Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Marketingový průzkum, preference spotřebitelů - zámek Karlova Koruna

Marketingový průzkum, preference spotřebitelů - zámek Karlova Koruna

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Novotná
Šetření:21. 01. 2011 - 20. 02. 2011
Počet respondentů:61
Počet otázek (max/průměr):22 / 12.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážený respondente,

tento dotazník slouží pro praktickou část diplomové práce, která se zabývá marketingovým plánem pro soukromý zámek Karlova Koruna v Chlumci nad Cidlinou. Cílem dotazníku je zjistit, zda je propagace zámku dostatečná a jaká opatření by měla být přijata pro zvýšení návštěvnosti.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 30 let5183,61 %83,61 %  
15 - 20 let58,2 %8,2 %  
30 - 50 let58,2 %8,2 %  

Graf

2. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
královéhradecký2134,43 %34,43 %  
Pardubický813,11 %13,11 %  
praha69,84 %9,84 %  
Středočeský46,56 %6,56 %  
Liberecký46,56 %6,56 %  
olomoucký46,56 %6,56 %  
jihomoravský23,28 %3,28 %  
Plzeňský23,28 %3,28 %  
Kralovehradecká11,64 %1,64 %  
královéhradeckém kraji11,64 %1,64 %  
ostatní odpovědi Hradec Králové
Olomouckém
Pardubice
Ústecký
Ktálovehradecký
Jihomoravském
Slovensko-Nitriansky
slovensko
813,11 %13,11 % 

Graf

3. Jak často navštěvujete památkové objekty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zřídka (1-2x do roka)3354,1 %54,1 %  
Často (vícekrát do roka)2845,9 %45,9 %  

Graf

4. Podle čeho si památkové objekty vybíráte? (Vyberte jen max. 3)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Podle doporučení od známých3150,82 %50,82 %  
Podle dalšího vyžití v okolí objektu2540,98 %40,98 %  
Podle akcí na místě (jarmarky, prohlídky v kostýmech ...)2439,34 %39,34 %  
Podle vzdálenosti od domova2134,43 %34,43 %  
Podle referencí v časopisech (rubriky cestování atd.)1626,23 %26,23 %  
Podle vstupného1118,03 %18,03 %  
Podle dostupnosti osobním automobilem1016,39 %16,39 %  
Náhodně (billboardy na dálnicích atd.)711,48 %11,48 %  
Podle dostupnosti hromadnou dopravou58,2 %8,2 %  
podle toho zda se vyskytnnu v okoli11,64 %1,64 %  
podlr toho, kam jedu na dovolenou11,64 %1,64 %  
podle atraktivity památky11,64 %1,64 %  
podle nálady11,64 %1,64 %  
v rámci dovolené s kamarády11,64 %1,64 %  
Kam chce přítelkyně11,64 %1,64 %  
podle místa, kde jsem zrovna na dovolené11,64 %1,64 %  
historický význam objektu11,64 %1,64 %  

Graf

5. Navštěvujete raději památky, které Vám byly doporučeny od známých/přátel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO - mám jistotu, že to bude kvalitně strávený čas2337,7 %37,7 %  
NE - řídím se pode sebe2032,79 %32,79 %  
ANO - jen ze zvědavosti1829,51 %29,51 %  

Graf

6. Sledujete reklamní poutače na zajímavá místa a památky ve městech, u silnic a dálnic atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poutače sleduji, ale nejdřív si zjistím více informací a místo navštívím jindy3049,18 %49,18 %  
Poutače nevnímám a nesleduji1219,67 %19,67 %  
Poutače sleduji a jsem ochotný/á sjet z cesty a místo navštívit1016,39 %16,39 %  
Poutače vnímám, ale nezajímají mě914,75 %14,75 %  

Graf

7. Máte oblíbený veřejně dostupný zdroj, kde získáváte tipy na výlet? (např. kudyznudy.cz, časopis Turista atd.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

cestovatel.cz

Časopis Turista

čilichili

google.cz

http://www.tipynavylet.cz/

internet obecně

internet všeobecně, kniha "Velká cestovní kniha — Hrady. zámky a kláštery — Česká republika"

kuduznudy.cz

kudyznudy.cz

kudyznudy.cz

kudyznudy.cz

kudyznudy.cz, vyletnik.cz

Lidé a Země

na internetu vybírám z náhodných serverů. Vlastním knihu Tipy na výlety s rodiny a dětmi.

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne, nechávám to náhodě.

Nejraději http://www.ceskevylety.cz, ale kudyznudy,cz znám taky.

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemám

nie

Nie

Oblíbený zdroj nemám, nejspíš bych vyhledával přes Google.

pouze pratele a google:-)

prozeny.cz

různé internetové stránky, knížky a časopisy, web kudy z nudy je hodně dobrý :) někdy i reference od známých a příbuzných

Toulavá kamera

Vyloženě cestovatelský portál ne, ale na idnes.cz jsou občas zajímavé a inspirativní články o památlkách

žádný konkrétní, jde spíš o náhodné tipy a spontánní rozhodnutí

Ženské časopisy, jako například Vlasta, Žena a život...

8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem hootázka č. 10, Znám ho velmi dobře, ale nenavštívil/a jsem hootázka č. 9, Znám ho, ale nic o něm nevímotázka č. 10, Tuším, o který zámek se jednáotázka č. 10, NE - neznám hootázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE - neznám ho3252,46 %52,46 %  
Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem ho1219,67 %19,67 %  
Znám ho, ale nic o něm nevím914,75 %14,75 %  
Tuším, o který zámek se jedná711,48 %11,48 %  
Znám ho velmi dobře, ale nenavštívil/a jsem ho11,64 %1,64 %  

Graf

9. Proč jste tento zámek nenavštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ještě jsem si na to neudělal čas

10. Kde jste se o tomto zámku dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení od známých931,03 %14,75 %  
Internet (nahodně vyhledané)724,14 %11,48 %  
znám ho od malinka, vyrůstala jsem v Chlumci13,45 %1,64 %  
Často jezdím kolem13,45 %1,64 %  
v hodinách dějepisu na základní škole13,45 %1,64 %  
od učitelek v školce :)13,45 %1,64 %  
bydlím blízko13,45 %1,64 %  
bývalý přítel pocházel z Chlumce13,45 %1,64 %  
prostě vím, že tam je, takže asi ze školy :)13,45 %1,64 %  
kousek od bydlitě13,45 %1,64 %  
Bydlím nedaleko13,45 %1,64 %  
Reklama v tisku, rádiu, televizi13,45 %1,64 %  
poprvé ve škole13,45 %1,64 %  
Škola-geografie13,45 %1,64 %  
ve škole13,45 %1,64 %  

Graf

11. Chtěl byste získat o zámku více informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 12, NEotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE3963,93 %63,93 %  
ANO2236,07 %36,07 %  

Graf

12. Kde byste tyto informace hledal/a? (Vypište, např. internet, známí, tisk ...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

google kamaradi

google, jak jinak

Informační centra v Královéhradeckém kraji, internet.

internet známí

internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

internet

internet

internet

internet

internet

Internet

internet

pravděpodobně webové stránky památky, přátelé a známí, kteří zámek již navštívili

tisk, televize apod.

U Kristy :), internet

13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 14, NEotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4878,69 %78,69 %  
ANO1321,31 %21,31 %  

Graf

14. Líbila se Vám prohlídka zámku? (do volného místa případně vepište svoji odpověď s komentářem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO969,23 %14,75 %  
NE17,69 %1,64 %  
je to dávno, nepamatuji se17,69 %1,64 %  
tak akorát - nejsem na prohlídky17,69 %1,64 %  
Jistě nejlepší byla průvodkyně... :D (ANO)17,69 %1,64 %  

Graf

15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 17, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO1292,31 %19,67 %  
NE17,69 %1,64 %  

Graf

16. Co by se muselo změnit, abyste zámek znovu navštívila/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

zajímavější exponáty

17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 18, NEotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO13100 %21,31 %  

Graf

18. Proč doporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dostupnost, příjemné okolí

je blízko :)

je fajn

je krásný

Je to hezký zámek, velice se mi líbí okolí zámku

Je to hezký, malý zámek, prohlídka trvá vhodně dlouhou dobu a procházka po rozlehlých zahradách rozhodně zpříjemní den.

Mám ráda historii a návštěvu každého zámku. Prohlídka byla naprosto vyčerpávající:)

Pěkná lokalita, příjemně strávený volný čas. Nevyskytlo se nic, co by mě od další návštěvy odradilo.

pěkně vybavený, zajímavá historie

Pěkný okolní park zámku

Přestože asi méně známý, tak zajímavý objekt, přilehlý park.

sexy průvodkyně Týna :D

zámek určitě stojí za to navštívit. Zajímavá prohlídka.

19. Proč nedoporučil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

20. Co se Vám na prohlídce konkrétně nelíbilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

moc obrazů,...

Myslím si, že bylo vše ok, přece jen mi bylo asi 8 let :).

nemohu nic vytknout

Nemůžu říct, že by se mi něco nelíbilo.

nevím

Nevybavuji si.

nevzpomínám si

nic

nic

nic konkrétního

už si nepamatuji je to delší dobu co jsem zámek navštívila

vnitřní prostory

vše se líbilo

21. Co Vám na prohlídce chybělo? Co se Vám nelíbilo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-//-

nemohu nic vytknout

nepamatuji si

nevím

nevzpomínám si

nic

nic

nic nechybělo

Nic nechybělo. Líbilo se mi vše.

nnnn

Týna :D

Viz odpověď u otázky 20 :).

žádná tematická expozice, která by mě zajímala (něčím originální muzeum, příp. víc interektivní věci,...)

22. Dalši poznámky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Doufám, že ti to pomůže s diplomkou.

ne

nemám :)

nemohu nic vytknout


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?

  • odpověď Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem ho:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

11. Chtěl byste získat o zámku více informací?

  • odpověď ANO:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Kde byste tyto informace hledal/a? (Vypište, např. internet, známí, tisk ...)

13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?

  • odpověď ANO:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem ho na otázku 8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?

15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

  • odpověď ANO:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem ho na otázku 8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?

17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?

  • odpověď ANO:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Znám ho velmi dobře, navštívil/a jsem ho na otázku 8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. V jakém kraji bydlíte?

3. Jak často navštěvujete památkové objekty?

4. Podle čeho si památkové objekty vybíráte? (Vyberte jen max. 3)

5. Navštěvujete raději památky, které Vám byly doporučeny od známých/přátel?

6. Sledujete reklamní poutače na zajímavá místa a památky ve městech, u silnic a dálnic atd.?

7. Máte oblíbený veřejně dostupný zdroj, kde získáváte tipy na výlet? (např. kudyznudy.cz, časopis Turista atd.)

8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?

11. Chtěl byste získat o zámku více informací?

12. Kde byste tyto informace hledal/a? (Vypište, např. internet, známí, tisk ...)

13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?

15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. V jakém kraji bydlíte?

3. Jak často navštěvujete památkové objekty?

4. Podle čeho si památkové objekty vybíráte? (Vyberte jen max. 3)

5. Navštěvujete raději památky, které Vám byly doporučeny od známých/přátel?

6. Sledujete reklamní poutače na zajímavá místa a památky ve městech, u silnic a dálnic atd.?

7. Máte oblíbený veřejně dostupný zdroj, kde získáváte tipy na výlet? (např. kudyznudy.cz, časopis Turista atd.)

8. Znáte tento zámek Karlova Koruna? Navštívil/a jste tento zámek?

11. Chtěl byste získat o zámku více informací?

12. Kde byste tyto informace hledal/a? (Vypište, např. internet, známí, tisk ...)

13. Navštívil/a jste někdy tento zámek?

15. Navštívil/a byste tento zámek znovu?

17. Doporučil/a byste tento zámek svým známým?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, K.Marketingový průzkum, preference spotřebitelů - zámek Karlova Koruna (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://12110.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.