Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Linda Frauenterková
Šetření:12. 11. 2010 - 17. 11. 2010
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník byl vytvořen za účelem zjištění povědomí veřejnosti o vybrané značce.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Odpovědi respondentů

1. Co myslíte - na jaký produkt či službu je tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
fitness7370,87 %70,87 %  
móda1918,45 %18,45 %  
kalendář54,85 %4,85 %  
modeling43,88 %3,88 %  
porno průmysl10,97 %0,97 %  
novoroční předsevzetí - hubnutí10,97 %0,97 %  

Graf

2. K jakému podniku tato reklama patří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Holmes Place5048,54 %48,54 %  
neznám tuto reklamu2322,33 %22,33 %  
BBC76,8 %6,8 %  
Czechoslovak Models43,88 %3,88 %  
Kenvelo32,91 %2,91 %  
Orsay32,91 %2,91 %  
World Class32,91 %2,91 %  
Reserved32,91 %2,91 %  
Balance Club10,97 %0,97 %  
ale typnu si na Reserved10,97 %0,97 %  
Wellness Club MIDA10,97 %0,97 %  
Rosenbrg TV10,97 %0,97 %  
nevím10,97 %0,97 %  
Camaieu10,97 %0,97 %  
Zara10,97 %0,97 %  

Graf

3. Pokud znáte alespoň jednu z těchto reklam, odkud jste se o ní dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
až doteď jsem tuto reklamu neznal/a5149,51 %49,51 %  
venkovní reklama3836,89 %36,89 %  
internet76,8 %6,8 %  
propagační materiály43,88 %3,88 %  
jsem členem klubu10,97 %0,97 %  
metro10,97 %0,97 %  
rádio10,97 %0,97 %  

Graf

4. Znáte v Praze nějaký fitness klub? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte odpověď "neznám", prosím, přejděte na otázku číslo 12.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BBC8077,67 %77,67 %  
Holmes Place7269,9 %69,9 %  
World Class4745,63 %45,63 %  
Balance Club1615,53 %15,53 %  
neznám109,71 %9,71 %  
I’m Fit98,74 %8,74 %  
Volcano76,8 %6,8 %  
Wellness Club MIDA32,91 %2,91 %  
Fitpuls10,97 %0,97 %  
a další10,97 %0,97 %  
THE PUB 10,97 %0,97 %  
Blue Orange10,97 %0,97 %  
Nejsem z Prahy10,97 %0,97 %  
Fitness Radlice10,97 %0,97 %  

Graf

5. Jaký klub v současné době navštěvujete? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v současné době nenavštěvuji žádný fitness klub5560,44 %53,4 %  
BBC1213,19 %11,65 %  
Holmes Place1010,99 %9,71 %  
World Class55,49 %4,85 %  
Volcano11,1 %0,97 %  
Posilovna v Zásmukách11,1 %0,97 %  
R.A.P.11,1 %0,97 %  
Fit Pro11,1 %0,97 %  
Fitpuls11,1 %0,97 %  
Fitness Milenium11,1 %0,97 %  
HITFitness11,1 %0,97 %  
U ZLATÉHO TYGRA11,1 %0,97 %  
Fitness AQUAPALACE PRAHA11,1 %0,97 %  
nic11,1 %0,97 %  
tady u nas mala posilka na sidlisti jeniku :)11,1 %0,97 %  
Fitness Radlice11,1 %0,97 %  

Graf

6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama4244,68 %40,78 %  
od kamaráda2930,85 %28,16 %  
internet2425,53 %23,3 %  
ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a2223,4 %21,36 %  
byl/a jsem členem1111,7 %10,68 %  
od rodiny22,13 %1,94 %  
nic11,06 %0,97 %  

Graf

7. Jak dlouho máte povědomí o značce Holmes Place?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
půl roku2734,62 %26,21 %  
2 roky2025,64 %19,42 %  
méně než půl roku1924,36 %18,45 %  
3 roky810,26 %7,77 %  
5 let45,13 %3,88 %  

Graf

8. S čím máte značku Holmes Place spojenou? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s cvičením5472 %52,43 %  
s náročnou klientelou2432 %23,3 %  
s vysokou kvalitou2026,67 %19,42 %  
s relaxací1925,33 %18,45 %  
nic11,33 %0,97 %  
vysoká cena za služby11,33 %0,97 %  
vysoké ceny11,33 %0,97 %  
s ničím11,33 %0,97 %  
s vysokou cenou11,33 %0,97 %  
s reklamou s nádechem snobismu11,33 %0,97 %  

Graf

9. Navštívil/a jste někdy Holmes Place? (Pokud odpovíte "ne", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5465,85 %52,43 %  
ano2834,15 %27,18 %  

Graf

10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, je vysoká3576,09 %33,98 %  
ano, relevantní1123,91 %10,68 %  

Graf

11. Který klub ze skupiny Holmes Place jste již navštívil/a? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Premium klub Anděl1240 %11,65 %  
Energy klub Smíchov1033,33 %9,71 %  
Premium klub Karlín826,67 %7,77 %  
Energy klub Černý Most516,67 %4,85 %  
nic13,33 %0,97 %  

Graf

12. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž5351,46 %51,46 %  
žena5048,54 %48,54 %  

Graf

13. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 25 let5452,43 %52,43 %  
26 - 50 let2928,16 %28,16 %  
51 a více let2019,42 %19,42 %  

Graf

14. Pokud se denně vyskytujete v některé z nabízených pražských lokalit, označte ji, prosím. (Zde můžete označit více opovědí.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anděl2854,9 %27,18 %  
Smíchov2345,1 %22,33 %  
Karlín917,65 %8,74 %  
Černý Most713,73 %6,8 %  
nic23,92 %1,94 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. K jakému podniku tato reklama patří?

  • odpověď Holmes Place:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem členem na otázku 6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, relevantní na otázku 10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

3. Pokud znáte alespoň jednu z těchto reklam, odkud jste se o ní dozvěděli?

  • odpověď až doteď jsem tuto reklamu neznal/a:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neznám tuto reklamu na otázku 2. K jakému podniku tato reklama patří?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a na otázku 6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

8. S čím máte značku Holmes Place spojenou? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

  • odpověď s cvičením:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi s relaxací na otázku 8. S čím máte značku Holmes Place spojenou? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, relevantní na otázku 10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

9. Navštívil/a jste někdy Holmes Place? (Pokud odpovíte "ne", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

  • odpověď ano:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Holmes Place na otázku 5. Jaký klub v současné době navštěvujete? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Premium klub Anděl na otázku 11. Který klub ze skupiny Holmes Place jste již navštívil/a? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi byl/a jsem členem na otázku 6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, relevantní na otázku 10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co myslíte - na jaký produkt či službu je tato reklama?

2. K jakému podniku tato reklama patří?

3. Pokud znáte alespoň jednu z těchto reklam, odkud jste se o ní dozvěděli?

4. Znáte v Praze nějaký fitness klub? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte odpověď "neznám", prosím, přejděte na otázku číslo 12.)

5. Jaký klub v současné době navštěvujete? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

7. Jak dlouho máte povědomí o značce Holmes Place?

8. S čím máte značku Holmes Place spojenou? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

9. Navštívil/a jste někdy Holmes Place? (Pokud odpovíte "ne", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

11. Který klub ze skupiny Holmes Place jste již navštívil/a? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

12. Jste

13. Jaký je Váš věk?

14. Pokud se denně vyskytujete v některé z nabízených pražských lokalit, označte ji, prosím. (Zde můžete označit více opovědí.)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co myslíte - na jaký produkt či službu je tato reklama?

2. K jakému podniku tato reklama patří?

3. Pokud znáte alespoň jednu z těchto reklam, odkud jste se o ní dozvěděli?

4. Znáte v Praze nějaký fitness klub? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte odpověď "neznám", prosím, přejděte na otázku číslo 12.)

5. Jaký klub v současné době navštěvujete? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

6. Slyšel/a jste někdy o Holmes Place? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí. Pokud označíte možnost "ne, nikdy jsem o tom neslyšel/a", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

7. Jak dlouho máte povědomí o značce Holmes Place?

8. S čím máte značku Holmes Place spojenou? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

9. Navštívil/a jste někdy Holmes Place? (Pokud odpovíte "ne", přejděte prosím na otázku číslo 12.)

10. Myslíte si, že je cena relevantní vzhledem k poskytovaným službám?

11. Který klub ze skupiny Holmes Place jste již navštívil/a? (Zde je možné zaškrtnout více odpovědí.)

12. Jste

13. Jaký je Váš věk?

14. Pokud se denně vyskytujete v některé z nabízených pražských lokalit, označte ji, prosím. (Zde můžete označit více opovědí.)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Frauenterková, L.Marketingový výzkum (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10233.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.