Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
rádi bychom Vás poprosili o vyplnění následujícího dotazníku. Na jeho základě chceme ověřit povědomí zákazníků o značce 3M a dále zjistit neúčinnější způsob komunikace této značky. Výsledky průzkumu vyžijeme při zpracování seminární práce v rámci předmětu mezinárodní marketing.
Po skončení šetření budou výsledky dostupné na vyplnto.cz
Odpovědi respondentů
1. Kupujete kancelářské potřeby?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
93
91,18 %
90,29 %
ne
9
8,82 %
8,74 %
2. Jak často nakupujete kancelářské potřeby?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou za půl roku
39
39,39 %
37,86 %
Jednou za dva měsíce
30
30,3 %
29,13 %
Měsíčně
17
17,17 %
16,5 %
Ročně
12
12,12 %
11,65 %
Jednou za dva týdny
1
1,01 %
0,97 %
3. Pro koho převážně nakupujete kancelářské potřeby
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro svoji osobní potřebu
89
89 %
86,41 %
Pro domácnost
15
15 %
14,56 %
Pro svého zaměstnavatele
10
10 %
9,71 %
4. Kolik průměrně utratíte ročně za kancelářské potřeby (nejen psací pomůcky)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 500 Kč
70
70 %
67,96 %
Do 5000 Kč
26
26 %
25,24 %
Nad 5000 Kč
4
4 %
3,88 %
5. Na základě čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cena
69
68,32 %
66,99 %
Kvalita
55
54,46 %
53,4 %
Dostupnost v prodejní síti
35
34,65 %
33,98 %
Originalita výrobku (užitné vlastnosti)
33
32,67 %
32,04 %
Vzhled výrobku
32
31,68 %
31,07 %
Značka
21
20,79 %
20,39 %
Obal
12
11,88 %
11,65 %
Ekologický aspekt
4
3,96 %
3,88 %
Jiná kritéria
2
1,98 %
1,94 %
Reklama
2
1,98 %
1,94 %
Země původu
2
1,98 %
1,94 %
6. Prosím vyjmenujte jakékoliv značky výrobků pro kancelář, domácnost a volný čas, které Vás spontánně napadají?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Koh-i-noor
91
91 %
88,35 %
Centropen
83
83 %
80,58 %
Herlitz
45
45 %
43,69 %
Henkel Pritt
42
42 %
40,78 %
Post-it
36
36 %
34,95 %
PILOT
35
35 %
33,98 %
Office Depot
33
33 %
32,04 %
Bobo
33
33 %
32,04 %
Papírny Brno, a.s.
29
29 %
28,16 %
Scotch
23
23 %
22,33 %
LEITZ
22
22 %
21,36 %
Oxford
15
15 %
14,56 %
SPOKO
6
6 %
5,83 %
Niceday
2
2 %
1,94 %
AVERY Zweckform
1
1 %
0,97 %
Foray
1
1 %
0,97 %
8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Koh-i-noor
69
85,19 %
66,99 %
Centropen
54
66,67 %
52,43 %
Herlitz
26
32,1 %
25,24 %
PILOT
23
28,4 %
22,33 %
Bobo
22
27,16 %
21,36 %
Henkel Pritt
20
24,69 %
19,42 %
Post-it
19
23,46 %
18,45 %
Papírny Brno, a.s.
12
14,81 %
11,65 %
Scotch
10
12,35 %
9,71 %
Office Depot
8
9,88 %
7,77 %
Oxford
8
9,88 %
7,77 %
LEITZ
8
9,88 %
7,77 %
Niceday
3
3,7 %
2,91 %
SPOKO
2
2,47 %
1,94 %
Foray
1
1,23 %
0,97 %
nic
1
1,23 %
0,97 %
9. Kterými 3 hodnotami by se měl podle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář nejvíce řídit?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Poměr cena/kvalita
79
79 %
76,7 %
Praktičnost
65
65 %
63,11 %
Kvalita
59
59 %
57,28 %
Zákaznická spokojenost
27
27 %
26,21 %
Ekologičnost
23
23 %
22,33 %
Inovativnost
18
18 %
17,48 %
Důvěra
6
6 %
5,83 %
Zdraví
4
4 %
3,88 %
10. Které značky se Vám vybaví při slově bezpečnost? (jakékoliv)
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Volvo
11
25,58 %
10,68 %
besip
3
6,98 %
2,91 %
durex
3
6,98 %
2,91 %
žádné
2
4,65 %
1,94 %
centropen
2
4,65 %
1,94 %
pilot
2
4,65 %
1,94 %
BMW
2
4,65 %
1,94 %
Henkel
1
2,33 %
0,97 %
AVG, avast
1
2,33 %
0,97 %
Kohinoor
1
2,33 %
0,97 %
ostatní odpovědi
Next chico - ... Tonera sherlog, eset 3m FAB, Sherlock Volvo, FAB, 3M Uvex,Tommy Hilfiger,Giro Gabel (nepatří mezi kancelářské potřeby) bohužel opravdu žádná.. Qantas Farlin office depot
15
34,88 %
14,56 %
11. Které značky (různe) považujete za inovativní?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Apple
6
16,22 %
5,83 %
Google
3
8,11 %
2,91 %
henkel
2
5,41 %
1,94 %
Vodafone
2
5,41 %
1,94 %
3m
2
5,41 %
1,94 %
Google, Apple
1
2,7 %
0,97 %
Stabilo
1
2,7 %
0,97 %
žádné
1
2,7 %
0,97 %
Nokia
1
2,7 %
0,97 %
Kohinoor
1
2,7 %
0,97 %
ostatní odpovědi
Apple, Mazda - apple, moleskine,ikea ... pilot herlitz bmw Apple, Google, Amazon - ak zas jakekoli Apple, BMW Google, Apple, 3M, Samsung Nokia, Apple, HP nevim asi žádné apple, facebook Apple, CSC Henkel Printt, Centropen office depot
17
45,95 %
16,5 %
12. Znáte značku 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
60
59,41 %
58,25 %
ano
41
40,59 %
39,81 %
13. S jakými produkty si značku 3M spojujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kancelářské výrobky
40
70,18 %
38,83 %
Elektrotechnický a elektronický průmysl a komunikace
17
29,82 %
16,5 %
Automobilový průmysl
9
15,79 %
8,74 %
Zdravotníctví
8
14,04 %
7,77 %
Komerční grafika a produkce
8
14,04 %
7,77 %
nic
5
8,77 %
4,85 %
Bezpečnost, zabezpečení a ochrana
4
7,02 %
3,88 %
Čistící a úklidové prostředky
3
5,26 %
2,91 %
14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
59
60,2 %
57,28 %
ano
39
39,8 %
37,86 %
15. Jaký máte názor na logo 3M
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí
35
72,92 %
33,98 %
Nelíbí
5
10,42 %
4,85 %
neznám
2
4,17 %
1,94 %
Neznám ho
1
2,08 %
0,97 %
Žádný protože ho neznám
1
2,08 %
0,97 %
nevim, neznám
1
2,08 %
0,97 %
neznám logo
1
2,08 %
0,97 %
nic
1
2,08 %
0,97 %
neviem
1
2,08 %
0,97 %
16. Co se Vám vybaví v souvislosti s 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
6
13,64 %
5,83 %
Diskety
5
11,36 %
4,85 %
Disketa
3
6,82 %
2,91 %
Post-it
2
4,55 %
1,94 %
moderní technologie
1
2,27 %
0,97 %
vůbec netuším, oč jde
1
2,27 %
0,97 %
vysoká cena, kvalita
1
2,27 %
0,97 %
telekomunikace, sitove karty
1
2,27 %
0,97 %
3 mojita
1
2,27 %
0,97 %
chemie
1
2,27 %
0,97 %
ostatní odpovědi
nic, protože tuto značku neznám krabicka od disket?? post-ity téměř nic Logo inovace nenápadná, ale kvalitní stálice na trhu elektrikářská izolační lepicí páska Výšezmíněné produkty pásky Diskety a lepici pasky nic, pro mne neznama znacka folie 4P diverzifikace, inovace, různorodost, velká firma zpětný projektor v NB D projektory kancelárske projektory kancelarske potreby Inovace, bezpečnost, design nič pokud M3, tak BMW :-D
22
50 %
21,36 %
17. Jaká by podle Vás měla být nejideálnější komunikace výrobců kancelářských potřeb?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Lehko zapamatovatelná
23
25,56 %
22,33 %
Originální
16
17,78 %
15,53 %
Schopná vzbudit zájem
13
14,44 %
12,62 %
Vtipná
7
7,78 %
6,8 %
Informativní
7
7,78 %
6,8 %
Pravdivá
7
7,78 %
6,8 %
Důvěryhodná
6
6,67 %
5,83 %
Nevtíravá
5
5,56 %
4,85 %
Zrozumitelná
3
3,33 %
2,91 %
S uměleckými prvky
3
3,33 %
2,91 %
18. Jak hodnotíte následující druhy reklamy v marketingové komunikaci?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Sponzorování kulturních akcí
0.901
1.012
Používání celebrit
-0.286
1.391
Televizní reklama
0.538
1.523
Tisková reklama
0.582
0.815
Světelná reklama
0.33
1.056
Rozhlasové spoty
-0.088
1.091
Mobilní reklama
-0.637
1.242
Venkovní reklama
0.396
0.811
Alternativní média (chodící reklama,City light vitríny, reklamy vlečené letadlem)
0.308
1.642
Propagační předměty
1.176
0.628
Internetová reklama
0.945
1.041
19. Uveďte Vaše pohlaví
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
59
58,42 %
57,28 %
Muž
42
41,58 %
40,78 %
20. Uveďte Váš věk
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
88
87,13 %
85,44 %
26-35
10
9,9 %
9,71 %
46 a víc
1
0,99 %
0,97 %
do 18
1
0,99 %
0,97 %
36-45
1
0,99 %
0,97 %
21. Uveďte své bydliště
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Hl. město Praha
52
51,49 %
50,49 %
Do 10 000 obyv.
20
19,8 %
19,42 %
20 001-50 000 obyv.
10
9,9 %
9,71 %
100 000 a více obyv.
10
9,9 %
9,71 %
10 001-20 000 obyv.
4
3,96 %
3,88 %
50 000-100 000 obyv.
4
3,96 %
3,88 %
10 001-20 000
1
0,99 %
0,97 %
22. Uveďte zdroj Vašeho měsičního příjmu
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příspěvek od rodičů
29
29,9 %
28,16 %
Hlavný pracovný poměr
23
23,71 %
22,33 %
Part-time pozice
22
22,68 %
21,36 %
Brigáda
22
22,68 %
21,36 %
Sociální stipendium
1
1,03 %
0,97 %
23. Uveďte průměrnou výšku Vášho měsičního příjmu
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
5001 - 10 000
32
34,78 %
31,07 %
do 5 000
29
31,52 %
28,16 %
10 000 - 20 000
18
19,57 %
17,48 %
20 000 - 35 000
7
7,61 %
6,8 %
nad 35 000
6
6,52 %
5,83 %
24. Uveďte nejvyšší dosažené vzdělání
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské bakalářské
54
54 %
52,43 %
Stredoškolské
36
36 %
34,95 %
Vysokoškolské magisterské
10
10 %
9,71 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Na základě čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář?
odpověď Kvalita:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Henkel Pritt na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
7. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?
odpověď Bobo:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bobo na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
odpověď Herlitz:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Herlitz na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
odpověď Papírny Brno, a.s.:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Papírny Brno, a.s. na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
odpověď PILOT:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi PILOT na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
odpověď Post-it:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
12. Znáte značku 3M?
odpověď ano:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektrotechnický a elektronický průmysl a komunikace na otázku 13. S jakými produkty si značku 3M spojujete?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí na otázku 15. Jaký máte názor na logo 3M
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
odpověď ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí na otázku 15. Jaký máte názor na logo 3M
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Znáte značku 3M?
odpověď ne:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Znáte značku 3M?
19. Uveďte Vaše pohlaví
odpověď Žena:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internetová reklama=0 na otázku 18. Jak hodnotíte následující druhy reklamy v marketingové komunikaci?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Kupujete kancelářské potřeby?
2. Jak často nakupujete kancelářské potřeby?
3. Pro koho převážně nakupujete kancelářské potřeby
4. Kolik průměrně utratíte ročně za kancelářské potřeby (nejen psací pomůcky)?
5. Na základě čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář?
7. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?
8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
9. Kterými 3 hodnotami by se měl podle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář nejvíce řídit?
10. Které značky se Vám vybaví při slově bezpečnost? (jakékoliv)
12. Znáte značku 3M?
13. S jakými produkty si značku 3M spojujete?
14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
15. Jaký máte názor na logo 3M
17. Jaká by podle Vás měla být nejideálnější komunikace výrobců kancelářských potřeb?
18. Jak hodnotíte následující druhy reklamy v marketingové komunikaci?
19. Uveďte Vaše pohlaví
20. Uveďte Váš věk
21. Uveďte své bydliště
22. Uveďte zdroj Vašeho měsičního příjmu
23. Uveďte průměrnou výšku Vášho měsičního příjmu
24. Uveďte nejvyšší dosažené vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Kupujete kancelářské potřeby?
2. Jak často nakupujete kancelářské potřeby?
3. Pro koho převážně nakupujete kancelářské potřeby
4. Kolik průměrně utratíte ročně za kancelářské potřeby (nejen psací pomůcky)?
5. Na základě čeho se rozhodujete při koupě výrobků pro domácnost a kancelář?
7. Jaké značky kancelářských potřeb znáte?
8. Jaké značky kancelářských potřeb kupujete?
9. Kterými 3 hodnotami by se měl podle Vašeho názoru výrobce potřeb pro domácnost, kancelář nejvíce řídit?
10. Které značky se Vám vybaví při slově bezpečnost? (jakékoliv)
12. Znáte značku 3M?
13. S jakými produkty si značku 3M spojujete?
14. Dokážete si vybavit logo společnosti 3M?
15. Jaký máte názor na logo 3M
17. Jaká by podle Vás měla být nejideálnější komunikace výrobců kancelářských potřeb?
18. Jak hodnotíte následující druhy reklamy v marketingové komunikaci?
19. Uveďte Vaše pohlaví
20. Uveďte Váš věk
21. Uveďte své bydliště
22. Uveďte zdroj Vašeho měsičního příjmu
23. Uveďte průměrnou výšku Vášho měsičního příjmu
24. Uveďte nejvyšší dosažené vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Rakova, L. – Povědomí o značce 3M (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://10940.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.