Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé
Vincentka - cílová skupina mladí aktivní lidé
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Růžičková |
---|---|
Šetření: | 09. 11. 2010 - 13. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 97 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9.76 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:42 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
V rámci seminární práce - zpracování projektu komunikační kampaně pro firmu Vincentka a.s. Luhačovice - děláme průzkum cílové skupiny a znalosti značky a jejích produktů. Vincentka by se chtěla zaměřit na mladší cílovou skupinu a stát se součástí nového životního stylu. Prosím vás tímto o vyplnění následujícího dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 | 25 | 25,51 % | 25,77 % |
22 | 19 | 19,39 % | 19,59 % |
20 | 15 | 15,31 % | 15,46 % |
19 | 6 | 6,12 % | 6,19 % |
18 | 5 | 5,1 % | 5,15 % |
24 | 5 | 5,1 % | 5,15 % |
23 | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
26 | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
25 | 3 | 3,06 % | 3,09 % |
17 | 3 | 3,06 % | 3,09 % |
ostatní odpovědi | 9 | 9,18 % | 9,28 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 21.86 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 35 |
Variační rozpětí: | 17 |
Rozptyl: | 7.09 |
Směrodatná odchylka: | 2.66 |
Medián: | 21 |
Modus: | 21 |
2. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 71 | 72,45 % | 73,2 % |
Muž | 27 | 27,55 % | 27,84 % |
3. Užíval(a) jste někdy přírodní léčivou pramenitou vodu VINCENTKA? a) Ano
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 58,16 % | 58,76 % |
ne | 41 | 41,84 % | 42,27 % |
4. Znáte některý další produkt od VINCENTKY?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 59 | 60,2 % | 60,82 % |
ano | 39 | 39,8 % | 40,21 % |
5. Jak jste se o VINCENTCE nebo dalších výrobcích z VINCENTKY dozvěděl(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Užíval ji příslušník mé rodiny | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Jinak … | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Doporučil mi ji známý | 22 | 22,45 % | 22,68 % |
Doporučil mi ji lékař | 16 | 16,33 % | 16,49 % |
6. VINCENTKU používáte jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neužívám | 56 | 57,14 % | 57,73 % |
Lék | 35 | 35,71 % | 36,08 % |
Doplněk stravy – doplnění minerálů/ prevenci | 13 | 13,27 % | 13,4 % |
7. Jak VINCENTKU užíváte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pití | 42 | 64,62 % | 43,3 % |
Inhalace | 16 | 24,62 % | 16,49 % |
Jinak | 11 | 16,92 % | 11,34 % |
Pastilky | 9 | 13,85 % | 9,28 % |
nic | 3 | 4,62 % | 3,09 % |
8. Zjišťoval(a) jste si někdy další informace o těchto výrobcích? – Jsou informace dobře dostupné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nezjišťoval(a) | 89 | 90,82 % | 91,75 % |
Zjišťoval(a) – snadno dostupné | 8 | 8,16 % | 8,25 % |
Zjišťoval(a) – nejsou dobře dostupné | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
9. Zaznamenal(a) jste nějakou reklamní kampaň VINCENTKY?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 89 | 90,82 % | 91,75 % |
ano | 9 | 9,18 % | 9,28 % |
10. Co vám pomáhá po prohýřené noci?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spánek | 21 | 21,43 % | 21,65 % |
nic | 4 | 4,08 % | 4,12 % |
pít hodně vody | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
vitamin C | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
Kafe | 2 | 2,04 % | 2,06 % |
kyselé okurky a cola | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
mlíko | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
tučná mastná jídla, coca cola | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
Vyspat se. | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
Vincentka | 1 | 1,02 % | 1,03 % |
ostatní odpovědi | 62 | 63,27 % | 63,92 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.