Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Typologie zákazníka společnosti DATART

Typologie zákazníka společnosti DATART

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Hrončiaková
Šetření:14. 11. 2010 - 17. 11. 2010
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete prodejnu DATART ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně často než 1 x za měsíc2138,89 %38,89 %  
1 x za měsíc1833,33 %33,33 %  
1 x týdně1425,93 %25,93 %  
Vícekrát týdně11,85 %1,85 %  

Graf

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně DATART ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5296,3 %96,3 %  
ano23,7 %3,7 %  

Graf

3. Kolik minut Vám trvá cesta do nejbližší prodejny DATART?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 30 min.2953,7 %53,7 %  
do 10 min.1731,48 %31,48 %  
více než 30 min.814,81 %14,81 %  

Graf

4. Počet prodejen DATART ve Vašem okolí vnímáte jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostačující4175,93 %75,93 %  
Nedostačující814,81 %14,81 %  
Nevím, nemohu posoudit59,26 %9,26 %  

Graf

5. Vyhovuje Vám šíře sortimentu v prodejně DATART ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4175,93 %75,93 %  
ne1324,07 %24,07 %  

Graf

6. Jaký typ sortimentu byl Vaším cílem při poslední návštěvě prodejny DATART ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
počítače, IT, komunikace1833,96 %33,33 %  
TV, audio, video1222,64 %22,22 %  
malé domácí spotřebiče1222,64 %22,22 %  
iné713,21 %12,96 %  
velké domácí spotřebiče47,55 %7,41 %  

Graf

7. Jak vnímáte cenovou úroveň zboží v prodenách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = podezřele nízká, 5 = zbytečně vysoká)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32444,44 %44,44 %  
21222,22 %22,22 %  
4712,96 %12,96 %  
1712,96 %12,96 %  
547,41 %7,41 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.78
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.91
Směrodatná odchylka:0.95
Medián:3
Modus:3

Graf

8. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = velmi ochotný, 5 = velmi neochotný)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21935,19 %35,19 %  
31324,07 %24,07 %  
11222,22 %22,22 %  
559,26 %9,26 %  
459,26 %9,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.44
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.23
Směrodatná odchylka:1.11
Medián:2
Modus:2

Graf

9. Přijde Vám řazení sortimentu v prodejně DATART dostatečně přehledné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3361,11 %61,11 %  
nevím1222,22 %22,22 %  
ne916,67 %16,67 %  

Graf

10. Přijde Vám prostředí v prodejně DATART dostatečně příjemné (vůně, teplota, čistota) ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4990,74 %90,74 %  
ne59,26 %9,26 %  

Graf

11. Jak jste spokojen/a s kvalitou zboží v prodejnách DATART (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = vysoce kvalitní, 5 = nekvalitní)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22851,85 %51,85 %  
31120,37 %20,37 %  
11120,37 %20,37 %  
435,56 %5,56 %  
511,85 %1,85 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.12
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:2
Modus:2

Graf

12. Využíváte služby online prodejny DATART?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale vím o ní.2138,89 %38,89 %  
Ne, nikdy jsem o ní neslyšel.1935,19 %35,19 %  
Ano.1425,93 %25,93 %  

Graf

13. Jak hodnotíte vyřizování reklamací v prodejně DATART ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Běžné3566,04 %64,81 %  
Spokojen/a1222,64 %22,22 %  
Nespokojen/a611,32 %11,11 %  

Graf

14. Jaký je čistý měsíční příjem Vaši domácnosti ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 Kč – 30 000 Kč1325 %24,07 %  
více než 40 000 Kč1223,08 %22,22 %  
10 001 Kč – 20 000 Kč1019,23 %18,52 %  
5001 Kč – 10 000 Kč815,38 %14,81 %  
30 001 Kč - 40 000 Kč713,46 %12,96 %  
Do 5000 Kč23,85 %3,7 %  

Graf

15. Kolik jste zaplatili při Vašem posledním nákupu v prodejně DATART ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
300 - 1000 Kč1527,78 %27,78 %  
Do 300 Kč1324,07 %24,07 %  
1000 - 5000 Kč1018,52 %18,52 %  
Nad 10 000 Kč814,81 %14,81 %  
5000 - 10 000 Kč814,81 %14,81 %  

Graf

16. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2954,72 %53,7 %  
muž2445,28 %44,44 %  

Graf

17. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let3158,49 %57,41 %  
26 – 35 let1018,87 %18,52 %  
36 – 45 let916,98 %16,67 %  
56+35,66 %5,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete prodejnu DATART ?

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně DATART ?

3. Kolik minut Vám trvá cesta do nejbližší prodejny DATART?

4. Počet prodejen DATART ve Vašem okolí vnímáte jako:

5. Vyhovuje Vám šíře sortimentu v prodejně DATART ?

6. Jaký typ sortimentu byl Vaším cílem při poslední návštěvě prodejny DATART ?

7. Jak vnímáte cenovou úroveň zboží v prodenách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = podezřele nízká, 5 = zbytečně vysoká)

8. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = velmi ochotný, 5 = velmi neochotný)

9. Přijde Vám řazení sortimentu v prodejně DATART dostatečně přehledné?

10. Přijde Vám prostředí v prodejně DATART dostatečně příjemné (vůně, teplota, čistota) ?

11. Jak jste spokojen/a s kvalitou zboží v prodejnách DATART (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = vysoce kvalitní, 5 = nekvalitní)

12. Využíváte služby online prodejny DATART?

13. Jak hodnotíte vyřizování reklamací v prodejně DATART ?

14. Jaký je čistý měsíční příjem Vaši domácnosti ?

15. Kolik jste zaplatili při Vašem posledním nákupu v prodejně DATART ?

16. Pohlaví:

17. Věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete prodejnu DATART ?

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v prodejně DATART ?

3. Kolik minut Vám trvá cesta do nejbližší prodejny DATART?

4. Počet prodejen DATART ve Vašem okolí vnímáte jako:

5. Vyhovuje Vám šíře sortimentu v prodejně DATART ?

6. Jaký typ sortimentu byl Vaším cílem při poslední návštěvě prodejny DATART ?

7. Jak vnímáte cenovou úroveň zboží v prodenách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = podezřele nízká, 5 = zbytečně vysoká)

8. Jak hodnotíte ochotu personálu v prodejnách DATART ? (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = velmi ochotný, 5 = velmi neochotný)

9. Přijde Vám řazení sortimentu v prodejně DATART dostatečně přehledné?

10. Přijde Vám prostředí v prodejně DATART dostatečně příjemné (vůně, teplota, čistota) ?

11. Jak jste spokojen/a s kvalitou zboží v prodejnách DATART (ohodnoťte na stupnici od 1 do 5, kde 1 = vysoce kvalitní, 5 = nekvalitní)

12. Využíváte služby online prodejny DATART?

13. Jak hodnotíte vyřizování reklamací v prodejně DATART ?

14. Jaký je čistý měsíční příjem Vaši domácnosti ?

15. Kolik jste zaplatili při Vašem posledním nákupu v prodejně DATART ?

16. Pohlaví:

17. Věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hrončiaková, B.Typologie zákazníka společnosti DATART (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10361.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.