Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží pro potřeby zpracování mé bakalářské práce „Chování spotřebitele při nákupu parfémů v Jihomoravském kraji“. Pojmem „parfém“ je myšlena kolínská voda, toaletní voda, parfémová voda, parfém, jakož i tester,
Pokyny pro vyplnění:Není-li uvedeno jinak, označte prosím jen jednu z nabízených odpovědí
Velmi děkuji za Vaši ochotu i pomoc.
Odpovědi respondentů
1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
134
78,36 %
78,36 %
ne
37
21,64 %
21,64 %
2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
136
79,53 %
79,53 %
ne
35
20,47 %
20,47 %
3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
140
102,94 %
81,87 %
1
103
75,74 %
60,23 %
2
41
30,15 %
23,98 %
3
26
19,12 %
15,2 %
4
8
5,88 %
4,68 %
5
7
5,15 %
4,09 %
6
4
2,94 %
2,34 %
10
2
1,47 %
1,17 %
3-4
1
0,74 %
0,58 %
Cca 20
1
0,74 %
0,58 %
30
1
0,74 %
0,58 %
Nikdy!
1
0,74 %
0,58 %
Od cigáňa na nádru jsem to zkusil taky, nedoporučuji
1
0,74 %
0,58 %
Notino
1
0,74 %
0,58 %
Na letišti
1
0,74 %
0,58 %
8
1
0,74 %
0,58 %
Asi 3-4 max
1
0,74 %
0,58 %
1 dárek
1
0,74 %
0,58 %
jeden
1
0,74 %
0,58 %
20
1
0,74 %
0,58 %
4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
kamenná prodejna
1.926
1.862
eshop
2.787
2.168
katalog
3.5
1.941
5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sephora
206
151,47 %
120,47 %
www.notino.cz
120
88,24 %
70,18 %
Douglas
118
86,76 %
69,01 %
DM
112
82,35 %
65,5 %
Teta
107
78,68 %
62,57 %
Rosmann
105
77,21 %
61,4 %
Marionnaud
104
76,47 %
60,82 %
Fann
103
75,74 %
60,23 %
www.mall.cz
65
47,79 %
38,01 %
www.parfemy-elnino.cz
58
42,65 %
33,92 %
www.parfemy.cz
52
38,24 %
30,41 %
www.krasa.cz
26
19,12 %
15,2 %
www.europarfemy.cz
15
11,03 %
8,77 %
www.eparfem.cz
13
9,56 %
7,6 %
Avon
1
0,74 %
0,58 %
Avon, Oriflame, Yves Rocher, Rituals
1
0,74 %
0,58 %
Bezcelní zóny na letištích
1
0,74 %
0,58 %
lekarna.cz
1
0,74 %
0,58 %
To tap
1
0,74 %
0,58 %
vivantis.cz (Máš v seznamu Sephoru 2x ;)
1
0,74 %
0,58 %
krasnevune.cz
1
0,74 %
0,58 %
Lush
1
0,74 %
0,58 %
6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Notino
65
47,79 %
38,01 %
Douglas
20
14,71 %
11,7 %
Avon
18
13,24 %
10,53 %
Sephora
12
8,82 %
7,02 %
DM
11
8,09 %
6,43 %
Teta
5
3,68 %
2,92 %
Notino.cz
5
3,68 %
2,92 %
Fann
5
3,68 %
2,92 %
Oriflame
5
3,68 %
2,92 %
0
3
2,21 %
1,75 %
www.notino.cz
3
2,21 %
1,75 %
-
2
1,47 %
1,17 %
Lekarna.cz
2
1,47 %
1,17 %
Drogerie
2
1,47 %
1,17 %
ROSSMANN
2
1,47 %
1,17 %
Marionnaud
2
1,47 %
1,17 %
Nepouživám
2
1,47 %
1,17 %
nenakupuji
2
1,47 %
1,17 %
ne
2
1,47 %
1,17 %
Nekupuju
1
0,74 %
0,58 %
Avon, Oriflame
1
0,74 %
0,58 %
El nino
1
0,74 %
0,58 %
V práci
1
0,74 %
0,58 %
Sephora, Douglas
1
0,74 %
0,58 %
Notino, Elnino, Europarfémy
1
0,74 %
0,58 %
https://www.neness.cz/
1
0,74 %
0,58 %
Olympie
1
0,74 %
0,58 %
www.europarfemy.cz
1
0,74 %
0,58 %
Elnino, notino
1
0,74 %
0,58 %
1
1
0,74 %
0,58 %
Douglas, Yves Rocher
1
0,74 %
0,58 %
Avon, Oriflame
1
0,74 %
0,58 %
Teta, Rosman
1
0,74 %
0,58 %
letiště
1
0,74 %
0,58 %
Parfémy-elnino.cz
1
0,74 %
0,58 %
notino, fann
1
0,74 %
0,58 %
Na letištích
1
0,74 %
0,58 %
Krásné vůně.cz
1
0,74 %
0,58 %
dle nejnižší ceny včetně dopravy
1
0,74 %
0,58 %
na Heurece a jiných srovnávačích
1
0,74 %
0,58 %
notino, fann, yves rosher
1
0,74 %
0,58 %
Nemám oblíbené místo.
1
0,74 %
0,58 %
Marionnaud Vaňkovka
1
0,74 %
0,58 %
...
1
0,74 %
0,58 %
Rossman
1
0,74 %
0,58 %
Žádný
1
0,74 %
0,58 %
Www.parfemy.cz
1
0,74 %
0,58 %
V kamenné prodejně
1
0,74 %
0,58 %
To tap
1
0,74 %
0,58 %
www.parfemy-elnino.cz
1
0,74 %
0,58 %
Vaňkovka
1
0,74 %
0,58 %
Klasické drogerie (Teta, DM), je pro mě důležité cítit tu vůni
1
0,74 %
0,58 %
vůbec
1
0,74 %
0,58 %
Notino, Douglas
1
0,74 %
0,58 %
Kdekoli, podle recenzí.
1
0,74 %
0,58 %
Rituals
1
0,74 %
0,58 %
Avon, Lush
1
0,74 %
0,58 %
Duty free
1
0,74 %
0,58 %
DM, Rosmann
1
0,74 %
0,58 %
www.notino.cz, www.krasa.cz
1
0,74 %
0,58 %
elnino, alza
1
0,74 %
0,58 %
nemám žádný oblíbený
1
0,74 %
0,58 %
je mi to jedno, tam, kde ho mají
1
0,74 %
0,58 %
nemám oblíbený eshop, záleží na dostupnosti/ceně/dopravě/věrohodnosti
1
0,74 %
0,58 %
Muller drogeria AT
1
0,74 %
0,58 %
v katalógu Avon
1
0,74 %
0,58 %
Neznám přesný název, jsou to prodejci noname kopii slavných značek.
1
0,74 %
0,58 %
Neness
1
0,74 %
0,58 %
Marionnaud, Sephora
1
0,74 %
0,58 %
Mall.cz
1
0,74 %
0,58 %
Notino.cz, elnino
1
0,74 %
0,58 %
V outlet centrech nebo na letistich
1
0,74 %
0,58 %
Notino, el-nino
1
0,74 %
0,58 %
David bakmen
1
0,74 %
0,58 %
V kamenné prodejně pouze očuchávám :D
1
0,74 %
0,58 %
notino, vivantis
1
0,74 %
0,58 %
Duty Free Shop
1
0,74 %
0,58 %
Marionnaud, Notino
1
0,74 %
0,58 %
Notino, Mall
1
0,74 %
0,58 %
Notino, ZARA, krasnevune.cz
1
0,74 %
0,58 %
1 notino
1
0,74 %
0,58 %
notino, krasnevune
1
0,74 %
0,58 %
Fann parfumerie Brno
1
0,74 %
0,58 %
ProdejParfemu.cz, Notino
1
0,74 %
0,58 %
Müller Drogerie / Německo
1
0,74 %
0,58 %
7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pro sebe
99
72,79 %
57,89 %
pro matku/otce
13
9,56 %
7,6 %
pro přítele/přítelkyni
12
8,82 %
7,02 %
pro dceru/syna
2
1,47 %
1,17 %
pro sestru
2
1,47 %
1,17 %
Pro sebe a nejbližší rodinu.
1
0,74 %
0,58 %
pro sebe, přítele i rodinu
1
0,74 %
0,58 %
pro tchýni/tchána
1
0,74 %
0,58 %
Kamaradku
1
0,74 %
0,58 %
Pro kamarádky
1
0,74 %
0,58 %
Pro sebe a muže
1
0,74 %
0,58 %
pro toho, kdo požádá, abych objednala, nejčastěji pro sebe
1
0,74 %
0,58 %
Pro sebe nebo pro rodinu
1
0,74 %
0,58 %
8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1001-1500 Kč
41
30,15 %
23,98 %
501-1000 Kč
37
27,21 %
21,64 %
1501-2000 Kč
29
21,32 %
16,96 %
do 500 Kč
18
13,24 %
10,53 %
2001-2500 Kč
7
5,15 %
4,09 %
nad 2501 Kč
4
2,94 %
2,34 %
9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
501-1000 Kč
52
38,24 %
30,41 %
1001-1500 Kč
41
30,15 %
23,98 %
do 500 Kč
20
14,71 %
11,7 %
1501-2000 Kč
19
13,97 %
11,11 %
2001-2500 Kč
3
2,21 %
1,75 %
nad 2501 Kč
1
0,74 %
0,58 %
10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
parfémovou vodu
73
53,68 %
42,69 %
parfém
46
33,82 %
26,9 %
toaletní vodu
17
12,5 %
9,94 %
11. Používáte testery?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
99
72,79 %
57,89 %
ne
37
27,21 %
21,64 %
12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1
86
63,24 %
50,29 %
2
26
19,12 %
15,2 %
3
20
14,71 %
11,7 %
5
2
1,47 %
1,17 %
4
2
1,47 %
1,17 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
1.5
Minimum:
1
Maximum:
3
Variační rozpětí:
2
Rozptyl:
0.54
Směrodatná odchylka:
0.74
Medián:
1
Modus:
1
13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
50 ml
47
34,56 %
27,49 %
100 ml
34
25 %
19,88 %
na velikosti mi nezáleží
27
19,85 %
15,79 %
75 ml
20
14,71 %
11,7 %
30 ml
8
5,88 %
4,68 %
14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Calvin Klein
43
31,62 %
25,15 %
Giorgio Armani
39
28,68 %
22,81 %
Chloé
38
27,94 %
22,22 %
Hugo Boss
37
27,21 %
21,64 %
Lancome
35
25,74 %
20,47 %
Yves Saint Laurent
32
23,53 %
18,71 %
Dior
24
17,65 %
14,04 %
Dolce Gabbana
22
16,18 %
12,87 %
Versace
19
13,97 %
11,11 %
Chanel
18
13,24 %
10,53 %
vůně od Avon
17
12,5 %
9,94 %
Guess
15
11,03 %
8,77 %
Burberry
14
10,29 %
8,19 %
Gucci
13
9,56 %
7,6 %
Bvlgari
8
5,88 %
4,68 %
vůně od Oriflame
7
5,15 %
4,09 %
Givanchy
6
4,41 %
3,51 %
Lanvin
6
4,41 %
3,51 %
Diesel
5
3,68 %
2,92 %
Lacoste
5
3,68 %
2,92 %
Davidoff
4
2,94 %
2,34 %
Kenzo
3
2,21 %
1,75 %
Paco Rabanne
3
2,21 %
1,75 %
Escada
2
1,47 %
1,17 %
nemám oblíbenou značku
2
1,47 %
1,17 %
Roberto Cavalli
2
1,47 %
1,17 %
Marc Jacobs
2
1,47 %
1,17 %
Prada
2
1,47 %
1,17 %
Jlo
1
0,74 %
0,58 %
Katy perry, baby power, beyonce heat rush
1
0,74 %
0,58 %
B.U.
1
0,74 %
0,58 %
Cacharel Yes I am
1
0,74 %
0,58 %
David Beckham
1
0,74 %
0,58 %
Mexx
1
0,74 %
0,58 %
Yves Rocher
1
0,74 %
0,58 %
Cartier
1
0,74 %
0,58 %
Ralph Lauren, Rouge Bunny rouge, Jil Sander
1
0,74 %
0,58 %
Jil Sander, Aqua del Elba, Acqua di Parma
1
0,74 %
0,58 %
Jean Paul Gaultier
1
0,74 %
0,58 %
Valentino, Paco Rabanne
1
0,74 %
0,58 %
Elie Saab
1
0,74 %
0,58 %
L'Occitane
1
0,74 %
0,58 %
Nakupuji pouze v to tap
1
0,74 %
0,58 %
Nezáleží mi moc na značce ale hlavně na vůni, ale musí být i kvalitní (vydrzet několik hodin nejlépe)
1
0,74 %
0,58 %
Eklat, Bruno Banany, B.U.
1
0,74 %
0,58 %
Lolita Lemicka
1
0,74 %
0,58 %
Guerlain, Bucheron
1
0,74 %
0,58 %
Marc Jacobs, Victoria Secret
1
0,74 %
0,58 %
žádná z uvedených
1
0,74 %
0,58 %
Moschino
1
0,74 %
0,58 %
Bruno Banani
1
0,74 %
0,58 %
Carolina Herrera
1
0,74 %
0,58 %
DKNY
1
0,74 %
0,58 %
Jil Sander, Lalique
1
0,74 %
0,58 %
Nina ricci
1
0,74 %
0,58 %
Loewe
1
0,74 %
0,58 %
Karl Lagerfeld, Jill Sander
1
0,74 %
0,58 %
15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
3.397
1.181
akce - jako je sleva ze stálé ceny, zvýhodněné balení, dárek navíc apod.
3.338
1.783
objem v ml
3.037
1.359
vzhled krabičky nebo flakonu
2.64
1.628
reklama
2.066
1.297
módní trendy, roční období
2.412
1.478
značka
2.941
1.452
recenze na internetu, názory okolí
2.691
1.611
vůně parfému
4.368
2.027
výdrž parfému
3.816
1.782
koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)
3.493
1.456
16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
když mi dochází současný parfém
88
64,71 %
51,46 %
když je parfém, který chci, v akci
22
16,18 %
12,87 %
až mi dojde parfém
13
9,56 %
7,6 %
Když mě nějaký zaujme.
1
0,74 %
0,58 %
narozeniny, svátek, akce
1
0,74 %
0,58 %
Kdykoliv mi nějaký zavoní
1
0,74 %
0,58 %
Když mě nějaký zaujme
1
0,74 %
0,58 %
Kdykoliv
1
0,74 %
0,58 %
Když objevím nový parfém, který mi voní
1
0,74 %
0,58 %
když mi hodně voní a chci ho
1
0,74 %
0,58 %
když mi parfém, co mám začne smrdět
1
0,74 %
0,58 %
většinou si parfémy nekupuji, dostávám je darem
1
0,74 %
0,58 %
Když se mi nějaký zalíbí
1
0,74 %
0,58 %
to se liší, někdy jen proto, že chci momentálně novou vůni, někdy protože mi dochází a někdy jen z toho důvodu, že obvykle střídám asi 4 parfémy
1
0,74 %
0,58 %
když objevím novou vůni, která mi voní
1
0,74 %
0,58 %
Když mám chuť udělat si radost
1
0,74 %
0,58 %
17. Používáte stále stejný parfém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne, mám více parfémů, které střídám
62
45,59 %
36,26 %
ano, mám „hlavní“ stále stejný parfém a další parfémy střídám
46
33,82 %
26,9 %
ano
14
10,29 %
8,19 %
ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy
11
8,09 %
6,43 %
ne, ale používám stále stejnou značku
3
2,21 %
1,75 %
18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jen tak, chci prostě změnu
102
75 %
59,65 %
roční období
42
30,88 %
24,56 %
nový parfém na trhu
36
26,47 %
21,05 %
cenová akce
24
17,65 %
14,04 %
nový parfém značky, kterou používám
13
9,56 %
7,6 %
mám 1 parfém a neměním ho již několik let
12
8,82 %
7,02 %
módní trendy
6
4,41 %
3,51 %
Něco voní lépe
1
0,74 %
0,58 %
Mám 1 parfém, který používám už cca 3 roky a ten neměním. Potom má další parfémy, které střídám/měním podle toho, když zrovna narazím na jiný parfém, které mě svou vůni zaujme více.
1
0,74 %
0,58 %
Mám jeden parfém, který mi vazne voní a jsem spokojená, další používám jen, když mi můj stálý dochází, nemůžu ho aktuálně najít..další parfémy jsou obvykle dárkem, který jsem dostala, ale používám jen ty, které mi voní
1
0,74 %
0,58 %
Nevonět každý den stejně
1
0,74 %
0,58 %
ak vyskúšam nejaký nový a tá voňa je proste úžasná
1
0,74 %
0,58 %
ak sa mi zapáči nová vôňa nejakého parfému
1
0,74 %
0,58 %
Hledam ten pravy, a trava je vedle stale zelenejsi.
1
0,74 %
0,58 %
19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
94
69,12 %
54,97 %
tělová mléka
27
19,85 %
15,79 %
sprchové gely
19
13,97 %
11,11 %
deodoranty
15
11,03 %
8,77 %
20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
miniatura kupovaného parfému
54
39,71 %
31,58 %
vzorek jiného parfému
37
27,21 %
21,64 %
sleva na další nákup
30
22,06 %
17,54 %
vzorek tělového mléka ke stejné vůni
12
8,82 %
7,02 %
Cokoliv potěší :-)
1
0,74 %
0,58 %
kabelka, jiná kosmetika
1
0,74 %
0,58 %
Jakýkoliv módní doplněk od Lagerfelda
1
0,74 %
0,58 %
21. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
123
90,44 %
71,93 %
muž
13
9,56 %
7,6 %
22. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-29
103
75,74 %
60,23 %
30-39
21
15,44 %
12,28 %
do 19
4
2,94 %
2,34 %
50-59
3
2,21 %
1,75 %
40-49
3
2,21 %
1,75 %
60 a více let
2
1,47 %
1,17 %
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VŠ
63
46,32 %
36,84 %
SŠ s maturitou
53
38,97 %
30,99 %
vyučen/a
15
11,03 %
8,77 %
VOŠ
4
2,94 %
2,34 %
ZŠ
1
0,74 %
0,58 %
24. Jste ekonomicky aktivní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
zaměstnanec
64
47,06 %
37,43 %
student
44
32,35 %
25,73 %
na rodičovské dovolené/v domácnosti/důchodce
15
11,03 %
8,77 %
podnikatel
12
8,82 %
7,02 %
nezaměstnaný/á
1
0,74 %
0,58 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
odpověď Fann:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Saint Laurent na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=3 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.eparfem.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.parfemy-elnino.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi módní trendy, roční období=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
odpověď Marionnaud:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lancome na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=3 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001-1500 Kč na otázku 9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
odpověď Rosmann:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro matku/otce na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
odpověď Teta:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro matku/otce na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rosmann na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž parfému=3 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
odpověď www.mall.cz:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
odpověď www.parfemy-elnino.cz:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
odpověď pro sebe:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenová akce na otázku 18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně parfému=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?
odpověď parfémovou vodu:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
11. Používáte testery?
odpověď ano:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Douglas na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně od Avon na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nový parfém značky, kterou používám na otázku 18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi když je parfém, který chci, v akci na otázku 16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
odpověď 1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně parfému=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
odpověď vůně parfému=5:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=5 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.eparfem.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přítele/přítelkyni na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
odpověď jen tak, chci prostě změnu:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž parfému=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi až mi dojde parfém na otázku 16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
22. Kolik je Vám let?
odpověď 20-29:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Guess na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 24. Jste ekonomicky aktivní?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přítele/přítelkyni na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?
2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?
3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?
4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?
9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?
10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?
11. Používáte testery?
12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?
14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
17. Používáte stále stejný parfém?
18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.
20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?
21. Jaké je Vaše pohlaví?
22. Kolik je Vám let?
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
24. Jste ekonomicky aktivní?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?
2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?
3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?
4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?
9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?
10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?
11. Používáte testery?
12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?
14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
17. Používáte stále stejný parfém?
18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.
20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?
21. Jaké je Vaše pohlaví?
22. Kolik je Vám let?
23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
24. Jste ekonomicky aktivní?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Veronika: ahoj,já používám raději deodoranty a většinou ty nejjemnější.parfémy dostávám k Vánocům,ale žádná vůně mi nesedí,na mě jsou moc výrazný a bolí mě z nich hlava.
...: asi jako spousta lidí si parfém nejprve očichám v kamenné prodejně a až po tom, jak se rozvine, jak vydrží apod., se rozhodnu, jestli ho koupím nebo ne. ;)