Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Povědomí o konkrétní transnacionální korporaci

Povědomí o konkrétní transnacionální korporaci

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Filip Hlaváč
Šetření:08. 11. 2010 - 13. 11. 2010
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.83
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Výzkum bude sloužit jako podklad školní práce. Celý tým Vám děkuje za pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Jak se dnes máte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dobře2440,68 %41,38 %  
Jde to2440,68 %41,38 %  
Velmi dobře915,25 %15,52 %  
Velmi špatně11,69 %1,72 %  
Špatně11,69 %1,72 %  

Graf

2. Za koho ve Vaší domácnosti utrácíte nejvíce za zdravotnické pomůcky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Za sebe2644,07 %44,83 %  
Za rodiče1220,34 %20,69 %  
Za prarodiče1016,95 %17,24 %  
Za sourozence610,17 %10,34 %  
Jiné58,47 %8,62 %  

Graf

3. Kdo chodí obvykle ve Vaší domácnosti s dětmi k doktoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maminka5288,14 %89,66 %  
Někdo jiný46,78 %6,9 %  
Jeden z prarodičů23,39 %3,45 %  
Tatínek11,69 %1,72 %  

Graf

4. Kdo ve Vaší domácnosti obvykle nakupuje kancelářské potřeby (lepenky, lepidla,...)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodiče3661,02 %62,07 %  
Děti1627,12 %27,59 %  
Někdo jiný711,86 %12,07 %  

Graf

5. Na co nejvíce používáte lepící pásku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na balení dárků3762,71 %63,79 %  
Jiné915,25 %15,52 %  
Na lepení rozpadlých knih a dokumentů813,56 %13,79 %  
Na lepení plakátů na stěnu35,08 %5,17 %  
Na lepení vzkazů11,69 %1,72 %  
Na umělecké slepování papíru11,69 %1,72 %  

Graf

6. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používá náplast?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Puchýře2745,76 %46,55 %  
Řezné rány2440,68 %41,38 %  
Odřeniny610,17 %10,34 %  
Jiné11,69 %1,72 %  
Na zpevnění nehtů při bowlingu11,69 %1,72 %  

Graf

7. Znáte firmu 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4169,49 %70,69 %  
ANO1830,51 %31,03 %  

Graf

8. Co si jako první vybavíte pod značkou 3M?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kancelářské potřeby1372,22 %22,41 %  
Bezpečnost, zabezpečení a ochrana316,67 %5,17 %  
Jiné15,56 %1,72 %  
Domácnost a volný čas15,56 %1,72 %  

Graf

9. Odkud značku 3M znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z obalu výrobků633,33 %10,34 %  
Z obchodů527,78 %8,62 %  
Ze zaměstnání527,78 %8,62 %  
Ze školy316,67 %5,17 %  
Od přátel, známých211,11 %3,45 %  
Odjinud211,11 %3,45 %  
Z internetu211,11 %3,45 %  

Graf

10. Jak vnímáte značku 3M

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné z nabízených738,89 %12,07 %  
Inovativní422,22 %6,9 %  
Moderní316,67 %5,17 %  
Bezpečná316,67 %5,17 %  
Ekologická15,56 %1,72 %  

Graf

11. Jak vnímáte značku 3M cenově?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Normální1266,67 %20,69 %  
Drahá633,33 %10,34 %  

Graf

12. Vnímáte značku 3M jako inovativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano950 %15,52 %  
Nevím527,78 %8,62 %  
Ne422,22 %6,9 %  

Graf

13. Znáte lepící pásky Scotch

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4067,8 %68,97 %  
Ano1932,2 %32,76 %  

Graf

14. Znáte samolepící papírky POST-IT?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3152,54 %53,45 %  
ANO2847,46 %48,28 %  

Graf

15. Který z následujících výrobků máte doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádné z výše uvedených3661,02 %62,07 %  
Samolepící štítky POST-IT1830,51 %31,03 %  
Lepící pásku SCOTCH711,86 %12,07 %  
Zdravotní pomácky NEXCARE23,39 %3,45 %  
Lepidlo SCOTCH23,39 %3,45 %  

Graf

16. Znáte zdravotnické pomůcky NEXCARE?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5593,22 %94,83 %  
ano46,78 %6,9 %  

Graf

17. Kolik Vaše domácnost měsíčně v průměru utratí za kancelářské potřeby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 100 Kč3966,1 %67,24 %  
101 - 300 Kč1627,12 %27,59 %  
301 - 500 Kč46,78 %6,9 %  

Graf

18. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3966,1 %67,24 %  
Muž2033,9 %34,48 %  

Graf

19. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 26 let4271,19 %72,41 %  
15 - 20 let915,25 %15,52 %  
27 - 40 let46,78 %6,9 %  
Více než 40 let46,78 %6,9 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3152,54 %53,45 %  
Středoškolské2338,98 %39,66 %  
Základní35,08 %5,17 %  
Vyšší odborné23,39 %3,45 %  

Graf

21. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3457,63 %58,62 %  
Jiné711,86 %12,07 %  
PR, Média, Reklama58,47 %8,62 %  
Školství46,78 %6,9 %  
IT35,08 %5,17 %  
Administrativa35,08 %5,17 %  
Výroba23,39 %3,45 %  
Státní sektor11,69 %1,72 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Znáte firmu 3M?

  • odpověď ANO:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kancelářské potřeby na otázku 8. Co si jako první vybavíte pod značkou 3M?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Normální na otázku 11. Jak vnímáte značku 3M cenově?

14. Znáte samolepící papírky POST-IT?

  • odpověď ANO:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Samolepící štítky POST-IT na otázku 15. Který z následujících výrobků máte doma?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak se dnes máte?

2. Za koho ve Vaší domácnosti utrácíte nejvíce za zdravotnické pomůcky?

3. Kdo chodí obvykle ve Vaší domácnosti s dětmi k doktoru?

4. Kdo ve Vaší domácnosti obvykle nakupuje kancelářské potřeby (lepenky, lepidla,...)?

5. Na co nejvíce používáte lepící pásku?

6. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používá náplast?

7. Znáte firmu 3M?

8. Co si jako první vybavíte pod značkou 3M?

11. Jak vnímáte značku 3M cenově?

13. Znáte lepící pásky Scotch

14. Znáte samolepící papírky POST-IT?

15. Který z následujících výrobků máte doma?

16. Znáte zdravotnické pomůcky NEXCARE?

17. Kolik Vaše domácnost měsíčně v průměru utratí za kancelářské potřeby?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak se dnes máte?

2. Za koho ve Vaší domácnosti utrácíte nejvíce za zdravotnické pomůcky?

3. Kdo chodí obvykle ve Vaší domácnosti s dětmi k doktoru?

4. Kdo ve Vaší domácnosti obvykle nakupuje kancelářské potřeby (lepenky, lepidla,...)?

5. Na co nejvíce používáte lepící pásku?

6. Na jaký úraz se ve Vaší domácnosti nejčastěji používá náplast?

7. Znáte firmu 3M?

8. Co si jako první vybavíte pod značkou 3M?

11. Jak vnímáte značku 3M cenově?

13. Znáte lepící pásky Scotch

14. Znáte samolepící papírky POST-IT?

15. Který z následujících výrobků máte doma?

16. Znáte zdravotnické pomůcky NEXCARE?

17. Kolik Vaše domácnost měsíčně v průměru utratí za kancelářské potřeby?

18. Jaké je Vaše pohlaví?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. V jakém oboru jste pracovně činný/á?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlaváč, F.Povědomí o konkrétní transnacionální korporaci (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10132.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.