Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > BODY IMAGE

BODY IMAGE

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Bravená
Šetření:23. 12. 2010 - 26. 12. 2010
Počet respondentů:8
Počet otázek (max/průměr):25 / 25
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:50 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazování je zjistit a odhalit marketingový význam Body image, tedy vnímání a zobrazování těl mužů a žen v reklamě.

Odpovědi respondentů

1. Pokuste se uvést, které herečky, zpěvačky nebo jiné známé ženy jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Amanda Tapping

Anna Polívková Iva Janžurová

Jennifer Aniston Kirsten Dunst Penelope Cruz Cameron Diaz Martina Bravena

Lucie Bílá, Penelope Cruz, Cindy Crawford, Angelina Jolie

Martina Bravena

Patricia Velasquez, Jennifer Aniston, Lindsay Lohan

Scarlett Johansson, Diana Kruger

Shakira

2. Stejně jako v předchozí otázce uveďte, kteří herci, zpěváci nebo jiní známí muži jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Brad Pitt Leonardo Di Caprio Tom Cruise Judel Law

Brad Pitt, George Clooney, Justin Timberlake

E. Iglesias

George Clooney, Javier Bardem,

Ivan Trojan Pavel Liška

Lars Jensen

Martina Bravena

Pierce Brosnan,

3. Jaká postava se Vám líbí u žen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
štíhlá s vyvinutými proporcemi337,5 %37,5 %  
velmi štíhlá225 %25 %  
sportovní112,5 %12,5 %  
štíhlá112,5 %12,5 %  
plnoštíhlá112,5 %12,5 %  

Graf

4. Jaká postava

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
štíhlá450 %50 %  
atletická225 %25 %  
plnoštíhlá112,5 %12,5 %  
s propracovanými svaly (kulturistická)112,5 %12,5 %  

Graf

5. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuji450 %50 %  
si občas koupím něco hezkého na sebe.112,5 %12,5 %  
nic pro to ale dělat nemusím112,5 %12,5 %  
zdravě jím112,5 %12,5 %  
ale bohužel nic nedělám112,5 %12,5 %  

Graf

6. Domníváte se , že lidem sluší pleť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na tónu pleti nezáleží450 %50 %  
spíše opálená337,5 %37,5 %  
spíše světlá112,5 %12,5 %  

Graf

7. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je nutná pouze ve výjimečných zdravotních případech337,5 %37,5 %  
pomáhá lidem225 %25 %  
její využívání je spíše módní záležitostí112,5 %12,5 %  
patří do moderního života112,5 %12,5 %  
jde proti přírodě112,5 %12,5 %  

Graf

8. Jak se stavíte k tetování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí se mi337,5 %37,5 %  
neuvažuji, ale u jiných se mi líbí225 %25 %  
neuvažuji, ale u jiných mi nevadí225 %25 %  
již mám tetování112,5 %12,5 %  

Graf

9. Jak se stavíte k piercingu (ozdobnému propichování)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelíbí se mi337,5 %37,5 %  
neuvažuji, ale u jiných se mi líbí225 %25 %  
již mám piercing225 %25 %  
neuvažuji, ale u jiných mi nevadí112,5 %12,5 %  

Graf

10. Jak byste stručně popsal/a Váš vztah k jídlu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

kladný, ovšem dávám si pozor na volbu potravin

Mám rád jídlo.

Miluji ho. Moc ráda jím dobré věci.

rad jim.

Ráda jím, ale snažím se s mírou a v rámci možností zdravě.

Snažím se jíst pokud možno zdravě s občasnými úlety, hlavně se nepřejídat a večer moc nejíst

Střídmost

Velmi kladný vztah, rád jím, rád vyzkouším něco nového. Moc neřeším, co je zdravé a co ne, ale pokud jím něco zdravého, mám lepší pocit.

11. Jaká je Vaše oblíbená značka oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Christian Berg

Massimo Dutti Lacoste

Nemám oblíbenou značku.

nemám preferované značky

Nemám.

Nike

nike

Topshop, Pepe Jeans, Mango, H

12. Jaká značka automobilu se Vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

BMW

Citroen

Mercedes

Mercedes, BMW, Audi, Maserati

Nemám

Renault, Mercedes

Škoda

trabant

13. Domníváte se, že ženy v reklamách jsou obvykle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příliš štíhle337,5 %37,5 %  
hezky štíhlé225 %25 %  
normálně štíhlé112,5 %12,5 %  
štíhlé častěji než by bylo zdrávo112,5 %12,5 %  
nezdravě štíhlé112,5 %12,5 %  

Graf

14. Máte pocit, že ženám sluší postava spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední562,5 %62,5 %  
drobnější225 %25 %  
vyšší112,5 %12,5 %  

Graf

15. Máte pocit, že mužům sluší postava spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší562,5 %62,5 %  
střední337,5 %37,5 %  

Graf

16. Myslíte si, že postavy v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano450 %50 %  
spíše ne337,5 %37,5 %  
určitě ne112,5 %12,5 %  

Graf

17. Vybavíte si nějakou reklamu, která by Vás zaujala pro vzhled vystupujících postav? Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bohužel nevybavuji

KFC

Na Mattonku, s nahou Hanou (ted nevím jak se jmenuje) -česká topmodelka

ne

Nevabavím.

Pret a porte - parfém

Většina reklam na mobilní operátory

Vůbec neřeším atraktivitu herců v reklamě. Nehezkého člověka jsem v reklamě ještě neviděl. Hodnotím spíše "herecký výkon" nebo schopnost přesvědčit.

18. Chtěl/a byste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zhubnout450 %50 %  
ani jedno450 %50 %  

Graf

19. Jak je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi důležité337,5 %37,5 %  
spíše důležité337,5 %37,5 %  
zcela nedůležité112,5 %12,5 %  
spíše nedůležité112,5 %12,5 %  

Graf

20. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena562,5 %62,5 %  
muž337,5 %37,5 %  

Graf

21. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 29 let675 %75 %  
30-49 let225 %25 %  

Graf

22. Stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á8100 %100 %  

Graf

23. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
675 %75 %  
SŠ s maturitou225 %25 %  

Graf

24. Velikost místa bydliště (počet obyvatel):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel450 %50 %  
1001-4 999 obyvatel225 %25 %  
20 000- 99 999 obyvatel112,5 %12,5 %  
5000-19 999 obyvatel112,5 %12,5 %  

Graf

25. Kraj

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha337,5 %37,5 %  
Středočeský225 %25 %  
Moravskoslezský225 %25 %  
Jihomoravský112,5 %12,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Bravená, M.BODY IMAGE (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11566.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.