Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Elektronické letenky

Elektronické letenky

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Olina Smetanová
Šetření:27. 12. 2010 - 27. 12. 2010
Počet respondentů:50
Počet otázek (max/průměr):17 / 14.28
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

k rukou se Vám dostává dotazník, který má za účel zjistit možnosti využití určité služby. Tento dotazník je zcela anonymní. 

 

Předem doufám, že výsledky výzkumu budou velkým přínosem pro širokou veřejnost.

 

 

Předem děkuji za vyplnění.
Studentka 5. ročníku VŠ
 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

- Správnou odpověď na otázky zakřížkujte X, je možná POUZE jedna odpověď.

Odpovědi respondentů

1. 1) Jaký způsob cestování je Vaší osobě nejbližší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A) Autem3774 %74 %  
B) Vlakem510 %10 %  
D) Letadlem510 %10 %  
C) Autobusem24 %4 %  
E) Jiný způsob (napište jaký): 12 %2 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb leteckých společností?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
C) Jednou za rok2040 %40 %  
B) Jednou za půl roku1530 %30 %  
D) Méně než jednou za rok918 %18 %  
E) Ještě nikdy510 %10 %  
A) Jednou za měsíc12 %2 %  

Graf

3. Jakým způsobem zakupujete letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
C) přes internet3468 %68 %  
A) v cestovních kanceláří, kdy letenka je zahrnuta v ceně zájezdu1224 %24 %  
B) v kanceláři leteckých společností48 %8 %  

Graf

4. Využili jste již možnosti koupě letenky přes internet

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [A) Anootázka č. 5, B) NEotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A) Ano3672 %72 %  
B) NE1428 %28 %  

Graf

5. Jste s tímto způsobem zakoupení letenky spokojen(a)?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano34100 %68 %  

Graf

6. Využil(a) jste již odbavení přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A)ANO2055,56 %40 %  
B)NE1644,44 %32 %  

Graf

7. Jakým způsobem byste vylepšil(a) internetový prodej letenek?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

aby to bylo přehlednější

když jsem objednával letenku tak jsem nenašel žádný zádrhel, takže zatím bych to nijak nevylepšoval

Letenku přes internet jsem si kupovala jen jednou, takže s tím nemám velké zkušenosti.

naprosto mi vyhovuje

nijak, je to OK

Platbu

Prodej letenek přes Facebook

přímá rezervace místa v letadle

více informací

Žádným,jsem spokojen.

8. V jaké průměrné hodnotě zakupujete cenu jedné letenky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
F) nad 5000 Kč1338,24 %26 %  
E) 3000 Kč – 5000 Kč823,53 %16 %  
C) 1500 Kč – 2000 Kč720,59 %14 %  
D) 2000 Kč – 3000 Kč38,82 %6 %  
A) do 1000 Kč25,88 %4 %  
B) 1000 Kč – 1500 Kč12,94 %2 %  

Graf

9. Měl(a) jste někdy problém s koupením letenky přes internet:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
B) NE3288,89 %64 %  
A) ANO38,33 %6 %  
Jaký?....................12,78 %2 %  

Graf

10. Proč jste nevyužil(a) možnosti koupě letenky přes internet?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E) raději využíváte jiný způsob koupě letenky1071,43 %20 %  
D) bojíte se riskantní platby přes internet321,43 %6 %  
B) nemám možnost platby přes internet17,14 %2 %  

Graf

11. Myslíte, že je společnosti o internetových letenkách dostatečně informovaná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2958 %58 %  
ne2142 %42 %  

Graf

12. Myslíte, že zavedení elektronických letenek přispělo k většímu využití letecké dopravy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3672 %72 %  
ne1428 %28 %  

Graf

13. Jaký je Váš měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A) méně než 10.000 Kč1632 %32 %  
D) 20.000 Kč – 25.000 Kč1224 %24 %  
E) 25.000 Kč – 50.000 Kč918 %18 %  
C) 15.000 Kč – 20.000 Kč918 %18 %  
B) 10.000 Kč – 15.000 Kč24 %4 %  
F) více než 50.000 Kč24 %4 %  

Graf

14. Jakou částku utratíte ročně za letenky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A) méně než 20.000 Kč4182 %82 %  
B) 20.000 Kč – 50.000 Kč918 %18 %  

Graf

15. Jaké jsou Vaše priority při výběru letecké společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
B) cena letenky2754 %54 %  
A) pověst a spolehlivost letecké společnosti1428 %28 %  
D) Vaše předchozí zkušenosti816 %16 %  
E) možnost koupě letenky přes internet12 %2 %  

Graf

16. Myslíte, že služby nízkonákladových leteckých společností jsou srovnatelné s normálními leteckými společnostmi

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3468 %68 %  
ano1632 %32 %  

Graf

17. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
B) 20 - 304488 %88 %  
A) méně než 2036 %6 %  
C) 30 - 4036 %6 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

11. Myslíte, že je společnosti o internetových letenkách dostatečně informovaná?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi D) 20.000 Kč – 25.000 Kč na otázku 13. Jaký je Váš měsíční příjem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1) Jaký způsob cestování je Vaší osobě nejbližší?

2. Jak často využíváte služeb leteckých společností?

3. Jakým způsobem zakupujete letenky?

4. Využili jste již možnosti koupě letenky přes internet

5. Jste s tímto způsobem zakoupení letenky spokojen(a)?

6. Využil(a) jste již odbavení přes internet?

8. V jaké průměrné hodnotě zakupujete cenu jedné letenky?

9. Měl(a) jste někdy problém s koupením letenky přes internet:

10. Proč jste nevyužil(a) možnosti koupě letenky přes internet?

11. Myslíte, že je společnosti o internetových letenkách dostatečně informovaná?

12. Myslíte, že zavedení elektronických letenek přispělo k většímu využití letecké dopravy?

13. Jaký je Váš měsíční příjem?

14. Jakou částku utratíte ročně za letenky?

15. Jaké jsou Vaše priority při výběru letecké společnosti?

16. Myslíte, že služby nízkonákladových leteckých společností jsou srovnatelné s normálními leteckými společnostmi

17. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1) Jaký způsob cestování je Vaší osobě nejbližší?

2. Jak často využíváte služeb leteckých společností?

3. Jakým způsobem zakupujete letenky?

4. Využili jste již možnosti koupě letenky přes internet

5. Jste s tímto způsobem zakoupení letenky spokojen(a)?

6. Využil(a) jste již odbavení přes internet?

8. V jaké průměrné hodnotě zakupujete cenu jedné letenky?

9. Měl(a) jste někdy problém s koupením letenky přes internet:

10. Proč jste nevyužil(a) možnosti koupě letenky přes internet?

11. Myslíte, že je společnosti o internetových letenkách dostatečně informovaná?

12. Myslíte, že zavedení elektronických letenek přispělo k většímu využití letecké dopravy?

13. Jaký je Váš měsíční příjem?

14. Jakou částku utratíte ročně za letenky?

15. Jaké jsou Vaše priority při výběru letecké společnosti?

16. Myslíte, že služby nízkonákladových leteckých společností jsou srovnatelné s normálními leteckými společnostmi

17. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Smetanová, O.Elektronické letenky (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://11616.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.