Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Firma 3M
Firma 3M
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ondřej Souhrada |
---|---|
Šetření: | 30. 11. 2010 - 04. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 188 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 15.26 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:35 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Zdravím,
rád bych Vás poprosil o vyplnění následujícího "SOUTĚŽNÍHO" dotazníku, který vznikl v rámci projektu magisterského předmětu Mezinárodní marketing na VŠE týkajícího se výzkumu povědomí o firmě 3M.
Všichni zúčastnění, kteří v závěru uvedou svůj kontaktní mail, zahrneme do slosování o hodnotné CENY - konkrétně budou vylosováni 3 výherci, první získá knihu "Trénink mozku" v hodnotě 250,- Kč, druhý výherce si odnese knihu "Magická hra čísel a hvězd" za 400,- Kč a poslední výherce odejde s knihou "Jak vybírat víno" za 350,- Kč.
Za náš tým,
Ondřej Souhrada,
generální vedoucí projektu
Odpovědi respondentů
1. Pracujete nebo pracoval/a jste ve firmě, která se zabývá výrobou nebo distribucí kancelářských potřeb nebo v technologické firmě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 179 | 95,21 % | 95,21 % |
ano | 9 | 4,79 % | 4,79 % |
2. Které světové firmy byste označili za inovativní? Prosím vypište:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
...
3M
3M :)
3M, Microsoft, Apple
apple huynday
Apple Student Agency
apple microsoft
apple
apple
apple
Apple
apple
Apple
Apple
apple
apple
Apple
apple
Apple
Apple
apple
Apple
Apple
Apple
Apple a Microsoft
Apple, Crocs
Apple, Google
Apple, Google
Apple, Google
apple, google,
Apple, Google, automobilky
apple, HP
Apple, HP, Google, Amazon
Apple, IBM, Nokia, Nike, Coca Cola, ...
apple, microsoft
Apple, Microsoft
Apple, microsoft
Apple, Microsoft, BMW:.....
apple, microsoft, google, loreal, siemens
Apple, Microsoft, HP
Apple, Microsoft, Hp, Nokia,
apple, microsoft, kia, audi...
Apple, Microsoft, Siemens, Philips...
Apple, Miscrosoft, Tesla Motors
Apple, Nike
Apple, P
Apple, Sony, Toyota
Apple, Sturbucks, McDonald,
Applw
Atok cosmetics
automobilky, elektronika....
Biotec
Boeing, Google,
Canon, Office DEPOT, Otto - Office
Cisco; Microsoft; Apple
coca cola, pepsi, škoda mladá boleslav
Computer Asociate
Esselte, Leitz
Europlast s.r.o
Facebook, Apple, Google
Facebook, Google
Fresenius Medical Care...
Goldman Sachs, Apple, Porsche, Google
Google Apple Microsoft
Google Microsoft
Google Apple Sony
Google, 3M, IBM
Google, Apple
google, apple
Google, Apple
Google, Apple, Facebook
Google, Apple, Microsoft
Google, Apple..
Google, Danone
Google, IBM, Nokia, Opel
google, microsoft
Google, Microsoft
Google, Microsoft, Apple
google, microsoft, nike
Google, Microsoft, Nokia...
Henkel
HP Google Facebook
HP
HP, Apple, Mickrosoft...
HP, Asus...počítačové
HP, Ikea, TVO Europe, Vodafone
HTC corporation,
IBM
IBM
IBM
IBM, Apple
IBM, Apple, Samsung
IBM, GOOGLE
IBM, GooGle
IBM, Google, Phillips
Ikea, Apple, Google,
intel, amd
iphone
KOH-I-NOOR
Koh-i-noor
Kros
m
McDonald, Coca cola
McDonalds
Microsoft
Microsoft Nokia Hoffman La Roche Apple
Microsoft Nokia Ford
Microsoft
Microsoft
microsoft
Microsoft
Microsoft
Microsoft
microsoft
Microsoft
Microsoft, Apple
Microsoft, Apple
Microsoft, Apple
Microsoft, Apple, E.A. Arts,
microsoft, apple, google, sony, nokia, virgin, airbus, jet airways, warner bros.,
microsoft, apple, intel
Microsoft, Apple, Sony, Nokia,
Microsoft, Google, L´Oréal, Apple
Microsoft, Google, Siemens, Nokia, Apple,
Microsoft, Henkel, T-Mobile, Marlboro, Sony
Microsoft, HP
microsoft, nokia
Microsoft, Panasonic. Sony, Nokia, Apple, Asus, Freecom, A-data, Kingstone,
Microsoft, Partners
Microsoft, Philips, Hewlett Packard
Microsoft, Sun, IBM
Microsoft, Vodafone
Milka, Cola-Cola, Microsoft
nemám tušení
Nemohu jmenovat konkrétně, každá firma, která se chce udržet na trhu, by měla být inovativní...
neorientuji se v tom, jaké firmy jsou ve světě natolik, abych na tuto otázku mohla odpovědět
netuším
netušim
netuším
nevím
Nevím
nevim
nevím
nevim
Nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
nevím
Nevim
nevím
nevim jestli je to zrovna firma, ale automobilka VOLVO
nevim nic o tom
nevím v jakém směru, inovativní je pro mě např. firma Apple
Nevim:-)
neznám žádné
Nokia, Audi, BMW, Microsoft
panasonic
Phillips, Apple, Microsoft
Renault
Ryanair
Samsung, Apple, Asus
Samsung, Ford
Siemens Apple Microsoft
skoro vsechny - jinak je problematicke stat se svetovou firmou. tahle otazka se mi fakt nechce vyplnovat
Sony Ericsson Honeywell
Sony, Toyota, Apple, Google
termovize
Toyota
toyota
Toyota, Nokia
Unicorn
VAG
Vodafone, Google, Ikea
Vodafone, L'oreal, Ernst
všechny firmy zabývající se IT
všechny které mají vývoj v oblasti vědy, designu..jmenování by bylo na dlouho..(příklad..HP, Microsoft, Dell, HYundai, Audi, Samsung, .....)
VW, BMW, Mercedes, Sony, Panasonic, ..
windows google loreal
Windows, Siemens, Alcatel, Nokia
zadnou
žádná mě nenapadá
3. Znáte firmu 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 4, NE → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 144 | 76,6 % | 76,6 % |
ANO | 44 | 23,4 % | 23,4 % |
4. Které produkty 3M znáte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3M výrobky Post-it | 29 | 65,91 % | 15,43 % |
3M výrobky Scotch | 17 | 38,64 % | 9,04 % |
jiné | 16 | 36,36 % | 8,51 % |
3M fólie | 13 | 29,55 % | 6,91 % |
3M projektory | 11 | 25 % | 5,85 % |
3M výrobky Ergonomie | 2 | 4,55 % | 1,06 % |
5. Setkal/a jste se někdy (např. ve škole, v práci, doma) s elektronikou pro kanceláře od firmy 3M? (dataprojektory, osvětlovací zařízení, příslušenství k počítačům atd.)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 23 | 52,27 % | 12,23 % |
ne | 21 | 47,73 % | 11,17 % |
6. Ohodnoťte prosím následující atributy značky 3M (známkování jako ve škole)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
šíře sortimentu | 2.409 | 1.605 |
cena | 3.091 | 0.583 |
kvalita produktů | 2.205 | 1.072 |
dostupnost produktů | 2.5 | 0.75 |
7. Výrobky 3M jsou, ve srovnání s konkurenčními produkty (++ ANO, + SPÍŠE ANO, 0 MOŽNÁ, - SPÍŠE NE, -- NE)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce funkční | 1.023 | 0.84 |
inovativní | 0.864 | 0.8 |
originální | 0.659 | 0.907 |
8. Využíváte internetových obchodů při nákupu elektroniky, popř. příslušenství k elektronice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
občas | 69 | 36,7 % | 36,7 % |
zřídka | 39 | 20,74 % | 20,74 % |
často | 35 | 18,62 % | 18,62 % |
velmi často | 28 | 14,89 % | 14,89 % |
nikdy | 17 | 9,04 % | 9,04 % |
9. Teď následují otázky týkající se konkrétních produktů. Máte - li dotykový telefon, uvažovali jste nebo uvažujete o zakoupení ochranné fólie na displej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 10, NE → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 142 | 75,53 % | 75,53 % |
ANO | 46 | 24,47 % | 24,47 % |
10. Jedná se o kvalitní fólii, převyšující konkurenci životností a odolností. Kolik by Vás měla stát?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
100 - 150,- Kč | 17 | 36,96 % | 9,04 % |
150 - 200,- Kč | 15 | 32,61 % | 7,98 % |
více 200,- Kč | 7 | 15,22 % | 3,72 % |
méně 100,- Kč | 7 | 15,22 % | 3,72 % |
11. Využili byste vysoce kvalitní snímatelnou fólii na notebook, zabraňující lidem kolem Vás číst obsah displeje notebooku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 12, NE → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 101 | 53,72 % | 53,72 % |
NE | 87 | 46,28 % | 46,28 % |
12. Kolik byste za takovou fólii byli ochotni dát?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
150 - 300,- Kč | 47 | 46,53 % | 25 % |
300 - 450,- Kč | 33 | 32,67 % | 17,55 % |
více 450,- Kč | 11 | 10,89 % | 5,85 % |
méně 150,- | 10 | 9,9 % | 5,32 % |
13. Společnost 3M vyrábí i ultrapřenosné projektory velikosti většího pouzdra na brýle. Využili byste takový projektor?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 14, NE → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 142 | 75,53 % | 75,53 % |
ANO | 46 | 24,47 % | 24,47 % |
14. Připadá Vám cena cca 9 000,- takového projektoru adekvátní? Cena normálních velkých projektorů střední třídy začíná na 9000,-.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše ANO | 26 | 56,52 % | 13,83 % |
ANO | 10 | 21,74 % | 5,32 % |
spíše NE | 8 | 17,39 % | 4,26 % |
NE | 2 | 4,35 % | 1,06 % |
15. Firma 3M vyrábí i polarizační filtry. Jedním z produktů firmy 3M přímo využívající polarizační filtr je lampička, která minimalizuje světelné odlesky, světlo je tak měkké a neunavuje oči a několikanásobně tak zpříjemňuje práci při umělém osvětlení. Koupili byste si takovou lampičku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 16, NE → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 122 | 64,89 % | 64,89 % |
NE | 66 | 35,11 % | 35,11 % |
16. Jaká je pro Vás maximální hranice přijatelné ceny za předpokladu, že použitý polarizační filtr je kvalitní a drahý a za předpokladu, že lampička očím opravdu výrazně uleví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 - 2000,- Kč | 61 | 50 % | 32,45 % |
méně 1000,- Kč | 40 | 32,79 % | 21,28 % |
2000 - 3000,- Kč | 15 | 12,3 % | 7,98 % |
klidně i víc, když mi to šetří oči a můžu déle pracovat! | 6 | 4,92 % | 3,19 % |
17. Jsem
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena. | 144 | 76,6 % | 76,6 % |
muž, | 44 | 23,4 % | 23,4 % |
18. Jsem člověk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
stále mladý, mezi 21-30 let. | 162 | 86,17 % | 86,17 % |
mladý, méně než 20 let. | 23 | 12,23 % | 12,23 % |
v nejlepších letech, 31-50 let. | 3 | 1,6 % | 1,6 % |
19. Momentálně
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
studuji. | 172 | 91,49 % | 91,49 % |
pracuji v kanceláři. | 52 | 27,66 % | 27,66 % |
mám jiné povolání. | 13 | 6,91 % | 6,91 % |
nepracuji. | 11 | 5,85 % | 5,85 % |
zevluji. | 9 | 4,79 % | 4,79 % |
20. Můj měsíční příjem je v rozmezí
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
méně než 20 000 | 164 | 87,23 % | 87,23 % |
20 000 – 25 000 | 13 | 6,91 % | 6,91 % |
25 000 – 35 000 | 8 | 4,26 % | 4,26 % |
více než 35 000 | 3 | 1,6 % | 1,6 % |
21. Jestliže se chcete zúčastnit soutěže, prosím uveďte mail, na který Vás budeme moci kontaktovat:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
odstraněno administrátorem | 121 | 100 % | 64,36 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.