Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vnímáte boty Converse?
Jak vnímáte boty Converse?
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Jan Šlahorek |
---|---|
Šetření: | 15. 11. 2010 - 20. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 14.52 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 55 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
dovolujeme si Vás požádat o vyplnění dotazníku ohledně Vašeho vnímání bot Converse. Zjištěné údaje nám poslouží ke zpracování školní seminární práce.
Děkujeme Vám za vyplnění a přejeme hezký zbytek dne.
Odpovědi respondentů
1. Znáte značku Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 20 | 95,24 % | 95,24 % |
NE | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 17 let → otázka č. 3, 18 - 20 let → otázka č. 3, 21 - 23 let → otázka č. 3, 24 - 26 let → otázka č. 3, méně než 15 let, více než 26 let → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 20 let | 8 | 40 % | 38,1 % |
15 - 17 let | 5 | 25 % | 23,81 % |
21 - 23 let | 4 | 20 % | 19,05 % |
méně než 15 let, více než 26 let | 2 | 10 % | 9,52 % |
24 - 26 let | 1 | 5 % | 4,76 % |
3. Kde nejraději nakupujete boty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v řetězcových prodejnách s obuví (např. Deichmann, CCC, Humanic…) | 9 | 50 % | 42,86 % |
ve značkových prodejnách obuvi (např. Baťa, Converse, Nike…) | 8 | 44,44 % | 38,1 % |
na internetu | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
4. Kolik byste byl/a ochoten/a zaplatit za 1 pár vycházkové obuvi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 2000 Kč | 11 | 61,11 % | 52,38 % |
do 3000Kč | 4 | 22,22 % | 19,05 % |
do 1000 Kč | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
5. Jaká je vaše oblíbená značka vycházkové obuvi?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Converse | 4 | 22,22 % | 19,05 % |
Nike | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
Deichmann | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
converse, U ME | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
converse, nike | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
nemám | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
Pull and Bear | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
dc, adidas,lacoste | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
vagabond | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
nevím | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
ostatní odpovědi | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
6. Ohodnoťte podle významnosti faktory, podle kterých se rozhodujete při nákupu bot. (1 = nejdůležitější, 5 = nejméně důležitý)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 1.944 | 0.941 |
Značka | 3.167 | 0.917 |
Originalita | 2.556 | 1.025 |
Vzhled | 1.5 | 0.694 |
Pohodlnost | 1.889 | 0.765 |
Cena | 2.111 | 1.543 |
7. Jak často nakupujete boty značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 1x za rok | 16 | 88,89 % | 76,19 % |
1 - 2x za rok | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
8. Jak vnímáte tyto faktory u bot Converse? (ohodnoťte 1 = nejlepší, 5 = nejhorší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Kvalita | 2.833 | 1.139 |
Značka | 2 | 1.444 |
Originalita | 2.167 | 2.028 |
Vzhled | 2 | 2.333 |
Pohodlnost | 2.833 | 1.361 |
9. Který z těchto faktorů Vás nejvíce vede k nákupu bot značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vzhled | 9 | 50 % | 42,86 % |
Značka | 6 | 33,33 % | 28,57 % |
Originalita | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
Pohodlnost | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
10. Jak hodnotíte cenu bot značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysoká | 11 | 61,11 % | 52,38 % |
Velmi vysoká | 4 | 22,22 % | 19,05 % |
Přiměřená | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
11. Jak hodnotíte pohodlnost bot značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Přiměřeně pohodlné | 9 | 50 % | 42,86 % |
Nepohodlné | 4 | 22,22 % | 19,05 % |
Velmi pohodlné | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
Pohodlné | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
12. Jak hodnotíte dostupnost bot značky Converse v ČR?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Průměrná | 7 | 38,89 % | 33,33 % |
Dobrá | 6 | 33,33 % | 28,57 % |
Špatná | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
Velmi špatná | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
Velmi dobrá | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
13. Kde nejčastěji nakupujete boty značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [na internetu → otázka č. 14, ve značkových prodejnách obuvi (např. Baťa, Converse, Nike…) → otázka č. 15, v řetězcových prodejnách s obuví (např. Deichmann, CCC, Humanic…) → otázka č. 15, v zahraničí → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ve značkových prodejnách obuvi (např. Baťa, Converse, Nike…) | 7 | 38,89 % | 33,33 % |
na internetu | 6 | 33,33 % | 28,57 % |
v řetězcových prodejnách s obuví (např. Deichmann, CCC, Humanic…) | 3 | 16,67 % | 14,29 % |
v zahraničí | 2 | 11,11 % | 9,52 % |
14. Z jakého důvodu nakupujete právě na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
větší výběr | 3 | 50 % | 14,29 % |
nižší ceny | 2 | 33,33 % | 9,52 % |
rychlost a jednoduchost | 1 | 16,67 % | 4,76 % |
15. Jste spokojen s botami značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 17, NE → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 12 | 66,67 % | 57,14 % |
NE | 6 | 33,33 % | 28,57 % |
16. Z jakého důvodu jste nespokojen? Co Vám vadí na botách značky Converse?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysoká cena | 3 | 50 % | 14,29 % |
Nízká kvalita | 2 | 33,33 % | 9,52 % |
Vzhled | 2 | 33,33 % | 9,52 % |
Nepohodlnost | 2 | 33,33 % | 9,52 % |
Malá originalita | 1 | 16,67 % | 4,76 % |
nosej je metrosexuálové | 1 | 16,67 % | 4,76 % |
17. Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 14 | 77,78 % | 66,67 % |
Muž | 4 | 22,22 % | 19,05 % |
18. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 11 | 61,11 % | 52,38 % |
Základní | 6 | 33,33 % | 28,57 % |
Vysokoškolské | 1 | 5,56 % | 4,76 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (80,8 %)
- facebook.com (7,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.