Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Naku

Naku

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Preslová
Šetření:17. 11. 2010 - 24. 11. 2010
Počet respondentů:81
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.83
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5061,73 %61,73 %  
muž3138,27 %38,27 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 256986,25 %85,19 %  
26 - 35911,25 %11,11 %  
36 - 4511,25 %1,23 %  
46 a více11,25 %1,23 %  

Graf

3. Jaké je Vaše pracovní zaměření?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6075 %74,07 %  
zaměstnanec 1822,5 %22,22 %  
nezaměstnaný22,5 %2,47 %  

Graf

4. Jaká je Vaše příjmová kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 kč5366,25 %65,43 %  
15001 - 25000 kč1012,5 %12,35 %  
5001 - 15000 kč1012,5 %12,35 %  
25001 - 40000 kč67,5 %7,41 %  
40001 kč a více11,25 %1,23 %  

Graf

5. Jakou formu nakupování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hypermarkety, obchodní centra4151,25 %50,62 %  
malé obchody, supermarkety2126,25 %25,93 %  
internetové nákupy1721,25 %20,99 %  
stánkový prodej, tržnice11,25 %1,23 %  

Graf

6. Upřednostňujete nákup výrobků:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno5163,75 %62,96 %  
tuzemských2126,25 %25,93 %  
zahraničních810 %9,88 %  

Graf

7. Za jaké zboží máte měsíčně největší výdaje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny4961,25 %60,49 %  
restaurace, fastfoody, jídelny1113,75 %13,58 %  
oblečení911,25 %11,11 %  
služby56,25 %6,17 %  
jiné56,25 %6,17 %  
drogistické zboží11,25 %1,23 %  

Graf

8. Jakým způsobem se dopravujete za nákupy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní automobil4050 %49,38 %  
veřejná hromadná doprava2936,25 %35,8 %  
pěšky1012,5 %12,35 %  
na kole11,25 %1,23 %  

Graf

9. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje na potraviny a základní hygienické potřeby? (jako jednotlivec)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001 - 2000 kč3037,5 %37,04 %  
501 - 1000 kč2531,25 %30,86 %  
2001 - 5000 kč1721,25 %20,99 %  
0 - 500 kč810 %9,88 %  

Graf

10. Vyhovuje Vám nakupování přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23138,75 %38,27 %  
32531,25 %30,86 %  
11721,25 %20,99 %  
467,5 %7,41 %  
511,25 %1,23 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.25
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.64
Směrodatná odchylka:0.8
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Do jaké míry Vás následující aspekty ovlivňují k nákupu přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
levnější zboží2.0131.162
doplňkové služby ke zboží3.1631.086
doprava až do domu2.0751.194
rychlost dodání2.1630.961
pohodlnost1.6880.965

Graf

12. Upřednostňujete platbu kartou před platbou v hotovosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4657,5 %56,79 %  
ano3442,5 %41,98 %  

Graf

13. Nakupujete každý den?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6176,25 %75,31 %  
ano1923,75 %23,46 %  

Graf

14. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 kč2936,25 %35,8 %  
do 1000 kč2328,75 %28,4 %  
do 2000 kč1620 %19,75 %  
do 200 kč1012,5 %12,35 %  
nad 3000 kč22,5 %2,47 %  

Graf

15. Ovlivňují Vás reklamy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím3138,75 %38,27 %  
spíše souhlasím2936,25 %35,8 %  
nesouhlasím911,25 %11,11 %  
souhlasím810 %9,88 %  
nevím33,75 %3,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Upřednostňujete nákup výrobků:

  • odpověď je mi to jedno:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001 - 15000 kč na otázku 4. Jaká je Vaše příjmová kategorie?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše pracovní zaměření?

4. Jaká je Vaše příjmová kategorie?

5. Jakou formu nakupování preferujete?

6. Upřednostňujete nákup výrobků:

7. Za jaké zboží máte měsíčně největší výdaje?

8. Jakým způsobem se dopravujete za nákupy?

9. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje na potraviny a základní hygienické potřeby? (jako jednotlivec)

10. Vyhovuje Vám nakupování přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

11. Do jaké míry Vás následující aspekty ovlivňují k nákupu přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

12. Upřednostňujete platbu kartou před platbou v hotovosti?

13. Nakupujete každý den?

14. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za oblečení?

15. Ovlivňují Vás reklamy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše pracovní zaměření?

4. Jaká je Vaše příjmová kategorie?

5. Jakou formu nakupování preferujete?

6. Upřednostňujete nákup výrobků:

7. Za jaké zboží máte měsíčně největší výdaje?

8. Jakým způsobem se dopravujete za nákupy?

9. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje na potraviny a základní hygienické potřeby? (jako jednotlivec)

10. Vyhovuje Vám nakupování přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

11. Do jaké míry Vás následující aspekty ovlivňují k nákupu přes internet? (oznámkujte jako ve škole)

12. Upřednostňujete platbu kartou před platbou v hotovosti?

13. Nakupujete každý den?

14. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za oblečení?

15. Ovlivňují Vás reklamy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Preslová, P.Naku (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10486.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.