Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé
Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Růžičková |
---|---|
Šetření: | 09. 11. 2010 - 13. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 97 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.76 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
V rámci seminární práce - zpracování projektu komunikační kampaně pro firmu Vincentka a.s. Luhačovice - děláme průzkum cílové skupiny a znalosti značky a jejích produktů. Vincentka by se chtěla zaměřit na mladší cílovou skupinu a stát se součástí nového životního stylu. Prosím vás tímto o vyplnění následujícího dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 25 | 25,51 % | 25,77 % |
22 | 19 | 19,39 % | 19,59 % |
20 | 15 | 15,31 % | 15,46 % |
19 | 6 | 6,12 % | 6,19 % |
18 | 5 | 5,1 % | 5,15 % |
24 | 5 | 5,1 % | 5,15 % |
23 | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
26 | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
25 | 3 | 3,06 % | 3,09 % |
17 | 3 | 3,06 % | 3,09 % |
ostatní odpovědi | 9 | 9,18 % | 9,28 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 21.86 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 35 |
Variační rozpětí: | 17 |
Rozptyl: | 7.09 |
Směrodatná odchylka: | 2.66 |
Medián: | 21 |
Modus: | 21 |
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 71 | 72,45 % | 73,2 % |
Muž | 27 | 27,55 % | 27,84 % |
3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 58,16 % | 58,76 % |
ne | 41 | 41,84 % | 42,27 % |
4. Znáte některý další produkt od VINCENTKY?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 59 | 60,2 % | 60,82 % |
ano | 39 | 39,8 % | 40,21 % |
5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Užíval ji příslušník mé rodiny | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Jinak … | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Doporučil mi ji známý | 22 | 22,45 % | 22,68 % |
Doporučil mi ji lékař | 16 | 16,33 % | 16,49 % |
6. VINCENTKU používáte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neužívám | 56 | 57,14 % | 57,73 % |
Lék | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Doplněk stravy – doplnění minerálů/ prevenci | 13 | 13,27 % | 13,4 % |
7. Jak VINCENTKU užíváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pití | 42 | 64,62 % | 43,3 % |
Inhalace | 16 | 24,62 % | 16,49 % |
Jinak | 11 | 16,92 % | 11,34 % |
Pastilky | 9 | 13,85 % | 9,28 % |
nic | 3 | 4,62 % | 3,09 % |
8. Zjišťoval(a) jste si někdy další informace o těchto výrobcích? – Jsou informace dobře dostupné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nezjišťoval(a) | 89 | 90,82 % | 91,75 % |
Zjišťoval(a) – snadno dostupné | 8 | 8,16 % | 8,25 % |
Zjišťoval(a) – nejsou dobře dostupné | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
9. Zaznamenal(a) jste nějakou reklamní kampaň VINCENTKY?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 89 | 90,82 % | 91,75 % |
ano | 9 | 9,18 % | 9,28 % |
10. Co vám pomáhá po prohýřené noci?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spánek | 21 | 21,43 % | 21,65 % |
nic | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
pít hodně vody | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
vitamin C | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
Kafe | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
kyselé okurky a cola | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
mlíko | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
tučná mastná jídla, coca cola | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
Vyspat se. | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
Vincentka | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
ostatní odpovědi | 62 | 63,27 % | 63,92 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (66,3 %)
- nezjištěno (26,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.