 %
27,31 %
Maminka na mateřské
68
25,09 %
25,09 %
OSVČ
17
6,27 %
6,27 %
Nezaměstnaná
9
3,32 %
3,32 %
Důchodkyně
8
2,95 %
2,95 %
4. Bydlíte v
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Městě
145
53,51 %
53,51 %
Menším městě (do 50 tisíc obyvatel)
74
27,31 %
27,31 %
Na vesnici
52
19,19 %
19,19 %
5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogerie
188
69,37 %
69,37 %
Online
40
14,76 %
14,76 %
Parfumerie
19
7,01 %
7,01 %
Supermarket
14
5,17 %
5,17 %
Lékárna
10
3,69 %
3,69 %
6. Představte si, že byste si mohla koupit denní péči, která by bojovala s každodenními negativními externími vlivy a pomohla Vám stárnout pomaleji, přirozeně a s elegancí, měla byste o ní zájem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
180
66,42 %
66,42 %
Ne
91
33,58 %
33,58 %
7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Vyzkoušení vzorečku
2.797
3.481
Reklama
5.72
3.18
Předchozí zkušenost se značkou
2.94
2.606
Doporučení v lékárně od dermoporadkyně
4.258
2.257
Doporučení od kamarádky nebo rodiny
3.352
2.536
Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku
4.846
3.152
Doporučení od dermatologa
3.973
4.477
8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
301-500 Kč,-
76
41,99 %
28,04 %
Do 300 Kč,-
52
28,73 %
19,19 %
501-700 Kč,-
24
13,26 %
8,86 %
901-1300 Kč,-
23
12,71 %
8,49 %
701-900 Kč,-
6
3,31 %
2,21 %
9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 1500 Kč,-
77
42,78 %
28,41 %
1500 – 3000 Kč,-
51
28,33 %
18,82 %
3001 – 5000 Kč,-
35
19,44 %
12,92 %
5001 – 8000 Kč,-
10
5,56 %
3,69 %
Více než 8000 Kč,-
7
3,89 %
2,58 %
10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kruhy pod oči
62
34,44 %
22,88 %
Nejednotný odstín
49
27,22 %
18,08 %
Zarudnutí
38
21,11 %
14,02 %
Stárnutí
34
18,89 %
12,55 %
Nepříjemný pocit a pnutí
30
16,67 %
11,07 %
akné
27
15 %
9,96 %
Pigmentové skvrny
18
10 %
6,64 %
černé tečky
4
2,22 %
1,48 %
Vrásky
4
2,22 %
1,48 %
mastná plet
3
1,67 %
1,11 %
pupínky
2
1,11 %
0,74 %
suchá pleť
2
1,11 %
0,74 %
občasné tukové boule a vrásky u nosu
1
0,56 %
0,37 %
Citlivost
1
0,56 %
0,37 %
pupínky a jizvy
1
0,56 %
0,37 %
suchá místa, pupínky na bradě
1
0,56 %
0,37 %
olupování se, šupinatění
1
0,56 %
0,37 %
mastná pleť, lesk
1
0,56 %
0,37 %
Rozsirene pory
1
0,56 %
0,37 %
rozšířené póry
1
0,56 %
0,37 %
Akné, mastnota
1
0,56 %
0,37 %
Pihy,občas akné
1
0,56 %
0,37 %
akné, sucha plet
1
0,56 %
0,37 %
pupinky, rozsirene pory
1
0,56 %
0,37 %
suchá a citlivá pleť
1
0,56 %
0,37 %
akné, mastná pleť
1
0,56 %
0,37 %
akne, alergie
1
0,56 %
0,37 %
nic
1
0,56 %
0,37 %
sucha mista, ktera se loupou
1
0,56 %
0,37 %
11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Možnost vyzkoušení vzorečku
72
40 %
26,57 %
Doporučení od dermatologa
60
33,33 %
22,14 %
Doporučení od kamarádky nebo rodiny
53
29,44 %
19,56 %
Produkty jsou více důvěryhodné/spolehlivé
44
24,44 %
16,24 %
Produkty v lékárně jsou vhodné pro citlivou pleť
33
18,33 %
12,18 %
Akce nebo sleva na produkty
29
16,11 %
10,7 %
Odborná pomoc od dermoporadkyně
26
14,44 %
9,59 %
Možnost zakoupit novinku
2
1,11 %
0,74 %
Reklama
2
1,11 %
0,74 %
12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Stres
60
33,33 %
22,14 %
Nedostatek spánku
37
20,56 %
13,65 %
Nevyvážená strava
32
17,78 %
11,81 %
Zněčištěné ovzduší
28
15,56 %
10,33 %
Kouření
23
12,78 %
8,49 %
13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše souhlasím
93
51,67 %
34,32 %
spíše nesouhlasím
61
33,89 %
22,51 %
nevím
16
8,89 %
5,9 %
souhlasím
6
3,33 %
2,21 %
nesouhlasím
4
2,22 %
1,48 %
14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
spíše nesouhlasím
71
39,44 %
26,2 %
spíše souhlasím
52
28,89 %
19,19 %
nesouhlasím
25
13,89 %
9,23 %
souhlasím
23
12,78 %
8,49 %
nevím
9
5 %
3,32 %
15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
souhlasím
87
48,33 %
32,1 %
spíše souhlasím
81
45 %
29,89 %
nevím
7
3,89 %
2,58 %
spíše nesouhlasím
5
2,78 %
1,85 %
16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nesouhlasím
73
40,56 %
26,94 %
spíše nesouhlasím
65
36,11 %
23,99 %
spíše souhlasím
31
17,22 %
11,44 %
nevím
9
5 %
3,32 %
souhlasím
2
1,11 %
0,74 %
17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
148
82,22 %
54,61 %
You Tube
12
6,67 %
4,43 %
TV
10
5,56 %
3,69 %
Rádio
5
2,78 %
1,85 %
Časopisy
3
1,67 %
1,11 %
Noviny
1
0,56 %
0,37 %
Online blogy
1
0,56 %
0,37 %
19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Internet
105
58,33 %
38,75 %
V místě prodeje
36
20 %
13,28 %
You Tube
16
8,89 %
5,9 %
Časopisy
14
7,78 %
5,17 %
Online blogy
7
3,89 %
2,58 %
TV
1
0,56 %
0,37 %
Rádio
1
0,56 %
0,37 %
20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Nerozumim otazce
-
?
.
.
.
.
..
Aby čas tak rychle neubíhal. Nedávno byly Vánoce a za chvíli jsou zase a tak je to se vším. Nedávno byla vnoučata malá a dnes jsou dospělá.
Aktivita ve volném čase - doprovod partnera na sportovních utkáních, "společenské povinnosti"
Asi v nicem
Asi ve studiu
celkem v ničem
celkem v ničem
Celkove v zivotnim stylu
celkově zpomalit životní tempo, v současném zaměstnání toto nelze
Cely život by nemusel ubíhat tak rychle.
Doma
Chci, aby pracovní doba byla max 6 hodin. Stejne se tam min 2 hodiny proflakaji. Je mi 30 let a pracuji na manažerské pozici v bance.
Chtela bych se naucit min ze vseho stresovat, neresit tolik vsechno,..
Chtěla bych trávit více času u moře, klidně i půl roku :-)
Chtela bych vice casu pro sebe.
Chtela bych zpomalit ve stresu
Jsem doma s malým dítětem. Zpomalit nepotřebuju, jen trochu času pro sebe.
Jsem spokojená
Jsem spokojená s tím, jak žiji, nepotřebuji zpomalit.
jsem v pohodě, ale čas moc rychle utíká ...
Méně pracovat.
méně se stresovat se zbytečnostmi
Mit kazdy den pro sebe alespon 1 hodinu casu.
Mít víc času na sebe
nedělat si zbytečné starosti o druhé
nedělat si zbytečné starosti o ostatní
nechápu
Nechci.
nechtěla
Někdy bych potřebovala spíše zrychlit ;)
Neobědvat ve spěchu
nerozumím otázce
Nestresovat se
nevím
Nevím
nevím
nevím
Nevim
Nevim
Nevim
Nevím
Nevím
Nevim
nevím jestli je oblast ve ktreré bych chtěla spomalit
Nic
nic
Nic mě nenapadá
No děti už do porodnice vrátit nemůžu, takže asi v ničem.
piti alkoholu
praca
práce
práce
Práce
pracovní tempo
S dětmi zpomalit moc nejde.
Vše jde jak má.
S životním tempem
Stárnutí
stárnutí
stárnutí,přibírání na váze
stres
stres v práci
Studium
škola
téměř vše
To jak mi rychle rostou děti před očima, to bych ráda zpomalila :)
V nicem
v čase
V čase :)
V čase.
v čase=)
V honbě za dokonalosti
v jídle, v ukvapených rozhodnutích
v každodenním shonu, častěji odpočívat, chodit do přírody, starat se sama o sebe
V kolotoči kolem dětí a domácnosti.
V množství vykonávaných aktivit. Ale jsem na úspěšné cestě.
v nakupovaní
V naplni sveho denniho programu
V neustálém každodenně opakujícím se shonu.
V neustálém přemýšlení nad vším.
V nicem
V nicem.
v ničem
v ničem
V ničem
V ničem
V ničem
v ničem
v ničem
v ničem
V ničem
v ničem
V ničem
v ničem
V ničem
v ničem
v ničem
v ničem
V ničem - jsem zpomalená dost :-)
v ničem, jsem spokojená, žiji na statku a v souladu s přírodou
v ničem, jsem želva
v ničem, naopak spíše zrychlit, jsem lenoch :D
V ničem, nežiji hektickým způsobem
V ničem, vše je přesně tak rychlé, jak chci.
V ničem.
V péči o domácnost.
V pocitu, ze kdyz jsem doma s detmi, musi byt uvareno, uklizeno... Kdyz neni, jsem ve stresu, ze nezvladam.
V práci
V práci
V práci
V práci
V práci
v práci
V praci
v práci
v práci
V práci
V práci ..
V práci :-)
V práci a ve škole.
V pracovn tempu.
v pracovních povinnostech
V pracovním nasazení
v pracovním nasazení
V pracovnim nasazeni
V pracovnim tempu
V pracovním tempu.
V pracovním vytížení
V přemýšlení. Někdy bych ho chtěla úplně vypnout a nic neřešit. Bohužel se extrémně stresuji každý den a způsobuji si tak těžké zdravotní problémy.
V rozčilování se s dětmi.
v rychlosti :-)
v sexu
V STÁRNUTÍ...!!!!!!!
v tempu
V tloustnutí
V uklízení.
v uvažování
v žití
V životě celkově:-)
Ve spánku :)
Ve spěchu
Ve spěchu
ve stárnutí
Ve stárnutí
Ve stárnutí
Ve stárnutí
Ve stárnutí
ve starnuti
ve stárnutí
Ve stárnutí
Ve stárnutí
Ve stárnutí :-)
Ve stárnutí, hlavně mých dětí, které rostou neskutečně, na čemž vidím, jak moc rychle běží čas... takže kdyby měl den 48 hodin, nezlobila bych se... všechno by bylo pomalejší, na vše víc času, právě i na děti.
Ve stárnutí.
Ve stresu
ve tárnutí
Ve vsem
ve vsem
ve všem
ve všem
Ve všem
ve všem
ve všem
ve všem
Ve všem :-)
Ve všem :)
ve všem, ale hlavně ve stárnoucí pleti
Více času pro rodinu a koníčky
Vpracovnìm vytížení
vvvv
x
xxx
Zpomalit asi v ničem.
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Představte si, že byste si mohla koupit denní péči, která by bojovala s každodenními negativními externími vlivy a pomohla Vám stárnout pomaleji, přirozeně a s elegancí, měla byste o ní zájem?
odpověď Ano:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=1 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=6 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od kamarádky nebo rodiny=1 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od kamarádky nebo rodiny=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od kamarádky nebo rodiny=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od kamarádky nebo rodiny=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení v lékárně od dermoporadkyně=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení v lékárně od dermoporadkyně=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení v lékárně od dermoporadkyně=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení v lékárně od dermoporadkyně=6 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení v lékárně od dermoporadkyně=7 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=1 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=7 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost se značkou=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost se značkou=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost se značkou=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost se značkou=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předchozí zkušenost se značkou=6 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama=6 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=1 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=4 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=6 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 301-500 Kč,- na otázku 8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501-700 Kč,- na otázku 8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 901-1300 Kč,- na otázku 8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1500 – 3000 Kč,- na otázku 9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3001 – 5000 Kč,- na otázku 9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001 – 8000 Kč,- na otázku 9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 1500 Kč,- na otázku 9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi akné na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kruhy pod oči na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nejednotný odstín na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepříjemný pocit a pnutí na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pigmentové skvrny na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stárnutí na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zarudnutí na otázku 10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce nebo sleva na produkty na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od kamarádky nebo rodiny na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost vyzkoušení vzorečku na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odborná pomoc od dermoporadkyně na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty jsou více důvěryhodné/spolehlivé na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkty v lékárně jsou vhodné pro citlivou pleť na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kouření na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedostatek spánku na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyvážená strava na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stres na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zněčištěné ovzduší na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Běhám / jezdím na kole / bruslím na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čtu si na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dělám jógu / pilátes na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodím do fitness na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodím do kina / koukám na filmy na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chodím do přírody / věnuji se zahrádce na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trávím čas s dětmi na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vařím na otázku 17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi You Tube na otázku 18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopisy na otázku 19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V místě prodeje na otázku 19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi You Tube na otázku 19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v ničem na otázku 20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi V práci na otázku 20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
odpověď Internet:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501-700 Kč,- na otázku 8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi V místě prodeje na otázku 19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevyvážená strava na otázku 12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušení vzorečku=3 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akce nebo sleva na produkty na otázku 11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=1 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od dermatologa=5 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Produkt je v akci nebo součástí dárkového balíčku=2 na otázku 7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1500 – 3000 Kč,- na otázku 9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
odpověď Internet:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V práci na otázku 20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste
2. Kolik je Vám let?
3. Jste
4. Bydlíte v
5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
6. Představte si, že byste si mohla koupit denní péči, která by bojovala s každodenními negativními externími vlivy a pomohla Vám stárnout pomaleji, přirozeně a s elegancí, měla byste o ní zájem?
7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste
2. Kolik je Vám let?
3. Jste
4. Bydlíte v
5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku?
6. Představte si, že byste si mohla koupit denní péči, která by bojovala s každodenními negativními externími vlivy a pomohla Vám stárnout pomaleji, přirozeně a s elegancí, měla byste o ní zájem?
7. Co by Vás přimělo ke koupi tohoto nového produktu? (Seřaďte podle důležitosti: 1. nejvíce důležité - 7. nejméně důležité, pozn.:každé pořadí můžete zvolit jen jednou)
8. Kolik byste byla ochotná investovat do jednoho balení této denní péče která by předcházela vzniku známek stárnutí a působila korekčně?
9. Pokud by bylo nutné si tuto péči kupovat opakovaně, kolik byste byla ročně ochotná do ní investovat?
10. Jaký problém s pletí Vás trápí nejvíce? (maximálně 2)
11. V případě, že se rozhodnete pro nákup kosmetiky v lékárně, co je pro Vás rozhodujícím faktorem pro koupi denní péče? (maximálně 2)
12. Kterým z těchto vnějších faktorů vystavujete pleť nejčastěji?
13. Žiji zdravý a vyvážený životní styl
14. Jsem velmi pracovně vytížená a nemám čas se o sebe starat
15. Záleží mi na tom aby má pleť vypadala zdravě a mladě
16. Stravuji se ve spěchu a chodím do fast foodu
17. Co děláte ve volném čase abyste relaxovala? (maximálně 2)
18. Které z těchto médií používáte nejčastěji?
19. Kde nejčastěji hledáte informace ohledně kosmetiky?
20. V čem byste chtěla v životě zpomalit?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Zidane: V názvu dotazníku je "Spotřebitelky.", ovšem dotazník není označen "jen pro ženy" a když jsem si ho právě pro tu srandu rozklikl, třetí otázka počítá jen se ženami. paní či slečno Jahnová, chtělo by to za prvé dotazník označit "jen pro ženy" a pokud ne a otázka č.1 na pohlaví má mít smysl, upravit i následující otázky. fakt nejsem studentka, maminka na mateřské, zaměstnaná, nezaměstnaná ani důchodkyně. OSVČ taky nejsem. Jsem zaměstnaný, tedy nemohu odpovědět. Ale v tom případě viz výše - proč není dotazník označen "jen pro ženy" či tak nějak?
Já vím, ryju, ale s tím má zadavatel/ka dotazníku počítat.
___: otazka 8: co znamena "jedno balenie"? to je mnozstvo na den, na tyzden, na mesiac, na rok? (bacha na taketo otazky, nebudete vediet, ako to respondentky pochopili, kazda si to moze vysvetlit inak, a to vam skresli vysledky.)
hells: Souhlasím s xxx. Složení a také balení a jejich dopad na životní prostředí a další informace o produktu bych také brala v úvahu při rozhodování.
xxx: v dotazníku podle mě chybí třeba možnost rozhodnout se dle složení. K čemu mi je doporučení např. dermatologa pokud se jedná o chemickou směsku z ropy