Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum - Body image

Marketingový průzkum - Body image

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:John Doe
Šetření:04. 01. 2011 - 04. 01. 2011
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):28 / 27.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:90,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

moc Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku k seminární práci na téma Body image.

Moc nám tím pomůžete :)) Děkujeme!!!

Odpovědi respondentů

1. Pokuste se uvést, které herečky, zpěvačky nebo jiné známé ženy jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adamovská Zlata

Alessandra Ambrosio, Zuzana Smatanová, Martina Csillagová

Angelina Jolie

Angelina Jolie

Atraktivita sa nemeria vonkajšou krásou človeka

Audrey Hepburn, Kylie Minogue

Bartošová, Balzerová

Brožová, Bartošová

C. Z. Jones, Cameron Diaz, Penélope Cruz, Liv Tyler, Tereza Kerndlová

Cameron Diaz, Amy Smart, Jordan Hinson

Catherina Zeta - Jones, Sandra Bullock

Gottová

Heather Graham

Christina Milian

Jenifer Lopez

Jennifer Keller

Jennifer Love Hewitt, Salma Hayek, Mila Kunis

Jessica Alba

Kamila Magálová

Lady GaGa

Lady Gaga

Laura Pausini, Michelle Hunziker, Julia Roberts, Adriana Sklenařiková

Mariah Carey

Megan Fox

Monica Belucci, Catherine Zeta Jones, Eva Mendes, Scarlett Johansson

Mutiová

neviem

neviem

neviem

neviem

Nevím

Nicole Scherzinger, Jeniffer Love Hewitt, Natalie Portmen, C. Z. Jones

Patricia Vitteková

Penélope Cruz, Julia Roberts, Maxová

Scarlett Johansson, Jessica Alba, Dita von Teese

Sharon Stone, Rihanna, Jennifer Lopez, Marína Georgievová

Šafránková, Freimanová, Vašáryová, Beyónce, Nelly Furtado

Švandová, C. Z. Jones

Tereza Voříšková

Tereza Voříšková, Freimanová

Vondráčková Lucie, Maciuchová

Yvetta Simonová

2. Stejně jako v předchozí otázce uveďte, kteří herci, zpěváci nebo jiní známí muži jsou podle Vašeho názoru nejvíce atraktivní, nejhezčí:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Al Pacino, Bono

Alan Rickman, Dylan Moran

Atraktivita sa nemeria vonkajšou krásou človeka

Bartoška, Redford, Pitt

Brad Pitt, Hugh Jackman

Bruce Willis

Bruce Willis, Ben Affleck, Will Smith, Mel Gibson

Clooney, Michael Bublé

Daniel Craig

Daniel Craig

Daniel Craig, Jean Reno, Eros Ramazzotti

Daniel Hůlka

Edward Quinn

Hayden Christensen, Stefan Olsdal

Hugh Grant

Jaro Slávik

Jason Mamoa

Karel Gott

Kotek, Mádl, Michael Jackson, Ja Rule, Nicolas Cage

Marek Vašut

Mel Gibson, Miroslav Etzler

neviem

neviem

neviem

neviem

Neviem

Nevím

Nicolas Cage

Petr Janda

Pierce Brosnan, Brad Pitt

Pomeje, Trávníček

Redford, Connery, Crowe

Richard Gere

Sean Connery, Anthony Hopkins, George Clooney

Šeberle

Tom Cruise

Tom Cruise

Tom Cruise, Pitt

Trávníček, Harapes

Vašut, Hanák

3. Jaká postava se Vám líbí u žen?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
štíhla s vyvinutými proporcemi1433,33 %33,33 %  
štíhla1228,57 %28,57 %  
plnoštíhlá819,05 %19,05 %  
sportovní716,67 %16,67 %  
velmi štíhlá12,38 %2,38 %  

Graf

4. Jaká postava se Vám líbí u mužů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
atletická2252,38 %52,38 %  
plnoštíhlá716,67 %16,67 %  
s propracovanými svaly (kulturistická)614,29 %14,29 %  
štíhlá49,52 %9,52 %  
plnější tvary37,14 %7,14 %  

Graf

5. Označte, prosím, co platí ve Vašem případě: „Chci dobře vypadat, proto:“

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sportuji1740,48 %40,48 %  
chtěl/a bych pro to časem něco udělat1228,57 %28,57 %  
zdravě jím921,43 %21,43 %  
držím občas dietu716,67 %16,67 %  
navštěvuji fitcentra716,67 %16,67 %  
nic pro to ale dělat nehodlám37,14 %7,14 %  
nic pro to ale dělat nemusím37,14 %7,14 %  
chodím do solária24,76 %4,76 %  
užívám přístroje na tvarování postavy (např. masážní strojky apod.)12,38 %2,38 %  
navštěvuji kosmetické salóny12,38 %2,38 %  
krémy12,38 %2,38 %  

Graf

6. Domníváte se, že lidem sluší pleť:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše opálená2457,14 %57,14 %  
na tónu pleti nezáleží1740,48 %40,48 %  
spíše světlá12,38 %2,38 %  

Graf

7. Jaký je Váš názor na plastickou chirurgii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je nutná pouze ve výjimečných zdravotních případech1535,71 %35,71 %  
Patří do moderního života1126,19 %26,19 %  
Pomáhá lidem819,05 %19,05 %  
Její využívání je spíše módní záležitostí819,05 %19,05 %  
Jde proti přírodě37,14 %7,14 %  
může zvednout sebevědomí24,76 %4,76 %  
Již jsem ji využil/ využila12,38 %2,38 %  
nejsem proti12,38 %2,38 %  

Graf

8. Jak se stavíte k tetování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neuvažuji, ale u jiných se mi nevadí1740,48 %40,48 %  
Nelíbí se mi1126,19 %26,19 %  
Uvažuji o tom921,43 %21,43 %  
Neuvažuji, ale u jiných se mi líbí49,52 %9,52 %  
Již mám tetování12,38 %2,38 %  

Graf

9. Jak se stavíte k piercingu (ozdobnému propichování)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nelíbí se mi1638,1 %38,1 %  
Neuvažuji, ale u jiných se mi nevadí1638,1 %38,1 %  
Neuvažuji, ale u jiných se mi líbí614,29 %14,29 %  
Uvažuji o tom49,52 %9,52 %  

Graf

10. Jak byste stručně popsal(a) Váš vztah k jídlu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Chcem veľa jesť

Je jako sex, s fantáziou, chuťou a veľa

je můj "kamarád"

je nutné k životu, bez jídla to nejde

Jem prevažne zeleninu v surovom stave

Jim co chci, nějak se výrazně neomezuji, omezila jsem McDonald a KFC

jím cokoliv, kdykoliv na to co mám chuť

jím velmi ráda

Kde je hlad, nie je čo riešiť

kladný

kladný

kladný

kladný

kladný

kladný

kladný

kladný

kladný

Kladný

kladný, ale s mírou

kladný, jim 3-5 krát denně, nemám problémy s váhou, mohu jíst na co mám chuť

kladný, snažím sa jesť v primeranom množstve

Mám ho rád doprajem si ho v primeranom množstve a mám rád kvalitné jedlo

Mam rada dobre jedlo

mám ráda dobré jídlo, labužnický vztah

Milujem dobré jedlo

Miluji jídlo

nejím

nic si neumírám, sním na co mám chuť, raději sýr než uzeninu, jim mnohem více zeleniny, ráda jím

Pochutnám si na dobrom jedle

pozitívny

Pozitívny

ráda jím

Ten najpriateľskejší. Som Gurmán

užívam si jedlo.

v něžném životě nejsem vybíravá, v restauraci jsem gurmán

velmi kladný

Viem si ho vychutnať a jesť so zdravým rozumom (zväčša)

Zásadne neraňajkujem, dám si 100% džús, obed trošku sýtejší a večera zelenina a ovocie, takže strava pre mňa je len nutnosť

zdravý

životná nutnosť

Životní potřeba

11. Jaká je Vaše oblíbená značka oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas

Adidas

ADIO, NIKE

Akákoľvek kvalitná

Alain Delon

DC

Eggo

GUESS, ZARA

HIS

Ilona Donat

každá, ve které se cítím dobře a mám pocit dobře vynaložených financí

Moira, Alpine Pro

na značke nezáleží

na značke nezáleží, je to len reklama

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

Nemám oblibenou značku

Nemám obľúbenú značku, kúpim si čo sa mi páči

Nemám.

Next

Nezáleží, ale keď už, tak Bushmen\NYR

Nike

Nike

Nike

Nike, Puma, Ferrari

Philip Russel

pokud se mi oblečení líbí, na značce nezáleží

sportovní značky

sportovní, moderní, nemám oblíbenou značku

Tatuum

Ternua

Značkové oblečenie je často menej kvalitné a často predražené, je to len značka

12. Jaká značka automobilu se Vám líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Audi

Audi

Audi

Audi

Audi

Audi, Aston Martin

Automobil si nevyberám podľa značky, ale keď už, tak BMW

BMW

BMW

BMW

BNW

Citroen

Ferrari

Ford

Kladiem dôraz na kvalitu, značka je nepodstatná

Lexus

Mazda

Mercedes

nemám

Nepreferujem značky.

nevyznám se v tom

Nissan

Peugeot

Peugeot

Peugeot

Peugeot

Porsche

Subaru

SUV Nissan

Škoda

Škoda

Škoda

Škoda Superb

Škoda, Audi

Tatra, Felicie

Volkswagen

Volvo

Volvo

Volvo, Ferrari

VW, BMW, Ford

VW, Bugatti

VW, Peugeot

13. Domníváte se, že ženy v reklamách jsou obvykle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hezky štíhlé1433,33 %33,33 %  
příliš štíhlé1228,57 %28,57 %  
nezdravě štíhlé921,43 %21,43 %  
normálně štíhlé614,29 %14,29 %  
nevšimla jsem si12,38 %2,38 %  

Graf

14. Máte pocit, že ženám spíše sluší postava:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední2661,9 %61,9 %  
drobnější1126,19 %26,19 %  
vyšší511,9 %11,9 %  

Graf

15. Máte pocit, že mužům spíše sluší postava:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší3480,95 %80,95 %  
střední716,67 %16,67 %  
drobnější12,38 %2,38 %  

Graf

16. Myslíte si, že postavy v reklamách jsou obvykle příliš vzdálené dosažitelnému vzhledu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2559,52 %59,52 %  
Spíše ne1023,81 %23,81 %  
Určitě ano614,29 %14,29 %  
Určitě ne12,38 %2,38 %  

Graf

17. Vybavíte si nějakou reklamu, která by Vás zaujala pro vzhled vystupujících postav?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3173,81 %73,81 %  
Great shot of Joj12,38 %2,38 %  
Miloš Knor (to je OK)12,38 %2,38 %  
SkyEurope - Sklenaříková12,38 %2,38 %  
Swarzkopf - reklama na vlasy12,38 %2,38 %  
ta, co myla obrazovku zevnitř12,38 %2,38 %  
Heineken pivo12,38 %2,38 %  
řasenka Loreal Volume Max-Eva Longoria12,38 %2,38 %  
Mattoni v Karlových Varech12,38 %2,38 %  
káva, kterou žena cítí přes zavřené dveře12,38 %2,38 %  
Kofola12,38 %2,38 %  
Mattoni s Misskama12,38 %2,38 %  

Graf

18. Chtěl/a byste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zhubnout2764,29 %64,29 %  
Ani jedno921,43 %21,43 %  
Přibrat614,29 %14,29 %  

Graf

19. Jak je pro Vás důležité dobře vypadat, být atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše důležité2559,52 %59,52 %  
Spíše nedůležité819,05 %19,05 %  
Velmi důležité819,05 %19,05 %  
Zcela nepodstatné12,38 %2,38 %  

Graf

20. Která žena z hlediska barvy vlasů je pro Vás nejvíc atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brunetka1945,24 %45,24 %  
Na barvě vlasů nezáleží1535,71 %35,71 %  
Blondýnka511,9 %11,9 %  
Ryšavé vlasy37,14 %7,14 %  

Graf

21. Který muž z hlediska barvy vlasů je pro Vás nejvíc atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na barvě vlasů nezáleží2150 %50 %  
Tmavovlasý1842,86 %42,86 %  
Blond37,14 %7,14 %  

Graf

22. Děti školou povinné jsou v současnosti dle Vašeho názoru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Normální2047,62 %47,62 %  
Nevím1126,19 %26,19 %  
Obézní1126,19 %26,19 %  

Graf

23. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2354,76 %54,76 %  
žena1945,24 %45,24 %  

Graf

24. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30 - 49 let1433,33 %33,33 %  
50 a více let1433,33 %33,33 %  
do 29 let1433,33 %33,33 %  

Graf

25. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou2457,14 %57,14 %  
1023,81 %23,81 %  
SŠ bez maturity511,9 %11,9 %  
základní37,14 %7,14 %  

Graf

26. Stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodný/á2150 %50 %  
ženatý/vdaná1126,19 %26,19 %  
rozvedený/á614,29 %14,29 %  
vdovec/vdova49,52 %9,52 %  

Graf

27. Velikost místa bydliště (počet obyvatel):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 000 - 99 9991638,1 %38,1 %  
100 000 a více921,43 %21,43 %  
do 1 000921,43 %21,43 %  
5 000 - 19 999614,29 %14,29 %  
1 000 - 4 99924,76 %4,76 %  

Graf

28. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomoucký2047,62 %47,62 %  
Slovensko1842,86 %42,86 %  
Praha37,14 %7,14 %  
Plzeňský12,38 %2,38 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Doe, J.Marketingový průzkum - Body image (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://11630.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.