Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zdravá výživa - výrobky z AMARANTU

Zdravá výživa - výrobky z AMARANTU

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Hovorková
Šetření:08. 11. 2010 - 14. 11. 2010
Počet respondentů:32
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:25
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem tohoto průzkumu je, zjistit oblíbenost zdravého pečiva u dotázaných. Dotazník by měl být odpovědí na otázku, zda lze zdravé pečivo zařadit do jídelníčku lidí, kteří se snaží upravit své stravování (k lepšímu). Z dotazníku by také mělo vyplynout to, zda lidé rádi zkoušejí nové potraviny (a které kategorie z pohledu věku a pohlaví). V mém případě by touto novou potravinou byl výrobek z Amarantu. Dotazník je veřejně dostupný a použiji ho do svého semestrálního projektu z předmětu Marketing potravin.

 

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o možnost ovlivnit svůj zdravotní stav skladbou jídelníčku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2371,88 %71,88 %  
ne928,13 %28,13 %  

Graf

2. Zkoušíte rád/a nové potraviny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2784,38 %84,38 %  
ne515,63 %15,63 %  

Graf

3. Jste spokojen/a s šířkou sortimentu pečiva v supermarketech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2475 %75 %  
ne825 %25 %  

Graf

4. Jaká je podle Vás kvalita nabízeného pečiva v supermarketech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1031,25 %31,25 %  
dobrý825 %25 %  
dostatečný721,88 %21,88 %  
výborný618,75 %18,75 %  
nedostatečný13,13 %3,13 %  

Graf

5. Seřaďte nedostatky v kvalitě pečiva nabízeného v supermarketech (1 - nejčastější, 4 - nejméně častý):

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
nevyhovující chuť2.250.688
nevyhovující čerstvost1.5630.809
nevyhovující složení3.0941.21
nevyhovující velikost3.0940.647

Graf

6. Pokud by se v malém obchůdku ve Vaší blízkosti prodávalo kvalitní pečivo (velké, chutné, čerstvé), nakupoval/a byste pečivo právě tam?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2887,5 %87,5 %  
nevím412,5 %12,5 %  

Graf

7. Navštěvujete obchody se zdravou výživou (pokud ano, jak často)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně často (jednou až několikrát za měsíc)1135,48 %34,38 %  
zcela výjimečně (jednou až několikrát do roka)929,03 %28,13 %  
nenavštěvuji929,03 %28,13 %  
často (jednou až několikrát do týdne)26,45 %6,25 %  

Graf

8. Jak často kupujete speciální pečivo (např. sójové nebo celozrnné rohlíky)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často (každý den nebo několikrát do týdne)1340,63 %40,63 %  
méně často (jednou až párkrát do měsíce)1237,5 %37,5 %  
zcela výjimečně (méně než jednou měsíčně)618,75 %18,75 %  
nekupuji13,13 %3,13 %  

Graf

9. Z jakého důvodu speciální pečivo kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je CHUTNĚJŠÍ než běžné pšeničné pečivo1443,75 %43,75 %  
je ZDRAVĚJŠÍ než běžné pšeničné pečivo825 %25 %  
z důvodu změny v jídelníčku26,25 %6,25 %  
nevím26,25 %6,25 %  
kupuji speciální chleby13,13 %3,13 %  
občas pro změnu13,13 %3,13 %  
když mám na něj chuť13,13 %3,13 %  
nekupuji13,13 %3,13 %  
pestrost stravy13,13 %3,13 %  
je chutnější i zdravější13,13 %3,13 %  

Graf

10. Podle čeho vybíráte pečivo, které koupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čerstvost1546,88 %46,88 %  
chuť1237,5 %37,5 %  
cena26,25 %6,25 %  
vzhled13,13 %3,13 %  
jak kdy, cena, chuť, složení13,13 %3,13 %  
až na cenu, tak podle všeho, co je uvedené13,13 %3,13 %  

Graf

11. Uvítal/a byste širší výběr v sortimentu jogurtů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2268,75 %68,75 %  
ano1031,25 %31,25 %  

Graf

12. Z jakého důvodu konzumujete jogurty (hlavní důvod)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chutnají mi1959,38 %59,38 %  
jsou zdravé721,88 %21,88 %  
nekonzumuji412,5 %12,5 %  
chutnají mi a jsou zdravé / oboje13,13 %3,13 %  
rychle zasytí13,13 %3,13 %  

Graf

13. Co je pro Vás rozhodující při výběru jogurtu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť2371,88 %71,88 %  
složení39,38 %9,38 %  
značka26,25 %6,25 %  
nekonzumuji13,13 %3,13 %  
cena13,13 %3,13 %  
nekupuji13,13 %3,13 %  
chuť, cena a složení13,13 %3,13 %  

Graf

14. Máte povědomí o blahodárném účinku AMARANTU na lidské zdraví?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1856,25 %56,25 %  
ano1443,75 %43,75 %  

Graf

15. Vyberte důvody, pro které byste pravděpodobně koupil/a výrobek z Amarantu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je bohatý na železo, vápník, zinek a další minerály2062,5 %62,5 %  
působí preventivně proti rakovině střeva1959,38 %59,38 %  
pomáhá snižovat hladinu cholesterolu1959,38 %59,38 %  
působí preventivně proti cukrovce1856,25 %56,25 %  
podporuje tvorbu a regeneraci mozkových buněk a duševní vývoj dítěte1134,38 %34,38 %  
má nízky glykemický index (není po něm brzy zase hlad)928,13 %28,13 %  
ani jeden z účinků pro mě nemá význam412,5 %12,5 %  
je vhodný pro vegetariány a vegany (obsahuje vitamín B12, železo a aminokyselinu Lysin)39,38 %9,38 %  

Graf

16. Víte o někom, kdo trpí celiakií (musí tedy dodržovat bezlepkovou dietu)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2165,63 %65,63 %  
ano1134,38 %34,38 %  

Graf

17. V jaké formě byste nejpravděpodobněji koupil/a Amarant?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pečivo (rohlík, loupák)1959,38 %59,38 %  
sladkost (obdoba sezamových placiček s medem)618,75 %18,75 %  
jako sypkou složku v kombinaci s jogurtem515,63 %15,63 %  
nekoupil/a bych26,25 %6,25 %  

Graf

18. Uveďte prosím, svou věkovou kategorii:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 30 let1237,5 %37,5 %  
41 - 50 let928,13 %28,13 %  
31 - 40 let515,63 %15,63 %  
51 - 60 let412,5 %12,5 %  
méně než 19 let13,13 %3,13 %  
více než 70 let13,13 %3,13 %  

Graf

19. Jste žena, či muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2578,13 %78,13 %  
muž721,88 %21,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (81,3 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hovorková, P.Zdravá výživa - výrobky z AMARANTU (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10058.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.