Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s

oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavlína Polanská
Šetření:08. 11. 2010 - 13. 11. 2010
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.83
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Rádi bychom Vás poprosili o vyplěnní krátkého dotazníku, týkajícího se společnosti McDonald´s. Tento dotazník slouží jako podpora pro seminární práci studentů Vysoké školy Báňské - Ekonomické fakulty. V této seminární práci je řešen simulovaný problém nízké obliby kuřecích výrobků společnosti McDonald´s. Rádi bychom proto znali Váš názor na tyto výrobky, jelikož právě on je klíčem k řešení.

Děkujeme za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Stravujete se ve fast foodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5186,44 %87,93 %  
NE813,56 %13,79 %  

Graf

2. Navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4894,12 %82,76 %  
NE35,88 %5,17 %  

Graf

3. Máte rádi kuřecí maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4695,83 %79,31 %  
NE24,17 %3,45 %  

Graf

4. jaký typ úpravy jídla při návštěvě fast foodového zařízení preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maso v bulce (hamburger)2350 %39,66 %  
maso v tortile1328,26 %22,41 %  
Salát (s kousky masa)817,39 %13,79 %  
maso s přílohou24,35 %3,45 %  

Graf

5. Upřednostňujete kuřecí produkty McDonald´s před ostatními (I konkurenčními)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Produkty střídám, chutná mi vše.2043,48 %34,48 %  
Ne, upřednostňuji jiné, protože mi úprava kuřecího masa u McDonald´s nechutná.1736,96 %29,31 %  
Ano, Dávám si je častěji, protože mi úprava kuřecího masa u McDonald´s chutná více než u ostatních produktů.919,57 %15,52 %  

Graf

6. uvítali byste možnost výběru mezi klasickým bílým pečivem a tmavým (celozrnným) pečivem u kuřecího masa?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3473,91 %58,62 %  
ne1226,09 %20,69 %  

Graf

7. Ovlivňuje u Vás volbu mezi kuřecím a jiným produktem typ použité omáčky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, omáčky použité v kuřecích produkteh mi chutnají.2247,83 %37,93 %  
Ne, na typu omáčky mi nezáleží.1839,13 %31,03 %  
Ano, omáčky použité v kuřecích produktech mi nechutnají.613,04 %10,34 %  

Graf

8. využili byste možnost omáčky dle vlastního výběru do jednotlivých kuřecích produktů?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4189,13 %70,69 %  
ne510,87 %8,62 %  

Graf

9. jaký typ úpravy kuřecího masa preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kuře v trojobalu2554,35 %43,1 %  
Kuře na přírodní způsob (např. na grilu)2145,65 %36,21 %  

Graf

10. Víte, kolik kuřecích produktů v současné době společnost McDonald´s nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1941,3 %32,76 %  
4-61736,96 %29,31 %  
7 a více919,57 %15,52 %  
3 a méně12,17 %1,72 %  

Graf

11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3167,39 %53,45 %  
nevím1123,91 %18,97 %  
ne48,7 %6,9 %  

Graf

12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
šířka sortimentu (množství výrobků z kuřecího masa)2.871.07
Cena kuřecích výrobků3.4571.118
Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)2.8261.405
Chuť přidávaných majonéz a omáček do kuřecích výrobků2.5651.028
Celková chuť kuřecích výrobků2.6521.357

Graf

13. jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDOnald´s oproti produktům konkurence? (1 znamená výrazně lepší, 5 znamená výrazně horší apod.)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
šířka sortimentu (množství výrobků z kuřecího masa)3.1741.361
Cena kuřecích výrobků3.130.853
Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)3.0651.017
Chuť přidávaných majonéz a omáček do kuřecích výrobků2.8911.097
Celková chuť kuřecích výrobků3.0221.108

Graf

14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
McChicken2.4221.4
Chicken McNuggets2.41.662
Chickenburger2.6141.283
Crispy chicken McWrap2.7840.98
Grilled chicken McWrap2.6221.1
Caesar salat crispy chicken2.5240.964
Caesar salat grilled chicken2.4190.708

Graf

15. Dle vlastního uvážení napište, co byste změnili či vylepšili na kuřecích produktech McDonald´s.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

cena, chuť (koření)

Hlavně lepší koření, za KFC je velký propad. Ceny jsou předražené, ale to i u konkurence.

Lepší obrání od kostí

nabizet sendvic, nejen wrap, ve kterem by bylo grilovane maso.

nedaval bych do cheeseburgeru okurku

Nedavala bych do cheeseburgeru okurku.

Nesnáším tu červenou omáčku v Crispy McWrapu - úplně zkazí chuť a pokud si dobře pamatuju tak na můj vkus i dost pálí - dala bych tam třeba nějakou tatarku - aby to chutnalo jako ta dřívější tortila - tu jsem milovala a oni mi ji zrušili :-(

normalní maso, ne mlete

víc druhů zeleniny

Více druhů zeleniny, nemleté maso

Začala bych omáčkami - vylepšit, změnit nebo raději zrušit.

žádná obloha

16. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ŽENA3576,09 %60,34 %  
MUŽ1123,91 %18,97 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-353780,43 %63,79 %  
méně než 18715,22 %12,07 %  
35 a více24,35 %3,45 %  

Graf

18. Jak často navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cca 1x měsíčně2452,17 %41,38 %  
cca 1x týdně1328,26 %22,41 %  
velmi zřídka, několikrát do roka715,22 %12,07 %  
více než 1x týdně24,35 %3,45 %  

Graf

19. Velikost vašich měsíčních příjmů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15000 a méně3269,57 %55,17 %  
15001 - 237011021,74 %17,24 %  
více než 2370148,7 %6,9 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. uvítali byste možnost výběru mezi klasickým bílým pečivem a tmavým (celozrnným) pečivem u kuřecího masa?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi šířka sortimentu (množství výrobků z kuřecího masa)=4 na otázku 13. jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDOnald´s oproti produktům konkurence? (1 znamená výrazně lepší, 5 znamená výrazně horší apod.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)=2 na otázku 12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chickenburger=2 na otázku 14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuře na přírodní způsob (např. na grilu) na otázku 9. jaký typ úpravy kuřecího masa preferujete?

11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)=3 na otázku 12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi maso v tortile na otázku 4. jaký typ úpravy jídla při návštěvě fast foodového zařízení preferujete?

16. Jakého jste pohlaví?

  • odpověď ŽENA:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Crispy chicken McWrap=3 na otázku 14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Caesar salat crispy chicken=2 na otázku 14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.

17. Kolik je Vám let?

  • odpověď 18-35:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6 na otázku 10. Víte, kolik kuřecích produktů v současné době společnost McDonald´s nabízí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť přidávaných majonéz a omáček do kuřecích výrobků=2 na otázku 12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)=2 na otázku 12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob úpravy kuřecího masa (koření apod.)=4 na otázku 12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celková chuť kuřecích výrobků=4 na otázku 13. jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDOnald´s oproti produktům konkurence? (1 znamená výrazně lepší, 5 znamená výrazně horší apod.)

19. Velikost vašich měsíčních příjmů?

  • odpověď 15000 a méně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Stravujete se ve fast foodech?

2. Navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

3. Máte rádi kuřecí maso?

4. jaký typ úpravy jídla při návštěvě fast foodového zařízení preferujete?

5. Upřednostňujete kuřecí produkty McDonald´s před ostatními (I konkurenčními)?

6. uvítali byste možnost výběru mezi klasickým bílým pečivem a tmavým (celozrnným) pečivem u kuřecího masa?

7. Ovlivňuje u Vás volbu mezi kuřecím a jiným produktem typ použité omáčky?

8. využili byste možnost omáčky dle vlastního výběru do jednotlivých kuřecích produktů?

9. jaký typ úpravy kuřecího masa preferujete?

10. Víte, kolik kuřecích produktů v současné době společnost McDonald´s nabízí?

11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?

13. jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDOnald´s oproti produktům konkurence? (1 znamená výrazně lepší, 5 znamená výrazně horší apod.)

14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.

16. Jakého jste pohlaví?

17. Kolik je Vám let?

18. Jak často navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

19. Velikost vašich měsíčních příjmů?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Stravujete se ve fast foodech?

2. Navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

3. Máte rádi kuřecí maso?

4. jaký typ úpravy jídla při návštěvě fast foodového zařízení preferujete?

5. Upřednostňujete kuřecí produkty McDonald´s před ostatními (I konkurenčními)?

6. uvítali byste možnost výběru mezi klasickým bílým pečivem a tmavým (celozrnným) pečivem u kuřecího masa?

7. Ovlivňuje u Vás volbu mezi kuřecím a jiným produktem typ použité omáčky?

8. využili byste možnost omáčky dle vlastního výběru do jednotlivých kuřecích produktů?

9. jaký typ úpravy kuřecího masa preferujete?

10. Víte, kolik kuřecích produktů v současné době společnost McDonald´s nabízí?

11. Znáte některé kuřecí výrobky od McDonald´s z televizní reklamy či reklamních bilboardů?

12. jak jste spokojeni se sortimentem kuřecích výrobků společnosti McDonald´s?

13. jak se Vám jeví úroveň nabídky kuřecích produktů McDOnald´s oproti produktům konkurence? (1 znamená výrazně lepší, 5 znamená výrazně horší apod.)

14. Pokuste se oznámkovat jako ve škole jednotlivé kuřecí produkty McDonald´s.

16. Jakého jste pohlaví?

17. Kolik je Vám let?

18. Jak často navštěvujete restaurační zařízení McDonald´s?

19. Velikost vašich měsíčních příjmů?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Polanská, P.oblíbenost kuřecích produktů společnosti McDonald´s (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10098.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.