Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vnímání reklamy

Vnímání reklamy

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radka Jeníčková
Šetření:12. 04. 2011 - 26. 04. 2011
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

 

cílem tohoto dotazníku je získat doplňující informace pro naší seminární práci zaměřenou primárně na internetovou populaci. Protože internetová populace se stává častým cílem všemožných výzkumů, snažíme se ji prozkoumat i z jiného úhlu pohledu - vnímání reklamy na internetu. Zajímá nás, jak tento poměrně nový fenomén vnímáte, jak na něj reagujete a jak by se případně reklama na internetu měla změnit, aby pro Vás byla zajímavá.

 

Moc Vám děkujeme za vyplnění dotazníku!!

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte internet v průběhu týdne?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [5x – 7x v týdnuotázka č. 2, 2x – 4x v týdnuotázka č. 2, 1 den v týdnu → konec dotazníku, 2x – 3x v měsíci → konec dotazníku, méně často → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5x – 7x v týdnu9994,29 %94,29 %  
2x – 4x v týdnu54,76 %4,76 %  
1 den v týdnu10,95 %0,95 %  

Graf

2. Vaše hlavní důvody pro práci s internetem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potřeba informací pro školu/práci9389,42 %88,57 %  
Kontrola emailové schránky8076,92 %76,19 %  
Sběr informací o věcech, které mě zajímají7673,08 %72,38 %  
Kontakt s přáteli (sociální sítě…)6966,35 %65,71 %  
Hledání zábavy ve formě čtení zpráv, diskuzí, bulváru, časopisu, knih, psaní blogu4543,27 %42,86 %  
Uskutečňování nákupů/prodejů4038,46 %38,1 %  
Hledání zábavy ve formě her2322,12 %21,9 %  
práce10,96 %0,95 %  
stream filmů, hudby10,96 %0,95 %  
honění nad péčkem je kde?10,96 %0,95 %  
pracovní záležitosti10,96 %0,95 %  

Graf

3. Jaký názor máte na reklamu (obecně)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud je reklama zajímavá, může spotřebitele ovlivnit5855,77 %55,24 %  
Občas se může člověk z reklamy dozvědět zajímavé informace4240,38 %40 %  
Reklama může být zdrojem inspirace pro spotřebitele pro nákup zboží3129,81 %29,52 %  
V reklamě je nejdůležitější, aby byla dobře umístěná, a aby člověka oslovila3129,81 %29,52 %  
Reklamě se snažím vyhnout2927,88 %27,62 %  
Lidem nic nepřináší, je to hlavně byznys2423,08 %22,86 %  
Je zcela zbytečná, lidi pouze klame1211,54 %11,43 %  
Poměrně často se nechám reklamou ovlivnit32,88 %2,86 %  
v čr konzervativní10,96 %0,95 %  
Reklamní průmysl do plynu.10,96 %0,95 %  
nesnáším je10,96 %0,95 %  
príjde mi jako nový způsob street art10,96 %0,95 %  

Graf

4. Čím Vás dokáže reklama zaujmout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipem, nápadem9389,42 %88,57 %  
Neotřelostí, odlišností od ostatních4947,12 %46,67 %  
Grafickou stránkou, ztvárněním4745,19 %44,76 %  
Výstižností3230,77 %30,48 %  
Především produktem1615,38 %15,24 %  
Pokud není ihned zcela jasné, na jaký produkt je reklama zaměřená1413,46 %13,33 %  
Jednoduchostí87,69 %7,62 %  
svou stupiditou10,96 %0,95 %  
humorem10,96 %0,95 %  
ničím10,96 %0,95 %  
Dobře zvládnuté PPC10,96 %0,95 %  

Graf

5. Všímáte si reklamy na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nikdy jí nevěnuji větší pozornost5149,04 %48,57 %  
Ne, zcela ji ignoruji2826,92 %26,67 %  
Ano, občas mě zaujme2524,04 %23,81 %  

Graf

6. Reklamu na internetu hodnotíte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Stejně rušivou jako ostatní formy reklamy4442,31 %41,9 %  
Méně rušivou než ostatní formy reklamy3331,73 %31,43 %  
Více rušivou než ostatní formy reklamy (v televizi, na billboardech, v rádiu)2927,88 %27,62 %  
Líbivější než ostatní formy reklamy32,88 %2,86 %  
nevim10,96 %0,95 %  
Hodně rušivou, ale dá se blokovat10,96 %0,95 %  

Graf

7. Reklama na internetu je pro Vás (z hlediska atraktivity):

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zcela stejná jako jakákoliv jiná forma reklamy4644,23 %43,81 %  
Obecně mi žádná forma reklamy nepřijde zajímavá2625 %24,76 %  
Naprosto nezajímavá v porovnání s ostatními formami reklamy2322,12 %21,9 %  
Zajímavější než reklama v televizi, časopisech109,62 %9,52 %  
Nemusim se jí věnovat, pokud nechci.10,96 %0,95 %  
málo zajímavá, prtože vás otravuje ve chvíli, kdy 10,96 %0,95 %  
Je méně intruzivní a vlezlá.10,96 %0,95 %  

Graf

8. Myslíte si, že Vás reklama na internetu ovlivňuje:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenechávám se ovlivnit žádnou reklamou3331,73 %31,43 %  
Stejně jako ostatní formy reklamy3230,77 %30,48 %  
Méně než ostatní formy reklamy (televizní, radiová či tištěná)3129,81 %29,52 %  
Více než jiné formy reklamy87,69 %7,62 %  

Graf

9. Jaké umístění reklamy na internetu upoutá Vaši pozornost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Umístění reklamy v pravé části obrazovky4038,46 %38,1 %  
Umístění reklamy v horní části obrazovky3432,69 %32,38 %  
Reklama umístěná mezi textem prohlížené webové stránky2927,88 %27,62 %  
Umístění reklamy v levé části obrazovky54,81 %4,76 %  
Umístění reklamy ve spodní části obrazovky 21,92 %1,9 %  
bannery ignoruji, vnímam jiný druch int reklamy10,96 %0,95 %  
žádné, všechna umístění jsou špatná10,96 %0,95 %  
nikde10,96 %0,95 %  
co je to reklama na internetu? AdBlock to jistí:-)10,96 %0,95 %  
mám adblock10,96 %0,95 %  
žádná10,96 %0,95 %  
nevim10,96 %0,95 %  
žádné10,96 %0,95 %  
přes celou obrazovku10,96 %0,95 %  
je to jedno10,96 %0,95 %  
NEVÍM,NEVNÍMÁM TO 10,96 %0,95 %  
mám blokované reklamy10,96 %0,95 %  
Občas využiji reklamu při vyhledávání10,96 %0,95 %  
všechno stejně10,96 %0,95 %  

Graf

10. Jakého typu internetové reklamy si všímáte více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohyblivý banner (obrázek s měnícími se motivy)5350,96 %50,48 %  
„Vyskakující“ reklama (pop-up ) 2221,15 %20,95 %  
Statický banner (nepohyblivý obrázek)1817,31 %17,14 %  
Reklama pohybující se souběžně s kurzorem/šipkou myši1817,31 %17,14 %  
Problikávající reklama1312,5 %12,38 %  
všechny zmíněné typy reklamy se snažím ignorovat10,96 %0,95 %  
ale neskutečně mě štve10,96 %0,95 %  
facebook reklama10,96 %0,95 %  
psana eklama u Gmailu; obrazky, pop-up apod. ignor10,96 %0,95 %  
žádné, mám je efektivně zablokované10,96 %0,95 %  
žádné10,96 %0,95 %  
nenásilná, opak od pop-up, klidně vyhlížející10,96 %0,95 %  
žádná10,96 %0,95 %  
nevim10,96 %0,95 %  
ne10,96 %0,95 %  
mám blokované reklamy10,96 %0,95 %  
A pěkně mě sere10,96 %0,95 %  

Graf

11. Je něco, co Vás na internetové reklamě obtěžuje? Čím Vám je nepříjemná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas na ní omylem kliknu a dostanu se na webové stránky, o které nemám zájem7875 %74,29 %  
Ruší mě blikající, hýbající se obrázky, flashové spoty6865,38 %64,76 %  
Vadí mi, že se zobrazuje neustále a nemohu se jí vyhnout5149,04 %48,57 %  
Nelíbí se mi, že internetová reklama začíná přeplňovat webové stránky4442,31 %41,9 %  
Kvůli načítání reklamy se mi pomaleji zobrazují webové stránky3432,69 %32,38 %  
díky tomu jsem jí začala blokovat pomocí Adblock10,96 %0,95 %  
Vadí mi reklama ve videech na zpravodajských webec10,96 %0,95 %  
vyskakující nechtěná reklama10,96 %0,95 %  
vše10,96 %0,95 %  

Graf

12. Co si myslíte o internetové reklamě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pokud mě produkt zaujme, jsem hned u zdroje a mohu si o něm okamžitě vše vyhledat 5754,81 %54,29 %  
Okamžitě se přes ni mohu „prokliknout“ na stránky produktu, který mě zaujal4745,19 %44,76 %  
Ihned si mohu najít recenzi, hodnocení2826,92 %26,67 %  
Mám okamžitou možnost srovnání a ostatními produkty2322,12 %21,9 %  
Je výstižnější, stručnější než ostatní formy reklamy a podá mi podstatnější informace1110,58 %10,48 %  
Mohu ihned poslat odkaz ostatním lidem109,62 %9,52 %  
Je inspirativnější, nápaditější 43,85 %3,81 %  
nic21,92 %1,9 %  
většinou mě obtěžuje 10,96 %0,95 %  
je to otravné10,96 %0,95 %  
Nezajímavá 10,96 %0,95 %  
je dobré si pořídit Adblock a reklamu vůbec nevidě10,96 %0,95 %  
Je lepe zacilena10,96 %0,95 %  
vseobecne je nemam rad10,96 %0,95 %  
je rušivá, nikdy mě nezaujme10,96 %0,95 %  
smrdí10,96 %0,95 %  
je otravná jako každá jiná10,96 %0,95 %  
nevim10,96 %0,95 %  
že je to jen nutnost10,96 %0,95 %  
viz 11. otázka10,96 %0,95 %  
nemá na mě skoro žádný vliv10,96 %0,95 %  
beru to jako nutnost10,96 %0,95 %  
Některé formy mě štvou, jiné jsou fajn.10,96 %0,95 %  

Graf

13. Když Vás reklama na internetu zaujme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas se „prokliknete“, ale nemáte v to příliš velkou důvěru4341,35 %40,95 %  
Nikterak na ní nezareagujete2725,96 %25,71 %  
Zadáte produkt do vyhledávače2423,08 %22,86 %  
Vždy automaticky hned kliknete na banner (obrázek), abyste zjistil/a více1918,27 %18,1 %  
nic10,96 %0,95 %  
Půjdete se na produkt podívat do prodejny10,96 %0,95 %  
Zaujme mě pokud se týká toho co právě vyhledává10,96 %0,95 %  

Graf

14. Koupili jste si nějaký produkt přímo na základě internetové reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale pokud by mě něco opravdu zaujalo, nebránil/a bych se tomu4543,27 %42,86 %  
Ne, ani to do budoucna neplánuji3937,5 %37,14 %  
Ano, nákup jsem uskutečnil/a přímo prostřednictvím e-shopu1413,46 %13,33 %  
Ano, ale nákup jsem zrealizoval/a prostřednictvím kamenného obchodu65,77 %5,71 %  

Graf

15. Změnilo se, mění se Vaše chování na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, internet je stále důležitější zdroj informací pro můj život4341,35 %40,95 %  
Ano, přes internet realizuji některé své nákupy4139,42 %39,05 %  
Ano, stále zde objevuji nové možnosti a služby, které využívám3836,54 %36,19 %  
Ano, přes internet uskutečňuji i platební transakce3836,54 %36,19 %  
Ne, užívám internet pořád stejně3331,73 %31,43 %  
Ano, jsem stále opatrnější2423,08 %22,86 %  
Ne, stále si myslím, že bez internetu je možné se obejít65,77 %5,71 %  
Ano, více mu důvěřuji54,81 %4,76 %  
Ano, stahuji lepší péčko, nad kterým pak honím:)10,96 %0,95 %  

Graf

16. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7471,15 %70,48 %  
muž3028,85 %28,57 %  

Graf

17. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-24let7572,12 %71,43 %  
25-34let2120,19 %20 %  
35-44let32,88 %2,86 %  
55-64let32,88 %2,86 %  
45-54let10,96 %0,95 %  
12-15let10,96 %0,95 %  

Graf

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské4644,23 %43,81 %  
středoškolské s maturitou4543,27 %42,86 %  
základní1312,5 %12,38 %  

Graf

19. Vaše zaměstnání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student / žák / učeň5451,92 %51,43 %  
pracující student2322,12 %21,9 %  
v zaměstnaneckém poměru na plný úvazek1514,42 %14,29 %  
soukromý podnikatel 32,88 %2,86 %  
v zaměstnaneckém poměru na částečný nebo zkrácený úvazek21,92 %1,9 %  
nezaměstnaný21,92 %1,9 %  
v domácnosti / rodičovská dovolená10,96 %0,95 %  
student v zaměstnaneckém poměru na částečný úvazek10,96 %0,95 %  
student a na částečný úvazek pracuji10,96 %0,95 %  
důchodce (nepracující)10,96 %0,95 %  
plný úvazek plus presenčně vš10,96 %0,95 %  

Graf

20. Váš příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bez příjmu3533,65 %33,33 %  
do 4.000 Kč2221,15 %20,95 %  
4 001 - 6.000 Kč87,69 %7,62 %  
6 001 - 8.000 Kč87,69 %7,62 %  
vyšší než 30.000 Kč65,77 %5,71 %  
15.001 - 17.500 Kč65,77 %5,71 %  
8 001 - 10.000 Kč54,81 %4,76 %  
20.001 - 25.000 Kč43,85 %3,81 %  
12.501 - 15.000 Kč43,85 %3,81 %  
10 001 - 12.500 Kč32,88 %2,86 %  
17.501 - 20.000 Kč21,92 %1,9 %  
25.001 - 30.000 Kč10,96 %0,95 %  

Graf

21. Velikost místa Vašeho bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 000 a více obyvatel5855,77 %55,24 %  
20 000 - 99 999 obyvatel1817,31 %17,14 %  
5 000 - 19 999 obyvatel1211,54 %11,43 %  
1 000 - 4 999 obyvatel109,62 %9,52 %  
méně než 1000 obyvatel65,77 %5,71 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký názor máte na reklamu (obecně)?

  • odpověď Pokud je reklama zajímavá, může spotřebitele ovlivnit:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mohu ihned poslat odkaz ostatním lidem na otázku 12. Co si myslíte o internetové reklamě?

19. Vaše zaměstnání:

  • odpověď student / žák / učeň:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte internet v průběhu týdne?

2. Vaše hlavní důvody pro práci s internetem:

3. Jaký názor máte na reklamu (obecně)?

4. Čím Vás dokáže reklama zaujmout?

5. Všímáte si reklamy na internetu?

6. Reklamu na internetu hodnotíte jako:

7. Reklama na internetu je pro Vás (z hlediska atraktivity):

8. Myslíte si, že Vás reklama na internetu ovlivňuje:

9. Jaké umístění reklamy na internetu upoutá Vaši pozornost?

10. Jakého typu internetové reklamy si všímáte více?

11. Je něco, co Vás na internetové reklamě obtěžuje? Čím Vám je nepříjemná?

12. Co si myslíte o internetové reklamě?

13. Když Vás reklama na internetu zaujme:

14. Koupili jste si nějaký produkt přímo na základě internetové reklamy?

15. Změnilo se, mění se Vaše chování na internetu?

16. Vaše pohlaví:

17. Váš věk:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

19. Vaše zaměstnání:

20. Váš příjem:

21. Velikost místa Vašeho bydliště

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte internet v průběhu týdne?

2. Vaše hlavní důvody pro práci s internetem:

3. Jaký názor máte na reklamu (obecně)?

4. Čím Vás dokáže reklama zaujmout?

5. Všímáte si reklamy na internetu?

6. Reklamu na internetu hodnotíte jako:

7. Reklama na internetu je pro Vás (z hlediska atraktivity):

8. Myslíte si, že Vás reklama na internetu ovlivňuje:

9. Jaké umístění reklamy na internetu upoutá Vaši pozornost?

10. Jakého typu internetové reklamy si všímáte více?

11. Je něco, co Vás na internetové reklamě obtěžuje? Čím Vám je nepříjemná?

12. Co si myslíte o internetové reklamě?

13. Když Vás reklama na internetu zaujme:

14. Koupili jste si nějaký produkt přímo na základě internetové reklamy?

15. Změnilo se, mění se Vaše chování na internetu?

16. Vaše pohlaví:

17. Váš věk:

18. Nejvyšší dosažené vzdělání:

19. Vaše zaměstnání:

20. Váš příjem:

21. Velikost místa Vašeho bydliště

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jeníčková, R.Vnímání reklamy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://10247.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.