Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování žen

Nákupní chování žen

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Dvořáková
Šetření:14. 01. 2011 - 21. 01. 2011
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):11 / 11
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Průzkum se zaobírá nákupním chování žen, proto je dotazník určen právě ženám!

Výsledky průzkumu použiji v mé bakalářské práci.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete rádi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7671,03 %71,03 %  
ne2119,63 %19,63 %  
nevím109,35 %9,35 %  

Graf

2. Kam chodíte nejčastěji nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obchodní centrum7771,96 %71,96 %  
Maloobchod1614,95 %14,95 %  
Velkoobchod109,35 %9,35 %  
Internetový obchod43,74 %3,74 %  

Graf

3. Jak často chodíte nakupovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několikrát do měsíce5955,14 %55,14 %  
Několikrát týdně2523,36 %23,36 %  
Minimálně 2x v měsíci2119,63 %19,63 %  
Každý den21,87 %1,87 %  

Graf

4. Jak dlouho trvá v průměru Váš 1 nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 - 30 minut3835,51 %35,51 %  
30 - 60 minut3835,51 %35,51 %  
60 minut a více2422,43 %22,43 %  
Méně než 10 minut76,54 %6,54 %  

Graf

5. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení4441,12 %41,12 %  
Drogerie4138,32 %38,32 %  
Ostatní (výjma potravin)2220,56 %20,56 %  

Graf

6. Zohledňujete při nákupu cenu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10396,26 %96,26 %  
ne43,74 %3,74 %  

Graf

7. Zohledňujete při nákupu značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7065,42 %65,42 %  
ne3734,58 %34,58 %  

Graf

8. Je pro Vás důležitá kvalita nebo kvantita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita8882,24 %82,24 %  
Kvantita1917,76 %17,76 %  

Graf

9. Jak nejčastěji platíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V hotovosti7065,42 %65,42 %  
Kartou3431,78 %31,78 %  
Převodem32,8 %2,8 %  

Graf

10. Kolik přibližně jste ochotni utratit za 1 nákup?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500 - 1000 Kč5551,4 %51,4 %  
Do 500 Kč3229,91 %29,91 %  
1000 - 5000 Kč2018,69 %18,69 %  

Graf

11. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 258478,5 %78,5 %  
26 - 351514,02 %14,02 %  
36 - 4543,74 %3,74 %  
46 - 5543,74 %3,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete rádi?

2. Kam chodíte nejčastěji nakupovat?

3. Jak často chodíte nakupovat?

4. Jak dlouho trvá v průměru Váš 1 nákup?

5. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

6. Zohledňujete při nákupu cenu?

7. Zohledňujete při nákupu značku?

8. Je pro Vás důležitá kvalita nebo kvantita?

9. Jak nejčastěji platíte?

10. Kolik přibližně jste ochotni utratit za 1 nákup?

11. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete rádi?

2. Kam chodíte nejčastěji nakupovat?

3. Jak často chodíte nakupovat?

4. Jak dlouho trvá v průměru Váš 1 nákup?

5. Jaký sortiment nakupujete nejčastěji?

6. Zohledňujete při nákupu cenu?

7. Zohledňujete při nákupu značku?

8. Je pro Vás důležitá kvalita nebo kvantita?

9. Jak nejčastěji platíte?

10. Kolik přibližně jste ochotni utratit za 1 nákup?

11. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dvořáková, M.Nákupní chování žen (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://12017.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.