Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza značky a jejich atributů

Analýza značky a jejich atributů

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Hasal
Šetření:02. 12. 2010 - 04. 12. 2010
Počet respondentů:22
Počet otázek (max/průměr):16 / 16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Prosíme Vás o vyplnění dotazníku. Všechny odpovědi jsou ANONYMNÍ a výsledky budou použity pro seminární práci.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22100 %100 %  

Graf

2. Znáte společnost Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22100 %100 %  

Graf

3. Kterou značku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola1881,82 %81,82 %  
Coca-cola313,64 %13,64 %  
Magnesium14,55 %4,55 %  

Graf

4. Proč preferujete právě tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Český výrobek a vynikající chuť

Chuť, cena, česká značka

chutná mi

Chutná mi nejvíc ze všech a obsahuje dost minerálů a vitamínu na posilnění imunity.

je cenově dostupnější

je česká

Je lepší :-)

je levnější

Jedná se o český výrobek

Její výrobky neobsahují kyselinu fosforečnou a tolik cukru jako coca-cola. A taky mi to více chutná.

Lepší chuť

Lepší chuť než Coca Cola

Má lepsi recepturu

má lepší chut

nemá tolik bublinek a není tak sladká, asi taky proto, že ji docela často mají čepovanou v restauracích

není tak sladká, lepší chuť

nepreferuji značku, ale nápoj, víc mi chutná

pro lepší chuť

Protože jí mám rád

Protože v tom nevidím rozdíl a kofola je na většině místech dostupná i čepovaná

skvělá chuť

tradice, chuť, originální reklama, česká značka

5. Jaké je grafické zpracování loga Kofoly? (myšleno tvar, barvy, design, apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Barevně by mohlo být pestřejší, písmo je v pořádku

barevné, obměňující se, dokáže zaujmout, je tam hodně postaviček,srdíček,prasátek, je většinou bílé,oranžové,hnědé....

bílá etiketa s hnědým nápisem kofola, oranžovo hnědé malůvky, ted v zimě má lahev bílou barvu

bílo-oranžovo-hnědé, tvar lahve s kapkami

černá s oranžovou, oblé tvary, design jednoduchý a líbivý

černa, žlutá barva v kruhu

desing dobře vymyšlený

do hněda, nápis Kofola original/citrus

dobre

hezké

hnědá a pak taková, jako má vyplnto.cz. sytě okrová? prasátko specifický font, myslím, že je přebraný z roku 1960 retro styl

hnědá barva

hnědá, okrová, mladistvý a nápaditý design

Hnědě písmo tiskací a nápis Kofola originál

Hnědo bílá, v současnosti preferují informace o výročí 50 let od vynalezení kofoly.

hnědý nápis kofola

hnědý nápis Kofola na bílém podkladu

Jednoduché, čisté,líbí se mi ke kofole se hodí.

normální

Pěkné :-D černobílé

postavičky muž a žena, hnědo - oranžové barvy s bílým podkladem, design sezóni...dle mého názoru velmi dobře propracované

Tmavě hnědá barva s kombinací oranžové, loga se pak liší produkt od produktu.

6. Jaké je grafické zpracování loga Coca-coly? (myšleno tvar, barvy, design, apod.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

barva červená a design je pořád stejný-dá se

bílý nápis coca cola na červeném podkladu

bílý nápis v červeném poli

Bílým psacím písmem logo cola-cola na červeném podkladu a to vždy již od začátku výroby.

černé a červené barvy, logo s lahví je již zažité, nadčasové zpracování

červená specifický font

červená barva

Červená barva podkladu, bílé psací písmo

červená plocha s bílým nápisem coca-cola

červená, bílá

Červeno bílá

červeno býlý nápis Coca-Cola

červeno-bílé, nápis Coca-cola, někdy láhev Coca-coly v pozadí

červenobílé a tvar jako klasická cocacola, nevím, jak to popsat

Dobrá kombinace písma a barev

hezké=

je červeno bílé, černo bílé, stříbrno bílé, je furt stejné

Jednoduché a už hodně dlouho ohrané.

lepsi

no taky pěkné :-D asi hezčí jak Kofoly

pěkné

průhledná lahev s červenou etiketou a bílým nápisem coca-cola

7. Co se Vám okamžitě vybaví při zmínění značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

česká jednička

Hnědý nápoj lahodné chuti

Chutný nápoj

když ji miluješ není co řešit a bude mít taky takový zahnuty zuby nahoru?

Když ji miluješ, není co řešit

Kofola s rumem :-D

kofoláček - bavlnkový panáček

Ne,ne já nemusím, já už ho vidím. (televiziní reklama)

Prasátko

prasátko

prasátko

prasatko

reklama

reklama - na plovárně - Když jí miluješ není co řešit

reklama na kofolu (ta s divokým prasetem)

Reklama na Vánoční prasátko :)

reklama s holčičkou a prasátkem

reklama se zlatým prasátkem: nemusím, já už ho vidím

Slovensko

vánoční prasátko

vánoční reklama na prasátko

Vánoční reklama na zlaté prasátko s Pavlem Liškou, malou holčičkou a divokým prasetem :-D

8. Co se Vám okamžitě vybaví při zmínění značky Coca-cola?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Coca - cola a humberger

Červená a santa-claus

červené logo

chuť

jedoucí kamiony, vánoce a píseň Vánoce jsou tady...coca colu si vychutnej

Kamion se Santa Clausem, Vánoce, písnička: cítíš to kouzklo Vánoc....

nakladak

nezdravý přeslazný nápoj :)

reklama se santou

reklama se santou

Santa Claus

Santa Claus

Santa Claus

santa claus nebo reklamy

santa claus, červený kamion

Skleněná lahev coca.coly v jejím typickém tvaru

světová jendnička

televizní reklama

Vánoce jsou tady, Vánoce jsou tady

Vánoce, Santa Claus

vánoční reklama s kamiónem

vánoční reklamy

9. Jaké produkty značky Kofola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bez cukru, s citronem, barborková

běžná kofola, citrus, bez cukru

jupí, kofola, jupík, rajec

klasickou kofolu

klasickou kofolu, kofolu bez cukru, kofola s příchutí citrónu

Kofola Kofola bez cukru Cherry (?) Kofola a je to stejný výrobce jako Jupí

Kofola

kofola bez cukru

kofola bez cukru, barborková

Kofola normál, citrus, rajec, jupík.

Kofola originál

Kofola original, citrus, bez cukru, barborková

Kofola originál, citrus, bez cukru, višňová

Kofola original, kofola citrus, barborková kofola,

kofola s prichuti citronu , kofola bez cukru

kofola, top topic, snipp, rajec

kofolu citronovou,obyčejnou kofolu, višňovou kofolu.

nápoj a nějaké propagační materiály

nápoje

No Kofolu :-D

Original, barborková, citrus, bez cukru...

pouze kofolu (bez cukru, normální)

10. Jaké produkty značky Coca-cola znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bez cukru, zero

bez cukru, zero, original, cherry, sprite, fanta, lift, kinley, nestea, cappy, burn, bonaqua

Coca Cola Coca Cola light Coca Cola zero

Coca cola klasická, coca cola light

Coca cola originál, Coca cola light

Coca cola, coca cola light, coca cola zero, cherry coke

coca cola, fanta, sprite,

coca cola, sprite,fanta, nestea

coca-cola (normální, light, zero), fanta, sprite

Coca-cola classic, light, zero

coca-cola light

coca-cola light, coca-cola zero, normální coca-cola

coca-cola light, zero, cherry

coca-cola nápoj

coca-cola, coca-cola light, coca-cola black

fanta, coca-cola, sprite

kasickou coca colu a colu light

Light, zero, blaig

nápoj

nápoje

NO coca-colu :-D

Zero, klasická, cherry

11. Ovlivňují Vás reklamy probíhající v televizi při nákupu nealkoholických nápojů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1359,09 %59,09 %  
Spíše ano522,73 %22,73 %  
Rozhodně ne313,64 %13,64 %  
Rozhodně ano14,55 %4,55 %  

Graf

12. Líbí se Vám reklamní spoty Kofoly probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1150 %50 %  
Rozhodně ano1150 %50 %  

Graf

13. Líbí se Vám reklamní spoty Coca-coly probíhající v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1672,73 %72,73 %  
Rozhodně ano418,18 %18,18 %  
Spíše ne29,09 %9,09 %  

Graf

14. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1986,36 %86,36 %  
Muž313,64 %13,64 %  

Graf

15. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let1986,36 %86,36 %  
méně než 20 let29,09 %9,09 %  
41 - 50 let14,55 %4,55 %  

Graf

16. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1672,73 %72,73 %  
Pracující522,73 %22,73 %  
Nezaměstnaný14,55 %4,55 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hasal, J.Analýza značky a jejich atributů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11057.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.