Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Zvýšení návštěvnosti - HC Sparta Praha

Zvýšení návštěvnosti - HC Sparta Praha

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Sabolová
Šetření:13. 11. 2010 - 20. 11. 2010
Počet respondentů:15
Počet otázek (max/průměr):41 / 41
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.17:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji, že jste si našli čas vyplnit tento cca 15-minutový dotazník pro můj školský projekt. Předem upozorňuji, že dotazník je věnován alespoň pasivním fanouškům hokeje :)

Odpovědi respondentů

1. Jak často sledujete hokejová utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně dle volného času960 %60 %  
Sleduji pouze zápasy svého oblíbeného klubu 533,33 %33,33 %  
Nesleduji vůbec 16,67 %6,67 %  

Graf

2. Jakým způsobem sledujete nejčastěji hokejové zápasy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi1173,33 %73,33 %  
Online na internetu320 %20 %  
Osobně na stadionu16,67 %6,67 %  

Graf

3. Kterému klubu fandíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné1066,67 %66,67 %  
Sparta426,67 %26,67 %  
Slavia16,67 %6,67 %  

Graf

4. Cestujete na zápasy za svým oblíbeným klubem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nikdy1386,67 %86,67 %  
Výjimečně213,33 %13,33 %  

Graf

5. Proč sledujete hokejová utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro zábavu1280 %80 %  
Příležitost pro setkání s přáteli213,33 %13,33 %  
Jiný důvod 16,67 %6,67 %  

Graf

6. Z jakých zdrojů se nejčastěji dozvídáte o připravovaném / konaném hokejovém utkání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1066,67 %66,67 %  
Přátelé426,67 %26,67 %  
Noviny a časopisy16,67 %6,67 %  

Graf

7. Ohodnoťte úroveň jednotlivých aktivit klubu Sparta (1 nejlepší, 5 nejhorší).

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Maskot klubu2.3331.022
Doprovodný program o přestávkách2.9330.862
Fun shop2.61.707
Program permanentek a zvýhodněných vstupů2.5330.782
Informovanost o jednotlivých zápasech2.40.773

Graf

8. Ohodnoťte úroveň domácího stadionu Sparty – Tesla aréna, Holešovice (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Animace při hře2.4670.382
Občerstvení na domácím stadionu2.60.773
Dopravní dostupnost na stadion2.5331.316
Pohodlí při sledování na stadionu2.40.64
Umístění obou kotlů2.60.64
Doprovodné soutěže2.60.773
Tanečnice2.8671.316
Stav stadionu2.6671.289
Toalety3.21.627

Graf

9. Jak vnímáte reklamní aktivity společností přímo na stadionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno 853,33 %53,33 %  
Příjemné využití pauzy 320 %20 %  
Obtěžují mě při sledování zápasu 320 %20 %  
Velmi positivně, mělo by jich být více 16,67 %6,67 %  

Graf

10. Co Vás nejvíc odrazuje od častější návštěvy stadionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Peníze960 %60 %  
Disponibilní čas320 %20 %  
Nemám zájem věnovat volný čas hokeji (i když ho mám)213,33 %13,33 %  
Jiné důvody 16,67 %6,67 %  

Graf

11. Jak daleko bydlíte od stadionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30 min MHD/20-25 min autem640 %40 %  
Do 1 hod MHD/ cca 40 min autem320 %20 %  
Více320 %20 %  
15 min MHD/10 min autem213,33 %13,33 %  
Docházková vzdálenost16,67 %6,67 %  

Graf

12. Maximálně do jaké vzdálenosti jste ochotní cestovat za svým oblíbeným klubem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzdálenost nerozhoduje426,67 %26,67 %  
Nejsem ochoten cestovat za zápasem mimo svého bydliště426,67 %26,67 %  
10 km426,67 %26,67 %  
5 km213,33 %13,33 %  
50 km16,67 %6,67 %  

Graf

13. Jaká akce klubu by vás přitáhla na stadion?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lístek zdarma1280 %80 %  
Pivo zdarma426,67 %26,67 %  
Soutěže o nadstandardní ceny16,67 %6,67 %  
Příjemné hostesky a promo akce16,67 %6,67 %  

Graf

14. Co vám nejvíc překáží v průběhu utkání a přestávek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysoké ceny občerstvení533,33 %33,33 %  
Dlouhé fronty na toaletách, u občerstvení apod.533,33 %33,33 %  
Nedisciplinovanost některých fanoušků320 %20 %  
Dlouhé přestávky mezi jednotlivými pulčasy16,67 %6,67 %  
Jiné16,67 %6,67 %  

Graf

15. Jak často navštěvujete web Sparty Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Náhodně jsem tam zabrouzdal853,33 %53,33 %  
Nikdy426,67 %26,67 %  
Několikrát za měsíc320 %20 %  

Graf

16. Využíváte pro své nákupy oficiální e-shop AC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevyužívám1173,33 %73,33 %  
Ne, ale přemýšlím o tom320 %20 %  
Využívám jiný e-shop tohoto typu16,67 %6,67 %  

Graf

17. Kolik byste max. byl/a ochotný/á zaplatit za sezonní zlatou kartu HC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3500 - 3750 Kč426,67 %26,67 %  
3000 - 3250 Kč320 %20 %  
Nic320 %20 %  
3250 - 3500 Kč213,33 %13,33 %  
3750 - 4000 Kč213,33 %13,33 %  
více než 4500 Kč16,67 %6,67 %  

Graf

18. Kolik byste max. byl/a ochotný/á zaplatit za sezonní rudou kartu HC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1250 - 1500 Kč426,67 %26,67 %  
1000 - 1250 Kč320 %20 %  
1500 - 1750 Kč320 %20 %  
Nic320 %20 %  
2000 - 2500 Kč 213,33 %13,33 %  

Graf

19. Kolik byste max. byl/a ochotný/á zaplatit za sezonní kartu - Klub 300 HC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4000 - 4250 Kč640 %40 %  
4250 - 4500 Kč426,67 %26,67 %  
Nic320 %20 %  
4500 - 4750 Kč213,33 %13,33 %  

Graf

20. Je pro Vás snadno pochopitelný systém sezonních karet HC Sparta Praha?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1173,33 %73,33 %  
ano426,67 %26,67 %  

Graf

21. Jaká z těchto sezonních karet se Vám zdá nejvýhodnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zlatá karta746,67 %46,67 %  
Rudá karta533,33 %33,33 %  
Klub 300320 %20 %  

Graf

22. Které z výhod Zlaté karty byste s největší pravděpodobností využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdarma vstup na čtvrtfinále play-off853,33 %53,33 %  
Exklusivní pozvánka na akce s hráči A-týmu640 %40 %  
Vlastní vchod do arény bez zbytečného čekání533,33 %33,33 %  
Parkování v den zápasu pouze za 50 Kč426,67 %26,67 %  
Poukázka na pivo, klobásu, nealko (3+1 1)426,67 %26,67 %  
Sleva do fanshopu 10 %320 %20 %  
Night shopping ve fanshopu320 %20 %  
Karta "Dámská jízda" za poloviční cenu320 %20 %  
Voucher na 2 vstupenky na zápasy ZČ (vstup. II. a III. kat. mimo utkání se SLA, PAR)320 %20 %  
Vstup na přípravné zápasy Tipsport Hockey Cup320 %20 %  
Voucher na speciální produkt ve fotostánku213,33 %13,33 %  
Vlastní sedadlo na všechna utkání ZČ213,33 %13,33 %  
Kalendář 2011213,33 %13,33 %  
Disko bruslení v TESLA ARENĚ213,33 %13,33 %  
Karta "Sparťan junior" za poloviční cenu16,67 %6,67 %  
Podepsaná fotka hráče k sezónní kartě16,67 %6,67 %  
Úschova zavazadel zdarma16,67 %6,67 %  

Graf

23. Které z výhod Rudé karty byste s největší pravděpodobností využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zdarma vstup na čtvrtfinále play-off640 %40 %  
Vlastní vchod do arény bez zbytečného čekání533,33 %33,33 %  
Exklusivní pozvánka na akce s hráči A-týmu426,67 %26,67 %  
Poukázka na pivo, klobásu, nealko (3+1 1)426,67 %26,67 %  
Parkování v den zápasu pouze za 50 Kč426,67 %26,67 %  
Disko bruslení v TESLA ARENĚ320 %20 %  
Sleva do fanshopu 10 %320 %20 %  
Night shopping ve fanshopu320 %20 %  
Úschova zavazadel zdarma320 %20 %  
Voucher na 2 vstupenky na zápasy ZČ (vstup. II. a III. kat. mimo utkání se SLA, PAR)320 %20 %  
Podepsaná fotka hráče k sezónní kartě320 %20 %  
Kalendář 2011213,33 %13,33 %  
Vstup na přípravné zápasy Tipsport Hockey Cup213,33 %13,33 %  
Voucher na speciální produkt ve fotostánku16,67 %6,67 %  
Možnost zakoupení fandresu se jménem hráče za zvýhodněnou cenu 500 Kč nebo s vlastním jménem za cenu 700 Kč 16,67 %6,67 %  

Graf

24. Které z výhod karty Klub 300 byste s největší pravděpodobností využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Parkování v den zápasu pouze za 50 Kč640 %40 %  
Zdarma vstup na čtvrtfinále play-off640 %40 %  
Voucher na 2 vstupenky na zápasy ZČ (vstup. II. a III. kat. mimo utkání se SLA, PAR)640 %40 %  
Exklusivní místa 1. kategorie ve zrekonstruovaném sektoru533,33 %33,33 %  
Vlastní vchod do arény bez zbytečného čekání533,33 %33,33 %  
2x za sezónu ZDARMA VIP vstup na koncerty či jiné kulturní akce v TESLA ARENĚ533,33 %33,33 %  
Poukázka na pivo, klobásu, nealko (3+1 1)426,67 %26,67 %  
Vstup na přípravné zápasy European Trophy426,67 %26,67 %  
Exklusivní pozvánka na akce s hráči A-týmu426,67 %26,67 %  
Disko bruslení v TESLA ARENĚ320 %20 %  
Kalendář 2011320 %20 %  
Night shopping ve fanshopu320 %20 %  
Podepsaná fotka hráče k sezónní kartě320 %20 %  
Vstup na přípravné zápasy Tipsport Hockey Cup320 %20 %  
Exklusivní vánoční dárek320 %20 %  
Sleva do fanshopu 10 %213,33 %13,33 %  
Karta "Klub 300 junior" za zvýhodněnou cenu213,33 %13,33 %  
Podsedáky na každé sedačce213,33 %13,33 %  
Vlastní výtisk Sparťanské jízdy na každém sedadle213,33 %13,33 %  
Úschova zavazadel zdarma16,67 %6,67 %  
Možnost zakoupení fandresu se jménem hráče za zvýhodněnou cenu 500 Kč nebo s vlastním jménem za cenu 700 Kč 16,67 %6,67 %  

Graf

25. Jaké výhody navíc byste u sezonních karet uvítal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více výhod spojených se zápasem (občerstvení, programy, lepší sedadlo, ...)960 %60 %  
Více slev ve fanshopu213,33 %13,33 %  
Více možností setkání s hráči213,33 %13,33 %  
Více věcných cen a dárků s tematikou Sparty16,67 %6,67 %  
Jiné16,67 %6,67 %  

Graf

26. Ocenil/a byste soutěže pro držitele sezonních karet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1386,67 %86,67 %  
ne213,33 %13,33 %  

Graf

27. Pokud Ano, jakou formu soutěží byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mailové soutěže640 %40 %  
Soutěže o přestávkách zápasů640 %40 %  
Nezajíma mně to213,33 %13,33 %  
SMS soutěže16,67 %6,67 %  

Graf

28. Kolikrát byste při zakoupení sezonní karty reálně navštívil utkání základní části (26 zápasů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 22640 %40 %  
méně než 15533,33 %33,33 %  
15 - 18320 %20 %  
23 - 2616,67 %6,67 %  

Graf

29. Ocenili byste tvorbu nové sezonní karty výrazně levnější, ovšem pouze s funkcí vstupného (tzn. beze všech výhod, vstupné na 26 zápasů)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1173,33 %73,33 %  
ne426,67 %26,67 %  

Graf

30. Kolik byste za tuto kartu byl/a ochotný/á zaplatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1099 - 900 Kč746,67 %46,67 %  
1299 - 1100 Kč426,67 %26,67 %  
1499 - 1300 Kč213,33 %13,33 %  
Nic213,33 %13,33 %  

Graf

31. Kdyby byla možnost získat nějakou výhodu za doporučení kamaráda (který si koupi permanentku), co byste uvítal/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poukazy na jídlo640 %40 %  
Slevu na nákup své permanentky533,33 %33,33 %  
Dárek z fanshopu213,33 %13,33 %  
Účast v soutěži (např. Kdo přinese nejvíc kamarádu, kteří si zakoupí permanentku)16,67 %6,67 %  
Jiné16,67 %6,67 %  

Graf

32. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž853,33 %53,33 %  
Žena746,67 %46,67 %  

Graf

33. Jaký je Váš rodinný stav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/svobodná1386,67 %86,67 %  
ženatý/vdaná213,33 %13,33 %  

Graf

34. Uveďte prosím v jakom rozmezí se pohybuje Váš měsíční příjem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15000 Kč1493,33 %93,33 %  
15000 - 30000 Kč16,67 %6,67 %  

Graf

35. Která je Vaše oblíbená barva?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
modrá640 %40 %  
bíla213,33 %13,33 %  
ružova16,67 %6,67 %  
černá16,67 %6,67 %  
hnědá16,67 %6,67 %  
rudá16,67 %6,67 %  
čierna16,67 %6,67 %  
červená, sivá16,67 %6,67 %  
hnědá jako posraná Sparta16,67 %6,67 %  

Graf

36. Kolik hodín denně trávite na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 - 5 hod640 %40 %  
5 hod a více533,33 %33,33 %  
1 - 3 hod320 %20 %  
1 a méně16,67 %6,67 %  

Graf

37. Kolik hodín denně trávite před televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 a méně1280 %80 %  
1 - 3 hod320 %20 %  

Graf

38. Športujete aktívně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano853,33 %53,33 %  
ne746,67 %46,67 %  

Graf

39. Když áno, jak často?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nešportuji640 %40 %  
1 - 2 krát do týdne426,67 %26,67 %  
2 - 4 krát do týdne320 %20 %  
4 krát a více213,33 %13,33 %  

Graf

40. V případě že jste aktivní sportovec, jaké jsou Vaše měsíční výdaje na sport?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejsem aktivní sportovec640 %40 %  
500 Kč a méně533,33 %33,33 %  
1000 - 2000 Kč213,33 %13,33 %  
500 - 1000 Kč16,67 %6,67 %  
2000 - 5000 Kč16,67 %6,67 %  

Graf

41. Uveďte prosím Váš věk.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 25 let1493,33 %93,33 %  
25 - 35 let16,67 %6,67 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Sabolová, A.Zvýšení návštěvnosti - HC Sparta Praha (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10325.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.