Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz
Hodnocení služeb internetových obchodů ALZA.cz a MALL.cz
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Skupina 5 čtvrtek 10.30 lichý |
---|---|
Šetření: | 29. 11. 2010 - 30. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 91 |
Počet otázek (max/průměr): | 42 / 14.59 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 63 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
rádi bychom Vás tímto požádali o vyplnění následujícího dotazníku na téma „Porovnání internetových obchodních domů ALZA.cz a MALL.cz“, který je součástí semestrální práce studentů 5.ročníku Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze.
Dotazník je zcela anonymní a Vámi uvedené údaje budou použity pro účely vypracování projektu do předmětu Marketingové řízení.
Předem děkujeme za Vaši spolupráci
Odpovědi respondentů
1. Nakupujete v internetových obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 79 | 86,81 % | 86,81 % |
Ne | 12 | 13,19 % | 13,19 % |
2. Znáte internetové obchodní domy Alza a Mall?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám Alzu → otázka č. 3, Ano, znám Mall → otázka č. 4, Ano, znám oba dva → otázka č. 6, Ne,neznám ani jeden → otázka č. 41, Nevím → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, znám oba dva | 42 | 53,16 % | 46,15 % |
Ano, znám Alzu | 17 | 21,52 % | 18,68 % |
Ano, znám Mall | 13 | 16,46 % | 14,29 % |
Ne,neznám ani jeden | 5 | 6,33 % | 5,49 % |
Nevím | 2 | 2,53 % | 2,2 % |
3. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě ALZA.cz
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..) → otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu na internetu → otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu v televizi → otázka č. 5, Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama) → otázka č. 5, Slyšel/a jsem reklamu v rádiu → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Viděl/a jsem reklamu na internetu | 5 | 29,41 % | 5,49 % |
Viděl/a jsem reklamu v televizi | 5 | 29,41 % | 5,49 % |
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, ..) | 4 | 23,53 % | 4,4 % |
Slyšel/a jsem reklamu v rádiu | 2 | 11,76 % | 2,2 % |
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama) | 1 | 5,88 % | 1,1 % |
4. Jak jste se dozvěděli o internetovém obchodě MALL.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, → otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu na internetu → otázka č. 5, Viděl/a jsem reklamu v televizi → otázka č. 5, Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama) → otázka č. 5].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Dozvěděl/a jsem se o něm od známých (od přátel, příbuzných, | 7 | 53,85 % | 7,69 % |
Viděl/a jsem reklamu na internetu | 3 | 23,08 % | 3,3 % |
Viděl/a jsem tištěnou reklamu (inzerát v tisku, leták, outdoorová reklama) | 3 | 23,08 % | 3,3 % |
5. Nakupujete v internetových obchodech ALZA.cz a MALL.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nakupuji pouze v ALZA.cz → otázka č. 7, Nakupuji pouze v MALL.cz → otázka č. 8, Nakupuji v obou uvedených → otázka č. 6, Nenakupuji v žádném → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nakupuji pouze v MALL.cz | 12 | 40 % | 13,19 % |
Nakupuji pouze v ALZA.cz | 10 | 33,33 % | 10,99 % |
Nenakupuji v žádném | 5 | 16,67 % | 5,49 % |
Nakupuji v obou uvedených | 3 | 10 % | 3,3 % |
6. Ve kterém internetovém obchodě (z výše uvedených) nakupujete častěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ALZA.cz → otázka č. 7, MALL.cz → otázka č. 8, Jiné → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ALZA.cz | 20 | 44,44 % | 21,98 % |
MALL.cz | 16 | 35,56 % | 17,58 % |
Jiné | 9 | 20 % | 9,89 % |
7. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (ALZA.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Více než 2 x týdně → otázka č. 9, 1 x týdně → otázka č. 9, 1-3 x měsíčně → otázka č. 9, Méně než 12 x ročně → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 12 x ročně | 16 | 53,33 % | 17,58 % |
1-3 x měsíčně | 9 | 30 % | 9,89 % |
Více než 2 x týdně | 4 | 13,33 % | 4,4 % |
1 x týdně | 1 | 3,33 % | 1,1 % |
8. Jak často nakupujete ve Vámi vybraném internetovém obchodě? (MALL.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Více než 2 x týdně → otázka č. 10, 1 x týdně → otázka č. 10, 1-3 x měsíčně → otázka č. 10, Méně než 12 x ročně → otázka č. 10].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Méně než 12 x ročně | 11 | 39,29 % | 12,09 % |
1-3 x měsíčně | 8 | 28,57 % | 8,79 % |
1 x týdně | 6 | 21,43 % | 6,59 % |
Více než 2 x týdně | 3 | 10,71 % | 3,3 % |
9. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (ALZA.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Osobní odběr → otázka č. 11, Kurýr → otázka č. 11, Zasilková společnost PPL → otázka č. 11, Českou poštou → otázka č. 11, Jiný → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobní odběr | 18 | 60 % | 19,78 % |
Českou poštou | 5 | 16,67 % | 5,49 % |
Zasilková společnost PPL | 4 | 13,33 % | 4,4 % |
Kurýr | 3 | 10 % | 3,3 % |
10. Jaký způsob dopravy zboží nejčastěji volíte? (MALL.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Osobní odběr → otázka č. 12, Kurýr → otázka č. 11, Zasilková společnost PPL → otázka č. 12, Českou poštou → otázka č. 12, Jiný → otázka č. 12].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Osobní odběr | 13 | 46,43 % | 14,29 % |
Zasilková společnost PPL | 6 | 21,43 % | 6,59 % |
Kurýr | 6 | 21,43 % | 6,59 % |
Českou poštou | 2 | 7,14 % | 2,2 % |
Jiný | 1 | 3,57 % | 1,1 % |
11. Byli jste spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (ALZA.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/a → otázka č. 13, Byl/a jsem spíše spokojen/a → otázka č. 13, Byl/a jsem spokojen/a → otázka č. 13, Byl/a jsem spíše nespokojen/a → otázka č. 13, Nevím → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem velice spokojen/a | 17 | 47,22 % | 18,68 % |
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 12 | 33,33 % | 13,19 % |
Byl/a jsem spokojen/a | 5 | 13,89 % | 5,49 % |
Byl/a jsem spíše nespokojen/a | 2 | 5,56 % | 2,2 % |
12. e spokojeni s vybraným způsobem dopravy zboží? (MALL.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/a → otázka č. 14, Byl/a jsem spíše spokojen/a → otázka č. 14, Byl/a jsem spokojen/a → otázka č. 14, Byl/a jsem spíše nespokojen/a → otázka č. 14, Nevím → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem velice spokojen/a | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
Byl/a jsem spokojen/a | 5 | 22,73 % | 5,49 % |
Nevím | 2 | 9,09 % | 2,2 % |
Byl/a jsem spíše nespokojen/a | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
13. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (ALZA.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Platební kartou - osobní odběr zboží → otázka č. 15, Platební kartou online - přes internet → otázka č. 15, V hotovosti - osobní odběr zboží → otázka č. 15, V hotovosti – dobírka → otázka č. 15, Na splátky → otázka č. 15, Jiné → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Platební kartou - osobní odběr zboží | 13 | 36,11 % | 14,29 % |
Platební kartou online - přes internet | 12 | 33,33 % | 13,19 % |
V hotovosti - osobní odběr zboží | 5 | 13,89 % | 5,49 % |
Na splátky | 3 | 8,33 % | 3,3 % |
V hotovosti – dobírka | 2 | 5,56 % | 2,2 % |
Jiné | 1 | 2,78 % | 1,1 % |
14. Jaký způsob platby zboží nejčastěji využíváte? (MALL.CZ)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Platební kartou online - přes internet | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
Platební kartou - osobní odběr zboží | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
V hotovosti – dobírka | 3 | 13,64 % | 3,3 % |
V hotovosti - osobní odběr zboží | 3 | 13,64 % | 3,3 % |
Na splátky | 2 | 9,09 % | 2,2 % |
Jiné | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
15. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (ALZA.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 17, 2 → otázka č. 17, 3 → otázka č. 17, 4 → otázka č. 17, 5 → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 22 | 61,11 % | 24,18 % |
2 | 13 | 36,11 % | 14,29 % |
3 | 1 | 2,78 % | 1,1 % |
16. Jak byste celkově ohodnotili možnosti platby? (MALL.CZ)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 18, 2 → otázka č. 18, 3 → otázka č. 18, 4 → otázka č. 18, 5 → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 10 | 45,45 % | 10,99 % |
1 | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
3 | 5 | 22,73 % | 5,49 % |
17. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA.CZ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 19, 2 → otázka č. 19, 3 → otázka č. 19, 4 → otázka č. 19, 5 → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 21 | 58,33 % | 23,08 % |
2 | 10 | 27,78 % | 10,99 % |
3 | 3 | 8,33 % | 3,3 % |
4 | 2 | 5,56 % | 2,2 % |
18. Jak byste celkově ohodnotili dostupnost zboží na skladě?(1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL.CZ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 20, 2 → otázka č. 20, 3 → otázka č. 20, 4 → otázka č. 20, 5 → otázka č. 20].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 9 | 40,91 % | 9,89 % |
1 | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
3 | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
4 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
19. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 21, 2 → otázka č. 21, 3 → otázka č. 21, 4 → otázka č. 21, 5 → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 16 | 44,44 % | 17,58 % |
2 | 14 | 38,89 % | 15,38 % |
3 | 4 | 11,11 % | 4,4 % |
4 | 2 | 5,56 % | 2,2 % |
20. Jak byste celkově ohodnotili rychlost vyřízení objednávky?(1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 22, 2 → otázka č. 22, 3 → otázka č. 22, 4 → otázka č. 22, 5 → otázka č. 22].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 9 | 40,91 % | 9,89 % |
3 | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
1 | 5 | 22,73 % | 5,49 % |
5 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
4 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
21. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 23, 2 → otázka č. 23, 3 → otázka č. 23, 4 → otázka č. 23, 5 → otázka č. 23].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 21 | 58,33 % | 23,08 % |
2 | 10 | 27,78 % | 10,99 % |
3 | 5 | 13,89 % | 5,49 % |
22. Jak byste celkově ohodnotili informace v průběhu poskytované služby (je na skladě, je na cestě, atd.), (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 24, 2 → otázka č. 24, 3 → otázka č. 24, 4 → otázka č. 24, 5 → otázka č. 24].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 12 | 54,55 % | 13,19 % |
3 | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
2 | 3 | 13,64 % | 3,3 % |
4 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
23. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 25, 2 → otázka č. 25, 3 → otázka č. 25, 4 → otázka č. 25, 5 → otázka č. 25].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 18 | 50 % | 19,78 % |
2 | 11 | 30,56 % | 12,09 % |
3 | 6 | 16,67 % | 6,59 % |
4 | 1 | 2,78 % | 1,1 % |
24. Jak byste celkově ohodnotili stav produktu po převzetí? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 26, 2 → otázka č. 26, 3 → otázka č. 26, 4 → otázka č. 26, 5 → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 11 | 50 % | 12,09 % |
1 | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
3 | 2 | 9,09 % | 2,2 % |
4 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
5 | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
25. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)ALZA
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 27, 2 → otázka č. 27, 3 → otázka č. 27, 4 → otázka č. 27, 5 → otázka č. 27].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 22 | 61,11 % | 24,18 % |
2 | 13 | 36,11 % | 14,29 % |
5 | 1 | 2,78 % | 1,1 % |
26. Jak byste celkově ohodnotili pravdivost informací uveřejněných na internetových stránkách? (1 nejlepší, 5 nejhorší)MALL
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 28, 2 → otázka č. 28, 3 → otázka č. 28, 4 → otázka č. 28, 5 → otázka č. 28].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 12 | 54,55 % | 13,19 % |
2 | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
3 | 3 | 13,64 % | 3,3 % |
27. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?ALZA.CZ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 29, NE → otázka č. 33].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 24 | 66,67 % | 26,37 % |
ANO | 12 | 33,33 % | 13,19 % |
28. Reklamovali jste někdy zakoupené zboží?MALL.CZ
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 30, NE → otázka č. 34].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 17 | 77,27 % | 18,68 % |
ANO | 5 | 22,73 % | 5,49 % |
29. Jaký byl důvod Vaší reklamace?alza
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zboží bylo po zakoupení nefunkční → otázka č. 31, Zboží bylo po zakoupení poškozeno → otázka č. 31, Zboží neodpovídalo popisu prodejce → otázka č. 31, Výrobek přestal fungovat v záruční době → otázka č. 31, Jiný důvod → otázka č. 31].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výrobek přestal fungovat v záruční době | 5 | 41,67 % | 5,49 % |
Zboží bylo po zakoupení nefunkční | 4 | 33,33 % | 4,4 % |
Zboží bylo po zakoupení poškozeno | 2 | 16,67 % | 2,2 % |
Zboží neodpovídalo popisu prodejce | 1 | 8,33 % | 1,1 % |
30. Jaký byl důvod Vaší reklamace?mall
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výrobek přestal fungovat v záruční době | 2 | 40 % | 2,2 % |
Zboží bylo po zakoupení nefunkční | 2 | 40 % | 2,2 % |
Zboží bylo po zakoupení poškozeno | 1 | 20 % | 1,1 % |
31. Jak jste byli spokojeni s vyřízením Vaší reklamace? Alza
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 7 | 58,33 % | 7,69 % |
Byl/a jsem velice spokojen/a | 4 | 33,33 % | 4,4 % |
Jiný důvod | 1 | 8,33 % | 1,1 % |
32. Jak jste byli spokojeni s vyřízením Vaší reklamace? Mall
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem velice spokojen/a | 2 | 40 % | 2,2 % |
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 2 | 40 % | 2,2 % |
Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a | 1 | 20 % | 1,1 % |
33. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Alza
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ukázka zboží v kamenné prodejně → otázka č. 35, Poradenství od prodejce v kamenné prodejně → otázka č. 35, Internetová diskuse k vybranému zboží → otázka č. 37, Ne → otázka č. 37].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová diskuse k vybranému zboží | 10 | 27,78 % | 10,99 % |
Ne | 10 | 27,78 % | 10,99 % |
Ukázka zboží v kamenné prodejně | 9 | 25 % | 9,89 % |
Poradenství od prodejce v kamenné prodejně | 7 | 19,44 % | 7,69 % |
34. Využili jste některou z těchto služeb internetového obchodu?Mall
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ukázka zboží v kamenné prodejně → otázka č. 36, Poradenství od prodejce v kamenné prodejně → otázka č. 36, Internetová diskuse k vybranému zboží → otázka č. 38, Ne → otázka č. 38].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetová diskuse k vybranému zboží | 9 | 40,91 % | 9,89 % |
Poradenství od prodejce v kamenné prodejně | 5 | 22,73 % | 5,49 % |
Ne | 4 | 18,18 % | 4,4 % |
Ukázka zboží v kamenné prodejně | 4 | 18,18 % | 4,4 % |
35. Jak byste hodnotili jednání pracovníku prodejny Alza
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1 → otázka č. 37, 2 → otázka č. 37, 3 → otázka č. 37, 4 → otázka č. 37, 5 → otázka č. 37].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 9 | 56,25 % | 9,89 % |
2 | 3 | 18,75 % | 3,3 % |
3 | 2 | 12,5 % | 2,2 % |
4 | 2 | 12,5 % | 2,2 % |
36. Jak byste hodnotili jednání pracovníků prodejny Mall
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 4 | 44,44 % | 4,4 % |
2 | 3 | 33,33 % | 3,3 % |
3 | 2 | 22,22 % | 2,2 % |
37. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Alza
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/a → otázka č. 39, Byl/a jsem spíše spokojen/a → otázka č. 39, Byl/a jsem spokojen/a → otázka č. 39, Byl/a jsem spíše nespokojen/a → otázka č. 39, Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a → otázka č. 39, Nevím → otázka č. 39].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 18 | 50 % | 19,78 % |
Byl/a jsem velice spokojen/a | 10 | 27,78 % | 10,99 % |
Byl/a jsem spokojen/a | 7 | 19,44 % | 7,69 % |
Byl/a jsem spíše nespokojen/a | 1 | 2,78 % | 1,1 % |
38. . Jaká byla vaše celková spokojenost s nákupem zboží ve Vámi vybraném internetovém obchodě?Mall
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Byl/a jsem velice spokojen/a → otázka č. 40, Byl/a jsem spíše spokojen/a → otázka č. 40, Byl/a jsem spokojen/a → otázka č. 40, Byl/a jsem spíše nespokojen/a → otázka č. 40, Nebyl/a jsem vůbec spokojen/a → otázka č. 40, Nevím → otázka č. 40].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Byl/a jsem spíše spokojen/a | 7 | 31,82 % | 7,69 % |
Byl/a jsem velice spokojen/a | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
Byl/a jsem spokojen/a | 6 | 27,27 % | 6,59 % |
Byl/a jsem spíše nespokojen/a | 2 | 9,09 % | 2,2 % |
Nevím | 1 | 4,55 % | 1,1 % |
39. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Alza.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 41, Ne → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 28 | 77,78 % | 30,77 % |
Ne | 8 | 22,22 % | 8,79 % |
40. Plánujete další nákup v internetovém obchodě Mall.cz?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 41, Ne → otázka č. 41].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 11 | 50 % | 12,09 % |
Ne | 11 | 50 % | 12,09 % |
41. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 48 | 52,75 % | 52,75 % |
Muž | 43 | 47,25 % | 47,25 % |
42. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 | 32 | 35,16 % | 35,16 % |
36 - 44 | 19 | 20,88 % | 20,88 % |
27 - 35 | 18 | 19,78 % | 19,78 % |
45 -53 | 13 | 14,29 % | 14,29 % |
Méně než 18 let | 5 | 5,49 % | 5,49 % |
54 a více | 4 | 4,4 % | 4,4 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (63,5 %)
- vyplnto.cz (25,8 %)
- facebook.com (9 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.