Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza značky a jejich atributů

Analýza značky a jejich atributů

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Hasal
Šetření:02. 12. 2010 - 04. 12. 2010
Počet respondentů:6
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosím Vás o vyplnění dotazníku. Všechny Vámi poskytnuté informace jsou ANONYMNÍ a výsledky budou použity pro seminární práci.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano583,33 %83,33 %  
Ne116,67 %16,67 %  

Graf

2. Znáte společnost Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %83,33 %  

Graf

3. Kterou značku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola360 %50 %  
Coca-cola240 %33,33 %  

Graf

4. Proč preferujete právě tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Jemnější, méně agresivní chuť.

kofola je sračka a coca-cola taky, PEPSI!!!!!!

lepší chuť, tradiční, méně cukru

nemam rada coca colu, vtipna reklama

protože myslim , že je lepši

5. Jaké je grafické zpracování loga Kofoly? (myšleno tvar, barvy, design, apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

černá, bílá, oranžová nápis kofola v kolečku?

hned, orange, bila

hneda

knědá jako hovno

Určitě tmavé na světlém pozadí, slovo "kofola" psané šikmo nahoru (pravá strana výš než levá), písmena asi v barvě nápoje

6. Jaké je grafické zpracování loga Coca-coly? (myšleno tvar, barvy, design, apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bílá vlnitá písmena na červeném podkladu

cervena

červená jak komunista

červená, bílá

červena, byla , černa,

7. Co se Vám okamžitě vybaví při zmínění značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

divocak

Ne ne, já nemusim, já už ho vidim.

nic

retro obrázky na nových lahvích

sračka

8. Co se Vám okamžitě vybaví při zmínění značky Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ble

nic

reklamní trička barmanů

sračka

Vánoční kamion

9. Jaké produkty značky Kofola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kofola

Kofola, Hoop cola

limonada?

limonády kofola s různou příchutí; top topic

rajac, jupi, jupik, rc, vinea, snipp, cito cola,

10. Jaké produkty značky Coca-cola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

coca cola, coca cola light, coca cola zero

Coca Cola, Fanta, Sprite

cola

limonada?

sprit, fanta, powerade, burn,illy

11. Ovlivňují Vás reklamy probíhající v televizi při nákupu nealkoholických nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ne480 %66,67 %  
Spíše ano120 %16,67 %  

Graf

12. Líbí se Vám reklamní spoty Kofoly probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano240 %33,33 %  
Rozhodně ne120 %16,67 %  
Rozhodně ano120 %16,67 %  
Spíše ne120 %16,67 %  

Graf

13. Líbí se Vám reklamní spoty Coca-cola probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozhodně ne240 %33,33 %  
Rozhodně ano240 %33,33 %  
Spíše ne120 %16,67 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5100 %83,33 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
VOŠ nebo VŠ360 %50 %  
Vyučen/-a120 %16,67 %  
Základní120 %16,67 %  

Graf

16. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student480 %66,67 %  
Mateřská/rodičovská dovolená120 %16,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hasal, J.Analýza značky a jejich atributů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11054.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.