Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování spotřebitele při nákupu parfémů.

Chování spotřebitele při nákupu parfémů.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Cetlová
Šetření:11. 04. 2020 - 17. 04. 2020
Počet respondentů:171
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko, vážený respondente,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který slouží pro potřeby zpracování mé bakalářské práce „Chování spotřebitele při nákupu parfémů v Jihomoravském kraji“. Pojmem „parfém“ je myšlena kolínská voda, toaletní voda, parfémová voda, parfém, jakož i tester,

Pokyny pro vyplnění: Není-li uvedeno jinak, označte prosím  jen jednu z nabízených odpovědí

Velmi děkuji za Vaši ochotu i pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13478,36 %78,36 %  
ne3721,64 %21,64 %  

Graf

2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13679,53 %79,53 %  
ne3520,47 %20,47 %  

Graf

3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0140102,94 %81,87 %  
110375,74 %60,23 %  
24130,15 %23,98 %  
32619,12 %15,2 %  
485,88 %4,68 %  
575,15 %4,09 %  
642,94 %2,34 %  
1021,47 %1,17 %  
3-410,74 %0,58 %  
Cca 2010,74 %0,58 %  
30 10,74 %0,58 %  
Nikdy!10,74 %0,58 %  
Od cigáňa na nádru jsem to zkusil taky, nedoporučuji 10,74 %0,58 %  
Notino10,74 %0,58 %  
Na letišti10,74 %0,58 %  
810,74 %0,58 %  
Asi 3-4 max10,74 %0,58 %  
1 dárek10,74 %0,58 %  
jeden10,74 %0,58 %  
2010,74 %0,58 %  

Graf

4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kamenná prodejna1.9261.862
eshop2.7872.168
katalog3.51.941

Graf

5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sephora206151,47 %120,47 %  
www.notino.cz12088,24 %70,18 %  
Douglas11886,76 %69,01 %  
DM11282,35 %65,5 %  
Teta10778,68 %62,57 %  
Rosmann10577,21 %61,4 %  
Marionnaud10476,47 %60,82 %  
Fann10375,74 %60,23 %  
www.mall.cz6547,79 %38,01 %  
www.parfemy-elnino.cz5842,65 %33,92 %  
www.parfemy.cz5238,24 %30,41 %  
www.krasa.cz2619,12 %15,2 %  
www.europarfemy.cz1511,03 %8,77 %  
www.eparfem.cz139,56 %7,6 %  
Avon 10,74 %0,58 %  
Avon, Oriflame, Yves Rocher, Rituals10,74 %0,58 %  
Bezcelní zóny na letištích10,74 %0,58 %  
lekarna.cz10,74 %0,58 %  
To tap10,74 %0,58 %  
vivantis.cz (Máš v seznamu Sephoru 2x ;)10,74 %0,58 %  
krasnevune.cz10,74 %0,58 %  
Lush10,74 %0,58 %  

Graf

6. Kde nejraději nakupujete parfémy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Notino6547,79 %38,01 %  
Douglas2014,71 %11,7 %  
Avon1813,24 %10,53 %  
Sephora128,82 %7,02 %  
DM118,09 %6,43 %  
Teta53,68 %2,92 %  
Notino.cz53,68 %2,92 %  
Fann53,68 %2,92 %  
Oriflame53,68 %2,92 %  
032,21 %1,75 %  
www.notino.cz32,21 %1,75 %  
-21,47 %1,17 %  
Lekarna.cz21,47 %1,17 %  
Drogerie21,47 %1,17 %  
ROSSMANN 21,47 %1,17 %  
Marionnaud21,47 %1,17 %  
Nepouživám21,47 %1,17 %  
nenakupuji21,47 %1,17 %  
ne21,47 %1,17 %  
Nekupuju10,74 %0,58 %  
Avon, Oriflame10,74 %0,58 %  
El nino 10,74 %0,58 %  
V práci10,74 %0,58 %  
Sephora, Douglas10,74 %0,58 %  
Notino, Elnino, Europarfémy10,74 %0,58 %  
https://www.neness.cz/10,74 %0,58 %  
Olympie10,74 %0,58 %  
www.europarfemy.cz10,74 %0,58 %  
Elnino, notino10,74 %0,58 %  
110,74 %0,58 %  
Douglas, Yves Rocher10,74 %0,58 %  
Avon, Oriflame10,74 %0,58 %  
Teta, Rosman10,74 %0,58 %  
letiště10,74 %0,58 %  
Parfémy-elnino.cz10,74 %0,58 %  
notino, fann10,74 %0,58 %  
Na letištích10,74 %0,58 %  
Krásné vůně.cz10,74 %0,58 %  
dle nejnižší ceny včetně dopravy10,74 %0,58 %  
na Heurece a jiných srovnávačích10,74 %0,58 %  
notino, fann, yves rosher10,74 %0,58 %  
Nemám oblíbené místo. 10,74 %0,58 %  
Marionnaud Vaňkovka10,74 %0,58 %  
...10,74 %0,58 %  
Rossman10,74 %0,58 %  
Žádný10,74 %0,58 %  
Www.parfemy.cz10,74 %0,58 %  
V kamenné prodejně 10,74 %0,58 %  
To tap10,74 %0,58 %  
www.parfemy-elnino.cz10,74 %0,58 %  
Vaňkovka10,74 %0,58 %  
Klasické drogerie (Teta, DM), je pro mě důležité cítit tu vůni 10,74 %0,58 %  
vůbec10,74 %0,58 %  
Notino, Douglas10,74 %0,58 %  
Kdekoli, podle recenzí. 10,74 %0,58 %  
Rituals10,74 %0,58 %  
Avon, Lush10,74 %0,58 %  
Duty free10,74 %0,58 %  
DM, Rosmann10,74 %0,58 %  
www.notino.cz, www.krasa.cz10,74 %0,58 %  
elnino, alza10,74 %0,58 %  
nemám žádný oblíbený10,74 %0,58 %  
je mi to jedno, tam, kde ho mají10,74 %0,58 %  
nemám oblíbený eshop, záleží na dostupnosti/ceně/dopravě/věrohodnosti10,74 %0,58 %  
Muller drogeria AT10,74 %0,58 %  
v katalógu Avon10,74 %0,58 %  
Neznám přesný název, jsou to prodejci noname kopii slavných značek. 10,74 %0,58 %  
Neness10,74 %0,58 %  
Marionnaud, Sephora10,74 %0,58 %  
Mall.cz10,74 %0,58 %  
Notino.cz, elnino10,74 %0,58 %  
V outlet centrech nebo na letistich10,74 %0,58 %  
Notino, el-nino10,74 %0,58 %  
David bakmen10,74 %0,58 %  
V kamenné prodejně pouze očuchávám :D 10,74 %0,58 %  
notino, vivantis10,74 %0,58 %  
Duty Free Shop10,74 %0,58 %  
Marionnaud, Notino10,74 %0,58 %  
Notino, Mall10,74 %0,58 %  
Notino, ZARA, krasnevune.cz10,74 %0,58 %  
1 notino 10,74 %0,58 %  
notino, krasnevune10,74 %0,58 %  
Fann parfumerie Brno10,74 %0,58 %  
ProdejParfemu.cz, Notino10,74 %0,58 %  
Müller Drogerie / Německo10,74 %0,58 %  

Graf

7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe9972,79 %57,89 %  
pro matku/otce139,56 %7,6 %  
pro přítele/přítelkyni128,82 %7,02 %  
pro dceru/syna21,47 %1,17 %  
pro sestru21,47 %1,17 %  
Pro sebe a nejbližší rodinu.10,74 %0,58 %  
pro sebe, přítele i rodinu10,74 %0,58 %  
pro tchýni/tchána10,74 %0,58 %  
Kamaradku10,74 %0,58 %  
Pro kamarádky10,74 %0,58 %  
Pro sebe a muže 10,74 %0,58 %  
pro toho, kdo požádá, abych objednala, nejčastěji pro sebe10,74 %0,58 %  
Pro sebe nebo pro rodinu 10,74 %0,58 %  

Graf

8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001-1500 Kč4130,15 %23,98 %  
501-1000 Kč3727,21 %21,64 %  
1501-2000 Kč2921,32 %16,96 %  
do 500 Kč1813,24 %10,53 %  
2001-2500 Kč75,15 %4,09 %  
nad 2501 Kč42,94 %2,34 %  

Graf

9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-1000 Kč5238,24 %30,41 %  
1001-1500 Kč4130,15 %23,98 %  
do 500 Kč2014,71 %11,7 %  
1501-2000 Kč1913,97 %11,11 %  
2001-2500 Kč32,21 %1,75 %  
nad 2501 Kč10,74 %0,58 %  

Graf

10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
parfémovou vodu7353,68 %42,69 %  
parfém4633,82 %26,9 %  
toaletní vodu1712,5 %9,94 %  

Graf

11. Používáte testery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9972,79 %57,89 %  
ne3727,21 %21,64 %  

Graf

12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18663,24 %50,29 %  
22619,12 %15,2 %  
32014,71 %11,7 %  
521,47 %1,17 %  
421,47 %1,17 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.5
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:1
Modus:1

Graf

13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 ml4734,56 %27,49 %  
100 ml3425 %19,88 %  
na velikosti mi nezáleží2719,85 %15,79 %  
75 ml2014,71 %11,7 %  
30 ml85,88 %4,68 %  

Graf

14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Calvin Klein4331,62 %25,15 %  
Giorgio Armani3928,68 %22,81 %  
Chloé3827,94 %22,22 %  
Hugo Boss3727,21 %21,64 %  
Lancome3525,74 %20,47 %  
Yves Saint Laurent3223,53 %18,71 %  
Dior2417,65 %14,04 %  
Dolce Gabbana2216,18 %12,87 %  
Versace1913,97 %11,11 %  
Chanel1813,24 %10,53 %  
vůně od Avon1712,5 %9,94 %  
Guess1511,03 %8,77 %  
Burberry1410,29 %8,19 %  
Gucci139,56 %7,6 %  
Bvlgari85,88 %4,68 %  
vůně od Oriflame75,15 %4,09 %  
Givanchy64,41 %3,51 %  
Lanvin64,41 %3,51 %  
Diesel53,68 %2,92 %  
Lacoste53,68 %2,92 %  
Davidoff42,94 %2,34 %  
Kenzo32,21 %1,75 %  
Paco Rabanne32,21 %1,75 %  
Escada21,47 %1,17 %  
nemám oblíbenou značku21,47 %1,17 %  
Roberto Cavalli21,47 %1,17 %  
Marc Jacobs21,47 %1,17 %  
Prada21,47 %1,17 %  
Jlo 10,74 %0,58 %  
Katy perry, baby power, beyonce heat rush 10,74 %0,58 %  
B.U.10,74 %0,58 %  
Cacharel Yes I am10,74 %0,58 %  
David Beckham 10,74 %0,58 %  
Mexx10,74 %0,58 %  
Yves Rocher10,74 %0,58 %  
Cartier10,74 %0,58 %  
Ralph Lauren, Rouge Bunny rouge, Jil Sander10,74 %0,58 %  
Jil Sander, Aqua del Elba, Acqua di Parma10,74 %0,58 %  
Jean Paul Gaultier10,74 %0,58 %  
Valentino, Paco Rabanne10,74 %0,58 %  
Elie Saab10,74 %0,58 %  
L'Occitane10,74 %0,58 %  
Nakupuji pouze v to tap10,74 %0,58 %  
Nezáleží mi moc na značce ale hlavně na vůni, ale musí být i kvalitní (vydrzet několik hodin nejlépe)10,74 %0,58 %  
Eklat, Bruno Banany, B.U.10,74 %0,58 %  
Lolita Lemicka10,74 %0,58 %  
Guerlain, Bucheron10,74 %0,58 %  
Marc Jacobs, Victoria Secret10,74 %0,58 %  
žádná z uvedených10,74 %0,58 %  
Moschino10,74 %0,58 %  
Bruno Banani10,74 %0,58 %  
Carolina Herrera10,74 %0,58 %  
DKNY10,74 %0,58 %  
Jil Sander, Lalique10,74 %0,58 %  
Nina ricci10,74 %0,58 %  
Loewe10,74 %0,58 %  
Karl Lagerfeld, Jill Sander10,74 %0,58 %  

Graf

15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena3.3971.181
akce - jako je sleva ze stálé ceny, zvýhodněné balení, dárek navíc apod.3.3381.783
objem v ml3.0371.359
vzhled krabičky nebo flakonu2.641.628
reklama2.0661.297
módní trendy, roční období2.4121.478
značka2.9411.452
recenze na internetu, názory okolí2.6911.611
vůně parfému4.3682.027
výdrž parfému3.8161.782
koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)3.4931.456

Graf

16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
když mi dochází současný parfém8864,71 %51,46 %  
když je parfém, který chci, v akci2216,18 %12,87 %  
až mi dojde parfém139,56 %7,6 %  
Když mě nějaký zaujme.10,74 %0,58 %  
narozeniny, svátek, akce10,74 %0,58 %  
Kdykoliv mi nějaký zavoní10,74 %0,58 %  
Když mě nějaký zaujme10,74 %0,58 %  
Kdykoliv 10,74 %0,58 %  
Když objevím nový parfém, který mi voní 10,74 %0,58 %  
když mi hodně voní a chci ho10,74 %0,58 %  
když mi parfém, co mám začne smrdět10,74 %0,58 %  
většinou si parfémy nekupuji, dostávám je darem10,74 %0,58 %  
Když se mi nějaký zalíbí10,74 %0,58 %  
to se liší, někdy jen proto, že chci momentálně novou vůni, někdy protože mi dochází a někdy jen z toho důvodu, že obvykle střídám asi 4 parfémy10,74 %0,58 %  
když objevím novou vůni, která mi voní10,74 %0,58 %  
Když mám chuť udělat si radost10,74 %0,58 %  

Graf

17. Používáte stále stejný parfém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, mám více parfémů, které střídám6245,59 %36,26 %  
ano, mám „hlavní“ stále stejný parfém a další parfémy střídám4633,82 %26,9 %  
ano1410,29 %8,19 %  
ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy118,09 %6,43 %  
ne, ale používám stále stejnou značku32,21 %1,75 %  

Graf

18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen tak, chci prostě změnu10275 %59,65 %  
roční období4230,88 %24,56 %  
nový parfém na trhu3626,47 %21,05 %  
cenová akce2417,65 %14,04 %  
nový parfém značky, kterou používám139,56 %7,6 %  
mám 1 parfém a neměním ho již několik let128,82 %7,02 %  
módní trendy64,41 %3,51 %  
Něco voní lépe10,74 %0,58 %  
Mám 1 parfém, který používám už cca 3 roky a ten neměním. Potom má další parfémy, které střídám/měním podle toho, když zrovna narazím na jiný parfém, které mě svou vůni zaujme více.10,74 %0,58 %  
Mám jeden parfém, který mi vazne voní a jsem spokojená, další používám jen, když mi můj stálý dochází, nemůžu ho aktuálně najít..další parfémy jsou obvykle dárkem, který jsem dostala, ale používám jen ty, které mi voní 10,74 %0,58 %  
Nevonět každý den stejně10,74 %0,58 %  
ak vyskúšam nejaký nový a tá voňa je proste úžasná10,74 %0,58 %  
ak sa mi zapáči nová vôňa nejakého parfému10,74 %0,58 %  
Hledam ten pravy, a trava je vedle stale zelenejsi. 10,74 %0,58 %  

Graf

19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9469,12 %54,97 %  
tělová mléka2719,85 %15,79 %  
sprchové gely1913,97 %11,11 %  
deodoranty1511,03 %8,77 %  

Graf

20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
miniatura kupovaného parfému5439,71 %31,58 %  
vzorek jiného parfému3727,21 %21,64 %  
sleva na další nákup3022,06 %17,54 %  
vzorek tělového mléka ke stejné vůni128,82 %7,02 %  
Cokoliv potěší :-)10,74 %0,58 %  
kabelka, jiná kosmetika10,74 %0,58 %  
Jakýkoliv módní doplněk od Lagerfelda10,74 %0,58 %  

Graf

21. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12390,44 %71,93 %  
muž139,56 %7,6 %  

Graf

22. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-2910375,74 %60,23 %  
30-392115,44 %12,28 %  
do 1942,94 %2,34 %  
50-5932,21 %1,75 %  
40-4932,21 %1,75 %  
60 a více let21,47 %1,17 %  

Graf

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6346,32 %36,84 %  
SŠ s maturitou5338,97 %30,99 %  
vyučen/a1511,03 %8,77 %  
VOŠ42,94 %2,34 %  
10,74 %0,58 %  

Graf

24. Jste ekonomicky aktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec6447,06 %37,43 %  
student4432,35 %25,73 %  
na rodičovské dovolené/v domácnosti/důchodce1511,03 %8,77 %  
podnikatel128,82 %7,02 %  
nezaměstnaný/á10,74 %0,58 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.

  • odpověď DM:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
  • odpověď Fann:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Saint Laurent na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=3 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.eparfem.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.parfemy-elnino.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi módní trendy, roční období=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
  • odpověď Marionnaud:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lancome na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=3 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1001-1500 Kč na otázku 9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dior na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
  • odpověď Rosmann:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro matku/otce na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Teta na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
  • odpověď Teta:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Avon na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro matku/otce na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.mall.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rosmann na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž parfému=3 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
  • odpověď www.mall.cz:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
  • odpověď www.parfemy-elnino.cz:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.europarfemy.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.

7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?

  • odpověď pro sebe:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi cenová akce na otázku 18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně parfému=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?

  • odpověď parfémovou vodu:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?

11. Používáte testery?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalog=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Douglas na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně od Avon na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nový parfém značky, kterou používám na otázku 18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi když je parfém, který chci, v akci na otázku 16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?

12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec

  • odpověď 1:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně parfému=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

  • odpověď vůně parfému=5:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=5 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.eparfem.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přítele/přítelkyni na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi koncentrace (tj. jedná-li se o parfémovou, toaletní, kolínskou vodu apod.)=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=5 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=1 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.

  • odpověď jen tak, chci prostě změnu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sephora na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www.krasa.cz na otázku 5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=2 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu, názory okolí=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=2 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi výdrž parfému=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi až mi dojde parfém na otázku 16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi DM na otázku 6. Kde nejraději nakupujete parfémy?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, používám jeden parfém, měním značky i druhy na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec

22. Kolik je Vám let?

  • odpověď 20-29:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Guess na otázku 14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 24. Jste ekonomicky aktivní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Používáte stále stejný parfém?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi kamenná prodejna=4 na otázku 4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro přítele/přítelkyni na otázku 7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled krabičky nebo flakonu=4 na otázku 15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?

2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?

3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?

4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený

5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.

6. Kde nejraději nakupujete parfémy?

7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?

8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?

9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?

10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?

11. Používáte testery?

12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec

13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?

14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.

15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?

17. Používáte stále stejný parfém?

18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.

19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.

20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Kolik je Vám let?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jste ekonomicky aktivní?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Žijete (trvale nebo přechodně) na území Jihomoravského kraje?

2. Koupil/a jste v posledních 12 měsíc parfém?

3. Prosím odhadněte, kolik parfémů jste v posledních 12 měsících koupil/a?

4. Kde rádi vybíráte parfémy? Prosím ohodnoťte každý z uvedených způsobů/míst, jak/kde se vybírají parfémy. Na škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1= velmi oblíbený, 5 = velmi neoblíbený

5. Které z následujících prodejců parfémů znáte? Můžete uvést více odpovědí.

6. Kde nejraději nakupujete parfémy?

7. Pro koho nejčastěji kupujete parfémy?

8. Jakou průměrnou částku za rok utratíte za 1 parfém pro sebe?

9. Kupujete-li pro někoho parfém jako dárek, jakou částku průměrně za tento dárek utratíte?

10. Jakou koncentraci „parfému“ nejčastěji používáte?

11. Používáte testery?

12. Jak často používáte parfém (tj. parfém, parfémovou vodu, toaletní vodu nebo kolínskou vodu, bez ohledu na to, zda se jedná o originál nebo tester)? Vyjádřete prosím na stupnici, kde 1 = denně, 5 = téměř vůbec

13. Jakou velikost flakónu nejčastěji používáte?

14. Jaké značky parfémů jsou Vaše oblíbené? Prosím uveďte max. 5 značek.

15. Které z následujících faktorů Vás ovlivňují při výběru a nákupu parfému? Prosím ohodnoťte každý z uvedených faktorů. Na uvedené škále 1 až 5 prosím vždy vyberte jednu hodnotu, se kterou se nejvíce ztotožňujete, kde 1 = nejmenší vliv, 5 = největší vliv

16. Kdy si pro sebe pořizujete nový parfém?

17. Používáte stále stejný parfém?

18. Z jakého důvodu nejčastěji měníte parfém? Můžete zvolit až 3 odpovědi.

19. Používáte také nějaké kosmetické produkty se stejnou vůní, jakou má i Váš parfém? Můžete zvolit více odpovědí.

20. Jaký dárek k nákupu parfému by Vám udělal největší radost?

21. Jaké je Vaše pohlaví?

22. Kolik je Vám let?

23. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

24. Jste ekonomicky aktivní?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Cetlová, G.Chování spotřebitele při nákupu parfémů. (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://-chovani-spotrebitelu-z-jiho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.