Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza značky a jejich atributů

Analýza značky a jejich atributů

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Hasal
Šetření:02. 12. 2010 - 05. 12. 2010
Počet respondentů:7
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:51
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Celý dotazník je ANONYMNÍ!!! Veškeré získané informace budou použity pro seminární práci.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7100 %100 %  

Graf

2. Znáte společnost Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7100 %100 %  

Graf

3. Kterou značku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Coca-cola457,14 %57,14 %  
Kofola342,86 %42,86 %  

Graf

4. Proč preferujete právě tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

chuť, tradice

chutná mi

kofola ma lepsi chut

kvůli chuti (Kofola chutná pouze točená a vychlazená)

kvuli tradici

lepší chuť v free sugar variantě

lepší chuť, menší cena, méně Eček.

5. Jaké je grafické zpracování loga Kofoly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bila v podkladu a na ni hnedy napis kofola

dobré

hezčí než Coca-Coly

hnědý nápis kofola

nevim

oranžová "zátka", původní design

retro

6. Jaké je grafické zpracování loga Coca-coly?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

americke

bílé písmo na červeném podkladu

bílo červený nápis Coca-Cola

bilý napis na cervenem podkladu

napis coca cola v jakesi divne vlnovce

velmi známé.

výborné a tradiční

7. Co se Vám okamžitě vybaví při zmínění značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

zlate prasatko

citron

česká značka

karamelova cola

Kofoláček, malá bavlnková postavička

některé vtipné vánoční reklamy této společnosti, půllitr točené kofoly.

tradice

8. Co se Vám vybaví při zmínění značky Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

always coca cola

globalizace

kofein

pití

santa claus

Santa Claus, červený kamion

točená coca-cola v mnoha rychlých občerstveních, čištění motorů.

9. Jaké produkty značky Kofola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kofola * light, top topic

kofola bez cukru, barborková

kofola, kofola bez cukru, kofola s citronem

Kofola, Kofola citrus atd...

Kofolu.

limonáda cofola

napoj kofolu

10. Jaké produkty značky Coca-cola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

coca cola, coca cola light, coca cola zero, coca cola cherry

coca-cola liht, zero, cherry

Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry, Fanta, Sprite, Kinley

Coca-Colu, Fantu, Sprite, ...

fanta, sprite, cola light tonic

limonáda coca-cola, fanta

napoj coca cola

11. Ovlivňují Vás při koupi nealkoholických nápojů reklamy probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne685,71 %85,71 %  
Spíše ano114,29 %14,29 %  

Graf

12. Líbí se Vám reklamní spoty Kofoly, probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ano571,43 %71,43 %  
Spíše ne114,29 %14,29 %  
Spíše ano114,29 %14,29 %  

Graf

13. Líbí se Vám reklamní spoty Coca-coly, probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano571,43 %71,43 %  
Rozhodně ne114,29 %14,29 %  
Spíše ne114,29 %14,29 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena571,43 %71,43 %  
Muž228,57 %28,57 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30457,14 %57,14 %  
méně než 20228,57 %28,57 %  
41 - 50114,29 %14,29 %  

Graf

16. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/-ka457,14 %57,14 %  
pracující342,86 %42,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hasal, J.Analýza značky a jejich atributů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11047.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.