Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz

Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Skupina 5 čtvrtek 10.30 lichý
Šetření:29. 11. 2010 - 30. 11. 2010
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):42 / 14.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,


rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění následujícího dotazníku na téma „Porovnání internetových obchodních domů ALZA.cz a MALL.cz“, který je součástí semestrální práce studentů 5.ročníku Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze.

Dotazník je zcela anonymní a Vámi uvedené údaje budou použity pro účely vypracování projektu do předmětu Marketingové řízení.

 

Předem děkujeme za Vaši spolupráci

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete v internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7986,81 %86,81 %  
Ne1213,19 %13,19 %  

Graf

2. Znáte internetové obchodní domy Alza a Mall?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám Alzuotázka č. 3, Ano, znám Mallotázka č. 4, Ano, znám oba dvaotázka č. 6, Ne,neznám ani jedenotázka č. 41, Nevímotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám oba dva4253,16 %46,15 %  
Ano, znám Alzu1721,52 %18,68 %  
Ano, znám Mall1316,46 %14,29 %  
Ne,neznám ani jeden56,33 %5,49 %  
Nevím22,53 %2,2 %  

Graf

3. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě ALZA.cz

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..)otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu na internetuotázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu v televiziotázka č. 5, Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)otázka č. 5, Slyšel/a jsem reklamu v rádiuotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viděl/a jsem reklamu na internetu529,41 %5,49 %  
Viděl/a jsem reklamu v televizi529,41 %5,49 %  
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..)423,53 %4,4 %  
Slyšel/a jsem reklamu v rádiu211,76 %2,2 %  
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)15,88 %1,1 %  

Graf

4. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě MALL.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných,otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu na internetuotázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu v televiziotázka č. 5, Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)otázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných,753,85 %7,69 %  
Viděl/a jsem reklamu na internetu323,08 %3,3 %  
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama)323,08 %3,3 %  

Graf

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nakupuji pouze v ALZA.czotázka č. 7, Nakupuji pouze v MALL.czotázka č. 8, Nakupuji v obou uvedenýchotázka č. 6, Nenakupuji v žádnémotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji pouze v MALL.cz1240 %13,19 %  
Nakupuji pouze v ALZA.cz 1033,33 %10,99 %  
Nenakupuji v žádném516,67 %5,49 %  
Nakupuji v obou uvedených 310 %3,3 %  

Graf

6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ALZA.czotázka č. 7, MALL.czotázka č. 8, Jinéotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ALZA.cz2044,44 %21,98 %  
MALL.cz1635,56 %17,58 %  
Jiné920 %9,89 %  

Graf

7. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (ALZA.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Více než 2 x týdněotázka č. 9, 1 x týdněotázka č. 9, 1-3 x měsíčněotázka č. 9, Méně než 12 x ročněotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 12 x ročně1653,33 %17,58 %  
1-3 x měsíčně930 %9,89 %  
Více než 2 x týdně413,33 %4,4 %  
1 x týdně13,33 %1,1 %  

Graf

8. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (MALL.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Více než 2 x týdněotázka č. 10, 1 x týdněotázka č. 10, 1-3 x měsíčněotázka č. 10, Méně než 12 x ročněotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 12 x ročně1139,29 %12,09 %  
1-3 x měsíčně828,57 %8,79 %  
1 x týdně621,43 %6,59 %  
Více než 2 x týdně310,71 %3,3 %  

Graf

9. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (ALZA.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Osobní odběrotázka č. 11, Kurýrotázka č. 11, Zasilková společnost PPLotázka č. 11, Českou poštouotázka č. 11, Jinýotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní odběr1860 %19,78 %  
Českou poštou516,67 %5,49 %  
Zasilková společnost PPL413,33 %4,4 %  
Kurýr310 %3,3 %  

Graf

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (MALL.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Osobní odběrotázka č. 12, Kurýrotázka č. 11, Zasilková společnost PPLotázka č. 12, Českou poštouotázka č. 12, Jinýotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní odběr1346,43 %14,29 %  
Zasilková společnost PPL621,43 %6,59 %  
Kurýr621,43 %6,59 %  
Českou poštou27,14 %2,2 %  
Jiný13,57 %1,1 %  

Graf

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (ALZA.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/aotázka č. 13, Byl/a jsem spíše spokojen/aotázka č. 13, Byl/a jsem spokojen/aotázka č. 13, Byl/a jsem spíše nespokojen/aotázka č. 13, Nevímotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem velice spokojen/a1747,22 %18,68 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a1233,33 %13,19 %  
Byl/a jsem spokojen/a513,89 %5,49 %  
Byl/a jsem spíše nespokojen/a25,56 %2,2 %  

Graf

12. e spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (MALL.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/aotázka č. 14, Byl/a jsem spíše spokojen/aotázka č. 14, Byl/a jsem spokojen/aotázka č. 14, Byl/a jsem spíše nespokojen/aotázka č. 14, Nevímotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem velice spokojen/a731,82 %7,69 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a731,82 %7,69 %  
Byl/a jsem spokojen/a522,73 %5,49 %  
Nevím29,09 %2,2 %  
Byl/a jsem spíše nespokojen/a14,55 %1,1 %  

Graf

13. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (ALZA.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Platební kartou - osobní odběr zbožíotázka č. 15, Platební kartou online - přes internetotázka č. 15, V hotovosti - osobní odběr zbožíotázka č. 15, V hotovosti – dobírkaotázka č. 15, Na splátkyotázka č. 15, Jinéotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební kartou - osobní odběr zboží1336,11 %14,29 %  
Platební kartou online - přes internet1233,33 %13,19 %  
V hotovosti - osobní odběr zboží513,89 %5,49 %  
Na splátky38,33 %3,3 %  
V hotovosti – dobírka25,56 %2,2 %  
Jiné12,78 %1,1 %  

Graf

14. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (MALL.CZ)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební kartou online - přes internet731,82 %7,69 %  
Platební kartou - osobní odběr zboží627,27 %6,59 %  
V hotovosti – dobírka313,64 %3,3 %  
V hotovosti - osobní odběr zboží313,64 %3,3 %  
Na splátky29,09 %2,2 %  
Jiné14,55 %1,1 %  

Graf

15. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (ALZA.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 17, 2otázka č. 17, 3otázka č. 17, 4otázka č. 17, 5otázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12261,11 %24,18 %  
21336,11 %14,29 %  
312,78 %1,1 %  

Graf

16. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (MALL.CZ)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 18, 2otázka č. 18, 3otázka č. 18, 4otázka č. 18, 5otázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21045,45 %10,99 %  
1731,82 %7,69 %  
3522,73 %5,49 %  

Graf

17. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA.CZ

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 19, 2otázka č. 19, 3otázka č. 19, 4otázka č. 19, 5otázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12158,33 %23,08 %  
21027,78 %10,99 %  
338,33 %3,3 %  
425,56 %2,2 %  

Graf

18. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL.CZ

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 20, 2otázka č. 20, 3otázka č. 20, 4otázka č. 20, 5otázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2940,91 %9,89 %  
1627,27 %6,59 %  
3627,27 %6,59 %  
414,55 %1,1 %  

Graf

19. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 21, 2otázka č. 21, 3otázka č. 21, 4otázka č. 21, 5otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11644,44 %17,58 %  
21438,89 %15,38 %  
3411,11 %4,4 %  
425,56 %2,2 %  

Graf

20. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 22, 2otázka č. 22, 3otázka č. 22, 4otázka č. 22, 5otázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2940,91 %9,89 %  
3627,27 %6,59 %  
1522,73 %5,49 %  
514,55 %1,1 %  
414,55 %1,1 %  

Graf

21. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 23, 2otázka č. 23, 3otázka č. 23, 4otázka č. 23, 5otázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12158,33 %23,08 %  
21027,78 %10,99 %  
3513,89 %5,49 %  

Graf

22. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 24, 2otázka č. 24, 3otázka č. 24, 4otázka č. 24, 5otázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11254,55 %13,19 %  
3627,27 %6,59 %  
2313,64 %3,3 %  
414,55 %1,1 %  

Graf

23. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 25, 2otázka č. 25, 3otázka č. 25, 4otázka č. 25, 5otázka č. 25].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11850 %19,78 %  
21130,56 %12,09 %  
3616,67 %6,59 %  
412,78 %1,1 %  

Graf

24. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 26, 2otázka č. 26, 3otázka č. 26, 4otázka č. 26, 5otázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21150 %12,09 %  
1731,82 %7,69 %  
329,09 %2,2 %  
414,55 %1,1 %  
514,55 %1,1 %  

Graf

25. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 27, 2otázka č. 27, 3otázka č. 27, 4otázka č. 27, 5otázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12261,11 %24,18 %  
21336,11 %14,29 %  
512,78 %1,1 %  

Graf

26. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 28, 2otázka č. 28, 3otázka č. 28, 4otázka č. 28, 5otázka č. 28].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11254,55 %13,19 %  
2731,82 %7,69 %  
3313,64 %3,3 %  

Graf

27. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?ALZA.CZ

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 29, NEotázka č. 33].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE2466,67 %26,37 %  
ANO1233,33 %13,19 %  

Graf

28. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?MALL.CZ

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 30, NEotázka č. 34].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE1777,27 %18,68 %  
ANO522,73 %5,49 %  

Graf

29. Jaký byl důvod Vaší reklamace?alza

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zboží bylo po zakoupení nefunkčníotázka č. 31, Zboží bylo po zakoupení poškozenootázka č. 31, Zboží neodpovídalo popisu prodejceotázka č. 31, Výrobek přestal fungovat v záruční doběotázka č. 31, Jiný důvodotázka č. 31].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek přestal fungovat v záruční době541,67 %5,49 %  
Zboží bylo po zakoupení nefunkční433,33 %4,4 %  
Zboží bylo po zakoupení poškozeno216,67 %2,2 %  
Zboží neodpovídalo popisu prodejce18,33 %1,1 %  

Graf

30. Jaký byl důvod Vaší reklamace?mall

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobek přestal fungovat v záruční době240 %2,2 %  
Zboží bylo po zakoupení nefunkční240 %2,2 %  
Zboží bylo po zakoupení poškozeno120 %1,1 %  

Graf

31. Jak jste byli spokojeni s vyřízením Vaší reklamace? Alza

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spíše spokojen/a758,33 %7,69 %  
Byl/a jsem velice spokojen/a433,33 %4,4 %  
Jiný důvod18,33 %1,1 %  

Graf

32. Jak jste byli spokojeni s vyřízením Vaší reklamace? Mall

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem velice spokojen/a240 %2,2 %  
Byl/a jsem spíše spokojen/a240 %2,2 %  
Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a120 %1,1 %  

Graf

33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ukázka zboží v kamenné prodejněotázka č. 35, Poradenství od prodejce v kamenné prodejněotázka č. 35, Internetová diskuse k vybranému zbožíotázka č. 37, Neotázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová diskuse k vybranému zboží1027,78 %10,99 %  
Ne1027,78 %10,99 %  
Ukázka zboží v kamenné prodejně925 %9,89 %  
Poradenství od prodejce v kamenné prodejně719,44 %7,69 %  

Graf

34. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Mall

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ukázka zboží v kamenné prodejněotázka č. 36, Poradenství od prodejce v kamenné prodejněotázka č. 36, Internetová diskuse k vybranému zbožíotázka č. 38, Neotázka č. 38].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetová diskuse k vybranému zboží940,91 %9,89 %  
Poradenství od prodejce v kamenné prodejně522,73 %5,49 %  
Ne418,18 %4,4 %  
Ukázka zboží v kamenné prodejně418,18 %4,4 %  

Graf

35. Jak byste hodnotili jednání pracovníku prodejny Alza

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1otázka č. 37, 2otázka č. 37, 3otázka č. 37, 4otázka č. 37, 5otázka č. 37].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1956,25 %9,89 %  
2318,75 %3,3 %  
3212,5 %2,2 %  
4212,5 %2,2 %  

Graf

36. Jak byste hodnotili jednání pracovníků prodejny Mall

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1444,44 %4,4 %  
2333,33 %3,3 %  
3222,22 %2,2 %  

Graf

37. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Alza

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/aotázka č. 39, Byl/a jsem spíše spokojen/aotázka č. 39, Byl/a jsem spokojen/aotázka č. 39, Byl/a jsem spíše nespokojen/aotázka č. 39, Nebyl/a jsem vůbec spokojen/aotázka č. 39, Nevímotázka č. 39].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spíše spokojen/a1850 %19,78 %  
Byl/a jsem velice spokojen/a1027,78 %10,99 %  
Byl/a jsem spokojen/a719,44 %7,69 %  
Byl/a jsem spíše nespokojen/a12,78 %1,1 %  

Graf

38. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Mall

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/aotázka č. 40, Byl/a jsem spíše spokojen/aotázka č. 40, Byl/a jsem spokojen/aotázka č. 40, Byl/a jsem spíše nespokojen/aotázka č. 40, Nebyl/a jsem vůbec spokojen/aotázka č. 40, Nevímotázka č. 40].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Byl/a jsem spíše spokojen/a731,82 %7,69 %  
Byl/a jsem velice spokojen/a627,27 %6,59 %  
Byl/a jsem spokojen/a627,27 %6,59 %  
Byl/a jsem spíše nespokojen/a29,09 %2,2 %  
Nevím14,55 %1,1 %  

Graf

39. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Alza.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 41, Neotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2877,78 %30,77 %  
Ne822,22 %8,79 %  

Graf

40. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Mall.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 41, Neotázka č. 41].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1150 %12,09 %  
Ne1150 %12,09 %  

Graf

41. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4852,75 %52,75 %  
Muž4347,25 %47,25 %  

Graf

42. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 263235,16 %35,16 %  
36 - 441920,88 %20,88 %  
27 - 351819,78 %19,78 %  
45 -531314,29 %14,29 %  
Méně než 18 let55,49 %5,49 %  
54 a více44,4 %4,4 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Znáte internetové obchodní domy Alza a Mall?

  • odpověď Ano, znám oba dva:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ALZA.cz na otázku 6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi MALL.cz na otázku 6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

21. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

  • odpověď 1:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byl/a jsem velice spokojen/a na otázku 37. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Alza
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová diskuse k vybranému zboží na otázku 33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza

28. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?MALL.CZ

  • odpověď NE:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 24. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

39. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Alza.cz?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Byl/a jsem spíše spokojen/a na otázku 11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (ALZA.CZ)
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová diskuse k vybranému zboží na otázku 33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete v internetových obchodech?

2. Znáte internetové obchodní domy Alza a Mall?

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

7. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (ALZA.CZ)

8. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (MALL.CZ)

9. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (ALZA.CZ)

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (MALL.CZ)

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (ALZA.CZ)

13. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (ALZA.CZ)

15. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (ALZA.CZ)

16. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (MALL.CZ)

17. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA.CZ

19. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

21. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

22. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

23. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

24. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

25. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

26. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

27. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?ALZA.CZ

28. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?MALL.CZ

33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza

37. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Alza

39. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Alza.cz?

40. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Mall.cz?

41. Pohlaví

42. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete v internetových obchodech?

2. Znáte internetové obchodní domy Alza a Mall?

5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?

6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?

7. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (ALZA.CZ)

8. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (MALL.CZ)

9. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (ALZA.CZ)

10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (MALL.CZ)

11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (ALZA.CZ)

13. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (ALZA.CZ)

15. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (ALZA.CZ)

16. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (MALL.CZ)

17. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA.CZ

19. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

21. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

22. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

23. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

24. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

25. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA

26. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL

27. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?ALZA.CZ

28. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?MALL.CZ

33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza

37. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Alza

39. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Alza.cz?

40. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Mall.cz?

41. Pohlaví

42. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

5 čtvrtek 10.30 lichý, S.Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10514.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.