Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Dotazník zákaznické spokojenosti
Dotazník zákaznické spokojenosti
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michal Chudoba |
---|---|
Šetření: | 27. 11. 2010 - 06. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 21 |
Počet otázek (max/průměr): | 18 / 17.38 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 40 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:23 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dovolujeme si požádat Vás o poskytnutí informací, týkající se Vašeho nákupního chování, které by pro další účely mapovalo Vaše potřeby. Všechny vyplněné údaje jsou anonymní a dotazník slouží pouze pro studijní účely.
Odpovědi respondentů
1. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 14 | 66,67 % | 66,67 % |
muž | 7 | 33,33 % | 33,33 % |
2. Váš věk je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 – 35 let | 17 | 80,95 % | 80,95 % |
do 20 let | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
35-60 let | 2 | 9,52 % | 9,52 % |
3. Vaše bydliště je v obci s počtem obyvatel:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 50 000 obyvatel | 10 | 47,62 % | 47,62 % |
3000 – 50 000 obyvatel | 6 | 28,57 % | 28,57 % |
od 3000 obyvatel | 4 | 19,05 % | 19,05 % |
3000 – 50 000 | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
4. Nakupujete, nebo nakupoval jste někdy v obchodním domě Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 18].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 20 | 95,24 % | 95,24 % |
Ne | 1 | 4,76 % | 4,76 % |
5. Jak často chodíte v průměru nakupovat do obchodního centra Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1x za měsíc | 7 | 35 % | 33,33 % |
méně než 1x za měsíc | 6 | 30 % | 28,57 % |
1x týdně | 5 | 25 % | 23,81 % |
více než 2x týdně | 2 | 10 % | 9,52 % |
6. Kolik času trávíte v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 20 minut | 10 | 50 % | 47,62 % |
20 - 45 minut | 10 | 50 % | 47,62 % |
7. Kolik přibližně utratíte za 1 nákup v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 500 Kč | 11 | 55 % | 52,38 % |
do 200 Kč | 7 | 35 % | 33,33 % |
do 1000 Kč | 2 | 10 % | 9,52 % |
8. Důvod Vaší návštěvy obchodního centra Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dostupnost od místa bydliště | 13 | 65 % | 61,9 % |
ceny | 4 | 20 % | 19,05 % |
využití slevových nabídek | 3 | 15 % | 14,29 % |
kvalita prodávaného zboží | 2 | 10 % | 9,52 % |
obchody a čerpací stanice nacházející u obchodního centra | 2 | 10 % | 9,52 % |
nákup zboží, které v mém oblíbeném obchodě není | 1 | 5 % | 4,76 % |
mám ho po cestě do práce | 1 | 5 % | 4,76 % |
náhodná cesta kolem | 1 | 5 % | 4,76 % |
9. Vyhovuje Vám celková nabídka zboží v obchodním centru Albert nebo Albert hypermarket?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale mám výhrady | 10 | 50 % | 47,62 % |
ano, zcela mi vyhovuje | 8 | 40 % | 38,1 % |
ne | 2 | 10 % | 9,52 % |
10. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou masných produktů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 11 | 55 % | 52,38 % |
3 | 4 | 20 % | 19,05 % |
1 | 2 | 10 % | 9,52 % |
4 | 2 | 10 % | 9,52 % |
5 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.6 |
Směrodatná odchylka: | 0.78 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
11. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou zeleniny?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 9 | 45 % | 42,86 % |
2 | 5 | 25 % | 23,81 % |
1 | 3 | 15 % | 14,29 % |
4 | 2 | 10 % | 9,52 % |
5 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.61 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.72 |
Směrodatná odchylka: | 0.85 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
12. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou pečiva?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 9 | 45 % | 42,86 % |
2 | 5 | 25 % | 23,81 % |
3 | 3 | 15 % | 14,29 % |
5 | 2 | 10 % | 9,52 % |
4 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.41 |
Směrodatná odchylka: | 1.19 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
13. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou mléčných výrobků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 9 | 45 % | 42,86 % |
1 | 5 | 25 % | 23,81 % |
3 | 4 | 20 % | 19,05 % |
5 | 1 | 5 % | 4,76 % |
4 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.11 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.69 |
Směrodatná odchylka: | 0.83 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
14. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s nabídkou nápojů?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 9 | 45 % | 42,86 % |
1 | 7 | 35 % | 33,33 % |
3 | 2 | 10 % | 9,52 % |
4 | 1 | 5 % | 4,76 % |
5 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 1.89 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.69 |
Směrodatná odchylka: | 0.83 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
15. Ohodnoťte na stupnici 1-5 jako ve škole Vaší spokojenost s ochotou personálu obchodního centra?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 6 | 30 % | 28,57 % |
3 | 5 | 25 % | 23,81 % |
1 | 5 | 25 % | 23,81 % |
4 | 3 | 15 % | 14,29 % |
5 | 1 | 5 % | 4,76 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.39 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 1.08 |
Směrodatná odchylka: | 1.04 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
16. Vyhovuje Vám počet a kvalita dalších obchodů nacházejících se v obchodním centru (např. obchody s oblečením, trafiky atd.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, zcela mi vyhovuje | 15 | 75 % | 71,43 % |
ne, nejsem spokojen | 5 | 25 % | 23,81 % |
17. Vyhovuje Vám velikost a dostupnost parkoviště pro nakupující?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 17 | 85 % | 80,95 % |
ne | 3 | 15 % | 14,29 % |
18. Ohodnoťte a seřaďte následující obchody od 1 do 6 podle toho, jak se Vám líbí a jak často v nich nakupujete (nejlepší obchod dostane 1, nejhorší 6)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
Tesco | 2.381 | 2.331 |
Albert | 2.857 | 1.551 |
Penny | 4.286 | 2.49 |
Lidl | 4.19 | 1.868 |
Globus | 3.667 | 3.937 |
Kaufland | 3.619 | 2.522 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.