Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Spokojenost s hotelovým řetězcem OREA HOTELS

Spokojenost s hotelovým řetězcem OREA HOTELS

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nikola Mališová
Šetření:13. 12. 2010 - 17. 12. 2010
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):18 / 18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,
prosíme vás o vyplnění dotazníku pro naši seminární práci.

Cílem tohoto výzkumu je zjistit profil klienta a jeho spokojenost s hotelovým řetězcem OREA HOTELS. 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost OREA HOTELS?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1950 %50 %  
ne1950 %50 %  

Graf

2. Využili jste někdy jejich služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3078,95 %78,95 %  
ano821,05 %21,05 %  

Graf

3. Máte zájem využít ubytování v hotelích OREA HOTELS?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1950 %50 %  
ano1436,84 %36,84 %  
ne513,16 %13,16 %  

Graf

4. Využili jste někdy, nebo plánujete využít, tzv. pobytový balíček neboli pobyt s programem od společnosti OREA HOTELS?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, rád/a bych využil/a1847,37 %47,37 %  
Ne1744,74 %44,74 %  
Ano, využil/a jsem37,89 %7,89 %  

Graf

5. O jaký typ pobytového balíčku byste měli největší zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
relaxační (pobyt + např. masáže, wellness za zvýhodněné ceny)1436,84 %36,84 %  
relaxační, sportovní a kulturní v jednom1436,84 %36,84 %  
sportovní (pobyt + např. bazén, fitness za zvýhodněné ceny)513,16 %13,16 %  
jiný37,89 %7,89 %  
kulturní (pobyt + např. vstupenky do muzeí, divadel za zvýhodněné ceny)25,26 %5,26 %  

Graf

6. Cestujete raději po České Republice nebo do zahraničí (povinná, seznam - právě jedna)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zahraniční země2360,53 %60,53 %  
Česká republika1539,47 %39,47 %  

Graf

7. Využili jste někdy hotelové služby v ČR?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3078,95 %78,95 %  
ne821,05 %21,05 %  

Graf

8. Jak často využíváte hotelové služby v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
párkrát jsem je využil/a2565,79 %65,79 %  
využívám je několikrát do roka718,42 %18,42 %  
nikdy jsem je nevyužil/a615,79 %15,79 %  

Graf

9. Hotelové služby (ubytování) v ČR využíváte především pro účely

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovolené1847,37 %47,37 %  
školní akce923,68 %23,68 %  
jiné718,42 %18,42 %  
služební cesty25,26 %5,26 %  
školení12,63 %2,63 %  
sportovní akce12,63 %2,63 %  

Graf

10. Co Vás nejvíce ovlivňuje při výběru hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena1950 %50 %  
vybavení718,42 %18,42 %  
výhody (např.slevy)615,79 %15,79 %  
umístění615,79 %15,79 %  

Graf

11. Jak často využíváte gastronomické služby (restaurace, bary) v hotelích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas2463,16 %63,16 %  
při každém pobytu1231,58 %31,58 %  
nikdy25,26 %5,26 %  

Graf

12. Jaké typy výhod spojené s ubytováním byste uvítali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva z ceny2360,53 %60,53 %  
služba navíc1231,58 %31,58 %  
jiné37,89 %7,89 %  

Graf

13. Jaký typ služby ,,navíc" byste preferovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kulturní vyžití (vstupy pro hosty za zvýhodněné ceny či zdarma)1744,74 %44,74 %  
sportovní vyžití (kurty, golfová hřiště, atd., pro hosty zdarma)1231,58 %31,58 %  
internet zdarma (wi-fi, přípojka na pokoji)615,79 %15,79 %  
etážový servis zdarma (např. snídaně do postele)37,89 %7,89 %  

Graf

14. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3181,58 %81,58 %  
Muž718,42 %18,42 %  

Graf

15. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-25 let2976,32 %76,32 %  
46-55 let410,53 %10,53 %  
36-45 let25,26 %5,26 %  
26-35 let25,26 %5,26 %  
55-12,63 %2,63 %  

Graf

16. Bydliště

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obci do 3000 obyvatel1026,32 %26,32 %  
v obci do 10 000 obyvatel821,05 %21,05 %  
v obci do 50 000 obyvatel718,42 %18,42 %  
v obci do 500 obyvatel615,79 %15,79 %  
v obci s více než 100 000 obyvateli513,16 %13,16 %  
v obci do 100 000 obyvatel25,26 %5,26 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou2565,79 %65,79 %  
vysokoškolské bakalářské615,79 %15,79 %  
středoškoleské bez maturity410,53 %10,53 %  
vysokoškolské magisterské37,89 %7,89 %  

Graf

18. Průměrná výše Vašeho měsíčního příjmu:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč1847,37 %47,37 %  
5000-10000 Kč1026,32 %26,32 %  
10000-20000 Kč718,42 %18,42 %  
20000-30000 Kč25,26 %5,26 %  
30000 Kč-12,63 %2,63 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Mališová, N.Spokojenost s hotelovým řetězcem OREA HOTELS (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11394.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.