Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé

Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Růžičková
Šetření:09. 11. 2010 - 13. 11. 2010
Počet respondentů:97
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

V rámci seminární práce - zpracování projektu komunikační kampaně pro firmu Vincentka a.s. Luhačovice - děláme průzkum cílové skupiny a znalosti značky a jejích produktů. Vincentka by se chtěla zaměřit na mladší cílovou skupinu a stát se součástí nového životního stylu. Prosím vás tímto o vyplnění následujícího dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
212525,51 %25,77 %  
221919,39 %19,59 %  
201515,31 %15,46 %  
1966,12 %6,19 %  
1855,1 %5,15 %  
2455,1 %5,15 %  
2344,08 %4,12 %  
2644,08 %4,12 %  
2533,06 %3,09 %  
1733,06 %3,09 %  
ostatní odpovědi 41
28
47
27
35
38
29
99,18 %9,28 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.86
Minimum:18
Maximum:35
Variační rozpětí:17
Rozptyl:7.09
Směrodatná odchylka:2.66
Medián:21
Modus:21

Graf

2. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7172,45 %73,2 %  
Muž2727,55 %27,84 %  

Graf

3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5758,16 %58,76 %  
ne4141,84 %42,27 %  

Graf

4. Znáte některý další produkt od VINCENTKY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5960,2 %60,82 %  
ano3939,8 %40,21 %  

Graf

5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Užíval ji příslušník mé rodiny 3535,71 %36,08 %  
Jinak …3535,71 %36,08 %  
Doporučil mi ji známý2222,45 %22,68 %  
Doporučil mi ji lékař1616,33 %16,49 %  

Graf

6. VINCENTKU používáte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neužívám5657,14 %57,73 %  
Lék3535,71 %36,08 %  
Doplněk stravy – doplnění minerálů/ prevenci1313,27 %13,4 %  

Graf

7. Jak VINCENTKU užíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pití4264,62 %43,3 %  
Inhalace1624,62 %16,49 %  
Jinak1116,92 %11,34 %  
Pastilky913,85 %9,28 %  
nic34,62 %3,09 %  

Graf

8. Zjišťoval(a) jste si někdy další informace o těchto výrobcích? – Jsou informace dobře dostupné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezjišťoval(a)8990,82 %91,75 %  
Zjišťoval(a) – snadno dostupné88,16 %8,25 %  
Zjišťoval(a) – nejsou dobře dostupné22,04 %2,06 %  

Graf

9. Zaznamenal(a) jste nějakou reklamní kampaň VINCENTKY?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8990,82 %91,75 %  
ano99,18 %9,28 %  

Graf

10. Co vám pomáhá po prohýřené noci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spánek2121,43 %21,65 %  
nic44,08 %4,12 %  
pít hodně vody22,04 %2,06 %  
vitamin C22,04 %2,06 %  
Kafe22,04 %2,06 %  
kyselé okurky a cola11,02 %1,03 %  
mlíko11,02 %1,03 %  
tučná mastná jídla, coca cola11,02 %1,03 %  
Vyspat se.11,02 %1,03 %  
Vincentka11,02 %1,03 %  
ostatní odpovědi česnečka, voda s citronem, Coca cola a hlavne pit
záleží jak prohýřené: coca cola, voda, spánek
Spánek a prášky na bolest hlavy
céčko s acylpyrinem
odpočinek
hodně vody
Prospany den
cista voda, spanek
coca cola
čerstvý pomerančový džus, polévky
Pivo
káva
spanek, cola
Mám pocit, že mi dneska nepomůže už fakt nic ,(
Nehýřím :-)
panak
Mléko, spánek a dobré jídlo.
bohužel nic :-(
spánek a poctivý vývar :)
odpočinek, spánek, voda
snídaně
voda
Vincentka a sex
vyspat se
vyprošťovák
čaj s citrónem,spát a spát a spát=D
bohužel nic
Spánek a sport
Strasne moc vody neperlive
vincentka:-)
ibalgin
vitamin c a hromada jídla
Česnečka,cheesburger,coca-cola
Černý čaj velmi sladky
pohyb
mléko
polévka a paralen
čerstvý vzduch a hlavně pořád něco dělat :D
nic, proto v noci nehýřím :)
polévka, česnečka, spánek
česnečka a kyselé okurky,vincentku jsem nezkoušela
Pivák.
voda, kafe, čínské nudle ve vývaru (ne instantním)
suchý rohlík
spánek, rotoped, zelený čaj
česnečka
hýřit s rozumem a důkladně se najíst
česnečka + spánek :-)
voda s citronem
čas...
nic :-)
voda, spánek, teplá polívka
cigarety jedlo voda
spát
musím ležet, nebo zvracím
hodně tekutin
neznám pojem prohýřená noc :-)
spánek,voda
nakládané okurky, voda, kefírové mléko, čaj
hodně vody a spánek
Vincentka, sladka stava
mléčné výrobky
6263,27 %63,92 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučil mi ji lékař na otázku 5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplněk stravy – doplnění minerálů/ prevenci na otázku 6. VINCENTKU používáte jako:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pití na otázku 7. Jak VINCENTKU užíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Lék na otázku 6. VINCENTKU používáte jako:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Inhalace na otázku 7. Jak VINCENTKU užíváte?

6. VINCENTKU používáte jako:

  • odpověď Neužívám:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano

7. Jak VINCENTKU užíváte?

  • odpověď Pití:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplněk stravy – doplnění minerálů/ prevenci na otázku 6. VINCENTKU používáte jako:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano

4. Znáte některý další produkt od VINCENTKY?

5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?

6. VINCENTKU používáte jako:

7. Jak VINCENTKU užíváte?

8. Zjišťoval(a) jste si někdy další informace o těchto výrobcích? – Jsou informace dobře dostupné?

9. Zaznamenal(a) jste nějakou reklamní kampaň VINCENTKY?

10. Co vám pomáhá po prohýřené noci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Věk

2. Pohlaví

3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano

4. Znáte některý další produkt od VINCENTKY?

5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?

6. VINCENTKU používáte jako:

7. Jak VINCENTKU užíváte?

8. Zjišťoval(a) jste si někdy další informace o těchto výrobcích? – Jsou informace dobře dostupné?

9. Zaznamenal(a) jste nějakou reklamní kampaň VINCENTKY?

10. Co vám pomáhá po prohýřené noci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Růžičková, A.Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10190.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.