Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník zákaznické spokojenosti

Dotazník zákaznické spokojenosti

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Chudoba
Šetření:27. 11. 2010 - 06. 12. 2010
Počet respondentů:21
Počet otázek (max/průměr):18 / 17.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dovolujeme si požádat Vás o poskytnutí informací, týkající se Vašeho nákupního chování, které by pro další účely mapovalo Vaše potřeby. Všechny vyplněné údaje jsou anonymní a dotazník slouží pouze pro studijní účely.

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena1466,67 %66,67 %  
muž733,33 %33,33 %  

Graf

2. Váš věk je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 – 35 let1780,95 %80,95 %  
do 20 let29,52 %9,52 %  
35-60 let29,52 %9,52 %  

Graf

3. Vaše bydliště je v obci s počtem obyvatel:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 50 000 obyvatel 1047,62 %47,62 %  
3000 – 50 000 obyvatel628,57 %28,57 %  
od 3000 obyvatel419,05 %19,05 %  
3000 – 50 00014,76 %4,76 %  

Graf

4. Nakupujete, nebo nakupoval jste někdy v obchodním domě Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2095,24 %95,24 %  
Ne14,76 %4,76 %  

Graf

5. Jak často chodíte v průměru nakupovat do obchodního centra Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc735 %33,33 %  
méně než 1x za měsíc630 %28,57 %  
1x týdně525 %23,81 %  
více než 2x týdně210 %9,52 %  

Graf

6. Kolik času trávíte v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20 minut1050 %47,62 %  
20 - 45 minut1050 %47,62 %  

Graf

7. Kolik přibližně utratíte za 1 nákup v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč1155 %52,38 %  
do 200 Kč735 %33,33 %  
do 1000 Kč210 %9,52 %  

Graf

8. Důvod Vaší návštěvy obchodního centra Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostupnost od místa bydliště1365 %61,9 %  
ceny420 %19,05 %  
využití slevových nabídek315 %14,29 %  
kvalita prodávaného zboží210 %9,52 %  
obchody a čerpací stanice nacházející u obchodního centra210 %9,52 %  
nákup zboží, které v mém oblíbeném obchodě není15 %4,76 %  
mám ho po cestě do práce15 %4,76 %  
náhodná cesta kolem15 %4,76 %  

Graf

9. Vyhovuje Vám celková nabídka zboží v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale mám výhrady1050 %47,62 %  
ano, zcela mi vyhovuje840 %38,1 %  
ne210 %9,52 %  

Graf

10. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou masných produktů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21155 %52,38 %  
3420 %19,05 %  
1210 %9,52 %  
4210 %9,52 %  
515 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.39
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.78
Medián:2
Modus:2

Graf

11. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou zeleniny?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3945 %42,86 %  
2525 %23,81 %  
1315 %14,29 %  
4210 %9,52 %  
515 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.61
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.72
Směrodatná odchylka:0.85
Medián:3
Modus:3

Graf

12. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou pečiva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1945 %42,86 %  
2525 %23,81 %  
3315 %14,29 %  
5210 %9,52 %  
415 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.41
Směrodatná odchylka:1.19
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou mléčných výrobků?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2945 %42,86 %  
1525 %23,81 %  
3420 %19,05 %  
515 %4,76 %  
415 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.11
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:2
Modus:2

Graf

14. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou nápojů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2945 %42,86 %  
1735 %33,33 %  
3210 %9,52 %  
415 %4,76 %  
515 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.89
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:2
Modus:2

Graf

15. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s ochotou personálu obchodního centra?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2630 %28,57 %  
3525 %23,81 %  
1525 %23,81 %  
4315 %14,29 %  
515 %4,76 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.39
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.08
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:2
Modus:2

Graf

16. Vyhovuje Vám počet a kvalita dalších obchodů nacházejících se v obchodním centru (např. obchody s oblečením, trafiky atd.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, zcela mi vyhovuje1575 %71,43 %  
ne, nejsem spokojen525 %23,81 %  

Graf

17. Vyhovuje Vám velikost a dostupnost parkoviště pro nakupující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1785 %80,95 %  
ne315 %14,29 %  

Graf

18. Ohodnoťte a seřaďte následující obchody od 1 do 6 podle toho, jak se Vám líbí a jak často v nich nakupujete (nejlepší obchod dostane 1, nejhorší 6)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Tesco2.3812.331
Albert2.8571.551
Penny4.2862.49
Lidl4.191.868
Globus3.6673.937
Kaufland3.6192.522

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Chudoba, M.Dotazník zákaznické spokojenosti (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10877.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.