Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Naku
Naku
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Preslová |
---|---|
Šetření: | 17. 11. 2010 - 24. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 81 |
Počet otázek (max/průměr): | 15 / 14.83 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,6 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:22 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Děkuji za Váš čas.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 50 | 61,73 % | 61,73 % |
muž | 31 | 38,27 % | 38,27 % |
2. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 | 69 | 86,25 % | 85,19 % |
26 - 35 | 9 | 11,25 % | 11,11 % |
36 - 45 | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
46 a více | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
3. Jaké je Vaše pracovní zaměření?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 60 | 75 % | 74,07 % |
zaměstnanec | 18 | 22,5 % | 22,22 % |
nezaměstnaný | 2 | 2,5 % | 2,47 % |
4. Jaká je Vaše příjmová kategorie?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5000 kč | 53 | 66,25 % | 65,43 % |
15001 - 25000 kč | 10 | 12,5 % | 12,35 % |
5001 - 15000 kč | 10 | 12,5 % | 12,35 % |
25001 - 40000 kč | 6 | 7,5 % | 7,41 % |
40001 kč a více | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
5. Jakou formu nakupování preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
hypermarkety, obchodní centra | 41 | 51,25 % | 50,62 % |
malé obchody, supermarkety | 21 | 26,25 % | 25,93 % |
internetové nákupy | 17 | 21,25 % | 20,99 % |
stánkový prodej, tržnice | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
6. Upřednostňujete nákup výrobků:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je mi to jedno | 51 | 63,75 % | 62,96 % |
tuzemských | 21 | 26,25 % | 25,93 % |
zahraničních | 8 | 10 % | 9,88 % |
7. Za jaké zboží máte měsíčně největší výdaje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
potraviny | 49 | 61,25 % | 60,49 % |
restaurace, fastfoody, jídelny | 11 | 13,75 % | 13,58 % |
oblečení | 9 | 11,25 % | 11,11 % |
služby | 5 | 6,25 % | 6,17 % |
jiné | 5 | 6,25 % | 6,17 % |
drogistické zboží | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
8. Jakým způsobem se dopravujete za nákupy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
osobní automobil | 40 | 50 % | 49,38 % |
veřejná hromadná doprava | 29 | 36,25 % | 35,8 % |
pěšky | 10 | 12,5 % | 12,35 % |
na kole | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
9. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje na potraviny a základní hygienické potřeby? (jako jednotlivec)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1001 - 2000 kč | 30 | 37,5 % | 37,04 % |
501 - 1000 kč | 25 | 31,25 % | 30,86 % |
2001 - 5000 kč | 17 | 21,25 % | 20,99 % |
0 - 500 kč | 8 | 10 % | 9,88 % |
10. Vyhovuje Vám nakupování přes internet? (oznámkujte jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 31 | 38,75 % | 38,27 % |
3 | 25 | 31,25 % | 30,86 % |
1 | 17 | 21,25 % | 20,99 % |
4 | 6 | 7,5 % | 7,41 % |
5 | 1 | 1,25 % | 1,23 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.25 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.64 |
Směrodatná odchylka: | 0.8 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
11. Do jaké míry Vás následující aspekty ovlivňují k nákupu přes internet? (oznámkujte jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
levnější zboží | 2.013 | 1.162 |
doplňkové služby ke zboží | 3.163 | 1.086 |
doprava až do domu | 2.075 | 1.194 |
rychlost dodání | 2.163 | 0.961 |
pohodlnost | 1.688 | 0.965 |
12. Upřednostňujete platbu kartou před platbou v hotovosti?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 46 | 57,5 % | 56,79 % |
ano | 34 | 42,5 % | 41,98 % |
13. Nakupujete každý den?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 61 | 76,25 % | 75,31 % |
ano | 19 | 23,75 % | 23,46 % |
14. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za oblečení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 500 kč | 29 | 36,25 % | 35,8 % |
do 1000 kč | 23 | 28,75 % | 28,4 % |
do 2000 kč | 16 | 20 % | 19,75 % |
do 200 kč | 10 | 12,5 % | 12,35 % |
nad 3000 kč | 2 | 2,5 % | 2,47 % |
15. Ovlivňují Vás reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 31 | 38,75 % | 38,27 % |
spíše souhlasím | 29 | 36,25 % | 35,8 % |
nesouhlasím | 9 | 11,25 % | 11,11 % |
souhlasím | 8 | 10 % | 9,88 % |
nevím | 3 | 3,75 % | 3,7 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- facebook.com (53,8 %)
- nezjištěno (38 %)
- vyplnto.cz (3,3 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.