Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mobily

Mobily

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Strejčková
Šetření:10. 12. 2010 - 27. 12. 2010
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):23 / 23
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

děláme marketingový výzkum, který je součástí předmětu na VŠTE.

Proto prosím o jeho vyplnění. zabere vám to jen pár minut.


Děkujeme

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5875,32 %75,32 %  
muž1924,68 %24,68 %  

Graf

2. okres bydliětě

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1012,99 %12,99 %  
Písek56,49 %6,49 %  
Český Krumlov33,9 %3,9 %  
Strakonice33,9 %3,9 %  
České Budějovice33,9 %3,9 %  
Ostrava33,9 %3,9 %  
Zlín33,9 %3,9 %  
Olomouc33,9 %3,9 %  
Jihočeský22,6 %2,6 %  
ústí nad labem22,6 %2,6 %  
ostatní odpovědi Kutná Hora
Prachatice
prostějov
moravskoslezský kraj
Jindřichův Hradec
Karviná
Hradec Králové
Plzeňský
Šumperk
Brno = město
Jablonec nad Nisou
Chomutov
žádný,okresy neexistují
Liberecký
Pardubice
Jihlava
Olomoucko
praha-zapad
uherské hradiště
Benešov
Nymburk
brno-venkov
Litoměřice
Ostravský
Frýdek - Místek
Frýdek-Místek
Nový Jičín
plzeň-město
Karlovy Vary
Žďár nad Sázavou
zlínský
Mělník
Praha 9 - Újezd nad Lesy
praha - vychod
prg
ústecký
Pelhřimov
Louny
Znojmo
4051,95 %51,95 % 

Graf

3. Velikosti bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 1 0001316,88 %16,88 %  
50 001 - 100 0001215,58 %15,58 %  
1 001- 5 0001215,58 %15,58 %  
Praha1215,58 %15,58 %  
5 001- 20 0001012,99 %12,99 %  
20 001 - 50 0001012,99 %12,99 %  
nad 100 000810,39 %10,39 %  

Graf

4. Zaměstnání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4659,74 %59,74 %  
zaměstnanec1823,38 %23,38 %  
podnikatel79,09 %9,09 %  
nezaměstnaný56,49 %6,49 %  
v domácnosti11,3 %1,3 %  

Graf

5. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4457,14 %57,14 %  
základní1418,18 %18,18 %  
VŠ - bakalářské1316,88 %16,88 %  
VŠ magisterské67,79 %7,79 %  

Graf

6. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 303950,65 %50,65 %  
do 203241,56 %41,56 %  
31 - 4067,79 %7,79 %  

Graf

7. Počet členů v domácnnosti

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42735,06 %35,06 %  
32329,87 %29,87 %  
51114,29 %14,29 %  
21114,29 %14,29 %  
133,9 %3,9 %  
811,3 %1,3 %  
611,3 %1,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.51
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.85
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:4
Modus:4

Graf

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30-351519,48 %19,48 %  
40 a vice1316,88 %16,88 %  
20-251316,88 %16,88 %  
25 -301114,29 %14,29 %  
35-401114,29 %14,29 %  
15 - 20911,69 %11,69 %  
10 - 1545,19 %5,19 %  
do 1011,3 %1,3 %  

Graf

9. Jak často jíte jogurty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas3342,86 %42,86 %  
3x týdně2025,97 %25,97 %  
nejím je1114,29 %14,29 %  
1x týdně911,69 %11,69 %  
denně45,19 %5,19 %  

Graf

10. Jaký druh jogurtu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ochucený2431,17 %31,17 %  
s kousky ovoce2127,27 %27,27 %  
nerozlišuji1823,38 %23,38 %  
bílý1418,18 %18,18 %  

Graf

11. Jaký druh jogurtu preferujete? - z hlediska obsahu tuku

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerozlišuji3646,75 %46,75 %  
smetanový2532,47 %32,47 %  
nízkotučný1418,18 %18,18 %  
bez tuku22,6 %2,6 %  

Graf

12. Jaký druh jogurtu preferujete? - z heldiska obsahu cukru

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nerozlišuji4963,64 %63,64 %  
ostatní2836,36 %36,36 %  

Graf

13. Dávate přednost českým výrobkům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4254,55 %54,55 %  
ne3545,45 %45,45 %  

Graf

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značky střídám2836,36 %36,36 %  
kupuji více značek2633,77 %33,77 %  
nerozlišuji2329,87 %29,87 %  

Graf

15. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu? (0 -4 největší význam)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuť=46179,22 %79,22 %  
reklama=03545,45 %45,45 %  
cena=32735,06 %35,06 %  
zvyk=22329,87 %29,87 %  
cena=22228,57 %28,57 %  
zvyk=32025,97 %25,97 %  
složení=21722,08 %22,08 %  
složení=41620,78 %20,78 %  
složení=31620,78 %20,78 %  
složení=11620,78 %20,78 %  
cena=41418,18 %18,18 %  
reklama=21316,88 %16,88 %  
zvyk=41114,29 %14,29 %  
reklama=11012,99 %12,99 %  
cena=01012,99 %12,99 %  
zvyk=1810,39 %10,39 %  
chuť=379,09 %9,09 %  
zvyk=079,09 %9,09 %  
složení=079,09 %9,09 %  
reklama=445,19 %5,19 %  
reklama=345,19 %5,19 %  
chuť=033,9 %3,9 %  
cena=122,6 %2,6 %  
chuť=222,6 %2,6 %  
chuť=111,3 %1,3 %  

Graf

16. Vlastníte mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7698,7 %98,7 %  
ne11,3 %1,3 %  

Graf

17. Počet mobilních telefonů

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14457,14 %57,14 %  
21620,78 %20,78 %  
367,79 %7,79 %  
jeden67,79 %7,79 %  
dva22,6 %2,6 %  
422,6 %2,6 %  
011,3 %1,3 %  

Graf

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nokia2937,66 %37,66 %  
jiný2228,57 %28,57 %  
Sony Ericson1519,48 %19,48 %  
LG56,49 %6,49 %  
Siemens22,6 %2,6 %  
IPhone22,6 %2,6 %  
HTC22,6 %2,6 %  

Graf

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O23038,96 %38,96 %  
T-mobile2836,36 %36,36 %  
Vodafone1924,68 %24,68 %  

Graf

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3545,45 %45,45 %  
ne3038,96 %38,96 %  
neměli jsme ji1215,58 %15,58 %  

Graf

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poslání apříjmů SMS4153,25 %53,25 %  
hovorům s rodinou a přáteli2937,66 %37,66 %  
pracovním hovorům79,09 %9,09 %  

Graf

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při nákupu mobilního telefonu? 1-8 největší vliv

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
reklama=13444,16 %44,16 %  
nabídka operátora=13241,56 %41,56 %  
potřeba kontaktu s rodinou=81620,78 %20,78 %  
cena=51620,78 %20,78 %  
cena=81620,78 %20,78 %  
potřeba kontaktu s rodinou=61316,88 %16,88 %  
cena=71316,88 %16,88 %  
reklama=41114,29 %14,29 %  
potřeba kontaktu s rodinou=41012,99 %12,99 %  
cena=4911,69 %11,69 %  
potřeba kontaktu s rodinou=5911,69 %11,69 %  
cena=6810,39 %10,39 %  
nabídka operátora=5810,39 %10,39 %  
potřeba kontaktu s rodinou=7810,39 %10,39 %  
nabídka operátora=3810,39 %10,39 %  
potřeba kontaktu s rodinou=179,09 %9,09 %  
nabídka operátora=479,09 %9,09 %  
nabídka operátora=679,09 %9,09 %  
potřeba kontaktu s rodinou=279,09 %9,09 %  
cena=167,79 %7,79 %  
cena=367,79 %7,79 %  
nabídka operátora=767,79 %7,79 %  
reklama=756,49 %6,49 %  
reklama=656,49 %6,49 %  
reklama=556,49 %6,49 %  
reklama=356,49 %6,49 %  
nabídka operátora=245,19 %5,19 %  
reklama=245,19 %5,19 %  
potřeba kontaktu s rodinou=333,9 %3,9 %  
reklama=833,9 %3,9 %  
cena=233,9 %3,9 %  
nabídka operátora=811,3 %1,3 %  

Graf

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupi nového mobilního telefonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - 62633,77 %33,77 %  
2 - 42633,77 %33,77 %  
do 21215,58 %15,58 %  
8 - 1067,79 %7,79 %  
6 - 856,49 %6,49 %  
nad 1022,6 %2,6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Velikosti bydliště

  • odpověď Praha:
    • 6.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 2. okres bydliětě

4. Zaměstnání

  • odpověď student:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 20 na otázku 6. Věk

7. Počet členů v domácnnosti

  • odpověď < 1 - 3 >:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejím je na otázku 9. Jak často jíte jogurty?

17. Počet mobilních telefonů

  • odpověď 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 35-40 na otázku 8. Příjem domácnosti v tis. Kč

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. okres bydliětě

3. Velikosti bydliště

4. Zaměstnání

5. Vzdělání

6. Věk

7. Počet členů v domácnnosti

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

9. Jak často jíte jogurty?

10. Jaký druh jogurtu preferujete?

11. Jaký druh jogurtu preferujete? - z hlediska obsahu tuku

12. Jaký druh jogurtu preferujete? - z heldiska obsahu cukru

13. Dávate přednost českým výrobkům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

15. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu? (0 -4 největší význam)

16. Vlastníte mobilní telefon?

17. Počet mobilních telefonů

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při nákupu mobilního telefonu? 1-8 největší vliv

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupi nového mobilního telefonu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. okres bydliětě

3. Velikosti bydliště

4. Zaměstnání

5. Vzdělání

6. Věk

7. Počet členů v domácnnosti

8. Příjem domácnosti v tis. Kč

9. Jak často jíte jogurty?

10. Jaký druh jogurtu preferujete?

11. Jaký druh jogurtu preferujete? - z hlediska obsahu tuku

12. Jaký druh jogurtu preferujete? - z heldiska obsahu cukru

13. Dávate přednost českým výrobkům?

14. Jak preferujete jednotlivé značky?

15. Co Vás ovlivňuje při koupi produktu? (0 -4 největší význam)

16. Vlastníte mobilní telefon?

17. Počet mobilních telefonů

18. Jakou značku mobilního telefonu vlastníte?

19. Jakého operátora mobilního telefonu využíváte?

20. Zrušili jste po zakoupení mobilního telefonu pevnou linku?

21. Mobilní telefon nejčastěji používáte k

22. Co vás nejvíce ovlivnilo při nákupu mobilního telefonu? 1-8 největší vliv

23. Kolik tis. Kč jste ochotni investovat při koupi nového mobilního telefonu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Strejčková, J.Mobily (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11314.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.