Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > alkohol pro ženy

alkohol pro ženy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Šeflová
Šetření:29. 12. 2010 - 02. 01. 2011
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):8 / 8
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník je primárně určen cílové skupině žen mezi 20 a 35 lety věku. Bude sloužit ke zjištění preferencí této cílové skupiny ohledně alkoholických nápojů.
Vyplnění dotazníku je anonymní a je určen jako podklad pro semestrální práci Terezy Šeflové k předmětu Komerční marketing, oboru Marketingová komunikace a PR, UK.
 

Odpovědi respondentů

1. Jaký typ alkoholického nápoje preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno4151,25 %51,25 %  
Míchané nápoje2430 %30 %  
Tvrdý alkohol810 %10 %  
Pivo67,5 %7,5 %  
Likéry 11,25 %1,25 %  

Graf

2. Co u Vás hraje roli při výběru alkoholického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť6682,5 %82,5 %  
Cena810 %10 %  
Okolí (přizpůsobíte se výběrem přátelům v partě33,75 %3,75 %  
Obsah alkoholu33,75 %3,75 %  

Graf

3. Jaká chuť je pro Vás u alkoholického nápoje ideální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sladká4252,5 %52,5 %  
Sladká s nahořklým závěrem1923,75 %23,75 %  
Hořká810 %10 %  
Kyselá78,75 %8,75 %  
Trpká45 %5 %  

Graf

4. S čím nejraději kombinujete alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S džusem2835 %35 %  
S colou2430 %30 %  
Se sodou1417,5 %17,5 %  
S ničím - alkohol piju čistý1012,5 %12,5 %  
S tonikem45 %5 %  

Graf

5. Jaký obsah alkoholu je pro Vás nejlepší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 %3847,5 %47,5 %  
Do 30 %3341,25 %41,25 %  
Do 50 %911,25 %11,25 %  

Graf

6. Kterému z následujících bylinných likérů byste dala přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Becherovka Lemond3948,75 %48,75 %  
Fernet Stock Citrus1316,25 %16,25 %  
Becherovka1215 %15 %  
Fernet Stok Citrus810 %10 %  
Fernet Stock 8 00078,75 %8,75 %  
Fernet Stock 11,25 %1,25 %  

Graf

7. Nechala byste se při výběru alkoholického nápoje ovlivnit speciální akcí (sleva, soutěž apod.), která by v podniku zrovna probíhala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5771,25 %71,25 %  
Ne2328,75 %28,75 %  

Graf

8. Co Vás přiměje k vyzkoušení nového alkoholického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvědavost67,5 %7,5 %  
reklama45 %5 %  
dobrá reklama33,75 %3,75 %  
přátelé33,75 %3,75 %  
nic33,75 %3,75 %  
doporučení22,5 %2,5 %  
doporučení přátel22,5 %2,5 %  
reference od přátel22,5 %2,5 %  
nevím22,5 %2,5 %  
doporučení kamaráda11,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi Z čeho je složený.
reklama, cena
ostatní
doporuceni kamaradky
ochutnávka
Bez tohoto alkohol. nápoje se žádná party neobejde
chuť
doporučení od druhých
kvalitní reklama
názory ostatních
Kvalitní složení, ingredience a prostě nová chuť.
poutavá reklama a doporučení přátel
kamarati
touha vyzkoušet něco nového, změna
doporučení okolí
Doporuceni od znameho
doporučení známých, lákavá reklama
akční zaváděcí cena
to kdyz se mi chce.
chuť na něco nového
doporučení známých
lákavá nabídka
akce,přátelé
info od odborníka (např. vinař)
doporučení od kamarádů
doporučení přátel, kteří mají stejnou chuť jako já
kamaradi
přátelé mě vyhecují
reklama, prezentace nápoje
Moucha
názor přátel
Zvědavost.
příjemné reference
okolie
zajímavý název a přitažlivý obsah nápoje
reklama, přátelé
nic, alkohol je metla ludsta
doporučení známého
když ho dostanu zadarmo :-)
reklama nebo doporučení
cena
ingredience
slevová akce, příjemný vzhled
aroma nápoje
zvědavost na chutˇ nového alkoholu
vzorek zdarma,doporuceni
Nálepka
?
doporučení od přátel
doporučení známých evetuelně příznivá cena
druh tvrdého alkoholu, ze kterého se nápoj míchá
doporučení od jiných
5265 %65 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jaký typ alkoholického nápoje preferujete?

  • odpověď Víno:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Becherovka na otázku 6. Kterému z následujících bylinných likérů byste dala přednost?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký typ alkoholického nápoje preferujete?

2. Co u Vás hraje roli při výběru alkoholického nápoje?

3. Jaká chuť je pro Vás u alkoholického nápoje ideální?

4. S čím nejraději kombinujete alkoholické nápoje?

5. Jaký obsah alkoholu je pro Vás nejlepší?

6. Kterému z následujících bylinných likérů byste dala přednost?

7. Nechala byste se při výběru alkoholického nápoje ovlivnit speciální akcí (sleva, soutěž apod.), která by v podniku zrovna probíhala?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký typ alkoholického nápoje preferujete?

2. Co u Vás hraje roli při výběru alkoholického nápoje?

3. Jaká chuť je pro Vás u alkoholického nápoje ideální?

4. S čím nejraději kombinujete alkoholické nápoje?

5. Jaký obsah alkoholu je pro Vás nejlepší?

6. Kterému z následujících bylinných likérů byste dala přednost?

7. Nechala byste se při výběru alkoholického nápoje ovlivnit speciální akcí (sleva, soutěž apod.), která by v podniku zrovna probíhala?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šeflová, T.alkohol pro ženy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://11666.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.